-
Προς το παρόν αυτή η αδιαφορία είναι μάλλον 'αποκλειστικότητα' του PSA καθώς στο τελευταίο της προϊόν η Renault με το Captur τα πήγε ανέλπιστα καλά. Not good PSA, not good...
Περιμένω να δω πως θα τα πάνε τα νέα 308/QQ αλλά και το νέο Tuscon. Αν τους περάσουν και οι Νοτιοκορεάτες ίσως θα πρέπει να αναθεωρήσει πολύς κόσμος την βαρύτητα που δίνει σε κάθε έκφανση του 'φαίνεσθαι'....
-
Άσχετο με όλα τα παραπάνω...
Ε-ε- έρχεται
-
Άσχετο με όλα τα παραπάνω...
Ε-ε- έρχεται
'Αντε με το καλό!! Όταν το πάρεις αναμένουμε φωτογραφίες από το υπερ-φανταστικό χρώμα (στον ήλιο)!!
-
panos pure clio wrote:
Άσχετο με όλα τα παραπάνω...
Ε-ε- έρχεται
'Αντε με το καλό!! Όταν το πάρεις αναμένουμε φωτογραφίες από το υπερ-φανταστικό χρώμα (στον ήλιο)!!
εννοείται
-
Διαβάζω για δίωξη στη Γαλλία σε βάρος των Peugeot και Citroen σχετικα με τους κινητήρες πετρελαίου για την περίοδο 2009-2015!
Μπορούμε αραγε να είμαστε σίγουροι ότι και σήμερα δεν γίνονται τέτοιες παρατυπιες;
-
Λινκ;
-
-
https://www.euroncap.com/en/results/citro%C3%ABn/c4/42889
το C4 που δοκιμάστηκε από το EuroNCAP ήταν σε έκδοση Feel Pack και ως εκ τούτου, δεν είχε στον στάνταρ εξοπλισμό το 'Pack Drive Assist' των 350€, το οποίο περιλαμβάνει τo radar με αναγνώριση πεζών/ποδηλατών κατά την ημέρα και νύχτα αλλά το απλό σύστημα μέχρι τα 80 Km/h. Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει απο την στιγμή που δεν υπήρχε ως στάνταρ εξοπλισμός; Νομίζω ότι θα έπρεπε να επισημανθεί αυτό απο το EuroNCAP. Επιπλέον πιστεύω οτι επειδή δομικά το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα αν δοκιμαστεί με το εξελιγμένο σύστημα αναγνώρισης πεζών-δικύκλων που προσφέρεται σαν extra θα αποσπάσει άνετα τα 5 αστέρια.
Είναι γνωστό το θέμα στα PSA, αυτή ακριβώς είναι η διαφορά με τα 5 αστέρια. Το ίδιο ίσχυε και στο 2008, οι Active έχουν 4 αστέρια, επίσης και στα Opel.
-
5 αστέρο όμως δεν το νομίζω να γίνει γιατί δεν έχει μεσαίο αερόσακο.
-
Ίσως και να γίνει. Θα συνεχίσει όμως να έχει χαμηλή βαθμολογία (76%) στην κατηγορία ασφάλειας ενηλίκων.
Κάποια αστέρια είναι λιγότερο λαμπερά από κάποια άλλα...
-
Ε ναι αυτό το 76% είναι λόγω της έλλειψης αερόσακου σε μια δοκιμή που δοκιμάζεται το αυτοκινητο. Συνεπώς δνε μπορεί να ανάιβει. Καπου αναφερουν ποσο % είναι τα 5 αστέρια. Πρέπει να το ξανά δω διοτι δεν τα θυμάμαι.
Αν το συγκρίνεις με προηγούμενα τεστ αυτοκινήτων (ακόμα και 2 ετών αυτοκινητα) μια χαρά είναι η c4. Απλώς από φέτος αλλάζουν τα δεδομένα.
Αν σε ενδιαφέρει ο μεσαίος αερόσακος, φυσικά καλό είναι να υπάρχει, τότε η c4 δεν είναι για εσένα. Αν όμως καλύπτεται με τα δεδεομνα πριν κάνα 2 ετη τότε προχώρα άφοβα.
-
Πάνο, δεν καταλαβαίνω ποιο εννοείς 'pack drive assist'. Βλέπω ότι υπάρχει ως έξτρα κάποιο 'pack safety 2' χωρίς να λέει τι περιλαμβάνει και δεν είναι διαθέσιμο στη feel pack αλλά στη shine (μιλάω για τον bluehdi στα 110).
-
-
https://www.euroncap.com/en/results/citro%C3%ABn/c4/42889
[/quote]το C4 που δοκιμάστηκε από το EuroNCAP ήταν σε έκδοση Feel Pack και ως εκ τούτου, δεν είχε στον στάνταρ εξοπλισμό το 'Pack safety 2' των 350€, το οποίο περιλαμβάνει τo radar με αναγνώριση πεζών/ποδηλατών κατά την ημέρα και νύχτα αλλά το απλό σύστημα μέχρι τα 80 Km/h. Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει απο την στιγμή που δεν υπήρχε ως στάνταρ εξοπλισμός; Νομίζω ότι θα έπρεπε να επισημανθεί αυτό απο το EuroNCAP. Επιπλέον πιστεύω οτι επειδή δομικά το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα αν δοκιμαστεί με το εξελιγμένο σύστημα αναγνώρισης πεζών-δικύκλων που προσφέρεται σαν extra θα αποσπάσει άνετα τα 5 αστέρια.
-
Πάνο, δεν καταλαβαίνω ποιο εννοείς 'pack drive assist'. Βλέπω ότι υπάρχει ως έξτρα κάποιο 'pack safety 2' χωρίς να λέει τι περιλαμβάνει και δεν είναι διαθέσιμο στη feel pack αλλά στη shine (μιλάω για τον bluehdi στα 110).
έχεις δίκιο Ανδρέα, Pack Safety 2 το διόρθωσα
-
Αεροδυναμικό συντελεστη δεν ανακοινωσαν τελικα ,δεν το βρισκω καπου ουτε σε ξενα σαιτ.....
-
-
1.83m ο τύπος στο βίντεο κάθεται πίσω και το κεφάλι του βρίσκει στην οροφή και δείτε πόσο πολύ καμπυλώνουν τα πλαϊνά του ουρανού που φτάνουν μέχρι το αυτί του! Για να βγει πρέπει να σκύψει κανονικά . Το θυμάμαι και εγώ που μπήκα που είμαι και ψηλότερος στραβωσα για να βγω χωρίς να χτυπήσω το κεφάλι μου.
Τελικά η κουπέ σχεδίαση έχει πολλά εργονομικά θέματα.
Επίσης πόσο άσχημα χτυπά εδώ 5-6 πόντους μόνο κοντύτερο από το κασκαι και έχει -100 λτ απόσκευες έχοντας και σίγουρα χειρότερο χώρο για κεφάλι και μάλλον και για πόδια.
Κάπως έτσι θα παρταρει το κασκαι ....
-
Τα crossover είναι crossover, τα suv είναι suv.
Ο ανταγωνιστής του Qasqai είναι το C5 Aircross.
H Nissan δεν προσφέρει καν αυτοκίνητο στην κατηγορία crossover C, ή απλό C.
-
Γνωρίζει κάποιος γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση στις παραδόσεις των αυτοκινήτων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
CITROEN C4 III mod 2021