-
Μόλις μπήκα στο site της suzuki και αναφέρει οτι η οδική βοήθεια είναι 5 χρόνια και επιπλέον αναφέρει μπορείς να ανανεώσεις την οδική με την πραγματοποίηση του ετήσιου service οσο παλιό και να είναι το όχημα. Μήπως δεν στα είπαν καλά εκεί που καλεσες;
-
Ναί, αυτό το είδα και εγω στο site. Ισχύει όμως για νέοτερα αυτοκίνητα, δεν θυμάμαι την χρονιά αλλά δεν ισχύει για αγορά το 2017. Και ναι, ισχύει η ανανέωση με το service, αλλά εμένα δεν που το είπαν στην αντιπροσωπεία. Και ενώ έχω κάνει service τον Δεκέμβριο, αναδρομικά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι!!! Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο 29/6/2017.
-
Μόλις μπήκα στο site της suzuki και αναφέρει οτι η οδική βοήθεια είναι 5 χρόνια και επιπλέον αναφέρει μπορείς να ανανεώσεις την οδική με την πραγματοποίηση του ετήσιου service οσο παλιό και να είναι το όχημα. Μήπως δεν στα είπαν καλά εκεί που καλεσες;
Πάντως στο swift αγορά του 2017, η οδική ήταν για τρία χρόνια. Στο service κλείνοντας τα 3 μου την ανανέωσαν για τον τέταρτο δωρεάν και τώρα κλείνοντας τον 4ο χρόνο την έβαλα στην ασφάλεια.
Για το σοβαρό θέμα του nc250 τι να πει κανείς. Η γνωστή μ@λ@κι@ σχεδόν όλων των αντιπροσωπειών για βλάβες κιβωτίου και συμπλέχτη. Ξαφνικά 'ξέχασε' ο ιδιοκτήτης να οδηγεί και φταίει ο τρόπος του, ακόμα κι αν έχει 1000000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πίσω του χωρίς καμμία αλλαγή σε συμπλέχτη και βλάβη στο κιβώτιο. Είναι αδικαιολόγητοι!
-
Φίλε σου εύχομαι ταχύτατη αποκατάσταση της βλάβης.
Είναι μεγάλη η ευθύνη της αντιπροσωπείας που δεν φρόντισε για την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης με αντικατάσταση του ελαττωματικού κιβωτίου από την πρώτη στιγμή που ανέφερες το πρόβλημα.
Είχα την εντύπωση ότι η Suzuki δεν διακινδυνεύει έτσι εύκολα την καλή φήμη της.
-
Ναί, αυτό το είδα και εγω στο site. Ισχύει όμως για νέοτερα αυτοκίνητα, δεν θυμάμαι την χρονιά αλλά δεν ισχύει για αγορά το 2017. Και ναι, ισχύει η ανανέωση με το service, αλλά εμένα δεν που το είπαν στην αντιπροσωπεία. Και ενώ έχω κάνει service τον Δεκέμβριο, αναδρομικά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι!!! Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο 29/6/2017.
Έτσι είναι.
Κι εγώ το ΄χω από 11/7/2017 κι η εγγύηση ήταν 3+2 (ευτυχώς ως τώρα δεν χρειάστηκε,εκτός από τον 1ο χρόνο που μου άλλαξαν άμεσα το πίσω δεξί φανάρι λόγω υγρασίας). Πέρσι στο service μου ανανέωσαν και για φέτος. Η 5ετία έγινε αργότερα (το 2018 ίσως).
Η αλήθεια πάντως είναι πως το κιβώτιο απ'όσα αμάξια είχα ως τώρα οδηγήσει, σε 1η-2α έχει που και που μια δυσκολία (αν και τώρα λιγότερο συχνά από ότι στα πρώτα χλμ).Το είχαμε γράψει οι περισσότεροι και μια πιθανή λύση ήταν η αλλαγή των βαλβολινών του κιβωτίου.Με την όπισθεν αντιθέτως, κανένα θέμα εξ'αρχής. Βέβαια, εσένα είναι διαφορετικό πρόβλημα απ'ότι κατάλαβα.
Τραγικοί στην αντιπροσωπεία που ενώ τους το είχες επισημάνει δεν έδωσαν σημασία,λες και περίμεναν να λήξει η εγγύηση για να σε ταλαιπωρήσουν. Εύχομαι το γρηγορότερο και πλήρη λύση στο πρόβλημά σου!
-
καλησπέρα σε όλους! Τελικά **nc250 **τι έγινε με το κιβώτιο ταχυτήτων? Το έφτιαξες?
Έχω μιά μικρή απορία που μπορεί να γνωρίζετε την απάντηση. Υπάρχει τρόπος να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα μετά από την εκκίνηση και πάνω από τα 25χλμ/ω και να ξεκλειδώνουν μόλις σταματήσει ο κινητήρας?
