-
Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
-
Το hatchback ειναι 12 εκατοστά πιο κοντό από το sedan και παράλληλα θα έχει μεγαλύτερο και πιο άνετο χώρο αποσκευών. Και φυσικά είναι και πιο όμορφο και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Βάλε και το καλό μηχανικό κιβώτιο. Το μόνο αρνητικό είναι αυτό που είδα να αναφέρεται ότι στην Ευρώπη θα έρχεται μόνο με κινητήρα e:HEV.... για να δούμε τι θα ισχύσει τελικά και αν επιβεβαιωθεί η φήμη, τι κινητήρας θα είναι αυτός.
-
Το hatchback ειναι 12 εκατοστά πιο κοντό από το sedan και παράλληλα θα έχει μεγαλύτερο και πιο άνετο χώρο αποσκευών. Και φυσικά είναι και πιο όμορφο και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Βάλε και το καλό μηχανικό κιβώτιο. Το μόνο αρνητικό είναι αυτό που είδα να αναφέρεται ότι στην Ευρώπη θα έρχεται μόνο με κινητήρα e:HEV.... για να δούμε τι θα ισχύσει τελικά και αν επιβεβαιωθεί η φήμη, τι κινητήρας θα είναι αυτός.
Υβριδικο, οπότε ξεχνάμε μηχανικό κιβώτιο, εμένα πίσω μου αρέσει αλλά όπως έχω ξαναγράψει το 10th φαίνεται για 11th και το 11th για 10th,μενει να το δούμε και από κοντά
-
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
-
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Η πάρε ένα πινέλο που βάφουν. Αμέσως θα καθαρίσουν.
-
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
-
Χαχαχα
Καλό!
Και εγω εχω τρελα με την καθαριότητα αλλα ρε συ, πόσο μάκα να πιάσει. Καπνίζεις;αν όχι.... Δεν νομίζω.
Και τώρασε άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας που καθαρίζω τους αερογωγους πάλι το ίδιο κάνω και καθαρίζουν. Τι παραπάνω να εχει το civic. Θα το ξαναδώ στο βιντεο καλύτερα.
Ενα ακόμα που σκέφτηκα τώρα σαν φλασια είναι αυτό το σαν βούρτσακι που βάζουν κάτι χρώματα στα μάγουλα τους οι γυναίκες. Είχα πιάσει ένα τέτοιο και ήταν πολύ μαλακο. Άνετα θα καθάριζε εκεί μέσα.
Βασικά μου ηρεθ ιδέα να δοκιμάσω ένα τέτοιο στο αυτοκίνητο μου.
-
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
Η Honda το ανακοίνωσε ξεκάθαρα. Το civic στην Ευρώπη θα έρθει φθινόπωρο 2022 και θα είναι ΜΟΝΟ υβριδικό (e:HEV)
-
-
Μπραβο. Παλεύω με συγγενή να τον πείσω αλλά είναι δυακολο. Εγώ ευτυχώς δεν. Από τη στιγμή που κάνει κακό τελείωσε δεν υπάρχει λόγος καν να το ξεκινήσω. Και την υγεία και τα λεφτά σου χαλάς.
Τεσπα.
Εφόσον η κατάσταση πάει για αυτόματα κιβωτια τότε έκανε καλή επιλογή η honda. Θεωτηρικτα θα είναι πολύ αξιόπιστο.
Παντως και το κιβτιο αυτό έχει τεχνικές αλλαγές σχέσεων. Δεν μουγκριζει σαν το e cvt της Toyota.
-
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Το δυστυχές για εσένα (και για εμένα) είναι ότι αργά ή γρήγορα δε θα βρίσκουμε αμάξι όπως το περιγράφεις. Όλα κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση. Και με το ρυθμό που κινείσαι εσύ συγκεκριμένα αμφιβάλλω αν θα προλάβεις κανένα non hybrid με μηχανικό κιβώτιο.
-
Εφόσον η κατάσταση πάει για αυτόματα κιβωτια τότε έκανε καλή επιλογή η honda. Θεωτηρικτα θα είναι πολύ αξιόπιστο.
Παντως και το κιβτιο αυτό έχει τεχνικές αλλαγές σχέσεων. Δεν μουγκριζει σαν το e cvt της Toyota.
Δεν λέω ότι θα είναι κακό. Civic στην ουσία δεν θα είναι. Να πάρεις το eHEV σε Jazz ή σε b_suv HRV κυρίως για πόλη και κοντινές εξορμήσεις το ακούω. Να πάρεις Civic, τον ορισμό των δυναμικών χαρακτηριστικών στα C_hatch ,eHEV δεν το χωράει ο νους μου! Άσε που αν κρίνω από τις τιμές του αντίστοιχου Jazz, όπως σωστά ειπώθηκε, θα θες 35κ για high spec Civic eHEV. Άποψή μου πάντα...
-
Οχι εντάξει. Από οδηγική ευχαρίστηση και εγω χειροκινητο ψηφίζω. Ιδιαιτερα τα ιαπωνικα κιβωτια χαίρεσαι να τα οδηγεις. Αλλάζεις χωρίς λόγο σχέση μετάδοση για να νιώσεις την ευχαρίστηση από το κούμπωμα και την κίνηση του καρπού.
Αλλα οπως λέει και ο τυχεράκιας πιο πάνω, όλα θα γίνουν έτσι. Υβριδικοτετοια.
Παντως αυτό με τις τιμές οντως έχετε δίκιο.
Εδω το jazz για τα απλα λαϊκά νέα παιδιά το έκαναν λες και αγοράζεις δεν ξέρω και γω τι. Οκ καλό είναι, honda είναι άλλωστε, αλλά εδώ στην Ελλάδα είναι ακριβοτερο από ότι για παράδειγμα στη Ιταλία!!!
-
Φθινόπωρο 2022 κυκλοφορία στην Ευρώπη? Πωωωω...
-
-
1,5T 6M/T και εσύ Ευρώπη κάτσε με το eHEV και το κιβώτιο από το τζογκάκι...
Δυστυχώς τα έχουμε πει πολλές φορές, οι νόρμες της ΕΕ για ρύπους 'καταστρέφουν' την αυτοκίνηση. Και σε αυτό σπρώχνουν πολύ και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.. Δεν είναι τυχαίο που και ο CEO της Toyota 'επιτέθηκε' τις προάλλες στην άκρατη ηλεκτροποίηση. Το 1.5Τ 6Μ/Τ νομίζω θα προτιμούσαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του νέου Civic στην Ελλάδα, κρίμα που δεν θα προσφέρεται. Έως και αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά η μη διάθεσή του. Όποιος δεν θέλει αυτόματο κιβώτιο αυτομάτως το βγάζει από την λίστα το Civic.
-
-
Το είπε και ο φίλος, Ξεκάθαρα πράγματα :The cup holders are enormous...
-
-
Το καλύτερο στην κατηγορία του πλέον με διαφορά από το δεύτερο κατά την άποψη μου. Έγινε ακόμη καλύτερο εκεί που ήταν ήδη πολύ καλό οδηγικά , βελτίωσαν την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση , παραμένει κορυφαίο σε χώρους σε επίπεδο Octavia , έριξαν 2 τονους τις σχεδιαστικές ακρότητες εξωτερικά, έφτιαξαν ένα ωραίο λιτό και μοντέρνο εσωτερικό.
Honda Civic