Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 79
    • 80
    • 54 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    49801
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

      Πωωωωω, τα διαβαζω και 'ντρεπομαι' . Ποια η ηλικια αυτου του ανθρωπου?

      Αχαχαχαχα!!! Εγώ εαν ακυρώσω θα βάλω εσένα να πάρεις τηλέφωνο Αλέξανδρε...να τρομάξουν! 

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Εχεις παραγγειλει και δεν το πηρα χαμπαρι?? 

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dublin last edited by

          https://www.autogreeknews.gr/dokimes/sugkritika-test/ford-fiesta-1-0-ecoboost-125-ps-vs-peugeot-208-1-2-puretech-100-ps

          '..το Peugeot 208 κερδίζει αμέσως τον οδηγό του, αφού είναι ευχάριστο, άνετο και ασφαλές σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Η ανάρτηση φροντίζει να αμβλύνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να δίνει την αίσθηση χαλαρότητας και επιτρέποντας στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τη δύναμη του κινητήρα και να κινείται ευθύβολα και με ασφάλεια. Στις στροφές οι κλίσεις είναι περιορισμένες και το αμάξωμα του 208 παραμένει πεισματικά στην προεπιλεγμένη πορεία, μοιάζοντας λες και είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. Παράλληλα, το τιμόνι είναι ακριβές, έχει καλή αμεσότητα και τα φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς είναι δυνατά. Γενικότερα το μικρό Peugeot προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα κύλισης, με το γενικότερο στήσιμό του να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο fun to drive και στην άνεση.'

          'Συγκεκριμένα το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα, με εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.

          Ο 1.2 PureΤech του 208 αποδίδει 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., με τη ροπή του να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από του 1.0 λτ. EcoBoost, καθώς φτάνει τα 205 Nm, από τις 1.750 σ.α.λ. Πολύ καλή είναι όμως κι η κλιμάκωση του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να τα βλέπει ο οδηγός στο κοντέρ σε 9,9 δλ., ενώ η τελική ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα. Από πλευράς κατανάλωσης και εκπομπών CO2, η γαλλική φίρμα ανακοινώνει 5,3 λτ./100 χλμ. και 118 γρ./χλμ. αντίστοιχα (και τα δύο μοντέλα απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας).'

          Τιμή στα 17.400-17.500 και για τα 2 μοντέλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            Το από πάνω post περιέχει περιέχει τοποθέτηση προϊόντος 

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • D
              dublin last edited by

              .. ίσως περιέχει και κάποιους από τους λόγους που το Peugeot 208 έχει πουλήσει περισσότερο από όλη την γκάμα της Ford στην Ελλάδα μαζί..2469 πωλήσεις μόνο του, με 1974 όλη η Ford..

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • mastoras78
                mastoras78 @dublin last edited by

                https://www.autogreeknews.gr/dokimes/sugkritika-test/ford-fiesta-1-0-ecoboost-125-ps-vs-peugeot-208-1-2-puretech-100-ps

                '..το Peugeot 208 κερδίζει αμέσως τον οδηγό του, αφού είναι ευχάριστο, άνετο και ασφαλές σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Η ανάρτηση φροντίζει να αμβλύνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να δίνει την αίσθηση χαλαρότητας και επιτρέποντας στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τη δύναμη του κινητήρα και να κινείται ευθύβολα και με ασφάλεια. Στις στροφές οι κλίσεις είναι περιορισμένες και το αμάξωμα του 208 παραμένει πεισματικά στην προεπιλεγμένη πορεία, μοιάζοντας λες και είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. Παράλληλα, το τιμόνι είναι ακριβές, έχει καλή αμεσότητα και τα φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς είναι δυνατά. Γενικότερα το μικρό Peugeot προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα κύλισης, με το γενικότερο στήσιμό του να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο fun to drive και στην άνεση.'

                'Συγκεκριμένα το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα, με εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.

                Ο 1.2 PureΤech του 208 αποδίδει 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., με τη ροπή του να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από του 1.0 λτ. EcoBoost, καθώς φτάνει τα 205 Nm, από τις 1.750 σ.α.λ. Πολύ καλή είναι όμως κι η κλιμάκωση του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να τα βλέπει ο οδηγός στο κοντέρ σε 9,9 δλ., ενώ η τελική ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα. Από πλευράς κατανάλωσης και εκπομπών CO2, η γαλλική φίρμα ανακοινώνει 5,3 λτ./100 χλμ. και 118 γρ./χλμ. αντίστοιχα (και τα δύο μοντέλα απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας).'