Βλέπω σε διάφορα sites και βίντεο, ότι υπάρχει στο μενού των settings, ρύθμιση ώστε να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα. Ίσως είναι σε έκδοση, μεγαλύτερη από το GL+... Επίσης είδα και άλλες περισσότερες ρυθμίσεις, τις οποίες δεν τις έχει το μενού, όπως να ενεργοποιείς/απενεργοποιείς τον ήχο κλειδώματος και ξεκλειδώματος...
https://www.mycarhelpline.com/index.php?option=com_easyblog&view=entry&id=700&Itemid=91
Και όσοι ταξιδεύετε για τις καλοκαιρινές διακοπές, προσοχή στους δρόμους! Καλές διακοπές!
-
Θεσσαλονίκη Βόλος με 130-140 κοντέρ -6/7 χλμ πραγματικά 3 άτομα φορτωμένο το αμάξι φουλ κλίμα φουλ 5.3 σταθερά!
Τρεις μέρες ανέβα κατέβα Τσαγκαράδα Μυλοπόταμο και τα πέριξ και πήγε 5.6!
Μετά σου λέει πάρε υβριδικό είναι το μέλλον! Με το chr με αυτά τα χλμ το 6.5 ( βλέπε 7.5 με την διαφορά τιμής στην τσέπη θα το είχες) .Εuro 5 ντίζελ ούτε ουριες ούτε τπτ μέχρι να μας τα .... πάρουν!!!!
-
Τα έχουμε πει 1000 φορές το υβριδικό δεν έχιε νόημα εαν κινείσαι συνεχώς σε ΕΟ, ντήζελ συμφέρει 100%. Στην πόλη είναι ακριβώς το ανάποδο, εκεί που πάω με 3-3.5λτ/100χλμ το ντήζελ θέλει 6 τουλάχιστον...κάθε νόμισμα έχει 2 όψεις. Ανάλογα με την χρήση υπάρχει η πιο ορθή επιλογή.
-
Επίσης επειδή Πήλιο και στροφές πάνε αγκαλιά για μια ακόμη φορά διαπιστωνω πόσο ευκολοδηγητο και πρόθυμο είναι το αμάξι με το ελαφρύ σκάφος του να σκαρφαλώσει σε ανηφορικές διαδρομές χωρίς να δυσφορεί το μοτέρ χωρίς κομπιασματα ή ξελιγωματα στο γκαζι.
Για άλλη μια φορά το κατσικάκι με το ανάλαφρο πάτημα αποδεικνύεται λίρα 100!
Ταυτόχρονα η ικανή απόσταση από το έδαφος είναι αγχολυτικη στους κακοτραχαλους χωματόδρομους των παραλιών.
-
Στην Εθνική και σε πολλά χιλιόμετρα χωρις σταματα-ξεκίνα το DIESEL είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ σε κατανάλωση δεν υπάρχει καν σύγκριση. Σε ανηφορικές διαδρομές σε επαρχιακούς έχει και απιστευτη ροπή. Είχα το octavia diesel και πραγματικά ήταν απίστευτα καλό σε αυτά.
αλλά όπως λέει ο Φανης είναι αναλογα την χρήση. Μεσα στην πόλη τα υβριδικά είναι πολύ καλύτερα από diesel. Και αν έχεις parking και έχεις αλλο οχημα για βασικό, ενα μικρό ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη το ΤΕΛΕΙΟ
-
Σύμφωνω αλλά δεν είναι μόνο η εθνική/ταξιδι είναι και η καθημερινότητα Αττική οδό, περιφερειακούς δρόμους Αθήνας Θεσσαλονίκης . Το ίδιο ισχύει και εκεί όπου ανοικτός δρόμος χωρίς μποτιλιάρισμα το πετρέλαιο κερδίζει σε σχέση με το φουλ υβριδικό. Προσωπικά μιλώντας και για τα χλμ που κάνω που είναι 80% περιφερειακός η οικονομία από τον ντίζελ και από την τιμή είναι ισχυρή σε σχέση με ένα υβριδικό.
Και μην ξεχνάμε ότι το 4 που πετυχαίνει το υβριδικό στην πόλη στην κίνηση είναι 5 με την διαφορά τιμής δλδ μόλις 1-1.5 λτ χαμηλότερο από την αντίστοιχη επίδοση του ντίζελ.
-
Σύμφωνω αλλά δεν είναι μόνο η εθνική/ταξιδι είναι και η καθημερινότητα Αττική οδό, περιφερειακούς δρόμους Αθήνας Θεσσαλονίκης . Το ίδιο ισχύει και εκεί όπου ανοικτός δρόμος χωρίς μποτιλιάρισμα το πετρέλαιο κερδίζει σε σχέση με το φουλ υβριδικό. Προσωπικά μιλώντας και για τα χλμ που κάνω που είναι 80% περιφερειακός η οικονομία από τον ντίζελ και από την τιμή είναι ισχυρή σε σχέση με ένα υβριδικό.
Και μην ξεχνάμε ότι το 4 που πετυχαίνει το υβριδικό στην πόλη στην κίνηση είναι 5 με την διαφορά τιμής δλδ μόλις 1-1.5 λτ χαμηλότερο από την αντίστοιχη επίδοση του ντίζελ.
Γενικά κερδίζει όπου δεν υπάρχει κίνηση και μποτιλιάρισμα και ρολάρεις το αμάξι πάνω από 60-80 χιλιομετρα πάνω κάτω.
Δεν ξέρω που μένεις πάντως Αθήνα αυτό δεν παίζει εκτός από 1 μήνα που λείπουν όλοι διακοπες οπότε κάπου αλλού μένεις. Όταν έγραφα πόλη εννοούσα και διορθώνω τώρα με Αθήνα γιατι τέτοια κίνηση έχω στο μυαλό μου.
χρειάζεται να πιάνεις και 80 χιλιόμετρα για να κάνει αναγεννήσεις και να μην μπουκώσει το DPF φίλτρο.
Στις υπόλοιπες πόλεις όταν μιλάνε για ΚΙΝΗΣΗ απλά ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι ξέρουν για τι πράγμα μιλάμε εδώ στην Αθήνα.
-
Στις υπόλοιπες πόλεις όταν μιλάνε για ΚΙΝΗΣΗ απλά ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι ξέρουν για τι πράγμα μιλάμε εδώ στην Αθήνα.[/quote]
Ως Αθηναίος, θα συμφωνήσω για την κίνηση.
Αλλά αναρωτιέμαι, πόσοι από εμάς, έχουν υβριδικό (εκτός από εμένα), ώστε να δούμε και σε αυτό τιμές κατανάλωσης? Αυτό που ξέρω μέχρι στιγμής, είναι ότι όσο το πατάς, τόσο καίει. Ότι μοτέρ και να έχεις εκτός Diesel. Και θυμίζω ότι το υβριδικό σύστημα που έχει το S Cross, είναι ήπιο υβριδικό , όπερ σημαίνει, ότι δεν έχει ηλεκτροκίνηση (όπως το Chr που σύγκρινε κάποιος φίλος πιό πάνω), το οποίο με την σειρά του, σημαίνει ότι απλώς βοηθά στην ανάκτηση ροπής (το οποίο το κάνει, θαυμάσια τουλάχιστον). Δεν σημαίνει ότι μειώνει πάρα πολύ την κατανάλωση.
Στο τέλος η σύγκριση Diesel / Βενζίνης / Βενζίνη-Ήπιου Υβριδικού, υφίσταται μόνο σε ότι κερδίζεις σε service, φίλτρα, αντλίες κ.λπ, κ.λπ... και στο γεγονός ότι δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας αλλά αυτό γίνεται και με τους νέους κινητήρες Diesel...
-
Θεσσαλονίκη μια χαρά πηγαίνω καθημερινά με 80 ως 110 στις 8/10 διαδρομές οπότε το όφελος είναι φανερό εδώ και 7+ χρόνια στα 65 χλμ ανά μέρα.
-
[quote=Groover1972]
καλησπέρα σε όλους! Τελικά **nc250 **τι έγινε με το κιβώτιο ταχυτήτων? Το έφτιαξες?Έχω μιά μικρή απορία που μπορεί να γνωρίζετε την απάντηση. Υπάρχει τρόπος να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα μετά από την εκκίνηση και πάνω από τα 25χλμ/ω και να ξεκλειδώνουν μόλις σταματήσει ο κινητήρας?
Βλέπω σε διάφορα sites και βίντεο, ότι υπάρχει στο μενού των settings, ρύθμιση ώστε να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα. Ίσως είναι σε έκδοση, μεγαλύτερη από το GL+... Επίσης είδα και άλλες περισσότερες ρυθμίσεις, τις οποίες δεν τις έχει το μενού, όπως να ενεργοποιείς/απενεργοποιείς τον ήχο κλειδώματος και ξεκλειδώματος...
https://www.mycarhelpline.com/index.php?option=com_easyblog&view=entry&id=700&Itemid=91
-
Θεσσαλονίκη μια χαρά πηγαίνω καθημερινά με 80 ως 110 στις 8/10 διαδρομές οπότε το όφελος είναι φανερό εδώ και 7+ χρόνια στα 65 χλμ ανά μέρα.
