-
Αυτό εννοεί;
Ή ότι το πάταει τερμα το πόδι στο πάτωμα αλλά αυτό έχει 50% ισχύς;
-
Αυτό εννοεί;
Ή ότι το πάταει τερμα το πόδι στο πάτωμα αλλά αυτό έχει 50% ισχύς;
Εσύ τι λές ?
-
Εγω κατάλαβα πως εσύ εννοείς πως αυτος πάτα το πόδι κατα τη μισή διαδρομή του πεντάλ. Δηλαδη 50%
-
Εσύ τι βλέπεις? Δέχεσαι δηλαδή πως το όχημα αυτό με 160 ίππους είναι ράθυμο? Εξηγώ και πιο πάνω πως ο κινητήρας είναι πολύ δυνατός για βαρύτερο όχημα (εδώ ναι μιλώ θεωρητικά γιατί δε το καρακοίταξα) το οποίο και οδηγώ. Όταν μπει σε eco mode είναι ράθυμο γιατί επέλεξα να το πάω έτσι. Ο ίδιος κινητήρας όταν βάλω το σπορ μοδ το φτάνει σε ταχύτητες (που δε κάνει να λέγονται) καιμε απίστευτο ρυθμό στις ρεπρίζ. Τα 160 άλογα τουκινητήρα γιατί να μη βοηθούν το qq? Ναι στο δικό μου έχει και 3 άλογα παραπάνω. Λες για αυτό να έχω την εντύπωση αυτή? Παρεμπιπτόντως στο δικό μου με eco mode πέτυχα καταναλώσεις πετρελαίου αλλά σε φάση που δεν καιγόμουν για προσπέραση.
-
Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε.
Είδαμε σε ένα βίντεο στο εκο να σέρνεται το αμάξι και να κάνει τα 0-100 σε 20 δευτερόλεπτα και είπα ότι αν καταλάθος έχεις το εκο σε φάση προσπέρασης κινδυνεύεις. Διαφωνείς κάπου;
Οκ στο σπορ κάνει το 0-100 σε 10.05 ! Ε και; Το προηγούμενο τα έκανε σε 7.9! Δεν το φιμωσαν ;
Τι συζητάμε ακριβώς;
-
Εγω κατάλαβα πως εσύ εννοείς πως αυτος πάτα το πόδι κατα τη μισή διαδρομή του πεντάλ. Δηλαδη 50%
Αυτό ακριβώς και ότι δε θα μπορούσε να σημαίνει τίποτα άλλο....
-
Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε.
Είδαμε σε ένα βίντεο στο εκο να σέρνεται το αμάξι και να κάνει τα 0-100 σε 20 δευτερόλεπτα και είπα ότι αν καταλάθος έχεις το εκο σε φάση προσπέρασης κινδυνεύεις. Διαφωνείς κάπου;
Οκ στο σπορ κάνει το 0-100 σε 10.05 ! Ε και; Το προηγούμενο τα έκανε σε 7.9! Δεν το φιμωσαν ;
Τι συζητάμε ακριβώς;
+1
-
Lap wrote:
Εγω κατάλαβα πως εσύ εννοείς πως αυτος πάτα το πόδι κατα τη μισή διαδρομή του πεντάλ. Δηλαδη 50%
Αυτό ακριβώς και ότι δε θα μπορούσε να σημαίνει τίποτα άλλο....
Παλι μπερδεύτηκα.
Αρα ποιος ο λόγος να μας δείχνει μια επιτάχυνση όταν πάτα το πόδι στο γκάζι κατά 50%
Μηοως τελικά εννοεί ότι το eco κόβει την μισή δύναμη του κινητηρα. Δηλαδη μένει με 80 αλογα.
-
Mastoras78 wrote:
Lap wrote:
Εγω κατάλαβα πως εσύ εννοείς πως αυτος πάτα το πόδι κατα τη μισή διαδρομή του πεντάλ. Δηλαδη 50%
Αυτό ακριβώς και ότι δε θα μπορούσε να σημαίνει τίποτα άλλο....
Παλι μπερδεύτηκα.
Αρα ποιος ο λόγος να μας δείχνει μια επιτάχυνση όταν πάτα το πόδι στο γκάζι κατά 50%
Μηοως τελικά εννοεί ότι το eco κόβει την μισή δύναμη του κινητηρα. Δηλαδη μένει με 80 αλογα.
Το ότι το αμάξι κάνει αλλαγές στις μισές στροφές απο ότι αν το πάταγε τέρμα το γκάζι δε σε παραξένεψε ?
Το λόγο που το δείχνει με μισό γκάζι τον ξέρει μόνο ο ποιητής και δε με απασχολεί.
-
Αν είναι προγραμματισμένη λόγω του eco να κάνει εκεί τις αλλαγές;
Γενικα αν ισχύει η υπόθεση ότι πατάει τερμα το πόδι στο πάτωμα και γίνονται έτσι χαμηλά οι αλλαγές και γράφει 20 δλ σε επιτάχυνση στα 100, τότε εγω δηλώνω πως δεν το έχω ξαναδεί σε άλλο αυτοκίνητο.
