-
Καλημέρα σε όλους
Θέλω την γνώμη σας για το δίλημμα που έχω περιέλθει. Ας ξεκινήσω από την αρχή. Τον περασμένο Νοέμβρη αποχωρίστηκα το i30 μου που είχε 180.000 και χωρίς πολύ σκέψη αγόρασα ένα Toyota Corolla 1.4D του 2016 από μάντρα εδώ στην Πάτρα. Προφανώς πρόκειται για leasing αλλά αυτό δεν με έχει απασχολήσει διότι το έλεγξα όσο μπορούσα και τα χιλιόμετρα φάνηκαν σωστά ενώ είναι και ατρακάριστο (ένα φτερό το έχει αλλάξει αλλά ως εκεί).
Το θέμα είναι ότι δυστυχώς δεν με ικανοποιεί. Είναι μεγάλο, αργό και εν τέλει απευθύνεται σε άλλο κοινό. Είναι σίγουρα πολύ οικονομικό καθώς κάνω καθημερινά 100 χλμ να πάω στην δουλειά μου αλλά πέραν αυτού δεν προσφέρει κάποια άλλη συγκίνηση και επειδή γενικά παρότι 43 χρόνων παραμένω ανήσυχος οδηγος σκέφτομαι να το δώσω και να πάω σε κάτι άλλο.
Τα κριτήρια που θέτω για να έχουμε βάση στην συζήτηση.
-
Να είναι αξιόπιστο. Με το hyundai και πιστεύω το Corola αυτό το έχω
-
Να είναι πιο γρήγορο. Καλή η ροπή του Corola αλλά αν το κρατήσω ένα πρόγραμμα θα το βάλω
-
Να έχει καλούς χώρους για 4μελή οικογένεια αλλά πχ το Corola σε αυτόν τον τομέα είναι υπερβολικά ευρύχωρο!!
-
Να το καβαλάω και όταν κατεβαίνω να έχω ένα χαμόγελο και όχι να νιώθω ότι κάνω αγκαρία
-
Να έχει τέλεια θέση οδήγησης. Το Corola ποτέ δεν με βόλεψε. Δεν το φοράς ρε παιδί μου.
-
Να μην καίει τα άντερά του. Ξέρω σαν το Toyota δεν θα είναι αλλά χαλάλι...
-
Να είναι euro 6
-
Δεν θα με χαλούσε να είναι αυτόματο αλλά δεν θέλω περιπέτειες με dsg...
-
Να πάρω πίσω από το Corola κανά 11 να βάλω άλλα 5. Άρα Budget 16 άντε 17 χιλιάρικα. Αν βρεθεί κάτι εξαιρετικό θα γίνει παραχώρηση
Κλείνω προς Focus έκδοση Titanium και άνω ή σε κάποιο Golf ίσως? Μου αρέσει και το Volvo V40 αλλά τα περισσότερα είναι euro 5. Επίσης και το υβριδικό Corola φαίνεται καλή επιλογή αν και υπάρχουν ελάχιστα από το τελευταίο.
Ακούω γνώμες. Από ιδιώτη ιδανικά και εφόσον φύγει το Corola η αγορά θα γίνει μετρητοίς.
-
-
Καλημέρα σε όλους
Θέλω την γνώμη σας για το δίλημμα που έχω περιέλθει. Ας ξεκινήσω από την αρχή. Τον περασμένο Νοέμβρη αποχωρίστηκα το i30 μου που είχε 180.000 και χωρίς πολύ σκέψη αγόρασα ένα Toyota Corolla 1.4D του 2016 από μάντρα εδώ στην Πάτρα. Προφανώς πρόκειται για leasing αλλά αυτό δεν με έχει απασχολήσει διότι το έλεγξα όσο μπορούσα και τα χιλιόμετρα φάνηκαν σωστά ενώ είναι και ατρακάριστο (ένα φτερό το έχει αλλάξει αλλά ως εκεί).
Το θέμα είναι ότι δυστυχώς δεν με ικανοποιεί. Είναι μεγάλο, αργό και εν τέλει απευθύνεται σε άλλο κοινό. Είναι σίγουρα πολύ οικονομικό καθώς κάνω καθημερινά 100 χλμ να πάω στην δουλειά μου αλλά πέραν αυτού δεν προσφέρει κάποια άλλη συγκίνηση και επειδή γενικά παρότι 43 χρόνων παραμένω ανήσυχος οδηγος σκέφτομαι να το δώσω και να πάω σε κάτι άλλο.