Στην δική σου περιπτωση αν ήθελα οικονομία και γω diesel θα έπαιρνα.
Δεν έχετε κίνηση όμως στην Θεσσαλονίκη γιαυτο. Αν έκανες τα ίδια χιλιόμετρα καθημερινα σε βαριά κίνηση στην Αθήνα ουτε εσυ δεν θα διάλεγες diesel πιστεψε με.
Εγω πχ στην παλια δουλεια μου χρησιμοποιούσα την αττικη οδο μονιμα για να πάω οπότε και μενα ήταν αντιστοιχο 8/10 διαδρομες κινουμουν απο 60-120 χιλιομετρα. Το diesel απλά ΔΕΝ παιζοταν από τιποτα αλλο. Στην νεα δουλειά ομως δεν ισχύει αυτο
Ψαχνομαι του χρόνου να πάρω και γω κάτι οικονομικο μικρούλι ποιο πολύ γιατι δεν θέλω να ταλαιπωρω το PUMA ST μεσα στην κίνηση. Θα δω μέχρι τότε.
-
Εγώ Αθήνα κυκλοφορώ πάρα πολύ Αττική οδό, οποιαδήποτε άλλη μικρή διαδρομή την κάνω με δίκυκλο. Γι' αυτό έχω μόνο diesel αυτοκίνητα και ξεχνάω να πάω να βάλω συνήθως..και όποτε χρειαστεί να πάρω και αυτοκίνητο, με τους μικρούς diesel πάλι ελάχιστα καίνε..
-
cirus wrote:
Δεν έχετε κίνηση όμως στην Θεσσαλονίκη γιαυτο.
Φυσικά και έχουμε κίνηση στην Θεσσαλονίκη. Μπορείς άνετα να κάνει 1 ή 1:30 ώρες για 10 χλμ στο κέντρο. Απλά οι διαδρομές στις οποίες αναφέρεται ο Think73 είναι εκτός πόλης (Περιφερειακός, Εθνική Μουδανιών κλπ).
Φυσικά και ΔΕΝ εχετε, νομίζετε ότι έχετε και αμφιβάλω για το 1:30 ώρα αντε να ισχύει για 1-2 δρόμους
Μείνε στην Αθήνα (που είναι τεράστια σε σχέση με Θεσσαλονικη) για 10 μέρες να κάνεις δρομολογιο κάθε μέρα για δουλειά μέσω κέντρου ή εθνικής ή παραλιακής ή οτιδήπωτε και έλα να ξαναμιλήσουμε.
Κινησούλα έχετε, κινησούλα και το λέω γιατι ζηλεύω και θα ήθελα να ήταν έτσι και εδώ αλλά δεν είναι
-
Δεν έχετε κίνηση όμως στην Θεσσαλονίκη γιαυτο.
Φυσικά και έχουμε κίνηση στην Θεσσαλονίκη. Μπορείς άνετα να κάνεις 1 ή 1 1/2 ώρες για 10 χλμ στο κέντρο. Απλά οι διαδρομές στις οποίες αναφέρεται ο Think73 είναι εκτός πόλης (Περιφερειακός, Εθνική Μουδανιών κλπ).
-
REALZEUS wrote:
cirus wrote:
Δεν έχετε κίνηση όμως στην Θεσσαλονίκη γιαυτο.
Φυσικά και έχουμε κίνηση στην Θεσσαλονίκη. Μπορείς άνετα να κάνει 1 ή 1:30 ώρες για 10 χλμ στο κέντρο. Απλά οι διαδρομές στις οποίες αναφέρεται ο Think73 είναι εκτός πόλης (Περιφερειακός, Εθνική Μουδανιών κλπ).
Φυσικά και ΔΕΝ εχετε, νομίζετε ότι έχετε και αμφιβάλω για το 1:30 ώρα αντε να ισχύει για 1-2 δρόμους
Μείνε στην Αθήνα (που είναι τεράστια σε σχέση με Θεσσαλονικη) για 10 μέρες να κάνεις δρομολογιο κάθε μέρα για δουλειά μέσω κέντρου ή εθνικής ή παραλιακής ή οτιδήπωτε και έλα να ξαναμιλήσουμε.
Κινησούλα έχετε, κινησούλα και το λέω γιατι ζηλεύω και θα ήθελα να ήταν έτσι και εδώ αλλά δεν είναι
Η διαφορά είναι οτι στην Θεσ/νικη κίνηση φοβερή έχει σε 2-3 δρόμους, συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Ενώ στην Αθήνα, μάλλον στην Αττική έχει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό και σε περισσότερες (και απρόβλεπτες ώρες). Κάνω (χάνω) 3 ώρες της ημέρας, κάθε ημέρας, πίσω απο ένα τιμόνι.
SUZUKI SX4 SCROSS