-
Μου δείχνεις τριάδα που προσωπικά δεν θα κοιτουσα ποτε για να συγκρινω. Απο τα 3 μονο το κλιο και αυτο με τπτ δε το ηθελα σε lpg.
-
Γιατί όχι lpg;
-
Μου δείχνεις τριάδα που προσωπικά δεν θα κοιτουσα ποτε για να συγκρινω. Απο τα 3 μονο το κλιο και αυτο με τπτ δε το ηθελα σε lpg.
OK Σπύρο, αλλά τώρα μιλάς καθαρά προσωπικά. Πριν όμως έγραψες ότι κάτι έχει το Κλιό και είναι πιο ακριβό και σε αυτό απάντησα ότι δεν έχει. Τεσπα...δεν έχει και πολύ σημασία απλά φιλολογική συζήτηση, γιατί είναι τελείως υποκειμενικό το θέμα αυτοκίνητο (εγώ π.χ. δεν θα έπαιρνα Κλιό γιατί δεν βγαίνει με καλό αυτόματο και το υβριδικό είναι πανάκριβο).
-
Γιατί κλανει το γατι. Μια χαρα ειναι τα ντιζελ, και μαλιστα με κινητηρες για πολλα πολλα χλμ. Λαπη για σενα παει αυτο. Παντως ναι Φανουρη δικιο εχεις. Χιλια συν να εχει ενα αμαξι, αν αισθητικα δεν μου καθεται, δεν το επιλεγω. Απο τα τρια μονο την κλιω θα κοιταγα. Οχι ομως σε υγροποιημενη κλανια αλλα σε βενζινη με καλη ιπποδυναμη ή πετρελαιο με τον θρυλικο 1.5 dci.
-
Το Clio δεν βγαίνει diesel όμως, γι' αυτό πολύς κόσμος αγοράζει PSA, ή straight υβριδικά Toyota.
Σε πωλήσεις 1ου τριμήνου, 1) Yaris 2) 208 3) Corsa 4) 2008 (σχεδόν το 37% είναι diesel) και, 5) C3
Με την ευκαιρία, στα ηλεκτρικά μετά το Tesla 2 και 3 είναι το 208 και 2008, οπότε υπάρχει και εκεί καλή παρουσία.
-
Πραγματικα εαν η αισθητικη του αυτοκινητου δεν ειναι του γουστου μου δεν αναζητω περεταιρω τα συν που μπορει να προσφερει. Για εμενα στην κατηγορια της κλιω μονο σουιφτ και φιεστα. Τα υπολοιπα δεν. Απο την Στελλαντις κατι που να με εξιταρει δεν...
-
το Tesla 2
Αχ μακάρι να είχε παρουσιαστεί το 2. Και στα χρήματα που λένε ότι θα κοστίζει.
-
Dublin wrote:
το Tesla 2
Αχ μακάρι να είχε παρουσιαστεί το 2. Και στα χρήματα που λένε ότι θα κοστίζει.
Χαχα! Εννοούσα μετά το Tesla, το 208 είναι 2ο και το 2008 3ο σε πωλήσεις!
Όλοι περιμένουν με ανυπομονησία το Tesla 2, θα είναι το πρώτο Tesla ευρείας αποδοχής λογικά και θα κρίνει πολλά για το μέλλον της εταιρείας πιστεύω.
-
Γιατί κλανει το γατι. Μια χαρα ειναι τα ντιζελ, και μαλιστα με κινητηρες για πολλα πολλα χλμ. Λαπη για σενα παει αυτο. Παντως ναι Φανουρη δικιο εχεις. Χιλια συν να εχει ενα αμαξι, αν αισθητικα δεν μου καθεται, δεν το επιλεγω. Απο τα τρια μονο την κλιω θα κοιταγα. Οχι ομως σε υγροποιημενη κλανια αλλα σε βενζινη με καλη ιπποδυναμη ή πετρελαιο με τον θρυλικο 1.5 dci.