Τα κριτήρια που θέτω για να έχουμε βάση στην συζήτηση.
-
Να είναι αξιόπιστο. Με το hyundai και πιστεύω το Corola αυτό το έχω
-
Να είναι πιο γρήγορο. Καλή η ροπή του Corola αλλά αν το κρατήσω ένα πρόγραμμα θα το βάλω
-
Να έχει καλούς χώρους για 4μελή οικογένεια αλλά πχ το Corola σε αυτόν τον τομέα είναι υπερβολικά ευρύχωρο!!
-
Να το καβαλάω και όταν κατεβαίνω να έχω ένα χαμόγελο και όχι να νιώθω ότι κάνω αγκαρία
-
Να έχει τέλεια θέση οδήγησης. Το Corola ποτέ δεν με βόλεψε. Δεν το φοράς ρε παιδί μου.
-
Να μην καίει τα άντερά του. Ξέρω σαν το Toyota δεν θα είναι αλλά χαλάλι...
-
Να είναι euro 6
-
Δεν θα με χαλούσε να είναι αυτόματο αλλά δεν θέλω περιπέτειες με dsg...
-
Να πάρω πίσω από το Corola κανά 11 να βάλω άλλα 5. Άρα Budget 16 άντε 17 χιλιάρικα. Αν βρεθεί κάτι εξαιρετικό θα γίνει παραχώρηση
Κλείνω προς Focus έκδοση Titanium και άνω ή σε κάποιο Golf ίσως? Μου αρέσει και το Volvo V40 αλλά τα περισσότερα είναι euro 5. Επίσης και το υβριδικό Corola φαίνεται καλή επιλογή αν και υπάρχουν ελάχιστα από το τελευταίο.
Ακούω γνώμες. Από ιδιώτη ιδανικά και εφόσον φύγει το Corola η αγορά θα γίνει μετρητοίς.
-
-
Τρέχει ακόμα εκείνη η προσφορά για καινούρια Τζουλιέτα πετρέλαιο στα 16 χιλιάρικα;
-
Τρέχει ακόμα εκείνη η προσφορά για καινούρια Τζουλιέτα πετρέλαιο στα 16 χιλιάρικα;
Περίμενα πρόταση με την Τζουλιέτα αλλά τόσο μεγάλη αλλαγή πλεύσης δεν νομίζω ότι μπορώ να διαχειριστώ!!! Καλώς ή κακώς τους Ιταλούς τους έχω διαγράψει από την εξίσωση...
-
-
Πραγματικά ενδιαφέρουσα πρόταση αλλά ελάχιστα και σχεδόν όλα από μάντρες.
-
απροσμενα καλο αμαξι https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23509577-renault-megane
-
Μα αν ο παράγοντας 'συγκίνηση' ήταν στην εξίσωση, κακώς πήρες Κορόλα
Και επίσης κακώς αποκλείεις τα Ιταλικά και τη συγκεκριμένη Άλφα, που όμως έτσι κι αλλιώς δεν θα βρεις καινούρια. Ακόμη και ως προς την αξιοπιστία, δεν είναι απ' το κάτω ράφι, ενώ σε πολλά άλλα είναι κορυφαία. Πάντως πιο ταιριαστή επίλογή από Φόκους δύσκολα θα βρεις, σε αυτά που ζητάς... το θέμα είναι να βρεις κάποιο από χέρι σε αυτά τα λεφτά.
Και αμάξια όπως αυτό που έβαλε ο Γάτος είναι καλή περίπτωση, με μόνο δισταγμό για το συγκεκριμένο τον παράγοντα 'Κρήτη' και τα ρώσικα που βλέπω στην οθόνη...
-
Πετρέλαιο station από spotawheel:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34261656-ford-focusΒενζίνη ΜΚ4 από ιδιώτη:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/313134989-ford-focusΒενζίνη ΜΚ3 182ps:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31051733-ford-focusΓενικά για αυτά που ψάχνεις με Focus δεν χάνεις. Το station το έβαλα γιατί έδωσες σημασία σε χώρους. Αν δεν έχεις θέμα με το παρκάρισμα είναι τεράστια ευκολία
-
Το ST με τα λίγα χιλιόμετρα από τον ιδιώτη φαίνεται λουκουμάκι. Λίγη προσοχή μόνο σε τυχόν πείραγμα που μάλλον έχει κάνει στην ιπποδύναμη, αλλιώς αν είναι σε ισχύ η εγγύηση μέχρι το '26 προχωράς άμεσα και άφοβα.
Το παλιότερο αυτόματο, αν έχει το Powershift καλύτερα να το αποφύγει.
-
Το ST με τα λίγα χιλιόμετρα από τον ιδιώτη φαίνεται λουκουμάκι. Λίγη προσοχή μόνο σε τυχόν πείραγμα που μάλλον έχει κάνει στην ιπποδύναμη, αλλιώς αν είναι σε ισχύ η εγγύηση μέχρι το '26 προχωράς άμεσα και άφοβα.
Το παλιότερο αυτόματο, αν έχει το Powershift καλύτερα να το αποφύγει.
Τα έβαλα ενδεικτικά για να δούμε που παίζουν οι τιμές. Όχι απαραίτητα για τις συγκεκριμένες αγγελίες.
Να τονίσουμε πως καταρχάς πρόκειται για ST Line, όχι ST όπως γράφει και ναι αν είναι 200 άλογα τότε σίγουρα έχει μπει πρόγραμμα. Ίσως να είναι από carcenter όπου τηρούν οι ίδιοι την εγγύηση.
Όσο για το αυτόματο, όντως δε το είχα δει ότι είναι αυτόματο. Και εγώ θα το απέφευγα σε ΜΚ3.
-
Προσοχή, ST-line εννοεί. Δεν θυμάμαι ST του 19' με 1500 κυβικά... 200hp,άρα και πειραγμένο..
-
Lol.. ζούν ανάμεσα μας οι γουοναμπήδες...
-
Καλά αν βάλεις σήμα ST Line σε ST Line τουλάχιστον δε λες ψέμματα Άλλωστε έρχεται με μερικά ήδη στα φτερά!
-
Ναί μωρέ αλλά δες το μέγεθος του ST και το μέγεθος του Line...
-
μαστορι προκαλεις. θα βρω φαναρι και γωνια και θα σε περιμενω....
-
μαστορι προκαλεις. θα βρω φαναρι και γωνια και θα σε περιμενω....
Θα κάνω τον Κινέζο, πως δε σε είδα και θα παίζω με την 8ιντση.. την οθόνη !
-
Πράγματι το Renault megane έχει περάσει από το μυαλό μου και έχω βρει ένα ενδιαφέρον εδώ κοντά (Πάτρα).
Επισημαίνω πως κάνω 100 χλμ ημερησίως οπότε οτιδήποτε πέραν ντίζελ ή έστω υβριδικό αποκλείεται διά ροπάλου.
Το πιο σημαντικό είναι να φύγει το corolla και για την ώρα δεν βλέπω ενδιαφέρον. Μάλλον ξεκίνησα ψηλά σε τιμή.
Πιστεύω ότι πράγματι το φοκους είναι το αμάξι που θέλω. Για στέισον ούτε λόγος.. Μετά το στραπάτσο του corolla δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε άλλο μακρύ!!!
-
Αν πας σε Focus, οπωσδήποτε πήγαινε σε mk3.5 ή mk4 και (ειδικά για το mk3.5) οπωσδήποτε με τον 1.5TDCi και όχι με τον παλαιότερο 1.6TDCi. Πρόσεξε μόνο στην άδεια την ιπποδύναμη (95 ή 120 ίππων) γιατί δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τις δύο εκδόσεις του 1.5 TDCi, καθώς είναι οι ίδιοι κινητήρες με διαφoρετικό software. Και οι δύο πάνε κοντά στα 140-145 άλογα με πρόγραμμα.
-
Seat Leon 1.6 tdi, αν ένα μοτέρ έχουν βγάλει καλό οι βαγκέουλες είναι αυτό που μόλις έγραψα.
Σκέψεις για αλλαγή αυτοκινήτου...