Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 1026
    • 1027
    • 165 / 1027
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20533
    661772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Το κόστος κίνησης του Mirai είναι 15 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα και μάλιστα κινούμενο αργά. Όσο θα έκαιγε δηλαδή παλιά 911 σε αντίστοιχες συνθήκες.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • piliourits
        piliourits @dimsabas last edited by

        Το κόστος κίνησης του Mirai είναι 15 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα και μάλιστα κινούμενο αργά. Όσο θα έκαιγε δηλαδή παλιά 911 σε αντίστοιχες συνθήκες.

        Ωραία. Που παραγγέλνουμε Mirai και πόσο κοστίζει; Αυτό το ξέρουμε;

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • bekiaris
          bekiaris @piliourits last edited by

          Ωραία. Που παραγγέλνουμε Mirai και πόσο κοστίζει; Αυτό το ξέρουμε;

          ειναι απλά ένα έκθεμα, εντελώς τυχαία...με αυτό το κόστος, τι συζητάμε ρε piliou? εχει καμία σχέση με τα ηλεκτρικά?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vagnar @piliourits last edited by

            Ωραία. Που παραγγέλνουμε Mirai και πόσο κοστίζει; Αυτό το ξέρουμε;

            Αν είσαι Γερμανός πας στην Τογιότα Γερμανίας, τους δίνεις €64000 και το παίρνεις.

            Αν είσαι Γάλλος πας στην Τογιότα Γαλλίας, τους δίνεις €68000 και το παίρνεις.

            Αν είσαι Ισπανός πας στην Τογιότα Ισπανίας, τους δίνεις €65000 και το παίρνεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • T
              tgd last edited by

              Και που το γεμίζεις; Ποια θα ασημώσω να μας πει τη Mirai μας;

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • bekiaris
                bekiaris @tgd last edited by

                Και που το γεμίζεις; Ποια θα ασημώσω να μας πει τη Mirai μας;

                Πουθενα!!! κ να το γέμιζες κάπου, αφου καίει κ περισσότερο απο πόρσε....

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Δηλαδή έχουν ή δεν έχουν νόημα οι ερωτήσεις περί κόστους, για τεχνολογίες που βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο;

                  Για τις τεχνολογίες που ξέρουμε, είναι εύκολο να υπολογίσουμε κόστος κίνησης, να σας πω εγώ, 1.5HDi 5.8λτ/100χλμ στη πόλη, 4.8λτ/100χλμ σε ταξίδι, με 1.3€ το λίτρο, δηλαδή 7.54€ στη πόλη, 6.24€ στο ταξίδι.

                  Ας πούμε ένα γενικό χοντρικά 7€ τα 100χλμ.

                  Ένα 200αρι σκούτερ περίπου 5€ τα 100χλμ.

                  Ένα ατμοσφαιρικό βενζίνη 1.4-1.6λτ γύρω στα 13-14€ τα 100χλμ.

                  Γύρω στα 10€ τα μικρά mild hybrid.

                  Υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ γύρω στα 8€.

                  Φυσικό Αέριο γύρω στα 3-4€ τα 100χλμ.

                  Πετρογκάζι πρέπει να βγαίνει 5‐6€ συν όποια βενζίνη...

                  Ηλεκτρικό 2€ ως 17€ τα 100χλμ ανάλογα που, πως, και για πόσες μέρες ή λεπτά φορτίζεις...

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Κάπου εκεί είναι τα νούμερα, μόνο στο ηλεκτρικό φαίνεται να είναι λάθος. Το κόστος είναι από 0 (υπάρχουν άπειρα σημεία που μπορείς να φορτίσεις δωρεάν προς ώρας) κι αυξάνει. Το 17 δεν κατάλαβα πώς προέκυψε, έχω διαβάσει για 7-8 το πολύ αλλά όχι για 17.

                    Σε άλλα νέα, η i4 βγαίνει σημαντικά ακριβότερη από το Μ3.

                    https://www.autoblog.gr/2021/06/04/oi-times-twn-bmw-i4-kai-ix-sthn-ellada/

                    Μιλάμε για εκδόσεις με αντίστοιχες επιδόσεις κι αυτονομία.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • bekiaris
                      bekiaris @dimsabas last edited by

                      Σε άλλα νέα, η i4 βγαίνει σημαντικά ακριβότερη από το Μ3.

                      Αρχικά το i4 ειναι σε γενικές γραμμές εμφανίσημο... τα υπόλοιπα ηλεκτρικά bmw πέρα από το i8 δεν τα λες κ όμορφα...

                      Το i4 ξεκινάει από  i4 54.850 ευρώ χωρίς την επιδότηση, δεν το λέω κ πανάκριβο για τα στανταρ της μάρκας κ δεδομένου οτι το I3 δεν ειναι κ πολύ φθηνότερο...κ μιλάμε για ένα κουβαδάκι σε σχέση με το i4 που ειναι κανονικό αυτοκίνητο κ έχει μπαταρία 80,7 kWh (!!!) με την αυτονομία να διαμορφώνεται στα 590

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Σε εμενα είναι 8.3 ευρω τα 100χλμ μέσο κόστος με 1.6 ευρώ το λίτρο βενζινης. Αν κινουμε σε επαρχιακούς μόνο τότε πάει στα 7.5 ευρώ στα 100 χλμ.

                        Και πληρώνω περισσότερο φόρο στο λίτρο από τα diesel. Για βάλτε τα ίδια τιμή και τα δύο όπως σε άλλες χώρες στην ευρωπη..... Εκεί να σας δω

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • piliourits
                          piliourits @lap last edited by

                          Σε εμενα είναι 8.3 ευρω τα 100χλμ μέσο κόστος με 1.6 ευρώ το λίτρο βενζινης. Αν κινουμε σε επαρχιακούς μόνο τότε πάει στα 7.5 ευρώ στα 100 χλμ.

                          Και πληρώνω περισσότερο φόρο στο λίτρο από τα diesel. Για βάλτε τα ίδια τιμή και τα δύο όπως σε άλλες χώρες στην ευρωπη..... Εκεί να σας δω

                          άρα καλά τα έβαλα τα νούμερα, εσύ έχεις το ένα και μοναχικό ατμοσφαιρικό μάηλντ χάημπριντ που καίει σαν τα ΤΟΥΟΤΑ αλλά δεν είναι αυτόματο, ΕΥΤΥΧΩΣ όμως έχει Acc...  και ομολογουμένως, τουλάχιστον εξωτερικά είναι πολύ όμορφο για όποιον εκτιμά την φινέτσα στη σχεδίαση.

                          Αυτές οι υποθετικές συγκρίσεις των σκεητμπορντς με τη γιαγιά αν και εφόσον είχε ρουλεμάν... δεν υφίστανται. Αυτό που υφίσταται (;) είναι πεπερασμένα ευρώ στη πιστωτική του καθενός και αντίστοιχη χρέωση στο πρατήριο-σταθμό φόρτισης με τις τρέχουσες τιμές. Γιατί κι ένας που έχει ποδήλατο, πληρώνει για τις ΑΠΕ και τον ΔΕΔΔΗΕ που παράγουν και διανέμουν το ρεύμα στις τζάμπα φορτίσεις του ντημσάμπα... Δεν θα βγάλουμε άκρη ποτέ έτσι.

                          (η ανώτατη χρέωση για φόρτιση, που μπορεί να κάνω λάθος, είναι νομίζω αυτή που έχει αναφερθεί σε δοκιμές δρόμου από διάφορα δοκιμαστικά σε ταχυφόρτιση στην Εθνική)

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Και ομως τα Ford είναι ακόμα καλύτερα. Το νέο mhev τους είναι απίθανο.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • bekiaris
                              bekiaris @lap last edited by

                              Μου έκανε εντύπωση η i4 κ έψαξα στο ιντερνετ, από όσο κατάλαβα θα βγεί το 22 (???) κ πραγματικά ειναι άξιο απορροίας πως ενώ το i3 κυκλοφορεί τόσα χρόνια, η bmw δεν έχει βγάλει μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων η γενικά ειναι αρκετά αργή. Οι λεπτομέριες για το i4 είναι ελάχιστες ενώ γενικά το tesla 3 φαινεται να την κερδίζει κατά κράτος. Ενα βιντεάκι που δείχνει όλους αυτούς τους προβληματισμούς ειναι αυτό. Από όσο φαίνεται πέρα από τις γενικολογίες οτι το 30 θα έχει μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων η bmw δεν έχει πειστεί οτι η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον κ για αυτό μέχρι στιγμής δεν κάνει κ ιδιαίτερες επενδύσεις. Οι πωλήσεις της βέβαια πέφτουν κατά 7% περίπου το χρόνο ενώ η τέσλα αντίστοιχα ανεβαίνει κατά 34%. Φαίνεται οτι οι βαυαροί πιστεύουν σε άλλες τεχνολογίες πχ υδρογόνα κτλ χωρίς όμως να έχουν παρουσιάσει κάτι συγκεκριμένο. Το μέλλον φυσικά θα κρίνει ποιος έχει δίκιο κ ποιος άδικο....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone @bekiaris last edited by

                                Μου έκανε εντύπωση η i4 κ έψαξα στο ιντερνετ, από όσο κατάλαβα θα βγεί το 22 (???) κ πραγματικά ειναι άξιο απορροίας πως ενώ το i3 κυκλοφορεί τόσα χρόνια, η bmw δεν έχει βγάλει μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων η γενικά ειναι αρκετά αργή. Οι λεπτομέριες για το i4 είναι ελάχιστες ενώ γενικά το tesla 3 φαινεται να την κερδίζει κατά κράτος. Ενα βιντεάκι που δείχνει όλους αυτούς τους προβληματισμούς ειναι αυτό. Από όσο φαίνεται πέρα από τις γενικολογίες οτι το 30 θα έχει μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων η bmw δεν έχει πειστεί οτι η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον κ για αυτό μέχρι στιγμής δεν κάνει κ ιδιαίτερες επενδύσεις. Οι πωλήσεις της βέβαια πέφτουν κατά 7% περίπου το χρόνο ενώ η τέσλα αντίστοιχα ανεβαίνει κατά 34%. Φαίνεται οτι οι βαυαροί πιστεύουν σε άλλες τεχνολογίες πχ υδρογόνα κτλ χωρίς όμως να έχουν παρουσιάσει κάτι συγκεκριμένο. Το μέλλον φυσικά θα κρίνει ποιος έχει δίκιο κ ποιος άδικο....

                                μετα τα ι3 και ι8 την ειχε παρατησει η εταιρεια την ηλεκτροκινηση αλλα τωρα το αποφασισε και θα βγαλει πολλα ηλεκτρικα. Τωρα για ποιον λογο αγνωστο αποφαση της εκαστοτε διοικησης. Παντως να συγκρινεις με Τεσλα αυτη την εταιρεια ειναι αυτο που λεμε μπερδευεις την β...α με την π...α.

                                Περα απο αυτο η εταιρεια κορυφη φαινεται να ειναι η VAG, που βγαζει το ενα ηλεκτρικο μετα το αλλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Η ωμή πραγματικότητα είναι η κάτωθι : Τα ηλεκτρικά της Τέζλα, το i3 και  τα ηλεκτρικά της Νισσάν/Ρενώ από την πρώτη μέρα παράγουν ΖΗΜΙΕΣ στις εταιρείες τους.+-

                                  Κάποιες εταιρείες έχουν πολύ λεΦτά αισθήματα.Εταιρείες όπως η Μερσεντέ, η Πεμβέ, η Τουότα, η Χόντα, και  ακριβώς γι' αυτό το λόγο νιώθουν ότι δεν έχουν κανένα λόγο να επισπεύσουν την ηλεκτροποίηση της γκάμας τους με ηλεκτρικά μπαταρίας. Και τι κάνουν? Μπίζνες ας γιούσουαλ διατηρώντας την δεσπόζουσα θέση που έχουν στην αγορά, ήτοι συνεχίζουν να παράγουν σε μεγάλο βαθμό συμβατικά ιχ, από τα οποία κερδίζουν τον αγλέορα, παράλληλα ηλεκτροποιούν την γκάμα τους με μικρές παρεμβάσεις λέγε με υβριδικά και ετοιμάζονται με το πάσο τους να μπούνε στα ηλεκτρικά μπαταρίας όταν η αγορά και οι υποδομές θα είναι αρκετά ώριμες για τρελλή κερδοφορία και εκεί.

