Γενικα νομιζω απο το 14 κ μετα η μερσεντες εκανε τεραστια στροφη
Ανεβηκε κατακορυφα σε εμφανιση εξωτερικα εσωτερικα,βελτιωθηκε παρα πολυ σε οδηγικη συμπεριφορα,τιμονι, στησιμο και ταυτοχρονα διατηρησε ποιοτητα αξιοπιστια τεχνολογια
Δεν ειναι τυχαιο οτι η c coupe εχει πουλησει οσα η bmw4 f32 και το a5 μαζι
Οι διαφορες με την bmw 4(τουλαχιστον την f32) ειναι πολλες και ιδιαιτερες
Πχ με το amg πακετο παιρνεις οτι και στην bmw με το m pack,και επιπλεον φουσκωμενα φτερα και διαμαντε μασκα
Η coupe με την σενταν εχουν μεγαλες διαφορες εξωτερικα ειδικα στο πισω μερος που ειναι τελειως διαφορετικο.η 4 της bmw ειναι ακριβως ιδια με την 3 στο πισω μερος δεν ξεχωριζεις αν ειναι σενταν η couoe
Εχεις καμερα οπισθοπορειας στανταρ(κρυμενη στο πισω σημα),ημιμπακετ καθισματα πολυ ομορφα κ ανετα που μπαινουν μονο στην coupe(και οχι σε ολες τις σειρες απο 25κ οπως στην bmw),στανταρ αυτοματη αποσβεση αναρτησης σε καθε τροχο με αποτελεσμα ακομα και με σπορ αναρτηση κ 18 να μην κοπαναει,αεραγωγους απο αλουμινιο κ οχι πλαστικο,καλυτερη ηχομονωση,καλυτερο στανταρ ηχοσυστημα,καλυτερη ποιοτητα κυλισης,εξατμιση αριστερα δεξια κ στην c300 με στανταρ σπορ ηχο,και καλυτερο κοψιμο στο τιμονι με 2.1 στροφες
Μειονεκτει μονο λιγο στο κιβωτιο(της bmw το zf ποιο γρηγορο στις αλλαγες) κ στο τιμονι σαν πληροφορηση
λιγοτερη απο της 4αρας
Στην g22 εχουνε βεβαια βελτιωσει καποια πραγματα οπως καλυτερη ποιοτητα εσωτερικα,εμφανιση εξωτερικη διαφορετικη απο σενταν κεντρικη μεγαλη οθονη αφης,καθισματα,ηχο μοτερ αλλα σαν αξιοπιστια δεν ξερω.μεχρι τωρα ολα τα bmw βγαζουν καθε λιγο θεματα
Οπως και να χει εχεις 2 γερμανικα coupe ιδιων επιδοσεων, κινητηρα,εξοπλισμου με το ενα(4.30i)πιο φρεσκο και το αλλο(c300) 20.000 ευρω φτηνοτερο
στην Ελλαδα(ιδια τιμη στην γερμανια)