Η υγροποιημένη κλανιά των 100 αλόγων, ρίχνει παντού στο μαζούτ των 85 (αυτό το οποίο συγκρίνεται τιμολογιακά με το LPG), 0-100, ρεπρίζ, τελική, φρένα λόγω βάρους, κατανάλωση πόλη, κατανάλωση περιαστική. Μόνο στο ταξίδι είναι ελάχιστα οικονομικότερο το μαζούτ. Και το τι θα κάνει το αμάξι μετά τα 200.000χλμ, θα το ανακαλύψει ο επόμενος κάτοχος.
Καλώς ή κακώς, το LPG είναι αυτήν την στιγμή η λογικότερη αγορά σε αυτά τα αυτοκίνητα, ούτε ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας πουθενά εκτός πόλης, ούτε CNG που δεν έχει πρατήρια, ούτε diesel που δεν θα τα θέλει κανείς σε 5 χρόνια και δεν θα μπορείς να το διώξεις αν χρειαστεί.
Σαφώς και θα ήταν και μιά πολύ ωραία πρόταση και ένας δυνατότερος 1.3 με LPG, πιθανόν όμως λόγω αμέσου ψεκασμού θα ήταν τυπικά αδύνατον να το υλοποιήσουν χωρίς το κόστος να ανέβει κατακόρυφα (σε σχέση με 600-800€ που κάνει παραπάνω το LPG του 1.0 Tce).
-
Αν ακουγα τι ελεγαν το 14 τωρα δε θα πρεπε να εχω ντιζελ. Εχω ομως και που και που αλλαζω και καμια λαμπα που καιγεται. Δε φοβαμαι το κυνηγι μετα απο 5 χρονια. Οσο συμφερει απο κοστος μετακινησης αλλα και συντηρησης εγω θα το κρατω. Οταν ερθει η ωρα του θα παει για αποσυρση πωληση ή ότι αλλο δω πως με βολευει. Μια χαρη κανε μου ομως. Πες μου οταν κλεισεις τα 200000 τον απολογισμο σου. Σε προειδοποιω εγω εκτος των σερβις και κοστος καυσιμου και 5 λαμπτηρων δεν εχω κατι αλλο. Τα ρεστα μου.
-
Αν ακουγα τι ελεγαν το 14 τωρα δε θα πρεπε να εχω ντιζελ. Εχω ομως και που και που αλλαζω και καμια λαμπα που καιγεται. Δε φοβαμαι το κυνηγι μετα απο 5 χρονια. Οσο συμφερει απο κοστος μετακινησης αλλα και συντηρησης εγω θα το κρατω. Οταν ερθει η ωρα του θα παει για αποσυρση πωληση ή ότι αλλο δω πως με βολευει. Μια χαρη κανε μου ομως. Πες μου οταν κλεισεις τα 200000 τον απολογισμο σου. Σε προειδοποιω εγω εκτος των σερβις και κοστος καυσιμου και 5 λαμπτηρων δεν εχω κατι αλλο. Τα ρεστα μου.
Ώπα! Να που συμφωνούμε!
2 λάμπες το C3, μία αριστερά μια δεξιά σε 8 χρόνια, καμία το B Max σε 4-5! Το Β ΜΑΧ δεν το πάω καν αντιπροσωπεία οπότε έξοδα ασύλληπτα χαμηλά.
-
Εγω να δεις πως χαιρομαι που συμφωνουμε. Δεν ειναι τυχαιο που το ντιζελ εβρησκε παντα εφαρμογη σε οχηματα προορισμενα να λειτουργουν ωρες ατελειωτες. Για εμενα που τα προηγουμενα χρονια δεν επεφτα κατω απο τα 35000 χλμ ετησιως το πετρελαιο ήταν ευλογία. Μονο τον τελευταιο 1= 1.5 χρονο περιορίστηκα. Χαμενος δε βγηκα. Μακαρι και οι κατοχοι των lpg κυριως να εχουν να δωσουν αναλογες περιγραφες εφοσον αποκτησουν αναλογες εμπειριες.
-
Ένα Pandaκι που είχα και στα 60.000χλμ του έβαλα Lovato, πήγε 200.000 χωρίς θέματα και τώρα είναι στα 300.000 στον επόμενο κάτοχο. Η διαφορά είναι ότι το ρύθμισα εγώ τα μίγματά του (έχω μιά σχετική εμπειρία επί του θέματος) και δεν περίμενα με τον αυτόματο πιλότο που βάζουν οι after market εγκαταστάτες να γίνει δουλειά. Το εργοστασιακό είναι ακόμα καλύτερο, μια και ρυθμίζει το εργοστάσιο και το αβάνς, πράγμα που δεν είναι εύκολο στα aftermarket, οπότε και λίγο να ξεφύγει το μίγμα προς το φτωχό, έβλεπες καμένες βαλβίδες, φλάντζες, πιστόνια και τα λοιπά θέματα των κακών εγκαταστάσεων του LPG.
Σαφώς και το πετρέλαιο με την τουρμπίνα του μπορεί να ταιριάξει καλύτερα σε βαρύτερα οχήματα, αλλά σε καθημερινό όχημα με νορμάλ χιλιόμετρα, και το LPG είναι λίγο πιο ανέμελο, να το πω απλά. Τέλος το offtopic από μένα, πολύ το τραβήξαμε...
-
Το παν είναι το αβανς. Λίγοι έβαζαν εγκέφαλο αβανς. Εφοσον το εργοστασιο έχει αβανς για υγραεριο τότε όλα θα πάνε καλά έως άψογα.
Το γεγονός ότι είναι καθαρός ο κινητηρας και εχει καθαρά λαδια βοηθά και στην μακροζωία του. Γίνεται καλή ψηξη του κινητηρα, υπάρχουν λιγότερες τριβες και όλα αυτά επειδή το καυσιμο αφήνει καθαροτερο τον κινητήρα.
-
SPI_duster wrote:
Γιατί κλανει το γατι. Μια χαρα ειναι τα ντιζελ, και μαλιστα με κινητηρες για πολλα πολλα χλμ. Λαπη για σενα παει αυτο. Παντως ναι Φανουρη δικιο εχεις. Χιλια συν να εχει ενα αμαξι, αν αισθητικα δεν μου καθεται, δεν το επιλεγω. Απο τα τρια μονο την κλιω θα κοιταγα. Οχι ομως σε υγροποιημενη κλανια αλλα σε βενζινη με καλη ιπποδυναμη ή πετρελαιο με τον θρυλικο 1.5 dci.
Η υγροποιημένη κλανιά των 100 αλόγων, ρίχνει παντού στο μαζούτ των 85 (αυτό το οποίο συγκρίνεται τιμολογιακά με το LPG), 0-100, ρεπρίζ, τελική, φρένα λόγω βάρους, κατανάλωση πόλη, κατανάλωση περιαστική. Μόνο στο ταξίδι είναι ελάχιστα οικονομικότερο το μαζούτ. Και το τι θα κάνει το αμάξι μετά τα 200.000χλμ, θα το ανακαλύψει ο επόμενος κάτοχος.
Καλώς ή κακώς, το LPG είναι αυτήν την στιγμή η λογικότερη αγορά σε αυτά τα αυτοκίνητα, ούτε ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας πουθενά εκτός πόλης, ούτε CNG που δεν έχει πρατήρια, ούτε diesel που δεν θα τα θέλει κανείς σε 5 χρόνια και δεν θα μπορείς να το διώξεις αν χρειαστεί.
Σαφώς και θα ήταν και μιά πολύ ωραία πρόταση και ένας δυνατότερος 1.3 με LPG, πιθανόν όμως λόγω αμέσου ψεκασμού θα ήταν τυπικά αδύνατον να το υλοποιήσουν χωρίς το κόστος να ανέβει κατακόρυφα (σε σχέση με 600-800€ που κάνει παραπάνω το LPG του 1.0 Tce).