                                  Προφανώς και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά, πρέπει να είναι μογγόλος κάποιος να μην το έχει αντιληφθεί. Και εξίσου προφανώς το παρελθόν ήταν τα συμβατικά ιχ, και το παρόν είναι το βέλτιστο μίγμα συμβατικών/υβριδικών = δείτε π.χ.  Πεμβέ/Μερσεντέ/Τουότα/Χόντα, εταιρείες με πακτωλούς κερδών και τεράστια παρεμβατική ικανότητα στην αγορά.

                                  Και επειδήΣ αναφέρθηκε το Λαικό,  να εξηγήσουμε την σπουδή του προς τα ηλεκτρικά. Πρόκειται για τον όμιλο που περιγελούσε την Τζιέμ για το Chevrolet Volt και τα υβριδικά των ιαπώνων και επέμενε να επενδύει στο πετρέλαιο, με ολίγη από φυσικό αέριο.

                                  Μετά το σκαμπίλι μεγατόνων με το πετρέλαιο, σκαμπίλι που επηρέασε και άλλους, κυρίως γερμανούς, που μεδόθευσαν το άνοιγμα της αγοράς των ΗΠΑ στο συγκεκριμένο καύσιμο, μετά τα πρόστιμα που έφαγε, μετά τον περίγελο που έγινε, μετά την αλλαγή νομοθεσιών που προκάλεσε, τι έκανε για ξεκάρφωμα? Μείωσε άρον άρον τα πετρέλαια, το βασικό 'μαρούλι' της, έβαλε ημερομηνία λήξης στο φυσικό αέριο όπου είχε θέση παρά κάτι μονοπωλίου, και επένδυσε του σκοτωμού εκεί ακριβώς που μέχρι πρόπερσι έφτυνε: στα ηλεκτρικά μπαταρίας, και στα υβρίδια και τώρα το παίζει πράσινο (άλογο).  Τόσο απλά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Αν τα ηλεκτρικά παράγουν μόνο ζημίες, τότε δε βγάζει νόημα η τελευταία σου παράγραφος. Όπως επίσης κι η χρηματιστηριακή αξία τής Tesla.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Μια χαρά βγάζει. Το ξεκάρφωμα, την προσπάθεια απαλλαγής από το βρόγχο του πετρελαίου που πλέον ήταν στίγμα και βαρίδι γι' αυτή, και τη χρονική στιγμή που ξεκίνησε να επενδύει στα ηλεκτρικά μπαταρίας (πρακτικά από το 2017-18 και μετά) τα πρόσεξες? Γιατί οι λαικοί δεν επέδυσαν στα ηλεκτρικά π.χ. το 2010 σαν τον Ήλωνα ή τη Νισσάν? Γιατί, απλούστατα, έβγαζαν τον άμπακα τα φράγκα.

                                      Μέχρι και αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά παράγουν μόνο ζημίες στα εργοστάσια. Την ίδια στιγμή, εταιρείες-κολοσσοί παράγουν τρελλά κέρδη με συμβατική ή ελαφρώς εξηλεκτρισμένη  τεχνολογία. Είναι η ωμή αλήθεια πάνω στην οποία σπάει το κεφάλι του κάθε μέρα ο κάθε Μασκ μέχρι ΚΑΙ σήμερα. Τι θα γίνει στο μέλλον δεν γνωρίζω, αν ήξερα δεν θα ήμουν εδώ αλλά στο ιδιωτικό μου νησί στην ΚαΡΑΒΑική.

                                      Η χρηματιστηριακή αξία μιας εταιρείας είναι κάτι άλλο, καθώς δεν αντικατροπτίζει επακριβώς την τρέχουσα θέση, τις πραγματικές δυνατότητες και την μελλοντική προοπτική μιας εταιρείας, αλλά το πως τα αντιλαμβάνεται αυτά το κοπάδι των επενδυτών που συνήθως άγεται και φέρεται ανάλογα την μόδα και την δημοσιότητα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Βρε παιδιά, τα έχουμε πει τόσες φορές. Το ότι κάποιος επενδύει τα κέρδη του, μπορεί να φαίνεται ως ζημία λογιστικά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το προϊόν ΔΕΝ είναι κερδοφόρο. Μία εταιρεία ήρθε από το πουθενά πριν 10 χρόνια, παρουσιάζει μόνο ζημίες, αλλά έχει μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση από κάθε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που πουλάει πολλαπλάσια κομμάτια κι είναι εδώ έναν αιώνα ΑΛΛΑ η απάτη ξεσκεπάστηκε στο φόρουμ των 4 Τροχών. Και θα αρχίσει άλλος ένας αέναος κύκλος συζητήσεων που έχει γίνει τόσες φορές στο παρελθόν και δεν απασχολεί και κάνεναν στο κάτω-κάτω.

                                        Σε άλλα νέα, που ΟΝΤΩΣ έχουν κάποιο ενδιαφέρον, μπορείτε να οδηγήσετε μαζεμένα κάμποσα ηλεκτρικά εδώ: https://energypress.gr/news/ecofest-2021-stis-4-66-stin-plateia-neroy-aytes-einai-oi-draseis-poy-tha-se-voithisoyn-na

                                        Δεν πήγα γιατί τα έχω οδηγήσει όλα (208, DS3, Mazda MX-30) εκτός από το Citroen Ami. το οποίο μετά λύπης μου έμαθα ότι ΔΕ διατίθεται για δοκιμή. Κρίμα...

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @dimsabas last edited by

                                          Βασικά έχετε κ οι δύο δίκιο...από την μία όντως από οτι φαίνεται τα ηλεκτρικά δεν ειναι τόσο επικερδής δραστηριότητα...η αξία της τεσλα δεν βασίζεται από τα κέρδη που έχει από την πώληση του κάθε οχήματα αλλά από τα χρήματα που παίρνει για τους ρύπους από τις άλλες εταιρίας πχ νομιζω φιατ κτλ καθώς κ από την Αμερικάνικη κυβέρνηση για επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια. Ενας λόγος έγινε θέμα η λατρεία του Ελον με τα κρύπτο ήταν οτι ο Αμερικάνος ουσιαστικά επιδωτούσε την Τεσλα για να επενδύει σε κρυπτονομίσματα? εξού κ τα τελευταία σκαμπανεβάσματα κ οι ραγισμένες καρδούλες στο τουίτερ.... Από την άλλη σίγουρα η τεχνολγία των ηλεκτρικών κτλ ειναι προστιθέμενη αξία που θα αποφέρει κέρδη στο μέλλον ειδικά για μία εταιρία σαν την τέσλα που ειναι 6 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρονικά συστήματα. Παμε τώρα όμως στο ζουμί, η bmw η toyota κτλ που ακολουθούν το δικό τους (μονότονο) δρόμο θα μπορούσουν να πιάσουν στο μέλλον εταιρίες οπως η τεσλα ή η vw που ρίχνουν σήμερα χρήμα, η απλά θα ακολουθήσουν με φτηνά υποκατάστατα? η bmw έχει μειούμενες πωλήσεις κ πολύ αμφιβάλλω αν μπορεί στο μέλλον να καλύψει την διαφορά, όσοι μένουν πίσω κ δεν ρίχνουν χρήμα ή θα πρέπει να έχουν αλλες τεχνολογίες έτοιμες να πλασάρουν ή πολύ απλά αργά η γρήγορα θα βγουν εκτός παιχνιδιού κ θα πουλάνε μόνο το brand που θα φθίνει κ το δίκτυο που ήδη έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Το μέλλον δεν μπορεί να προβλευθεί με ακρίβεια. Στους παράγοντες που θα παίξουν ρόλο είναι και η γιγάντωση των νεοπαγών κινέζων κατασκευαστών με όπλα το χαμηλό κόστος, την κατοχή κοιτασμάτων σπάνιων γαιών και την τεχνολογία συσσωρευτών, πράγματα που θα μετρήσουν, ιδιαίτερα στο χαμηλού/μεσαίου κόστους τμήμα της αγοράς.

                                            Η τράπουλα θα ανακατευτεί καλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 1026
                                            • 1027
                                            • 165 / 1027
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr