-
ΔΙΗΜΕΡΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΜΕ FORD PUMA 1.0 125 hp...
Σκόρπιες εντυπώσεις από ταξίδι 600 χλμ Αθήνα Καλαμάτα και επιστροφή με μικρές παρακάμψεις...
Επειδή το μοντέλο αποτελεί πιθανή αγορά, αποφάσισα να το ενοικιάσω για να πάρω μια ιδέα...
Θεωρώ ότι είμαι ένας μέσος οδηγός, χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο 'οδηγικής' γραφής και το αμάξι που έχω τα τελευταία 4 χρόνια είναι ένα Grand Vitara 1.6 του 2005 με τα αργά.
Με την πρώτη ματιά με εντυπωσίασε. Πολύ όμορφο σε χρώμα μπλέ μεταλλικό. Η θέση οδήγησης άμεσα βολική. Μου κακοφάνηκε ο μαύρος ουρανός και η κοντινή απόσταση της κολώνας του παρμπριζ αλλά γρήγορα συνήθισα. Ελάχιστη ρύθμιση στο κάθισμα(καλή πλευρική στήριξη) και ένοιωσα ότι το οδηγώ καιρό. Το τιμόνι δεν έκρυβε τον πίνακα οργάνων και η ρύθμιση του συστήματος πολυμέσων εύκολη. Εκτίμησα το γεγονός ότι ο κλιματισμός έχει δικά του χειριστήρια καθώς υπάρχει και ξεχωριστός χειρισμός volume και tune. Επίσης το navigation πολύ εύχρηστο (χωρίς να χρειαστεί να ανατρέξω στο manual), ενώ και ένα στικάκι μουσικής αναγνωρίστηκε αποτελεσματικά.
Στην υπερβολική κίνηση που συνάντησα μέχρι να βγω Αττική Οδό, διαπίστωσα την ομαλή- διακριτική λειτουργία του start-stop. Χρειάστηκα πάνω από 1 ώρα για τη διαδρομή Ευαγγελισμός- Δακτυλίδι Κηφισίας.
Από εκεί άρχισα να ανεβάζω ρυθμό. Οι αλλαγές ταχυτήτων βούτυρο (όποιος ξέρει από Grand Vitara θα καταλάβει). Το τιμόνι με αρκετή πληροφόρηση, πράγμα που διαπίστωσα και σε επαρχιακά κομμάτια εκτός Εθνικής οδού. Μέχρι Τρίπολη κινήθηκα με ταχύτητες 130-160. Ενοιωσα κάποιες αστάθειες του αμαξώματος σε σημεία που φύσαγε αλλά γενικά το πάτημα ήταν σταθερό. Είχα βάλει sport mode αλλά δεν κατάλαβα διαφορά με το normal που είχα στην επιστροφή.
Ο θόρυβος μέχρι τα 120 ανεπαίσθητος. Όσο πλησίαζα τα 160 γινόταν εκθετικά πιο έντονος (λογικό) έως ενοχλητικός και με χροιά που δεν μου άρεσε, ειδικά στην επιτάχυνση. Υπήρχε απόθεμα για προσπεράσεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν ένοιωσα το κόλλημα της πλάτης στο κάθισμα όπως στο νέο Vitara με τα 140 άλογα που οδήγησα πέρυσι.
Επειδή έχω διαβάσει από φίλους εδώ ότι καμιά φορά χάνονται τα post- σεντόνια...
Τέλος Α μέρους και θα επανέλθω...
-
Οσο αφορα την εγγυηση της 48v μπαταριας , αρκετα αυτοκινητα του 20 εχουν καλυψη 8 ετων και οχι 2..
Η (ατομικη) συμβαση της επεκτασης εγγυησης ειναι διαφορετικη στο τμημα των εξαιρεσεων...
Προσωπικα εγω και ενας φιλος πηραμε τηλ στην ford σε διαφορετικες χρονικες στιγμες και με τον αριθμο πλαισιου επιβεβαιωσαν οτι εχουμε 8 χρονια κανονικα στην 48v...
Αλλωστε επειδη η επεκταση εγγυησης ειναι ατομικη συμβαση οποιαδηποτε αλλαγη , τροποποιηση θα επρεπε να γινει με νεα συμβαση....
η μειωση της διαρκειας (περι αυτο προκειται) της εγγύησης για ενα τοσο νευραλγικο σημειο του αυτοκινητου προκαλει εντυπωση πάντως
-
η μειωση της διαρκειας (περι αυτο προκειται) της εγγύησης για ενα τοσο νευραλγικο σημειο του αυτοκινητου προκαλει εντυπωση πάντως
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αβλεψίας, δεν το είχαν δει μάλλον (ή ειχαν τις παλιές συμβάσεις) ή δεν είχαν σκεφτεί ότι πρέπει να αναφέρουν ξεχωριστά την 48V μπαταρία. Και τώρα το ξεκαθάρισν....έτσι το καταλαβαίνω.
-
ΔΙΗΜΕΡΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΜΕ FORD PUMA 1.0 125 hp...
Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις περιμένουμε το Β μέρος antoniokon!!!!
Για το Χαλυβα και την Hyundai δεν γράφω αλλα παίδες. Διαφωνω με κάποια απο αυτα που γράψατε αλλα είναι εκτος τοπικ και φταιω εγω που το αρχισα αν βρεθούμε ποτε για καμια μπύρα ήταν ωραιο να ανταλάξουμε απόψεις αλλα εδω δεν συνεχιζουμε ειναι τελείως ασχετο με το puma
-
Οσο αφορα την εγγυηση της 48v μπαταριας , αρκετα αυτοκινητα του 20 εχουν καλυψη 8 ετων και οχι 2..
Η (ατομικη) συμβαση της επεκτασης εγγυησης ειναι διαφορετικη στο τμημα των εξαιρεσεων...
Προσωπικα εγω και ενας φιλος πηραμε τηλ στην ford σε διαφορετικες χρονικες στιγμες και με τον αριθμο πλαισιου επιβεβαιωσαν οτι εχουμε 8 χρονια κανονικα στην 48v...
Αλλωστε επειδη η επεκταση εγγυησης ειναι ατομικη συμβαση οποιαδηποτε αλλαγη , τροποποιηση θα επρεπε να γινει με νεα συμβαση....
η μειωση της διαρκειας (περι αυτο προκειται) της εγγύησης για ενα τοσο νευραλγικο σημειο του αυτοκινητου προκαλει εντυπωση πάντως
πολύ ενδιαφέρον θα το ποσταρω στο PUMA club να δουν τις συμβάσεις τους γιατι αυτό είναι καυτό θέμα.
Μπραβο σου για την ανακάλυψη. Απίστευτη FORD..........
-
anergos13 wrote:
η μειωση της διαρκειας (περι αυτο προκειται) της εγγύησης για ενα τοσο νευραλγικο σημειο του αυτοκινητου προκαλει εντυπωση πάντως
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αβλεψίας, δεν το είχαν δει μάλλον (ή ειχαν τις παλιές συμβάσεις) ή δεν είχαν σκεφτεί ότι πρέπει να αναφέρουν ξεχωριστά την 48V μπαταρία. Και τώρα το ξεκαθάρισν....έτσι το καταλαβαίνω.
στην επικοινωνια παντως που ειχα δεν προφασιστηκαν λαθος στην διατύπωση αλλα επιβεβαιωσαν την 8ετη εγγυηση της 48v (σωστοι) ....
αλλα ξαναλεω ...οπως και να εχει η 48v μπαταρια επρεπε να καλυπτεται με 8 χρονια μονιμα ασυζητητί...
Ιαπωνες και Ασιατες ποσα χρονια δινουν εγγυηση στις μπαταριες των mild hybrid???
-
anergos13 wrote:
Οσο αφορα την εγγυηση της 48v μπαταριας , αρκετα αυτοκινητα του 20 εχουν καλυψη 8 ετων και οχι 2..
Η (ατομικη) συμβαση της επεκτασης εγγυησης ειναι διαφορετικη στο τμημα των εξαιρεσεων...
Προσωπικα εγω και ενας φιλος πηραμε τηλ στην ford σε διαφορετικες χρονικες στιγμες και με τον αριθμο πλαισιου επιβεβαιωσαν οτι εχουμε 8 χρονια κανονικα στην 48v...
Αλλωστε επειδη η επεκταση εγγυησης ειναι ατομικη συμβαση οποιαδηποτε αλλαγη , τροποποιηση θα επρεπε να γινει με νεα συμβαση....
η μειωση της διαρκειας (περι αυτο προκειται) της εγγύησης για ενα τοσο νευραλγικο σημειο του αυτοκινητου προκαλει εντυπωση πάντως
πολύ ενδιαφέρον θα το ποσταρω στο PUMA club να δουν τις συμβάσεις τους γιατι αυτό είναι καυτό θέμα.
Μπραβο σου για την ανακάλυψη. Απίστευτη FORD..........
Στο Puma club ως επι το πλειστον ακουνε οτι τους πει ο Admin....
ειπε οτι ειχε επικοινωνια με Ford και του ειπαν οτι ολα εχουν 2 χρονια ανεξαρτητα συμβασης (ατοπο )
οταν η συζητηση εγινε πιο συγκεκριμενη ...απλα δεν απαντησε....και υποστηριξε οτι εδωσαν Λαθος (χαχαχ) απάντηση....
-
Αξίζει τελικά τα 21.000 περίπου που κοστίζει η αγορά του?
-
Στο Puma club ως επι το πλειστον ακουνε οτι τους πει ο Admin....
ειπε οτι ειχε επικοινωνια με Ford και του ειπαν οτι ολα εχουν 2 χρονια ανεξαρτητα συμβασης (ατοπο )
οταν η συζητηση εγινε πιο συγκεκριμενη ...απλα δεν απαντησε....και υποστηριξε οτι εδωσαν Λαθος (χαχαχ) απάντηση....
Αχαχαχα!!! Τα ίδια διαβάζουμε μου φαίνεται! Ο Anthropas Anthropos ποιός είναι από εμάς εδώ!?!
Αξίζει τελικά τα 21.000 περίπου που κοστίζει η αγορά του?
100% πιστεύω!
-
Fanis75 wrote:
anergos13 wrote:
η μειωση της διαρκειας (περι αυτο προκειται) της εγγύησης για ενα τοσο νευραλγικο σημειο του αυτοκινητου προκαλει εντυπωση πάντως
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα αβλεψίας, δεν το είχαν δει μάλλον (ή ειχαν τις παλιές συμβάσεις) ή δεν είχαν σκεφτεί ότι πρέπει να αναφέρουν ξεχωριστά την 48V μπαταρία. Και τώρα το ξεκαθάρισν....έτσι το καταλαβαίνω.
στην επικοινωνια παντως που ειχα δεν προφασιστηκαν λαθος στην διατύπωση αλλα επιβεβαιωσαν την 8ετη εγγυηση της 48v (σωστοι) ....
αλλα ξαναλεω ...οπως και να εχει η 48v μπαταρια επρεπε να καλυπτεται με 8 χρονια μονιμα ασυζητητί...
Ιαπωνες και Ασιατες ποσα χρονια δινουν εγγυηση στις μπαταριες των mild hybrid???
Κορεατες 5 χρονια
-
anergos13 wrote:
Στο Puma club ως επι το πλειστον ακουνε οτι τους πει ο Admin....
ειπε οτι ειχε επικοινωνια με Ford και του ειπαν οτι ολα εχουν 2 χρονια ανεξαρτητα συμβασης (ατοπο )
οταν η συζητηση εγινε πιο συγκεκριμενη ...απλα δεν απαντησε....και υποστηριξε οτι εδωσαν Λαθος (χαχαχ) απάντηση....
Αχαχαχα!!! Τα ίδια διαβάζουμε μου φαίνεται! Ο Anthropas Anthropos ποιός είναι από εμάς εδώ!?!
kostasyf wrote:
Αξίζει τελικά τα 21.000 περίπου που κοστίζει η αγορά του?
100% πιστεύω!
οπως ειδα ο @cirus ειναι....
-
Fanis75 wrote:
anergos13 wrote:
Στο Puma club ως επι το πλειστον ακουνε οτι τους πει ο Admin....
ειπε οτι ειχε επικοινωνια με Ford και του ειπαν οτι ολα εχουν 2 χρονια ανεξαρτητα συμβασης (ατοπο )
οταν η συζητηση εγινε πιο συγκεκριμενη ...απλα δεν απαντησε....και υποστηριξε οτι εδωσαν Λαθος (χαχαχ) απάντηση....
Αχαχαχα!!! Τα ίδια διαβάζουμε μου φαίνεται! Ο Anthropas Anthropos ποιός είναι από εμάς εδώ!?!
kostasyf wrote:
Αξίζει τελικά τα 21.000 περίπου που κοστίζει η αγορά του?
100% πιστεύω!
οπως ειδα ο @cirus ειναι....
εγω φίλε μου όπως είδες το πόσταρα και σε ευχαριστω για την πληροφορία. Ας το δει εκει όποιος θέλει μπας και βγάλει άκρη, εγω αν είχα θέμα θα πήγαινα δικαστικώς αν είχα αυτη την σύμβαση και δε το δεχονταν.
Πες ποιος είμαι ούτως ή άλλως δεν βάζω ούτε ένα αληθινο στοιχείο στο Facebook. ενας λογαριασμός είναι για να γραφτω στο club. δεν είχα ποτέ facebook χαχαχαχχχα
σωστα !!!
-
@ antoniokon
θες να μας πεις απο που το ενοικιασες;
-
anergos13 wrote:
Fanis75 wrote:
anergos13 wrote:
Στο Puma club ως επι το πλειστον ακουνε οτι τους πει ο Admin....
ειπε οτι ειχε επικοινωνια με Ford και του ειπαν οτι ολα εχουν 2 χρονια ανεξαρτητα συμβασης (ατοπο )
οταν η συζητηση εγινε πιο συγκεκριμενη ...απλα δεν απαντησε....και υποστηριξε οτι εδωσαν Λαθος (χαχαχ) απάντηση...
Αχαχαχα!!! Τα ίδια διαβάζουμε μου φαίνεται! Ο Anthropas Anthropos ποιός είναι από εμάς εδώ!?!
kostasyf wrote:
Αξίζει τελικά τα 21.000 περίπου που κοστίζει η αγορά του?
100% πιστεύω!
οπως ειδα ο @cirus ειναι....
εγω φίλε μου όπως είδες το πόσταρα και σε ευχαριστω για την πληροφορία. Ας το δει εκει όποιος θέλει μπας και βγάλει άκρη, εγω αν είχα θέμα θα πήγαινα δικαστικώς αν είχα αυτη την σύμβαση και δε το δεχονταν.
Πες ποιος είμαι ούτως ή άλλως δεν βάζω ούτε ένα αληθινο στοιχείο στο Facebook. ενας λογαριασμός είναι για να γραφτω στο club. δεν είχα ποτέ facebook χαχαχαχχχα
σωστα !!!
Μια απο τα ιδια ( για το fb)..,χαχαχα
η συμβαση ειναι ξεκαθαρη ....και εχει ισχυ και γι αυτο δεν την αμφισβητεί η ford ...
εγω πιστευω οτι καποιοι ηταν τυχεροι ...και καποιοι αλλοι πλεον οχι δυστυχώς....
εσυ με το ST μια επιβεβαιωση με τον Αχιλλέα για αυτο το θεμα καλο θα ηταν νομιζω...,
-
Μια απο τα ιδια ( για το fb)..,χαχαχα
η συμβαση ειναι ξεκαθαρη ....και εχει ισχυ και γι αυτο δεν την αμφισβητεί η ford ...
εγω πιστευω οτι καποιοι ηταν τυχεροι ...και καποιοι αλλοι πλεον οχι δυστυχώς....
εσυ με το ST μια επιβεβαιωση με τον Αχιλλέα για αυτο το θεμα καλο θα ηταν νομιζω...,
Το ST δεν έχει μπαταρία βρε χαχαχαχχαχαχα είναι σκέτο βενζινα και σκετη κ@υλ@
πάντως θα ρωτήσω οταν πάω για παραλαβη
-
@ antoniokon
θες να μας πεις απο που το ενοικιασες;
Από τη Hertz, στο υποκατάστημα έναντι του Hilton.
-
Άσχετο αλλά ο admin στο fb είναι για μπάτσες. Προχθές έκανε έναν μπλοκ πάλι επειδή είπε κακά λογάκια για το puma. Αυτό επίσης με τα fomoco ηχεία και καλά β/ο το πνίγουν μερικοί βλέπω.
-
Άσχετο αλλά ο admin στο fb είναι για μπάτσες. Προχθές έκανε έναν μπλοκ πάλι επειδή είπε κακά λογάκια για το puma. Αυτό επίσης με τα fomoco ηχεία και καλά β/ο το πνίγουν μερικοί βλέπω.
Καλά του έκανε, ιδιωτική κλειστή ομάδα είναι όπου συζητάνε για τα αυτοκίνητά τους. Άμα μπαίνει ο κάθε πρήξας και βγάζει το κομπλεξ του τον μπλοκάρει και τέλος. Μπορεί να έρχεται εδώ ή σε αντίστοιχα forum και να γράφει ότι θέλει. Και πάντα μετράει και ο τρόπος που γράφεις κάτι, άλλο να βγάζεις ειρωνία και επιθετικά σχόλια και άλλο να αναφέρεις ύπαρξη τυχόν προβλημάτων. Επειδή τους διαβάζω μιά χαρά αναφέρονται και εκεί προβλήματα και σίγουρα δεν τα παρουσιάζουν όλα ρόδινα. Όσον αφορά το ηχοσύστημα της B&O βρήκα αυτό https://corporate.bang-olufsen.com/en/partners/automotive/ford από την επίσημη σελίδα του κατασκευαστή.
ΥΓ 1 Μου προκαλεί εντύπωση πάντως που κάθονται μη άμεσα ενδιαφερόμενοι και μη κάτοχοι (Puma,Kuga) και ψάχνουν την παραμικρή ατέλεια των προαναφερθέντων αυτοκινήτων για να την αναπαράγουν.
ΥΓ 2 Φαντάζομαι και στο Peugeuot Club να γράψεις 'πληρώνεται πόσα λεφτά για να πάρετε ημιάκαμπτο άξονα θα σε μπλοκάρουν'.
-
hountalas wrote:
Άσχετο αλλά ο admin στο fb είναι για μπάτσες. Προχθές έκανε έναν μπλοκ πάλι επειδή είπε κακά λογάκια για το puma. Αυτό επίσης με τα fomoco ηχεία και καλά β/ο το πνίγουν μερικοί βλέπω.
Καλά του έκανε, ιδιωτική κλειστή ομάδα είναι όπου συζητάνε για τα αυτοκίνητά τους. Άμα μπαίνει ο κάθε πρήξας και βγάζει το κομπλεξ του τον μπλοκάρει και τέλος. Μπορεί να έρχεται εδώ ή σε αντίστοιχα forum και να γράφει ότι θέλει. Και πάντα μετράει και ο τρόπος που γράφεις κάτι, άλλο να βγάζεις ειρωνία και επιθετικά σχόλια και άλλο να αναφέρεις ύπαρξη τυχόν προβλημάτων. Επειδή τους διαβάζω μιά χαρά αναφέρονται και εκεί προβλήματα και σίγουρα δεν τα παρουσιάζουν όλα ρόδινα. Όσον αφορά το ηχοσύστημα της B&O βρήκα αυτό https://corporate.bang-olufsen.com/en/partners/automotive/ford από την επίσημη σελίδα του κατασκευαστή.
ΥΓ 1 Μου προκαλεί εντύπωση πάντως που κάθονται μη άμεσα ενδιαφερόμενοι και μη κάτοχοι (Puma,Kuga) και ψάχνουν την παραμικρή ατέλεια των προαναφερθέντων αυτοκινήτων για να την αναπαράγουν.
ΥΓ 2 Φαντάζομαι και στο Peugeuot Club να γράψεις 'πληρώνεται πόσα λεφτά για να πάρετε ημιάκαμπτο άξονα θα σε μπλοκάρουν'.
Όταν βλέπω κάτι'στραβό' σε κάποιο όχημα δεν πρέπει να το αναφέρω;
Δεν πρέπει να γίνει γνωστή μια αστοχία;
Να μην ενημερωθεί ο πιθανός αγοραστής;
Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι δεν θέλουν να ακούγεται η άλλη όψη του νομίσματος.
-
Όταν βλέπω κάτι'στραβό' σε κάποιο όχημα δεν πρέπει να το αναφέρω;
Δεν πρέπει να γίνει γνωστή μια αστοχία;
Να μην ενημερωθεί ο πιθανός αγοραστής;
Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι δεν θέλουν να ακούγεται η άλλη όψη του νομίσματος.
Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω.
Απλα κάντο εδω γιατί φαίνεται εκει δεν θελουν να ακούν τα άσχημα και έχουν παρωπίδες
Ford Puma 2019