Μία χαρά θα αντέξει όχι μόνο μέχρι τα 200.000 αλλά πολύ παραπάνω.
Φιέστα που το μετέτρεψα σε αέριο το 14 έχει μαζέψει 220.000 χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο.
Ποσο μάλλον το δικό σου που είναι εργοστασιακό.
-
Captur plug-in hybrid 160hp
Εν συντομία,καλές καταναλώσεις (σε τυποποιημένη μικτή διαδρομή δοκιμής με ταχύτητες ως 130km/h, έκαψαν 6lt/100km με αφόρτιστη μπαταρία -αν κατάλαβα καλά λειτουργεί περίπου ως full hybrid όταν αδειάσει τελείως- ),καλά κι ανθεκτικά φρένα,καλές επιταχύνσεις.Τα μόνα δύο μείον, τιμόνι ελαφρύ,χώρος αποσκευών σημαντικά μειωμένος λόγω μπαταρίας.
-
Captur e-tech full hybrid (όπως και Clio)
Με τα ελάχιστα γαλλικά μου (και την google μετάφραση),αν κατάλαβα καλά η κατανάλωση στους επαρχιακούς κι αστικούς δρόμους του τεστ,κυμαίνεται 4,8-5lt/100km (αλλά χωρίς δρόμο ταχείας κυκλοφορίας π.χ. εθνική,autostrada). Επίσης ο κινητήρας έχει υποστεί μια μικρή αναβάθμιση με απόδοση 145hp από 140hp του Clio.
Tιμή στη Γαλλία ~ 27.000 για RS-line (όπως της δοκιμής) που με καποιες προσφορές φτάνει τα 25.000-25.500 (περίπου όσο έχει εδώ ο ντόπιος αντιπρόσωπος το Clio σε χαμηλότερες εκδόσεις )
-
Για μικρό αυτοκίνητο καλά τα πήγε στο πρώτο του Φόρτωμα, βέβαια δεν το τιγκαρα φουλ αλλα φαίνονται οι δυνατότητες του πορτ μπαγκάζ. Βάλαμε μέσα :
-
3 εξαδες κόκα Βικος
-
2 εξαδες νερό
-
2 12αδες νερό μικρό
-
1 βαλίτσα αεροπλάνου
-
1 δοχείο φέτας μεγάλο (δεξιά πίσω και κάτω από τις κόλες)
-
Το σετ επισκευής ελαστικών και η τσάντα με τρίγωνα - πυροσβεστήρα κτλ.
Μένει και πολύ χώρος κενός και δεν έχω τραβήξει και τα καθίσματα εμπρός. Μπορώ να πω είμαι αρκετά ικανοποιημένος και για το ύψος του πορτ μπαγκάζ.
-
-
Συγνώμη ποιος πάει ταξίδι με 3 εξαδες με αναψυκτικό κολας;
Κατσε να βάλω και εγώ 120 κουτάκια των 250 gr τζατζίκι, να το γεμίσω και να βγάλω φώτο.
Αν συναντηθούν τα δύο αυτοκίνητα λίγο ψωμακι να βρούμε και κανουμε ένα βρομερο πικνικ, πίνουμε και τις Κολες και ρευομαστε σκορδιλα.
Αυτα είναι τεστ αυτοκινήτων, 4τροχοι και drive my ass
-
Μόνο θα πίνετε και θα τρώτε φέτα εκεί που πάτε;! Όλα τα υπόλοιπα που είναι;!! Τα παιδιά δεν θα παίζουν με τίποτα; Μπάνιο στη θάλασσα και κουβαδάκια και τέτοια; Ρούχα και αλλαξιες; Καμιά μπάλα, κάνα πατίνι, κάνα μπανιερο;!
Εν το μεταξύ η μεγαλύτερη έλλειψη είναι οι μπύρες και τα τσίπουρα!
Renault Captur II