                Τιμή στα 17.400-17.500 και για τα 2 μοντέλα.

                Πρώτα απ' όλα το επιλεκτικό copy paste έχει ένα μεγάλο λάθος... Αυτό που έκανα bold αφορούν το fiesta. Μετά από κάτω παραθέτεις τα του 208.

                Μπράβο στην πεζώ και τους μετόχους της για τις πωλήσεις των προιόντων της. Ουδεμία σύνδεση τα του άρθρου με τις πωλήσεις όμως. Σε οικονομικό forum μια τέτοια συζήτηση θα έκανε πάταγο. Αν σε κάνει να νιώθεις καλά ότι οι πωλήσεις αντιπροσωπεύουν εκατό τοις εκατό το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο έναντι ενός άλλου δεκτό αλλά αφορά εσένα.

                Το τμήμα μάρκετινγκ της στελλάντις τα σπάει τελευταία, το μόνο σίγουρο

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dublin last edited by

                  'Παράλληλα, το τιμόνι είναι ακριβές, έχει καλή αμεσότητα και τα φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς είναι δυνατά. Γενικότερα το μικρό Peugeot προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα κύλισης, με το γενικότερο στήσιμό του να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο fun to drive και στην άνεση.'

                  Κάποιοι από τους λόγους που οδήγησαν και εμένα στο 2008. Όσοι το έχουν ψάξει όπως εγώ (18μηνες πριν τον αγορά μου) διαπίστωσαν τις κοινές αυτές συντεταγμένες. Αυτή η χρυσή τομή 'ανάμεσα στο fun to drive και στην άνεση', νομίζω είναι που βάζει την τελεία στην αναζήτηση πολλών υποψηφίων αγοραστών.

                  Αν βάλουμε μαζί της ικανοποιητικές επιδόσεις, χαμηλές καταναλώσεις, ηλεκτρική επιλογή (208 και 2008 είναι 2-3 σε πωλήσεις ηλεκτρικών), φυσικά design μέσα-εξω, ποιοτικά υλικά, τότε φτιάχνεις ένα-δυο-τρια best seller..

                  Όπως είχα σχολιάσει και τότε, πριν κλείσω το αυτοκίνητο στις 01/2020, '..not just a pretty face'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Καμία σχέση αυτή η δοκιμή με τη πραγματικότητα...οποιος εχει οδηγήσει αυτα τα 2 αυτοκίνητα μπορει αμέσως να το καταλάβει! Επισης καμια σχέση με τις πωλήσεις, αλλοι ειναι οι λόγοι και εχουν συζητηθεί πολλές φορές.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • gatoz
                      gatoz @dublin last edited by

                      .. ίσως περιέχει και κάποιους από τους λόγους που το Peugeot 208 έχει πουλήσει περισσότερο από όλη την γκάμα της Ford στην Ελλάδα μαζί..2469 πωλήσεις μόνο του, με 1974 όλη η Ford..

                      δουβλη

                      1. τι κανει η ξαδερφη? λειπει η γατα και εχω μοναξιες να της πεις.

                      2. να σου ξηγησω εγω τον κυριοτερο, λογο πωλησης μια που πηρα ενα: ειναι απο τα ελαχιστα ετοιμοπαραδοτα στα ληζινγκ. επισης οσο το οδηγησα ειναι απλα οκ. ισως και λιγοτερο απο οκ. και δεν ειμαι χέητερ αλλα κατοχος. βασικα ειναι κουκλα αλλα οταν το παρεις μετα απο καποιες μερες συνειδητοποιεις οτι ειναι μια χαρα και καλυτερο στο στησιμο το κορσα! και ακομη καλυτερο το ιμπίθα.

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • mastoras78
                        mastoras78 last edited by

                        'Είναι γεγονός, ότι τα δυο αυτά μικρά μοντέλα είναι από τα πιο fun to drive της κατηγορίας και έχουν το χάρισμα να μιλούν απευθείας στην καρδιά των φανατικών της οδήγησης. Στο δρόμο εμφανίζονται άκρως «στριφτερά» χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δυσανασχετούν σε χαλαρούς ρυθμούς και σε μακρινά ταξίδια! Το Fiesta στοχεύει ξεκάθαρα στην οδηγική ευχαρίστηση και ειδικά σε δρόμο με στροφές, όπου αρωγοί για αυτό είναι το άμεσο και κοφτερό τιμόνι, με το set up της ανάρτησης να συμβάλλει στις άμεσες και προβλέψιμες αντιδράσεις ακόμα και στο όριο. Ναι, είναι λίγο πιο σφιχτή συγκριτικά με του Peugeot 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κουράζει και ταλαιπωρεί τους επιβάτες του, όταν περνά από ανωμαλίες του οδοστρώματος.'

