-
Ο χώρος αποσκευών του puma είναι 456 χωρίς ή με το megabox?
Με το megabox.
-
BabisStinson wrote:
Δεν έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, απλά μεγαλύτερο. Και οι χώροι μέσα στο Focus είναι τεράστιοι σε σχέση με το Puma. Πήγα και τα είδα κι εγώ με την γυναίκα και τα δύο μαζί και μάλιστα μου είπε καλύτερα να πάρουμε το Focus να είμαστε πιο άνετα μέσα, φέρνει και πιο πολύ στο Compact που έχεις. Είπε βέβαια ότι πιο ωραίο είναι ξεκάθαρα το Puma.
Αλλά ναι πολύς κόσμος ψωνίζει καθρά λόγω εμφάνισης. Άλλοι δεν δίνουν καν σημασία.
Ειναι πολλοι οι λόγοι πού καποιος που δεν αντιμετωπίζει ΔΕΝ μπορεί να καταλάβει γιατι σκεφτεται ΜΟΝΟ τις δικές του αναγκες
Πχ για μένα ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ παραγοντας γαι εκει στην εργασία μου είναι το μεγεθος. Μερικά εκατοστα παραπάνω και έχω πρόβλημα parking. Αν εσυ δεν έχεις το ίδιο πρόβλημα δεν μπορεις να το καταλάβεις και θα πεις ελα μωρέ σιγα για μερικά εκατοστα. Ειναι απλα ενα παραδειγμα
Συμφωνώ φίλε μου, καθένας έχει δικά του κριτήρια! Απλά επειδή τα είδα δίπλα δίπλα, ανέφερα ότι δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά του χώρους αποθήκευσης. Με κλειστό το Megabox ειδικά η διαφορά είναι μικρή.
-
Καλησπέρα, παρήγγειλα το Puma ST σε μπλε (edit: αλλαξα σε μαυρο)
Ειχα καταλήξει σε αυτό και το ι30n fastback (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΜΑΞΙ)
Ήθελα κάτι γρήγορο, όμορφο (για μενα), με χώρους που να παρκαρει και ευκολα αρα μικρο σχετικα μεγεθος. (Το fiesta δυστηχώς δεν μου κάνει ούτε σε εμφάνιση ούσε σε πρακτικότητα ουτε σε πολλα αλλα, κριμα γιατι ειναι vfm. το focus δεν μου αρεσει καθόλου σε εμφανιση).
Το I30n fastback είχα βαλει 1η επίλογη καθώς είναι καλύτερο σε όλα
Απλά τα 2000 κυβικά θα πονούσαν για πολλα χρόνια και καθότι εμενα με ενδιέφερε κυρίως να είναι κάτι γρήγορο και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ και όχι το καλύτερο στην κατηγορία ή το ποιο γρήγορο κατέληξα στο PUMA
Το γνωρίζω ότι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ 39000 που θα το πάρω αλλά μαρέσει πάρα πολύ έχει όσα θέλω και θα είμαι από τους ελάχιστους κατόχους καθότι με αυτή την τιμή απειροελάχιστοι θα το πάρουμε. Πριν με κράξετε το ξέρω ότι το αυτοκίνητο θα επρεπε να είναι κάτω σε τιμή τουλάχιστον 4000 και κατεληξα σε αυτό με πολλή δυσκολία γνωριζοντας το.
Τελος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ αλλα B SUV σπορ εκτος από το T ROC που παλί είναι 2000 και δεν μου αρεσει.
Εντυπώσεις όταν το παραλάβω. 2.5 με 3 μήνες αναμονη. Ιούνιο μάλλον θα το έχω.
-
cirus wrote:
BabisStinson wrote:
Δεν έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, απλά μεγαλύτερο. Και οι χώροι μέσα στο Focus είναι τεράστιοι σε σχέση με το Puma. Πήγα και τα είδα κι εγώ με την γυναίκα και τα δύο μαζί και μάλιστα μου είπε καλύτερα να πάρουμε το Focus να είμαστε πιο άνετα μέσα, φέρνει και πιο πολύ στο Compact που έχεις. Είπε βέβαια ότι πιο ωραίο είναι ξεκάθαρα το Puma.
Αλλά ναι πολύς κόσμος ψωνίζει καθρά λόγω εμφάνισης. Άλλοι δεν δίνουν καν σημασία.
Ειναι πολλοι οι λόγοι πού καποιος που δεν αντιμετωπίζει ΔΕΝ μπορεί να καταλάβει γιατι σκεφτεται ΜΟΝΟ τις δικές του αναγκες
Πχ για μένα ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ παραγοντας γαι εκει στην εργασία μου είναι το μεγεθος. Μερικά εκατοστα παραπάνω και έχω πρόβλημα parking. Αν εσυ δεν έχεις το ίδιο πρόβλημα δεν μπορεις να το καταλάβεις και θα πεις ελα μωρέ σιγα για μερικά εκατοστα. Ειναι απλα ενα παραδειγμα
Συμφωνώ φίλε μου, καθένας έχει δικά του κριτήρια! Απλά επειδή τα είδα δίπλα δίπλα, ανέφερα ότι δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά του χώρους αποθήκευσης. Με κλειστό το Megabox ειδικά η διαφορά είναι μικρή.
Απαντησες μονος σου. Το focus σαφως υπερεχει σαν συνολο αλλα αν η καρδια σου πει Puma , αυτο ηταν. Και εγω οταν τελικα πηρα το focus, δεν κρυβω οτι το κοιταξα το puma αρκετα, πολυ ομορφο σαν σχεδιαση. Τελικα με κερδισε το σαφως πιο ευρυχωρο και ποιοτικοτερο σαλονι του Focus.
-
Πολύ σωστά τα λές Panormus!!
-
Πάντως εκτός απ'όλα τ'άλλα, μην προσπερνάτε 'αβρόχοις ποσί' και το επιπλέον μήκος 20-25 εκ. που μπορεί να είναι καθοριστικά για ένα αμάξι που συχνά κινείται και χρειάζεται να παρκάρει σε αστικό ιστό,έστω κι αν ένα C-hatch είναι πιο ολοκληρωμένο οδηγικά αμάξι από ένα B-suv.
Πιστεύω,άλλο τα 4,15-4,20μ. μήκος κι άλλο τα 4,40-4,45μ. ειδικά για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα B-Suv έχουν ένα πλεονέκτημα.Είναι μεν για πόλη μεγαλύτερα από τα σουπερμίνι,αλλά για εκδρομές έχουν συνήθως χώρους και πιο άνετη αίσθηση.Αντίθετα,σε σύγκριση με τα C-hatch δε φτάνουν την οδηγική αίσθηση στα ταξίδια,αλλά είναι πιο μαζεμένα για πόλη. Στόχος είναι δηλαδή να συνδυάσουν δυο διαφορετικά πλεονεκτήματα ανάμεσα σε 2 κατηγορίες.
-
Πάντως εκτός απ'όλα τ'άλλα, μην προσπερνάτε 'αβρόχοις ποσί' και το επιπλέον μήκος 20-25 εκ. που μπορεί να είναι καθοριστικά για ένα αμάξι που συχνά κινείται και χρειάζεται να παρκάρει σε αστικό ιστό,έστω κι αν ένα C-hatch είναι πιο ολοκληρωμένο οδηγικά αμάξι από ένα B-suv.
Πιστεύω,άλλο τα 4,15-4,20μ. μήκος κι άλλο τα 4,40-4,45μ. ειδικά για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα B-Suv έχουν ένα πλεονέκτημα.Είναι μεν για πόλη μεγαλύτερα από τα σουπερμίνι,αλλά για εκδρομές έχουν συνήθως χώρους και πιο άνετη αίσθηση.Αντίθετα,σε σύγκριση με τα C-hatch δε φτάνουν την οδηγική αίσθηση στα ταξίδια,αλλά είναι πιο μαζεμένα για πόλη. Στόχος είναι δηλαδή να συνδυάσουν δυο διαφορετικά πλεονεκτήματα ανάμεσα σε 2 κατηγορίες.
Ακριβώς αυτό που έχω αναφέρει πολλάκις, όταν παίρνεις παρόμοιους χώρους, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με 15-20 εκατοστά λιγότερο, τότε πολλοί θα σκεφτούν να πάρουν το μικρότερο, αλλά με τους ικανούς χώρους, και να χάσουν λίγο οδηγική συμπεριφορά.
Συν, ότιι τα τελευταία Β suv είναι γενικώς πολύ καλά αυτοκίνητα και καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες μίας μέσης Ελληνικής/Ευρωπαϊκής οικογένειας.
Χαρακτηριστικό της επιτυχίας είναι η ύπαρξη παραπάνω από ενός μοντέλου στη γκάμα των περισσότερων εταιριών, και οι συμπληρωματικές εκδόσεις μέσα στους ομίλους.
Επίσης πολλά B suv, φαίνονται πολύ 'σωστότερα' από τα Β που προέρχονται π.χ 208/2008, Yaris/Yaris Cross, κ.λ.π Δύσκολα θα επέλεγα 208/Yaris αν κοίταγα για Β (μάλλον κάνα C3 θα έπαιρνα πάλι), αλλά τα αντίστοιχα suv φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές. Επίσης πολλά μεγάλα Β suv παίρνουν πωλήσεις από τα C suv, ενώ πριν 5 χρόνια ήταν δυσκολότερο αυτό (γι' αυτό όλοι έπαιρναν QQ!).
Αν έπαιρνα Ford τώρα θα έπαιρνα Bronco...ε, Puma ήθελα να πω!
-
Δύσκολα θα επέλεγα 208/Yaris αν κοίταγα για Β (μάλλον κάνα C3 θα έπαιρνα πάλι), αλλά τα αντίστοιχα suv φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές.
Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο, ούτε που θα κοιτούσα τα ψηλωμένα ψευτο-SUV...
-
Dublin wrote
Δύσκολα θα επέλεγα 208/Yaris αν κοίταγα για Β (μάλλον κάνα C3 θα έπαιρνα πάλι), αλλά τα αντίστοιχα suv φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές.
Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο, ούτε που θα κοιτούσα τα ψηλωμένα ψευτυο-SUV...
Προφανώς! Αυτά είναι προσωπικές επιλογές, απλά ήθελα να τονίσω την πρακτικότητα που προσφέρουν!
Δηλαδή με ένα 'φουσκωμένο' Yaris, μία οικογένεια μπορεί να το έχει σαν μοναδικό αυτοκίνητο και να μην χρειαστεί ένα Yaris για μέσα στην πόλη ΚΑΙ Corolla/C-HR για οικογενειακό/ταξίδια/εκδρομουλες.
Φαντάζομαι το ίδιο σκέφτηκαν και πολλοί με Puma, αντί για ένα Fiesta ΚΑΙ Focus, καλύπτονται με το ενδιάμεσο.
Είναι καλός συμβιβασμός τα B suv, ειδικά σε εμάς που ζούμε/εργαζόμαστε στις μεγαλύτερες των Ελληνικών πόλεων και έχουμε και οικογένεια φυσικά, αλλιώς κάνεις ότι θέλεις και δεν σε νοιάζει τίποτα και δεν δίνεις και λογαριασμό σε κανέναν!
-
Ναι, προφανώς και είναι προσωπικές επιλογές τα πάντα στην ζωή.
