-
Στα ψιλά πέρασε αυτές τις ημέρες η ανακοίνωση του ΥΠ Συγκοινωνιών ότι γίνεται μελέτη για αναθεώρηση του ΚΟΚ και προτείνεται η γενική μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλης στα 30χλμ. Έτσι και χωρίς αιτιολογική έκθεση, μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να μειωθούν λέει τα τροχαίαα ατυχήματα.
Σκέφτεται λοιπόν ο μέσος άνθρωπος (όχι ο πολιτικός γιατί αυτός αμφιβάλλω αν κατέχει την κοινή λογική) και λέει
-
Σίγουρα τα τροχαία ατυχήματα θα έπεφταν στο μηδέν αν πηγαίναμε με το ...γαϊδούρι
-
Μήπως ο αρμόδιος Υπουργός ζήλεψε το κέντρο των Βρυξελλών γιατί εκεί πρόκειται να εφαρμοστεί εξ όσων μαθαίνουμε.
-
Ποιά μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων συνοδεύει την νομοτεχνική πρόταση;
-
Πόσο χρόνο παραπάνω θα χρειάζεται μια αστική μετακίνηση με μέγιστη ταχύτητα 30χλμ/ώρα
-
Πόσο παραπάνω ρύπους θα εκπέμπουν τα οχήματα με 1η-2α στο σαζμάν;
-
Πότε θα φθάνουν οι άνθρωποι στη δουλειά τους;
7.Πόσο θα αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμων;
-
Ποιοί θα την πληρώσουν;
-
Πόσο θα μειωθούν τα ατυχήματα μέσα στην πόλη και ποιά μελέτη το στηρίζει;
-
Μήπως τα ατυχήματα εντός πόλης οφείλονται σε άλλους παράγοντες: συστηματική παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, εγκληματική περιφρόνηση των STOP, διαδεδομένη χρήση κινητού όλη την ώρα, μηχανάκια που πάνε ανάποδα σε μονόδρομους, οδήγηση υπό την επήρεια κλπ.
-
Μήπως η συστηματική αστυνόμευση για τις ήδη προβλεπόμενες παραβάσεις του ΚΟΚ είναι κοντά στο ..μηδέν;
-
Μήπως η λύση δεν είναι η συνεχής αυστηροποίηση σε βαθμό ανοησίας αλλά η βεβαιότητα της καταγραφής και τιμωρίας όπως συμβαίνει στις σοβαρές χώρες (ας περάσετε ένα κόκκινο ή ένα Stop κάπου στη Γερμανία και θα δείτε τι θα συμβεί).
Αλλά εδώ έρχεται η κάθε κυβέρνηση και θέλει να αφήσει τη σφραγίδα της με άλλο ΚΟΚ άλλο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, άλλο φορολογικό κλπ. λες και αυτή η χώρα της ανήκει και δεν είναι θέμα πολιτικής και ΚΥΡΙΩΣ κοινωνικής συναίνεσης δηλ. να αποδεχθεί η κοινωνία ορισμένους κανόνες και ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ.
-
-
Στα ψιλά πέρασε αυτές τις ημέρες η ανακοίνωση του ΥΠ Συγκοινωνιών ότι γίνεται μελέτη για αναθεώρηση του ΚΟΚ και προτείνεται η γενική μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλης στα 30χλμ. Έτσι και χωρίς αιτιολογική έκθεση, μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να μειωθούν λέει τα τροχαίαα ατυχήματα.
Σκέφτεται λοιπόν ο μέσος άνθρωπος (όχι ο πολιτικός γιατί αυτός αμφιβάλλω αν κατέχει την κοινή λογική) και λέει
-
Σίγουρα τα τροχαία ατυχήματα θα έπεφταν στο μηδέν αν πηγαίναμε με το ...γαϊδούρι
-
Μήπως ο αρμόδιος Υπουργός ζήλεψε το κέντρο των Βρυξελλών γιατί εκεί πρόκειται να εφαρμοστεί εξ όσων μαθαίνουμε.
-
Ποιά μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων συνοδεύει την νομοτεχνική πρόταση;
-
Πόσο χρόνο παραπάνω θα χρειάζεται μια αστική μετακίνηση με μέγιστη ταχύτητα 30χλμ/ώρα
-
Πόσο παραπάνω ρύπους θα εκπέμπουν τα οχήματα με 1η-2α στο σαζμάν;
-
Πότε θα φθάνουν οι άνθρωποι στη δουλειά τους;
7.Πόσο θα αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμων;
-
Ποιοί θα την πληρώσουν;
-
Πόσο θα μειωθούν τα ατυχήματα μέσα στην πόλη και ποιά μελέτη το στηρίζει;
-
Μήπως τα ατυχήματα εντός πόλης οφείλονται σε άλλους παράγοντες: συστηματική παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, εγκληματική περιφρόνηση των STOP, διαδεδομένη χρήση κινητού όλη την ώρα, μηχανάκια που πάνε ανάποδα σε μονόδρομους, οδήγηση υπό την επήρεια κλπ.
-
Μήπως η συστηματική αστυνόμευση για τις ήδη προβλεπόμενες παραβάσεις του ΚΟΚ είναι κοντά στο ..μηδέν;
-
Μήπως η λύση δεν είναι η συνεχής αυστηροποίηση σε βαθμό ανοησίας αλλά η βεβαιότητα της καταγραφής και τιμωρίας όπως συμβαίνει στις σοβαρές χώρες (ας περάσετε ένα κόκκινο ή ένα Stop κάπου στη Γερμανία και θα δείτε τι θα συμβεί).
Αλλά εδώ έρχεται η κάθε κυβέρνηση και θέλει να αφήσει τη σφραγίδα της με άλλο ΚΟΚ άλλο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, άλλο φορολογικό κλπ. λες και αυτή η χώρα της ανήκει και δεν είναι θέμα πολιτικής και ΚΥΡΙΩΣ κοινωνικής συναίνεσης δηλ. να αποδεχθεί η κοινωνία ορισμένους κανόνες και ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ.
-
-
Εεε καλά και τώρα είναι τα 50χαω και κανείς δεν το τηρεί...δεν είμαστε ΗΠΑ εδώ που έχει όριο 15 μίλια και στα 20 έχεις φάει τρελό πρόστιμο! Τι 30 τι 50, εμείς θα πηγαίνουμε όσο πάμε πάντα, απλά πράγματα.
-
Και στο εξωτερικό στις ζώνες κατοικίας έχει όριο 30 χαω .
Είναι απόλυτα λογικό για τα στενά να υπάρχει αυτό το όριο .
Στα άλλα που είναι κύριο οδικό δίκτυο ας μπούν άλλα όρια με τις ανάλογες σημάνσεις .
-
ταχύτητας σε κατοικημένη περιοχή (με διασταυρώσεις,κόσμο να περπατάει στα πεζοδρομια,κλπ) να σηκώσει το χέρι.
-
Σε τέτοιες συνθήκες βρε παιδιά ποιος πάει παραπάνω;!
Αν ανοίγει ο δρόμος ανοίγεις και εσύ ταχύτητα, βλέπω σε κάτι στενά και γειτονιές να πηγαίνουν με 40-50χλμ κ με πιάνει η καρδιά μου!
-
Δε μιλάμε για τα στενά αλλά για ανώτατο όριο ταχύτητας στην πόλη. Τα στενά και 30χλμ/ώρα μπορεί να είναι επικίνδυνα. Μιλάμε για 30 στη Βασιλίσσης Σοφίας, στη Λ.Ηρακλείου, στην Καποδιστρίου Εθν. Αντιστάσεως κλπ. κλπ.
-
Έχουν τόσα φανάρια οι περισσότεροι δρόμοι που αναφέρεις, και τις περισσότερες ώρες τόση κίνηση, που δεν προλαβαίνεις καν να περάσεις τα 40χλμ. Συνήθως με 0.5 πας!
Ναι, να μην γίνουν και υπερβολές, συμφωνώ, αλλά μία μικρή διόρθωση των ορίων μπορεί να βοηθήσει.
Σε εθνικές τέρμα αριστερά νομίζω μπορεί να αυξηθεί, να μειώσουμε και λίγο τις ώρες των ταξιδίων μας.
-
Όλοι οι κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας έχουν πινακίδες με όρια ταχύτητας. Τώρα πρέπει να γίνουν οι μελέτες και να μπουν και στην επαρχία.
Όσο για τα όρια στα στενά, δες με πόσα περνάνε τα τζιπ τα σαμαράκια της Βουλιαγμένης (το 70 δεν είναι ασυνήθιστο).
Στον Βόλο πολλοί ντόπιοι πάνε με 50 στη Γαλλίας στον Βόλο επειδή έχει προτεραιότητα, και δεν βλέπεις να βγεις από το στενό χάρη στα παρκαρισμένα. Ή αν είσαι πεζός ή με ποδήλατο, άντε να διασχίσεις την Ιωλκού.
-
Διαβάστε και θα δείτε πως στήνεται το παιγνίδι
Αντιγραφή από ΤΑ ΝΕΑ
159 σύλλογοι και φορείς ζητούν 30km/h όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές
**Περισσότεροι από 150 σύλλογοι και φορείς απ’ όλη την Ελλάδα – ανάμεσά τους και η ΠοδηλΑΤΤΙΚΗ Κοινότητα - ζητούν από τον Πρωθυπουργό, τους Αρχηγούς κομμάτων και την Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, να θεσπιστεί όριο ταχύτητας των 30km/h στις κατοικημένες περιοχές. **
Περισσότεροι από 150 σύλλογοι και φορείς απ’ όλη την Ελλάδα – ανάμεσά τους και η ΠοδηλΑΤΤΙΚΗ Κοινότητα - ζητούν από τον Πρωθυπουργό, τους Αρχηγούς κομμάτων και την Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, να θεσπιστεί όριο ταχύτητας των 30km/h στις κατοικημένες περιοχές.
Για να μην κουράζω, ακολουθούν σύλλογοι ποδηλατών (που θέλουν τους δρόμους μόνον για τα ...ποδήλατα, σχολικοί σύλλογοι (που δε θέλουν να τρέχουν τα αυτοκίνητα έξω από τα σχολεία, δικαίως αλλά ας τα πάρει όλα η μπάλα, σύλλογοι ...ψυχοδράματος (SIC) και δε συμμαζεύεται...
Που ειναι η υπεύθυνη γνώμη των συγκοινωνιολόγων;
Που τα ειδικά περιοδικά;
Ψήνουν τη διάταξη και θα τη δούμε μπροστά μας κατόπιν...κοινωνικής απαίτησης
-
Χαχα! Εδώ με το ποδήλατο έπιανα 40 συχνά πυκνά και λίγο κατηφοριτσα, με τα υπόλοιπα θα πηγαίνουμε με λιγότερο;!! Κάπως αστείο μου φαίνεται..
Πάντως θέλει προσοχή σε κάποια σημεία, ειδικά σε σχολεία, στάσεις, κ.λ.π επίσης χρειαζόμαστε περισσότερο δημόσιο χώρο για πεζούς/ποδήλατα, δεν είναι κάνα μυστικό όλο αυτό.
-
Παίδες οι κάφροι είναι τόσο πολλοί που δικαιολογημένα ζητούνται όρια ταχύτητας.
Κι αν γινόταν μια σωστή επιστημονική μελέτη από συγκοινωνιολόγους, δεν νομίζω πως θα επέτρεπε μεγαλύτερη ταχύτητα π.χ. στους δρόμους του Βόλου που ανέφερε ο φίλος παραπάνω.
Όμως έτσι κι αλλιώς, με μηδενική αστυνόμευση το μόνο αποτέλεσμα θα είναι μαζί με τα διπλοπαρκαρισμένα, τα φορτηγά που κάνουν διανομές, τις σφήνες δικύκλων, να υπάρχουν στα στενά όλο εμπόδια πεζοδρόμια, και οι πινακίδες ορίων ταχύτητας για να εμποδίζουν παραπάνω.
Αλλά μετά το κάθε ατύχημα, θα χρεώνεται ο κάθε κάφρος υπερβολική ταχύτητα.
-
Μια χαρά είναι τα 30 χαω . Σε όλη την Ευρώπη οι ζώνες κατοικίας τόσο έχουν . Εδώ έχουμε μάθει να πηγαίνουμε με τα αμάξια 60-70 και τα μηχανάκια τέρμα ...
-
Αλλο το όριο 30 στον αστικό ιστό (στενά, γειτονιές) και άλλο στις βασικές οδούς πχ. φαντάζεστε 30 κηφισίας σε όλο το μήκος, παραλιακή κλπ.?
Νομίζω όριο 40 είναι πιο λογικό και ρεαλιστικό στις γειτονιές κπ. Και αναρωτιέμαι θα 'συλλαμβάνονται' κα τα ...πατίνια που πάνε σφαίρα;;
-
Αφού πάμε για 30km/h πρέπει να ζητήσουμε υποχρεωτικά ασφάλεια αστικής ευθύνης απ' ότιδήποτε κινείται στο δρόμο με τέτοια ταχύτητα. Τι θα γίνει αν ένα ηλεκτρικό πατίνι χτυπήσει πεζό; Και -κυρίως- ψευτο-ποδήλατα (από αυτά επίσης έχει γεμίσει ο Βόλος) που κυκλοφορούν στους πεζοδρόμους με τέτοιες ταχύτητες και χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα.
-
Πανηγύρι με στήσιμο αργά το βράδυ σε άδειες λεωφόρους της πόλης να γράφουν τους πάντες στα 35 χλμ;
-
Είπαμε σε ΖΩΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ . Τι λέτε για λεωφόρους . Εκεί έχουν τα δικά τους όρια .
-
Προφανώς δεν θα ισχύει στις μεγάλες λεωφόρους, άλλωστε και τώρα το όριο εκεί είναι διαφορετικό, δεν είναι 50. Αυτά τα όρια είναι ηλίθια και είναι φτιαγμένα για τον πιο άχρηστο οδηγό με το χειρότερο αυτοκίνητο που υπάρχει. είναι δηλαδή προσαρμοσμένα στον κατώτατο κοινό παρονομαστή. Ένας σώφρων οδηγός ξέρει ποια είναι η ασφαλής ταχύτητα σε κάθε περίπτωση. Πολλές φορές τα όρια είναι πιο υψηλά από ότι πρέπει και άλλες φορές είναι πολύ χαμηλότερα. Να σέρνεσαι με 30 στην Τσιμισκή ή στην Ακαδημίας (όταν το επιτρέπουν οι συνθήες γιατί συνήθως είνσαι με 1η και 10...) είναι ηλίθιο. Όπως εγκληματικό είναι να πηγαίνεις με 50 σε κάποια στενά που με το ζόρι χωράει ένα αυτοκίνητο. Λογική χρειάζεται απλά.
-
Ζώνη κατοικίας δεν είναι και η Βουλιαγμένης όταν στενεύει πριν το 1ο Νεκροταφείο; Πρέπει να πηγαίνουμε εκεί με 30;
-
Ζώνη κατοικίας είναι όταν οι χρήσεις γης ορίζουν αμιγή κατοικία και οι δρόμοι δεν ανήκουν στο βασικό οδικό κυκλοφοριακό δίκτυο.
Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!