                        'Τελικά ποιο;

                        Δύσκολη η απάντηση σε αυτό το ερώτημα, γιατί και τα δυο αυτοκίνητα του συγκριτικού τεστ προσφέρουν όσα αναζητά ο σύγχρονος οδηγός από την κατηγορία. Δυναμική εμφάνιση, σβέλτους κινητήρες, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, άφθονη τεχνολογία άνεσης κι ασφάλειας και μάλιστα σε τιμές λογικές για τα προτερήματά τους. Η μάχη είναι αμφίρροπη με τον τελικό νικητή να κρίνεται όχι στις λεπτομέρειες, αλλά στα θέλω του κάθε υποψήφιου αγοραστή. Το Ford Fiesta αναμενόμενα εμφανίζει ελαφρώς πιο σπορ χαρακτήρα λόγω έκδοσης ST-Line, ενώ το 208 διακρίνεται με τα premium γνωρίσματά του, τα οποία αν του ζητηθεί θα τα βάλει για λίγο στην άκρη και θα χαρίσει οδηγικά χαμόγελα!'

                        Και για να είμεθα ακριβείς να προσθέσουμε και τα υπόλοιπα γραφώμενα της δοκιμής που παραλείφθηκαν.. Του συγκριτικού από το έγκριτο autogreeknews...

                        Συγχαρητήρια για την επιλογή σου και να το χαρείς μιας και όπως λές συνδυάζει τα θέλω σου. Για κάποιους που οι προτεραιότητες του είναι περισσότερο οδηγοκεντρικές θα συνεχίζουν να επιλέγουν καταλληλότερα για εκείνους οχήματα.

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dublin @mastoras78 last edited by

                          'Είναι γεγονός, ότι τα δυο αυτά μικρά μοντέλα είναι από τα πιο fun to drive της κατηγορίας και έχουν το χάρισμα να μιλούν απευθείας στην καρδιά των φανατικών της οδήγησης. Στο δρόμο εμφανίζονται άκρως «στριφτερά» χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δυσανασχετούν σε χαλαρούς ρυθμούς και σε μακρινά ταξίδια! Το Fiesta στοχεύει ξεκάθαρα στην οδηγική ευχαρίστηση και ειδικά σε δρόμο με στροφές, όπου αρωγοί για αυτό είναι το άμεσο και κοφτερό τιμόνι, με το set up της ανάρτησης να συμβάλλει στις άμεσες και προβλέψιμες αντιδράσεις ακόμα και στο όριο. Ναι, είναι λίγο πιο σφιχτή συγκριτικά με του Peugeot 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κουράζει και ταλαιπωρεί τους επιβάτες του, όταν περνά από ανωμαλίες του οδοστρώματος.'

                          'Τελικά ποιο;

                          Δύσκολη η απάντηση σε αυτό το ερώτημα, γιατί και τα δυο αυτοκίνητα του συγκριτικού τεστ προσφέρουν όσα αναζητά ο σύγχρονος οδηγός από την κατηγορία. Δυναμική εμφάνιση, σβέλτους κινητήρες, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, άφθονη τεχνολογία άνεσης κι ασφάλειας και μάλιστα σε τιμές λογικές για τα προτερήματά τους. Η μάχη είναι αμφίρροπη με τον τελικό νικητή να κρίνεται όχι στις λεπτομέρειες, αλλά στα θέλω του κάθε υποψήφιου αγοραστή. Το Ford Fiesta αναμενόμενα εμφανίζει ελαφρώς πιο σπορ χαρακτήρα λόγω έκδοσης ST-Line, ενώ το 208 διακρίνεται με τα premium γνωρίσματά του, τα οποία αν του ζητηθεί θα τα βάλει για λίγο στην άκρη και θα χαρίσει οδηγικά χαμόγελα!'

                          Και για να είμεθα ακριβείς να προσθέσουμε και τα υπόλοιπα γραφώμενα της δοκιμής που παραλείφθηκαν.. Του συγκριτικού από το έγκριτο autogreeknews...

                          Συγχαρητήρια για την επιλογή σου και να το χαρείς μιας και όπως λές συνδυάζει τα θέλω σου. Για κάποιους που οι προτεραιότητες του είναι περισσότερο οδηγοκεντρικές θα συνεχίζουν να επιλέγουν καταλληλότερα για εκείνους οχήματα.

                          Αδιαμφισβήτητα, θα έλεγα. Άλλωστε και εγώ πάντα έχω ένα Ford να βρίσκεται, οπότε εγώ πρώτα και καλύτερα καταλαβαίνω αυτό που γράφω και την βαρύτητά του, αφού ανάμεσα από τις άπειρες επιλογές και συνδιασμούς που θα μπορούσα να κάνω, επέλεξα την χαλαρότητα ενός C3, την πρακτικότητα (συρόμενες πόρτες) μαζί με Fiesta χαρακτηριστικά του B max, και εν τέλει τον all around οικογενειακό χαρακτήρα του 2008 (σημείωση: το προηγούμενο οικογενειακό μας ήταν Auris).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Αδιαμφισβήτητα αντικειμενικά τα γραφόμενα σου....  Καλό απόγευμα

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dublin @mastoras78 last edited by

                              Αδιαμφισβήτητα αντικειμενικά τα γραφόμενα σου....  Καλό απόγευμα

                              Το ξέρω, άλλωστε γι' αυτό διάλεξα το B max αντί του C3 Picasso τότε. Αντικειμενικά ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα.

                              Επίσης αντικειμενικότατα (οι απόλυτοι αριθμοί δεν δέχονται ερμηνείας) οι καλύτερες επιλογες για τους περισσότερους Έλληνες στα B είναι Yaris/208/Corsa και C3. Το C3 έχει πουλήσει 1863 έναντι 503 του Fiesta φέτος ας πούμε..

                              Ευχαριστώ πολύ, καλό απόγευμα και καλό μήνα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο μέσος αγοραστής δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα και επιλέγει απλά αυτό που του φαίνεται πιο όμορφο και έχει καλύτερο χρηματοδοτικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • mastoras78
                                  mastoras78 @dublin last edited by

                                  Ευχαριστώ πολύ, καλό απόγευμα και καλό μήνα!

                                  Καλό μήνα και καλές πωλήσεις !

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • D
                                    dublin @mastoras78 last edited by

                                    Dublin wrote:

                                    Ευχαριστώ πολύ, καλό απόγευμα και καλό μήνα!

                                    Καλό μήνα και καλές πωλήσεις !

                                    Αν νομίζεις ότι επηρεάζω τις πωλήσεις της Peugeot, τι να πω, ευχαριστώ πολύ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      que2 last edited by

                                      Εγώ πάλι έχω μια παράξενη αλλεργία στα μοντέλα που κάνουν μεγάλες εταιρικές πωλήσεις, πχ το c3.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Το θέμα είναι αν τις επηρεάζουμε πες κανένα καλό λόγο στο αφεντικό γιατί ένα μικρό μπόνους τα Χριστούγεννα δεν θα με χαλαγε...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @criuser last edited by

                                          Το θέμα είναι αν τις επηρεάζουμε πες κανένα καλό λόγο στο αφεντικό γιατί ένα μικρό μπόνους τα Χριστούγεννα δεν θα με χαλαγε...

                                          εννοείται! Θα του ζητήσω έκπτωση στην Lancia electro που θα πάρουμε σε καμία 10αρια χρόνια που θα παπουδιασουμε κ' εμείς, και άσε τις Κορολες για τους άλλους!

                                          Στην πραγματικότητα δεν επηρεάζουμε τίποτα εδώ μέσα, αλλιώς Civic/Focus/Swift θα ήταν πρώτα σε πωλήσεις, και η Corolla θα πούλαγε καλύτερα από Yaris.

                                          Ότι γράφουμε είναι για εσωτερική κατανάλωση γι' αυτό καλύτερα να μην είχαμε τόσες ειρωνίες και κακεντρέχεια, αλλά οκ, όλα μέσα στη ζωή είναι!

                                          Εγώ δεν παρεξηγώ κανέναν, Ελλάδα είμαστε, χωριό, κάποτε - κάπου θα βρεθούμε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            Άξιος της μοίρας του οποίος επηρεαστεί και πάει να πάρει φαν του ντράιβ 208 100 ίππων και το γνωστό ονειρικό μανιουαλ κιβώτιο του έναντι του fiesta.. Διασκεδάζουμε με αυτά που διαβάζουμε. Καλοπούλητα 

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 54 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr