-
Καλημερα
Αναποφασιστος
Θελω coupe γερμανικο και ειμαι αναμεσα στα 2
Η 4αρα βγαζει 184 αλογα,οριακο για αυτα που θελω αλλα ειναι ολοκαινουργια εχει μεγαλυτερους χωρους για τους πισω κ πορτ παγκαζ
Το ειδα απο κοντα,ειναι πιο φρεσκο εσωτερικα αλλα ειναι και 4.78,μαουνα.θα υπαρχουν θεματα σε παρκιν,στενα
Δεν το εκανα test drive,αλλα σαν κατοχος 12 χρονια bmw ξερω οτι εχει καλυτερο αυτοματο και καλυτερη πληροφορια στο τιμονι
Τιμη με m pack 60k
Η c coupe που εκανα test drive την c200,εχει καλο αυτοματο οχι τοσο γρηγορο στα κατεβασματα οσο το zf της bmw,τιμονι κοφτερο και πιο ελαφρυ,αλλα βγαζει η 300 και 272 αλογα με ηπια υβριδικο συστημα ειναι πιο ανετο με σπορ αναρτηση κ μαλλον εχει καλυτερη ηχομονωση. μικροτερο 4.68 λιγοτερος χωρος για τους πισω(δεν τους χρειαζομαι),το ιδιο ομορφο εξωτερικα,πιο κλασικο εσωτερικα
Τιμη με amg πακετο 49κ
Η c coupe βγαινει απο το 16,εκανε καλο facelift τελος του 18 εχει χρονια στην πλατη της αλλα μου αρεσει το ιδιο με την 4.δεν θα βγει αντικαταστατης κ θα σταματησει η παραγωγη σε 2 χρονια
Και τα 2 εχουνε ιδιο εξοπλισμο(η 4 ψηφιακο ταμπλο στανταρ),αλλα η οικονομικη διαφορα ειναι μεγαλη για πιο φρεσκο αλλα σημαντικα πιο αργο αυτοκινητο
Για 4 30i δεν γραφω καν,βγαινει στα 70
-
Καλημερα
Αναποφασιστος
Θελω coupe γερμανικο και ειμαι αναμεσα στα 2
Η 4αρα βγαζει 184 αλογα,οριακο για αυτα που θελω αλλα ειναι ολοκαινουργια εχει μεγαλυτερους χωρους για τους πισω κ πορτ παγκαζ
Το ειδα απο κοντα,ειναι πιο φρεσκο εσωτερικα αλλα ειναι και 4.78,μαουνα.θα υπαρχουν θεματα σε παρκιν,στενα
Δεν το εκανα test drive,αλλα σαν κατοχος 12 χρονια bmw ξερω οτι εχει καλυτερο αυτοματο και καλυτερη πληροφορια στο τιμονι
Τιμη με m pack 60k
Η c coupe που εκανα test drive την c200,εχει καλο αυτοματο οχι τοσο γρηγορο στα κατεβασματα οσο το zf της bmw,τιμονι κοφτερο και πιο ελαφρυ,αλλα βγαζει η 300 και 272 αλογα με ηπια υβριδικο συστημα ειναι πιο ανετο με σπορ αναρτηση κ μαλλον εχει καλυτερη ηχομονωση. μικροτερο 4.68 λιγοτερος χωρος για τους πισω(δεν τους χρειαζομαι),το ιδιο ομορφο εξωτερικα,πιο κλασικο εσωτερικα
Τιμη με amg πακετο 49κ
Η c coupe βγαινει απο το 16,εκανε καλο facelift τελος του 18 εχει χρονια στην πλατη της αλλα μου αρεσει το ιδιο με την 4.δεν θα βγει αντικαταστατης κ θα σταματησει η παραγωγη σε 2 χρονια
Και τα 2 εχουνε ιδιο εξοπλισμο(η 4 ψηφιακο ταμπλο στανταρ),αλλα η οικονομικη διαφορα ειναι μεγαλη για πιο φρεσκο αλλα σημαντικα πιο αργο αυτοκινητο
Για 4 30i δεν γραφω καν,βγαινει στα 70
-
Νομίζω απαντάς μόνος σου....καλοτάξιδη η C300!!
Μερικές σκέψεις:
-
Να πάρεις όποιο σου αρέσει περισσότερο. Εμένα πχ η C Coupe δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, δεν αντέχω τη νέα σχεδιαστική γραμμή των ΜΒ, ενώ παλαιότερα μου άρεσαν απίστευτα. Βέβαια και η bmw με τα νέα νεφρά δεν βλέπεται...προσάθησαν πολύ για να την κάνουν τόσο άσχημη!
-
€49Κ είναι με έκτπωση η C300? Γιατί έχει 52.000 χωρίς κανένα έξτρα εξοπλισμό (εμένα με κάποια έξτρα, όχι όλα όσα θα ήθελα) μου πήγε για πλάκα €65Κ.
3.Σαφώς μεταξύ των 2, προτιμώ 100% την ΜΒ λόγω ιπποδύναμης και ας μην μου αρέσει εμφανισιακά. Εξάλλου και η 4αρα με τα νέα νεφρά σε μέγεθος γηπέδου δεν βλέπεται από μπροστά!!
Οπότε τελικά, για εμένα, πάρε την C300 χωρίς 2η σκέψη!! Εγώ αυτήν θα αγόραζα με το χέρι στην καρδιά.
-
-
Και τα 2 ειναι αστοχες αγορες αυτο τον καιρο. Και δεν εχουν και τιποτα ιδιαιτερο. Αν ομως επιμενεις να παρεις ενα τετοιο κουπε παρε καλυτερα ενα Μ2 ελαφρα μεταχειρο. Η το νεο Ζ4 30ι.
-
Γεια σου Φανη
Μαλλον εχουμε ξαναμιλησει στο bmwforum
Ποιο σου πηγε 65κ;c coupe?
H c300 amg φτανει 54κ αλλα με εκπτωση βγαινει 48-49
Σκεφτομουν την 4.30i,αλλα φτανει με m pack 69k
Ιδια μοτερ,αποδοση,σασμαν,extra ,20κ λιγοτερα
Η c300
Η διαφορα τους ειναι καθαρα στους φορους κ στην τιμολογιακη πολιτικη της καθε εταιρειας εδω
Στην γερμανια η 4.30 ξεκιναει απο 52k η c300 απο 49 k.αυτη η διαφορα των 3κ ειναι γιατι η 4 εχει στανταρ ψηφιακο καντραν ενω η c extra
Σε καναδα αμερικη η c300 ειναι 500 ευρω ακριβοτερη!
-
Η ΒΜW κανει εκπτωσεις δεν ξερω για αυτο το καιρο για το αμαξι που ενδιαφερεσαι αλλα γενικα ενα 10-20% ειναι δυνατον. Πρεπει να παρεις προσφορες και απο τους 2 ντηλερς.
Καναδα/Αμερικη ειναι εντελως διαφορετικη και η τιμολογηση και ο εξοπλισμος/πακετα σε αυτα τα αυτοκινητα. Ειναι διαφορετικες αγορες.
-
Γεια σου Φανη
Μαλλον εχουμε ξαναμιλησει στο bmwforum
Ποιο σου πηγε 65κ;c coupe?
H c300 amg φτανει 54κ αλλα με εκπτωση βγαινει 48-49
Πολύ πιθανόν, γιατί το nickname το θυμάμαι!!
Ναι η C300 μου πήγε €65Κ, με κάποιο έξτρα εξοπλισμό (καλά όπως θα την ήθελα εγώ πάει €80Κ...αχαχαχα!!). Αλλά τα €54Κ €49Κ με την έκπτωση είναι καλή τιμή.
Προσωπικά ανάμεσα σε αυτά τα 2, όπως είπα, C300 θα έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη! Πιο φτηνή, πιο δυνατή και η 4αρα μπροστά δεν βλέπεται!
-
Η BMW είναι πολύ πιο όμορφη.
Αλλα η Mercedes είναι η λογική επιλογή.
-
Η BMW είναι πολύ πιο όμορφη.
Δεν βλέπεται (μπροστά)....αλλά ΟΚ, από εσένα το περίμενα, έχεις περίεργα γούστα, ό,τι άσχημο αυτοκίνητο κυκλοφορεί σου αρέσει!!
-
kavas wrote:
Γεια σου Φανη
Μαλλον εχουμε ξαναμιλησει στο bmwforum
Ποιο σου πηγε 65κ;c coupe?
H c300 amg φτανει 54κ αλλα με εκπτωση βγαινει 48-49
Πολύ πιθανόν, γιατί το nickname το θυμάμαι!!
Ναι η C300 μου πήγε €65Κ, με κάποιο έξτρα εξοπλισμό (καλά όπως θα την ήθελα εγώ πάει €80Κ...αχαχαχα!!). Αλλά τα €54Κ €49Κ με την έκπτωση είναι καλή τιμή.
Προσωπικά ανάμεσα σε αυτά τα 2, όπως είπα, C300 θα έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη! Πιο φτηνή, πιο δυνατή και η 4αρα μπροστά δεν βλέπεται!
Ποτε πηρες την c300?πως σου φανηκε απο μοτερ κιβωτιο τιμονι κ γενικοτερα fun to drive?
-
Η ΒΜW κανει εκπτωσεις δεν ξερω για αυτο το καιρο για το αμαξι που ενδιαφερεσαι αλλα γενικα ενα 10-20% ειναι δυνατον. Πρεπει να παρεις προσφορες και απο τους 2 ντηλερς.
Καναδα/Αμερικη ειναι εντελως διαφορετικη και η τιμολογηση και ο εξοπλισμος/πακετα σε αυτα τα αυτοκινητα. Ειναι διαφορετικες αγορες.
Η bmw κανει 2.500 ευρω εκπτωση κ η mercedes 5-6 000
Η m2 ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο,αλλα για πιστα οχι για καθημερινη χρηση.που να το ανοιξεις σε δημοσιο δρομο με ασφαλεια;κ πισω καθισματα μονο για ψωνια.η z ωραιο κ αυτο αλλα πρεπει να εχεις κ δευτερο για χωρους.δεν μπορεις να πας μια βολτα με 2 φιλους,σε περιοριζει αρκετα
-
Ποτε πηρες την c300?πως σου φανηκε απο μοτερ κιβωτιο τιμονι κ γενικοτερα fun to drive?
Παρανόηση: ΔΕΝ πήρα την C300...μακάρι, αλλά δεν έχω τόσα χρήματα για αυτοκίνητο!!
Εννοώ ότι 'μου πήγε €65Κ', όταν έκανα διαμόρφωση για να δω την τιμή. Συγνώμη εαν σε μπέρδεψα!
-
Και τα 2 ειναι αστοχες αγορες αυτο τον καιρο. Και δεν εχουν και τιποτα ιδιαιτερο. Αν ομως επιμενεις να παρεις ενα τετοιο κουπε παρε καλυτερα ενα Μ2 ελαφρα μεταχειρο. Η το νεο Ζ4 30ι.
Ή Ferrari 30 ετών...
Ο άνθρωπος ρωτάει για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκίνητο. Προφανώς τα 300 άλογα της Mercedes-Benz κερδίζουν ANETA!!!
-
Σε αντίθεση με τα συνήθη φορουμικά κρατούντα, όπου σε κάθε 'συγκριτικό' η Πεμβέ κερδίζει τη Μερσεντέ, εδώ έχουμε νίκη της δεύτερης με δριμύ σκορ. C300 Hybrid και από μένα, και με τα ρέστα σουβλάκια μέχρι δευτέρας παρουσίας.
-
Μεταξύ των δύο και δεδομένων των τεράστιων διαφορών σε τιμή και ιπποδύναμη, νομίζω ότι η C300 είναι η λογική επιλογή με (επίσης τεράστια) διαφορά!
-
Γενικα νομιζω απο το 14 κ μετα η μερσεντες εκανε τεραστια στροφη
Ανεβηκε κατακορυφα σε εμφανιση εξωτερικα εσωτερικα,βελτιωθηκε παρα πολυ σε οδηγικη συμπεριφορα,τιμονι, στησιμο και ταυτοχρονα διατηρησε ποιοτητα αξιοπιστια τεχνολογια
Δεν ειναι τυχαιο οτι η c coupe εχει πουλησει οσα η bmw4 f32 και το a5 μαζι
Οι διαφορες με την bmw 4(τουλαχιστον την f32) ειναι πολλες και ιδιαιτερες
Πχ με το amg πακετο παιρνεις οτι και στην bmw με το m pack,και επιπλεον φουσκωμενα φτερα και διαμαντε μασκα
Η coupe με την σενταν εχουν μεγαλες διαφορες εξωτερικα ειδικα στο πισω μερος που ειναι τελειως διαφορετικο.η 4 της bmw ειναι ακριβως ιδια με την 3 στο πισω μερος δεν ξεχωριζεις αν ειναι σενταν η couoe
Εχεις καμερα οπισθοπορειας στανταρ(κρυμενη στο πισω σημα),ημιμπακετ καθισματα πολυ ομορφα κ ανετα που μπαινουν μονο στην coupe(και οχι σε ολες τις σειρες απο 25κ οπως στην bmw),στανταρ αυτοματη αποσβεση αναρτησης σε καθε τροχο με αποτελεσμα ακομα και με σπορ αναρτηση κ 18 να μην κοπαναει,αεραγωγους απο αλουμινιο κ οχι πλαστικο,καλυτερη ηχομονωση,καλυτερο στανταρ ηχοσυστημα,καλυτερη ποιοτητα κυλισης,εξατμιση αριστερα δεξια κ στην c300 με στανταρ σπορ ηχο,και καλυτερο κοψιμο στο τιμονι με 2.1 στροφες
Μειονεκτει μονο λιγο στο κιβωτιο(της bmw το zf ποιο γρηγορο στις αλλαγες) κ στο τιμονι σαν πληροφορηση
λιγοτερη απο της 4αρας
Στην g22 εχουνε βεβαια βελτιωσει καποια πραγματα οπως καλυτερη ποιοτητα εσωτερικα,εμφανιση εξωτερικη διαφορετικη απο σενταν κεντρικη μεγαλη οθονη αφης,καθισματα,ηχο μοτερ αλλα σαν αξιοπιστια δεν ξερω.μεχρι τωρα ολα τα bmw βγαζουν καθε λιγο θεματα
Οπως και να χει εχεις 2 γερμανικα coupe ιδιων επιδοσεων, κινητηρα,εξοπλισμου με το ενα(4.30i)πιο φρεσκο και το αλλο(c300) 20.000 ευρω φτηνοτερο
στην Ελλαδα(ιδια τιμη στην γερμανια)
-
Γενικα νομιζω απο το 14 κ μετα η μερσεντες εκανε τεραστια στροφη
Ανεβηκε κατακορυφα σε εμφανιση εξωτερικα εσωτερικα,
Συμφωνώ σε όλα, εκτός από αυτό. Για εμένα, κάθε νέα γενιά των ΜΒ είναι χειρότερη από την προηγούμενη σχεδιαστικά...έχουν χάσει την ταυτότητά τους για εμένα. Ααα και δεν μπορώ με τίποτα, το πίσω μέρος που πέφτει προς τα κάτω, το βρίσκω τραγικό, χαλάει όλο τον δυναμισμό.
-
Με την διαφορά παίρνεις ηλεκτρικό μεταχειρησμενο για την πολη και δεν ξοδεύεις τίποτα σε καθημερινή μετακίνηση...
Και όποτε θέλεις έχεις το καλο για βόλτες και οδηγηση.
Bmw 420i g22 vs c300 coupe