-
Αν είναι προγραμματισμένη λόγω του eco να κάνει εκεί τις αλλαγές;
Γενικα αν ισχύει η υπόθεση ότι πατάει τερμα το πόδι στο πάτωμα και γίνονται έτσι χαμηλά οι αλλαγές και γράφει 20 δλ σε επιτάχυνση στα 100, τότε εγω δηλώνω πως δεν το έχω ξαναδεί σε άλλο αυτοκίνητο.
Δεν το έχεις ξαναδεί γιατί δεν ισχύει σε κανένα αυτοκίνητο. Μην ανησυχείς, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Το αμάξι κάνει εκεί τις αλλαγές γιατί ο άνθρωπος κάνει την επιτάχυνση με 50% γκάζι όπως ακριβώς το αναφέρει...
-
Οκ άρα @αλακια βίντεο σχολιάζουμε. Τώρα το πρόσεξα. Τι προσπαθεί να κάνει πατώντας το μισό γκάζι στο εκο δεν μας αφορά και είναι χωρίς νόημα. Είπα και εγώ 20 δευτερόλεπτα;...
Πάντως και το 10 δευτερόλεπτα όταν το προηγούμενο έκανε ούτε 8 είναι μεγάλη διαφορά.
-
Πάντως,επειδή όλα τα σύγχρονα άμαξια έχουν προγράμματα τύπου eco,normal,sport μου κάνει εντύπωση που κόβει τόσο πολύ το eco. Ο.κ.,περίμενα max. 1-1+ sec. διαφορά στην επιτάχυνση, αλλά 10sec. διαφορά από sport σε eco το βρίσκω χαώδες!
Το έχω δει και σε άλλα -έστω κάπως πρόχειρα- τεστ. Π.χ. Clio E-Tech f.hybrid, C4, Kona f.hybrid
Y.Γ. Τώρα είδα οτι το βίντεο του QQ είναι από τον ίδιο με τα υπόλοιπα βιντεάκια.Αν και σ'αυτά χρησιμοποιεί το 50% του γκαζιού στα eco mode,τότε άκυρο.
-
Πραγματικά τελείως άκυρος ο τύπος. Μας μπερδεψε βραδιάτικα. Εγώ υπέθεσα πως για να το δείχνει λογικά αντι για τη λέξη γκαζι θα εννοει 50% ιπποδύναμη. Ειδάλλως ποιος ο λόγος να μας το δείξει.
Αϊ στο καλο!
Παντως το cvt πολύ γρήγορες αλλαγές προσομοιώνει. Έχουμε κάποια πληροφορία για το cvt που φορά. Είναι νέο;
-
Μόνο στο κλιο δείχνει να πατά κανονικά το γκάζι στο εκο στα άλλα δύο κάνει πάλι την ίδια βλακεία.... γιατί δεν βάζει και ένα αβγό στο πόδι να δει σε πόσα πιάνει τα 100 χωρίς να το σπάσει! Πιο χρήσιμο θα ήταν!
-
Ναι,όπως τα λέτε είναι,το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι πως στο Kona στο sport πετυχαίνει 0-100 σε 9.1, αντί 11,2 που δηλώνει επίσημα η Hyundai.
Μήπως τελικά οι εργοστασιακές μετρήσεις γίνονται σε normal mode?
-
Αυτά παθαίνετε όταν βλέπετε τα βίντεο κάθε άσχετου στο internet, αντί να κοιτάτε τις μετρήσεις των περιοδικών...
-
Σε όλα τα Qashqai έτσι είναι η θέση οδήγησης; Χαμηλή και 'μέσα' στο αυτοκίνητο;
Σαν να είναι 'εγκλωβισμένος' ο Mat Watson.
-
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, η θέση οδήγησης είναι καλή και αρκετά ψηλά.
Κάτι παρόμοιο αναφέρει και ο Thomas Majchrzak
[youtube]Ivz4-74mz74[/youtube] -
Μια χαρά τον βλέπω να κάθεται εκεί μέσα. Το κάθισμα μοιάζει να τον αγκαλιάζει στο πλάι, τα γόνατα αν και μαζεμένα (καθώς δεν έχει πάρει θέση οδήγησης) δεν βρίσκουν στο τιμόνι, η ευθεία των ματιών με το καντράν περνά μέσα από την στεφάνη του τιμονιου (το οποίο μου αρέσει πολύ), η θέση του εσωτερικού καθρέπτη είναι τέτοια που κατά την διάρκεια της οδήγησης αρκεί ένα παίξιμο του ματιού προς τα επάνω ώστε να δει πίσω, το πόμολο ανοίγματος της πόρτας είναι σε σημείο που μόνο τυφλός δεν θα το έβλεπε, ο τεμπέλης έχει την θέση που χρειάζεται ώστε να ακουμπά ο αγκώνας (δεν είναι για ξάπλες) και ο λεβιές ταχυτήτων βρίσκεται σε τέτοια θέση που απλή μετακίνηση του χεριού παράλληλα με το ντασμπορντ θα τον συναντήσει ακριβέστατα.
Με λίγα λόγια κορυφαία εργονομία χαρακτηριστικό ενός πραγματικά καλού αυτοκινήτου, φτιαγμένο για ανθρώπους με αυτοεκτίμηση. Μπράβο κι εκεί στην ΝΙΣΣΑΝ.
Nissan Qashqai 2021