-
Dublin wrote:
Δύσκολα θα επέλεγα 208/Yaris αν κοίταγα για Β (μάλλον κάνα C3 θα έπαιρνα πάλι), αλλά τα αντίστοιχα suv φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές.
Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο, ούτε που θα κοιτούσα τα ψηλωμένα ψευτο-SUV...
Εσυ είσαι της παλιας σχολής και χερας μάλλον. Δεν σαρεσουν οι ψευτομόδες των SUV και καλά κανεις.
Οταν κρίνεις κάτι με βάση τα οδηγικά χαρακτηριστικά και έχεις στοιχειώδεις γνωσεις, κάτι που ειναι ψηλότερο και έχει μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος και βαρος θεωρείς ότι είναι ΚΟΥΒΑΣ με ρόδες γιατι ΠΑΝΤΑ θα είναι χειρότερο από οποιωδήποτε αντιστοιχο κανονικό αυτοκίνητο.
Αντίστοιχα και όλοι οι μηχανόβιοι θεωρούν με την σειρα του τα αυτοκίνητα κουβαδες και πολυθρόνες με ρόδες γιατί δεν χρησιμοποιείς ολό το σώμα σου ούτε είναι συναρπαστική αντιστοιχα η οδήγηση κτλ κτλ κτλ. κουτακηδες λένε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων
αντίστοιχα μπορει και οι οδηγοι ελικοπτέρων να τους βρίσκουν ολους Φλώρους
Γενικά όπως το βλέπει καννενας χαχαχχαχαχα
-
REALZEUS wrote:
Dublin wrote
Δύσκολα θα επέλεγα 208/Yaris αν κοίταγα για Β (μάλλον κάνα C3 θα έπαιρνα πάλι), αλλά τα αντίστοιχα suv φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές.
Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο, ούτε που θα κοιτούσα τα ψηλωμένα ψευτο-SUV...
Εσυ είσαι της παλιας σχολής και χερας μάλλον. Δεν σαρεσουν οι ψευτομόδες των SUV και καλά κανεις.
Οταν κρίνεις κάτι με βάση τα οδηγικά χαρακτηριστικά και έχεις στοιχειώδεις γνωσεις, κάτι που ειναι ψηλότερο και έχει μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος και βαρος θεωρείς ότι είναι ΚΟΥΒΑΣ με ρόδες γιατι ΠΑΝΤΑ θα είναι χειρότερο από οποιωδήποτε αντιστοιχο κανονικό αυτοκίνητο.
Αντίστοιχα και όλοι οι μηχανόβιοι θεωρούν με την σειρα του τα αυτοκίνητα κουβαδες και πολυθρόνες με ρόδες γιατί δεν χρησιμοποιείς ολό το σώμα σου ούτε είναι συναρπαστική αντιστοιχα η οδήγηση κτλ κτλ κτλ. κουτακηδες λένε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων
αντίστοιχα μπορει και οι οδηγοι ελικοπτέρων να τους βρίσκουν ολους Φλώρους
Γενικά όπως το βλέπει καννενας χαχαχχαχαχα
Βέβαια, να αναφέρουμε εδώ ότι εδώ και δεκαετίες στις μηχανές τα μεγαλύτερα hit πωλήσεων είναι τα αντίστοιχα SUV και οι υποκατηγορίες τους.
Το περίεργο για μένα ήταν πώς τόσα χρόνια δεν είχαν επενδύσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε αυτό το σχέδιο. Προφανώς επειδή η βόρεια και κεντρική Ευρώπη που ήλεγχε τη βιομηχανία επένδυε σε βαρυες κατασκευές sport touring και περισσότερο street σχέδια, για τους εκδρομείς Γερμανία/Αυστρία το Σαββατοκύριακο, ή όσους δουλεύουν Γαλλία/Λουξεμβούργο στις καθημερινές, κ.λ.π
Εδώ Ελλαντα όμως, το XTακι σε πήγαινε για δουλειά το χειμώνα, Χαλκίδα για ουζακι τα Σαββατοκύριακα και στην Δονούσα το καλοκαίρι για διακοπές!
XT/KLE/TRANSALP/TDM/CB500X/TRACER και δεκάδες άλλα, περισσότερο off κάποια, περισσότερο on κάποια άλλα..
-
cirus wrote:
REALZEUS wrote:
Dublin wrote
Δύσκολα θα επέλεγα 208/Yaris αν κοίταγα για Β (μάλλον κάνα C3 θα έπαιρνα πάλι), αλλά τα αντίστοιχα suv φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές.
Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο, ούτε που θα κοιτούσα τα ψηλωμένα ψευτο-SUV...
Εσυ είσαι της παλιας σχολής και χερας μάλλον. Δεν σαρεσουν οι ψευτομόδες των SUV και καλά κανεις.
Οταν κρίνεις κάτι με βάση τα οδηγικά χαρακτηριστικά και έχεις στοιχειώδεις γνωσεις, κάτι που ειναι ψηλότερο και έχει μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος και βαρος θεωρείς ότι είναι ΚΟΥΒΑΣ με ρόδες γιατι ΠΑΝΤΑ θα είναι χειρότερο από οποιωδήποτε αντιστοιχο κανονικό αυτοκίνητο.
Αντίστοιχα και όλοι οι μηχανόβιοι θεωρούν με την σειρα του τα αυτοκίνητα κουβαδες και πολυθρόνες με ρόδες γιατί δεν χρησιμοποιείς ολό το σώμα σου ούτε είναι συναρπαστική αντιστοιχα η οδήγηση κτλ κτλ κτλ. κουτακηδες λένε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων
αντίστοιχα μπορει και οι οδηγοι ελικοπτέρων να τους βρίσκουν ολους Φλώρους
Γενικά όπως το βλέπει καννενας χαχαχχαχαχα
Βέβαια, να αναφέρουμε εδώ ότι εδώ και δεκαετίες στις μηχανές τα μεγαλύτερα hit πωλήσεων είναι τα αντίστοιχα SUV και οι υποκατηγορίες τους.
Φυσικά αν είναι να οδηγήσουν κατι άλλο εκτος μηχανής θέλουν τουλάχιστον να εχει μεγαλους χώρους να πάρουν πραγματα που δεν μπορουν με την μηχανη. Αν και ει σκληροπυρηνικοί τους λένε φλωρους χαχαχχαχαχα
Εδώ Ελλαντα όμως, το XTακι σε πήγαινε για δουλειά το χειμώνα, Χαλκίδα για ουζακι τα Σαββατοκύριακα και στην Δονούσα το καλοκαίρι για διακοπές!
Έτσι. Καλά η Δονούσα τα σπάει αλλά ρε φιλε τι παγωμένη θαλασσα μπρρρρ παγος
XT/KLE/TRANSALP/TDM/CB500X/TRACER και δεκάδες άλλα, περισσότερο off κάποια, περισσότερο on κάποια άλλα..
Από αυτά όλα πάνε και σε βατους χωματόδρομους. μεχρι και το TDM που είχα μεχρι προσφατα
-
Παρολο που με τσιγκλουν κι εμενα τα γραφομενα του Δια, εντουτοις παιδι μου cirus, φιλε , ο τροπος που το αντιμετωπιζει δεν ειναι ακριβως οπως το θετεις. Ειναι περισσοτερο στο πως βλεπει ενας στριτας μηχανοβιος καποιον με τα μοντερνα βεσπακια, ή καποιος κροσακιας αυτους με τα ψευτοεντουρο ταξιδιου. Να πω οτι απο οσο εχω αντιληφθει και με στριταδικο αμαξι κυκλοφορει αλλα και με ηγετη στο offroading. Υπο αυτη την εννοια ξερει οχι μονο τι κερδιζουμε με ημιαιμα αλλα και τι πραγματικα χανουμε. Ετσι σε ενσ φορουμ αυτοκινητου τοσο ο Διας οσο και καποια αλλα παιδια υποχρεουνται να λενε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη. Θοδωρη που εισαι?
-
Καλημέρα. Το βασικό ερώτημα και διαφωνία πιο είναι;
-
Παρολο που με τσιγκλουν κι εμενα τα γραφομενα του Δια, εντουτοις παιδι μου cirus, φιλε , ο τροπος που το αντιμετωπιζει δεν ειναι ακριβως οπως το θετεις. Ειναι περισσοτερο στο πως βλεπει ενας στριτας μηχανοβιος καποιον με τα μοντερνα βεσπακια, ή καποιος κροσακιας αυτους με τα ψευτοεντουρο ταξιδιου. Να πω οτι απο οσο εχω αντιληφθει και με στριταδικο αμαξι κυκλοφορει αλλα και με ηγετη στο offroading. Υπο αυτη την εννοια ξερει οχι μονο τι κερδιζουμε με ημιαιμα αλλα και τι πραγματικα χανουμε. Ετσι σε ενσ φορουμ αυτοκινητου τοσο ο Διας οσο και καποια αλλα παιδια υποχρεουνται να λενε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη. Θοδωρη που εισαι?
Βεβαίως, γι' αυτό σεβόμαστε απόλυτα τις απόψεις του, και όλων φυσικά.
Στη ζωή μας δυστυχώς κυριαρχουμαστε από συμβιβασμούς, και δεν μπορούν όλοι να έχουν πολλαπλά οχήματα για όλες τις χρήσεις, γι' αυτό κάποιος που πατάει λίγο χώμα στις διαδρομές και τις υπόλοιπες 300 μέρες πάει για δουλειά Βριλήσσια - Αμπελόκηπους και έχει και ένα εξοχικό στη Λούτσα, συνήθως δεν θα πάρει enduro με 21-18' τροχούς και τρακτεροτα λάστιχα (εγώ τέτοια θα ήθελα!!).
Φίλοι μου που ασχολούνται ακόμη με off road είτε έχουν ένα στημένο αυτοκίνητο στο χωριό/εξοχικό είτε ένα καθαρό μηχανάκι χωρίς πινακίδες και trailer και τα λοιπά.
Crius, το TDM είναι το απόλυτο suv! Ειδικά με την 18' μπροστά, μεγάλη τελική και ταξιδιαρικο στήσιμο, αλλά και φάση καθημερινης μοτοσυκλέτας!
Έτσι και η σημερινή μόδα των suv θα σου κάνουν άνετο ταξίδι, έχεις λίγο μεγαλύτερο ύψος να μην σβαρνας τα χορτάρια και να περνάς πάνω από καμιά Πετρούλα και να μην σου γλύφει το Κάρτερ, αλλά να έχεις και σχετικά καλή οικονομία και επιδόσεις αλλά και χώρους, σε σχέση με ένα, π.χ Jimny - που το θεωρώ το απόλυτο φθηνό εργαλείο off roading.
Ιδανικά και εγώ στο κοντινό μέλλον θα φτιάξω μία παρόμοια κατάσταση, αλλά έχω να βγω σε βουνό πάνω από 5ετια τώρα.. ενώ τώρα που σκέφτομαι για καινούργιο δίκυκλο θα προτιμήσω κάτι να με πάει 2 ώρες ταξίδι, και να πατήσω λίγο χωματόδρομο στο χωριό, που έχω να πάω σχεδόν 2 χρόνια! Με το 2008 πάτησα κάτι ήπιους χωματόδρομους και σου δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα σε σχέση με π.χ το Auris που είχαμε πριν για οικογενειακό. Σε σχέση με αυτό, με το 2008 έχω κερδίσει σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς (και επιδόσεις, και χώρους, και ταξίδι, και τεχνολογία, και ασφάλεια, κ.λ.π).
@manast δεν υπάρχει διαφωνία, απολογία υπάρχει!
-
Καλημέρα. Το βασικό ερώτημα και διαφωνία πιο είναι;
Ουτε ερωτημα ούτε διαφωνία υπάρχει απλα συζητηση.
-
Δηλαδή κ. Dublin, απολογούνται τα μέλη του forum γιατί οι κατασκευαστές κατά καιρούς πειραματίζονται με νέες κατασκευές-κατηγορίες τύπου πόλης, πολυμορφικά, suv, super-dupercars και ό,τι άλλο, γιατί κάποιοι τα προτιμούν και κάποιοι όχι, γιατί κάποια πετυχαίνουν και πληθύνονται και άλλα εξαφανίζονται από την αγορά:
Βλέπω πραγματικό πρόβλημα μόνο όταν η επιλογή μας (μπερδεμένη ίσως από τις πολλές επιλογές) μας διαψεύσει και απογοητεύσει. Διαφορετικά, ευτυχώς που υπάρχει δυνατότητα περισσοτέρων επιλογών. Και fiesta, puma, focus, kuga και το μαγικό mustang και πάει λέγοντας...
Αφού δυστυχώς δε με βολεύει το mustang, εγώ το puma θα έπαιρνα...
-
Δηλαδή κ. Dublin, απολογούνται τα μέλη του forum γιατί οι κατασκευαστές κατά καιρούς πειραματίζονται με νέες κατασκευές-κατηγορίες τύπου πόλης, πολυμορφικά, suv, super-dupercars και ό,τι άλλο, γιατί κάποιοι τα προτιμούν και κάποιοι όχι, γιατί κάποια πετυχαίνουν και πληθύνονται και άλλα εξαφανίζονται από την αγορά:
Βλέπω πραγματικό πρόβλημα μόνο όταν η επιλογή μας (μπερδεμένη ίσως από τις πολλές επιλογές) μας διαψεύσει και απογοητεύσει. Διαφορετικά, ευτυχώς που υπάρχει δυνατότητα περισσοτέρων επιλογών. Και fiesta, puma, focus, kuga και το μαγικό mustang και πάει λέγοντας...
Αφού δυστυχώς δε με βολεύει το mustang, εγώ το puma θα έπαιρνα...
Αστειευτικα προφανώς!
Γενικότερα είχε έναν μικρό 'απολογητικό' τόνο η γραφή μου, αλλά ήθελα να τονίσω ότι όπως σέβομαι απόλυτα κάποιον που αναζητεί απόλυτη οδηγική συμπεριφορά ή επιδόσεις, έτσι πρέπει να σέβονται αυτοί και εμάς που ψάχνουμε για όχημα που καλύπτει όσες περισσότερες ανάγκες μας. Τίποτα δεν είναι ντροπή, απλά διαφορετικές ανάγκες και βαρύτητα.
Για την Ελλάδα τα έχω πει, τα SUV είναι ιδανικά οχήματα για να καλύπτουν τις ιδιαιτερότητες της χώρας μας. Από την εποχή του πρώτου Ignis απορούσα γιατί δεν είχαν οι περισσότεροι ένα μικρό/μεσαίο on/off (τα έλεγα τότε) που να καλύπτουν Μεσογειακό/Βαλκανικές χώρες που απέχουν παρασάγγας από τις αυτοκινητιστικες συνήθειες της Βόρειας Γαλλίας/Γερμανίας/Αυστρίας/Βόρειας Ιταλίας κ.λ.π
Θυμάστε επιτυχία που είχαν οχήματα κοντά σε αυτό το μοντέλο (ακόμη και το Pony!).
Η επιτυχία του Puma νομίζω είναι αυταποδεικτη, είναι περισσότερο οικογενειακό από ένα Fiesta, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και αρκετά μικρότερο από ένα Focus, κατά τη γνώμη μου το ωραιότερο Ευρωπαϊκό Ford, και συνδιάζει οικονομία κίνησης, αξιοπρεπείς (και παραπάνω στις μεγαλύτερες εκδόσεις) επιδόσεις και ικανοποιητική οδηγική συμπεριφορά για το 97% του κοινού του, σχετικά χαμηλά έξοδα χρήσης και συντήρησης σε σχέση με ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, και δεν σπάς και τον κουμπαρά σου για να το αποκτήσεις.
Πολλοί παραπονιούνται ότι παίρνεις ένα λίγο μεγαλύτερο Fiesta με πολύ μεγαλύτερη τιμή. Οι βιομηχανίες ξέρουν τι κάνουν, αν εκεί που πριν 6 χρόνια η μόνη σου οικογενειακή SUV επιλογή ήταν ένα Kuga, τώρα κανείς τη δουλειά σου με το Puma, και πας και για δουλειά κάθε μέρα, και παρκάρεις κάπου στο Χαλάνδρι ευκολότερα από ότι με ένα Kuga, πας και διακοπές άνετα με την 3-4μελη σου οικογένεια (μπορεί να χρειαστεί και μπαγκαζιερα αν κάνετε ελεύθερο καμπινγκ, αλλά και με Subaru φίλοι μου πάνε με μπαγκαζιερα και trailer!), μπαίνεις και ανετωτερα σε έναν χαλαρό δασικό να κάνετε τοξοβολία με την οικογένεια ή να περπατήσετε κάνα χαλαρό μονοπάτι για κάνα 2ωρο, κ.λ.π
Το περίεργο για μένα δεν είναι η τωρινή επιτυχία, είναι γιατί καθυστέρησε τόσο!
-
Παρολο που με τσιγκλουν κι εμενα τα γραφομενα του Δια, εντουτοις παιδι μου cirus, φιλε , ο τροπος που το αντιμετωπιζει δεν ειναι ακριβως οπως το θετεις. Ειναι περισσοτερο στο πως βλεπει ενας στριτας μηχανοβιος καποιον με τα μοντερνα βεσπακια, ή καποιος κροσακιας αυτους με τα ψευτοεντουρο ταξιδιου. Να πω οτι απο οσο εχω αντιληφθει και με στριταδικο αμαξι κυκλοφορει αλλα και με ηγετη στο offroading. Υπο αυτη την εννοια ξερει οχι μονο τι κερδιζουμε με ημιαιμα αλλα και τι πραγματικα χανουμε.
Ετσι σε ενσ φορουμ αυτοκινητου τοσο ο Διας οσο και καποια αλλα παιδια υποχρεουνται να λενε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη. Θοδωρη που εισαι?
Εμένα δεν με τσιγκλουν καθόλου, συζήτηση κάνουμε. Ισα ισα μαρεσει ο άλλος να γράφει αυτό που πραγματικα πιστευει και παντα διαβαζω όλων τις απόψεις με ενδιαφέρον. Ο Διας δεν αποτελει εξαιρεση
Απομονονω την τελευταία φραση μονο και ερωτω είναι καποιος που λέει την σκάφη πληντηριο και τα συκα μπανανες?
ο Καθής γράφει αυτο που πιστευει. Είναι πολύ βαρετο έτσι και αλλιως να συμφωνουμε σε όλα.
ΥΓ Αν θέλουμε να είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι πρέπει να δεχόμαστε την διαφορετικότητα γύρω μας. Ενα από τα ποιο σπουδαία είναι να δεχόμαστε την διαφορετικη αποψη απο την δικη μας και να μην νομίζουμε οτι η δική μας είναι η απολυτα σωστή ή έστω η μονη σωστη. Το ίδιο ισχυει στις γνωμη μας για τα αυτοκίνητα ή σε οτιδήποτε
Ford Puma 2019