Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 126
    • 189
    • 190
    • 124 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    112103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antoniokon last edited by

      14.800 € σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο και 16.000 € στην έκδοση με 4WD.

      Με την ευκαιρία, επειδή σκέφτομαι την αγορά μεταχειρισμένου Swift, θα ήθελα να σε ρωτήσω, ποιά έκδοση θα πρότεινες?

      Ποιάς χρονιάς, με τι κινήρα και με τι εξοπλισμό?

      Μόνο σε 5πορτο.

      Αν μπορέσεις να ποστάρεις και κάποια αγγελία (ιδιώτη πάντα) από το car, θα ήμουν υπόχρεος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        Λουκούμι...

        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37217147-suzuki-swift

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A
          antoniokon last edited by

          Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά έγραψα μεταχειρισμένο

          Να συμπληρώσω από Αθήνα και όχι αυτόματο.

          Αναμένω και την άποψη του ειδικού, επί του θέματος, Lap...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap @dimsabas last edited by

            Λουκούμι...

            https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37217147-suzuki-swift

            Ρε παιδια χωρίς πλάκα τώρα, 15.000 καινούργιο αυτοματο με acc και mild hybrid,

            Δεν εχει οθόνη πολυμέσων, πίσω ηλεκτρικά, και ζαντες. Κλάιν

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Θα σ απογοητεύσω και στεναχωριέμαι για αυτό 

              @Antoniokon, δεν ξέρω από αλλά swift. Μόνο από το σημερινό. Γενικά για την μάρκα δεν ήξερα τίποτα, τώρα τελευταία έχω διαβάσει πολλά forums για να μάθω κάποια πράγματα.

              Αυτο που έμαθα είναι πως όσα swift mk2  είναι φτιαγμενα στην Ιαπωνία δεν έχουν κανένα θέμα, όσα Ουγγαρία εχουν θέματα. Έχουν μάλιστα την κεραία του ραδιοφωνου σε διαφορετικό σημείο τα ιαπωνικα και σε διαφορετικό τα ουγγρικα. Έτσι τα ξεχωρίζεις πιο εύκολα.

              Για τα mk3 δεν ξέρω και πολλά. Ο γατος λέει είναι πολύ φλωρικο.

              Για το mk4 που ξέρω προτείνω την gl+ στη fl και glx για το mk4 προ fl.

              Αν έρθεις από γερμανικό ή γαλλικό θα απογοητευτείς από την ηχομονωση. Έχει υποδεέστερη από την άλλη έχει πολύ σπορτιφ συμπεριφορά και είναι όνομα και πράγμα 'Swift'

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                antoniokon last edited by

                MK4 είναι οι εκδόσεις από 2017 και μετά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Ναι, σωστά

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    looney8 last edited by

                    Καλησπέρα και υγεία σε όλους.

                    Περιμένουμε καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Αύγουστο ένα νέο swift glx cvt 83hps. Έχω διαβάσει σε διάφορα σε σχέση με αυτό σε προηγούμενα posts, αλλά θα ήθελα κάποια σχόλια ειδικά για το cvt. Όπως η ανταπόκριση στις επιταχύνσεις σε προσπέραση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ο θόρυβος σε ταχύτητες άνω των 120km/h και η συμπεριφορά του εντός πόλης.

                    Επίσης, άλλα πιθανά 'θεματάκια' που ,πορεί να χει το αυτοκίνητο, όπως η συμπεριφορά της ανάρτησης και ο θόρυβος κύλισης σε υψηλές ταχύτητες. Κίνητρο για το swift ήταν το made in japan. έχω mitsubishi colt made in japan 15 χρόνια και δεν έχει καταλάβει τπτ.

                    ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Χοντρικα σαν το colt θα ναι. Αντε λίγο καλύτερο. Μη περιμένεις την ηχομονωση όπως των γερμανικών και των νεότερων γαλλικων.

                      Μεχρι τα 110 χλμ/ωρα είναι όπως όλα του ανταγωνισμού, και μέσα στην πόλη ιδιαίτερως ησυχο σε σημείο εντυπωσιακού διοτι διαθέτει 4 κύλινδρο μοτερ και είναι πιο ήσυχο απο τα 3 κιλυνδρα του ανταγωνισμού και κυριως δεν έχει τον παραμικρό κραδασμό, μετά ομως τα 110χλμ/ωρα ακούγεται κυρίως ο θόρυβος τροχασμου στην άσφαλτο. Σε ταξιδι είναι σταθερό και κρατάει άνετα την ευθεία.

                      Το χαρακτηριστικό και αγαπημένη χρηση του αυτοκινήτου είναι στις στροφές. Εκεί από μέτριο αυτοκινητο σε ταξιδι μετατρέπεται σε πολύ ενδιαφέρον μικρό αυτοκίνητο διοτι δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα που πιάνει στις στροφες αλλά κυρίως η αισθηση που μεταφέρει στον οδηγό, όπου είναι ελαφρύ και εχει πολυ καλες ρυθμίσεις και κυριως γεωμετρία των αναρτήσεων του. Για παράδειγμα νομίζεις ότι μπροστινό τμήμα βιδώνει στο εσωτερικό των στροφών με το που στρίψεις το τιμονι.

                      Στην έκδοση cvt για να τα νιώσεις αυτά θα χρειαστεί να χρησιμοποιείς το manual mode του κιβωτιου.

                      Στο τομέα της άνεσης. Ακόμα το μαθαίνουμε. Δηλαδη από ότι φαίνεται οι αναρτήσεις ειναι σχετικά καλές και μαλακωνιυν με τον καιρό. Το θέμα είναι το προφίλ των ελαστικών των 16 αρηδων τροχών. Εκεί πραγματικά το αυτοκινητο φαίνεται να ζητά είτε μεγαλύτερο προφίλ είτε 15 αρηδες τροχούς.

                      Ειναι ένα μικρό και πανάλαφρο αυτοκινητο, δεν μπορεί να 'ζουληξει' τα πλαϊνά των σκληρών χαμηλόπροφιλων ελαστικων. Ζυγιζει 860 με 880 κιλα σε βασική και μέσαια έκδοση. Έτσι αν γεμίσεις με αέρα τα ελαστικα γίνονται τόσο σκληρά που μεταφέρονται στην καμπίνα οι μικρές διαφορές του δρόμου. Με το που χαμηλώσεις την πίεση κοντά στο όριο ασφαλείας που ελέγχει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου μέσω του συστήματος καταγραφής της πίεσης αμέσως βελτιώνεται αισθητά η άνεση. Συνεπώς, το θεμα άνεσης γυρίζει γύρω από τα ελαστικα του και το προφίλ τους.

                      Στα αλλα ας γράψουν τα παιδιά που το έχουν σε cvt.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        manast last edited by

                        Παρ' ότι κάτοχος swift από το 2007 (από το 2017 το καινούριο) δεν μπορώ να σε βοηθήσω όσο θα ήθελα μια και έχω το 1000αρι GLX σε χειροκίνητο. Αδρά: απροβλημάτιστο, άνετο στους επιβάτες, μέτριο στις αποσκευές. Εμένα από μέσα μ΄αρέσει και το δικό μου δεν τρίζει δεν βροντάει. Το μόνο παρατράγουδο αφορά το εξωτερικό χρώμα το οποίο νομίζω χαράζει με το βλέμμα! Δεν ξέρω αν αυτό έχει διορθωθεί. Η οδήγησή του μου αρέσει ιδιαίτερα και ίσως το βρεις πιο σκληρό από το Colt (εμένα αυτό μ΄αρέσει). Δεν ξέρω αν φοράει ακόμα αυτά τα άθλια ecopia, αλλά σ΄αυτή την περίπτωση μην περιμένεις να τα 'λιώσεις', άλλαξε τα απλώς όταν παλιώσουν λίγο και το αυτοκίνητο βελτιώνεται κι άλλο. Δυστυχώς, για τη βασική σου απορία, το CVT, δεν έχω προσωπική εμπειρία. Με το καλό να το παραλάβεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by

                          Συγκριτικά με αυτό του 2007 τι αλλαγές εντοπίζεις;

                          Ισχύει αυτο με το βερνίκι. Οι γάτες γρατζουνουν εύκολα το οχημα. 

                          Δεν ξερω αν παίζει ρόλο αυτό που ακούγεται για τα οικολογικά βερνίκια ή αν είναι τσιγκουνιά.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            manast @lap last edited by

                            Συγκριτικά με αυτό του 2007 τι αλλαγές εντοπίζεις;

                            Ισχύει αυτο με το βερνίκι. Οι γάτες γρατζουνουν εύκολα το οχημα. 

                            Δεν ξερω αν παίζει ρόλο αυτό που ακούγεται για τα οικολογικά βερνίκια ή αν είναι τσιγκουνιά.

                            Μέσα λίγο πιο άνετο και φυσικά πιο καλοεξοπλισμένο και όμορφο (αυτό είναι γούστο). Ο χώρος όμως αποσκευών είναι σαφέστατα μεγαλύτερος!

                            Η τερατώδης διαφορά είναι στο χειρισμό-οδήγηση. Με την αρωγή βέβαια του κινητήρα, που ο boosterjet είναι όλα τα λεφτά. Αλλά και το πάτημα έχει αλλάξει. Νομίζω το παλιό ήθελε να είναι 'μικρομέγαλο' και δεν του πήγαινε πολύ. Το νέο είναι 'νέο' στη διάθεση και βγάζει γούστα. Πατάει καλύτερα στις καμπές και στις ευθείες και πολύ καλύτερα στις στροφές. Επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό! Μέσα σε 10 χρόνια, με πολύ καλύτερη απόδοση, στους ίδιους δρόμους, γύρω στο 1,5lt κάτω στα 100km! Δεν το λες αμελητέο. Επί του προσωπικού, θα το ήθελα με λίγο μεγαλύτερη από το έδαφος απόσταση(όπως το παλιό) και 2-3 πόντους πιο στενό(το παλιό χωράει πιo εύκολα σε ένα συγκεκριμένο χώρο). Το τραγικά γελοίο είναι ότι στην Ιαπωνία είχα διαβάσει όταν παρουσιάστηκε ότι είναι πιο στενό και με μεγαλύτερο clearance!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Ωραία ανάλυση!

                              Εμεις εδώ έχουμε την έκδοση R.S του swift της Ιαπωνίας. Αυτό σημαίνει πως είναι πιο χαμηλο και πιο σκληρουτσικο από τις ιαπωνικές εκδόσεις. Για παράδειγμα σε αυτούς έχουν ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και ζαντες 15 ιντσών. Για το φαρδος δεν ξέρω, δεν νομίζω να έχουν αλλαγές με τα ιαπωνικα. Ίσως εννοούν τα μετατροχια.

                              Το turbo το αλλαζει αρκετά το αυτοκινητο, οντως!

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mitsubishi-Space-Star-1,2-80-PS-VS-Suzuki-Swift-1,2-83-PS_216863_49678.asp

                                Ρε παιδια,.... Ρε παιδια. Τι γραφετε;

                                Οκ δεν έχω οδηγησει το facelift mitschubishi και δέχομαι την πιθανότητα να έχει εξελιχθεί αισθητά στην γεωμετρία της αναρτησης κτλ αλλα εχω οδηγησει το πρώτο πριν τα δυο facelift

                                Το να βγάζετε χοντρικα στο ιδιο επίπεδο το swift με το spacestar οδηγικα είναι έως και αστείο.Έχουν τελείως άλλον προσανατολισμό. Και αντε πες κάποιος που δνε τα εχει οδηγησει να πειστεί, στον εξοπλισμό τι το θέλατε;

                                Όπου το swift αν και παππουδακι πλέον έχει τα πάντα όλα από acc, blinds spot monitor, rear traffic collision, full led αυτόματη μεγάλη σκαλα, ολη τη σουίτα adas (αυτοκινητα, πεζούς, δίκυκλα και το βραδυ), dynamic lane assist με υποβοήθηση στο τιμονι, πίσω δισκόφρενα, clima, Navi, mhev σύστημα,αυτοματα φωτα υαλοκαθαριστηρες Κτλ.

                                Ουτε τα μισά δεν εχιε το mitschubishi.....

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Δηλαδή εσύ τώρα τι περίμενες από το Οτο Τρίτη!?!?! Ιδέα δεν έχουν τι γράφουν, ποτέ και πουθενά...από την αρχή για γέλια ήταν.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Μ αρέσει να δίνω δεύτερες και τρίτες και άπειρες αυκαιριες στους ανθρώπους. Οπότε τους διαβάζω. Λένε κάποια σωστά όπως στην λεζάντα της φωτογραφίας όπου αναφερουν για το μέτριο τιμονι,ναι αυτό ισχύει το εχω αναφέρει και εγω. Οπότε γράφοντας κάτι οντως σωστό λες θα είναι σωστό και το υπόλοιπο άρθρο...Ελα όμως που... Δεν.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Συγγνώμη, αλλά στο Ότο Τρίτη υπάρχει κι ο Πατέλος, που μόνο άσχετος δεν είναι.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                        Συγγνώμη, αλλά στο Ότο Τρίτη υπάρχει κι ο Πατέλος, που μόνο άσχετος δεν είναι.

                                        Ααα εκεί πήγε, δεν το ήξερα! Δε νομίζω βέβαια ο Πατέλος να ασχοληθηκε με αυτό το Τεστ.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • M
                                          masterauto @lap last edited by

                                          Για τι διάσταση μιλάς ακριβώς Lap?

                                          Αφου βγαίνουν στις ίδιες διαστάσεις γιατί να μην το πω; τα ελαστικα πρώτης τοποθέτησης αλλάζουν εύκολα χωρίς να επηρεάσεις αλλά σημεία του αυτοκινητου.

                                          Δεν μίλησα για αμορτισερ όπως γράφεις. Για ελαστικα μίλησα.

                                          Δηλαδη αν χρειάζεσαι, sport, all weather ή χειμωνιάτικα ελαστικα δεν θα αλλάξουν κάποια χαρακτηριστικά της εργοστασιακής οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου;

                                          Σε ολα συμβαίνει να αλλάζει η άνεση με το προφίλ, συμφωνώ, απλά η πρώτη εργοστασιακή επιλογη ελαστικών έχει να κάνει

                                          Α) με επιλογη οικολογικων ελαστικω και

                                          Β) με σχετικά μικρό προφίλ για τα χαρακτηριστικά των ελληνικών δρόμων.

                                          Στα ασιατικά μοντέλα έχουν τοποθετηαη μεγαλύτερο προφίλ ελαστικών ενώ σε εμάς επέλεξαν μικρότερο λες και έχουν όλοι τους δρόμους της Γερμανίας

                                          Masterauto

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            15 άρια ελαστικα έχουν βάλει σε ολα της Ινδιας και στα Ιαπωνίας από όσο θυμάμαι. Στην ιαπωνια η πιο σπορτιφ έκδοση είναι η rs που ειναι η δική μας εδώ στην ευρωπη. Δηλαδη πρέπει να έχουμε και ελαφρώς πιο σκληρά ελατηρια....δεν νομίζω να είναι πιο σκληρά τα αμορτισερ.

                                            Πλεον το gl swift εχει 15 ιντσών. Δηλαδη ήρθαν και εδω με τέτοιους τροχούς. Νομίζω πριν το fl δεν είχε 15 ιντσών.

                                            Γενικως να βρούμε ένα πιο μαλακο ελαστικό με ιδιο υψος σε εκ όπως αυτά των 15 ιντσών. Στον ξένο τύπο αναγράφουν πόσο καλό είναι και ότι έχει την χρυσή τομή άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, αλλά αν δεις στα τεστ αυτά έχουν όλα 15 ιντσών τροχούς.... Οποτε...

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 124 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr