-
Σε παρακαλώ μη μας ξαναπείς το ότι η άνεση του Swift βελτιώνεται με λάστιχα πιο ψηλού προφίλ. Είναι τελείως αφελής δήλωση γιατί: α) Κρίνουμε το αυτοκίνητο στην εργοστασιακή του μορφή. Αν αρχίσουμε να αλλάζουμε πράγματα (π.χ. αμορτισέρ) σε όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να επιτύχουμε βελτίωση της άνεσης και β) Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα βελτιώνεται η άνεση αν πας σε λάστιχα πιο ψηλού προφίλ.
-
Αφου βγαίνουν στις ίδιες διαστάσεις γιατί να μην το πω; τα ελαστικα πρώτης τοποθέτησης αλλάζουν εύκολα χωρίς να επηρεάσεις αλλά σημεία του αυτοκινητου.
Δεν μίλησα για αμορτισερ όπως γράφεις. Για ελαστικα μίλησα.
Δηλαδη αν χρειάζεσαι, sport, all weather ή χειμωνιάτικα ελαστικα δεν θα αλλάξουν κάποια χαρακτηριστικά της εργοστασιακής οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου;
Σε ολα συμβαίνει να αλλάζει η άνεση με το προφίλ, συμφωνώ, απλά η πρώτη εργοστασιακή επιλογη ελαστικών έχει να κάνει
Α) με επιλογη οικολογικων ελαστικω και
Β) με σχετικά μικρό προφίλ για τα χαρακτηριστικά των ελληνικών δρόμων.
Στα ασιατικά μοντέλα έχουν τοποθετηαη μεγαλύτερο προφίλ ελαστικών ενώ σε εμάς επέλεξαν μικρότερο λες και έχουν όλοι τους δρόμους της Γερμανίας
-
Λοιπόν είδα σήμερα από κοντά το gl+ facelift από γνωστό μου. Όλα τα εχει το σκασμένο εκτός από clima και πίσω δισκόφρενα (έχει πίσω ταμπουρά) . Είναι 98% ίδιο με το glx και σε αίσθηση σαλονιού και ολα.
Εχει και blind spot και acc και πισω αισθητήρες και την έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργανων που δεν την είχαν τα προ fl στην έκδοση gl + πάρα μόνο το glx, και mh μπαταρία και full led παντού και τα πάντα όλα εχει
Ζήλεψα διοτι είναι πιο φθηνό και ειναι ιδιο αυτοκινητο, γιατί το κάνουν αυτο; Με ξενέρωσαν για τα χρήματα που έδωσα . Ποσο βγαινει σήμερα αυτό το gl+;
Αυτο το gl+ πουλάει σαν ζεστό ψωμί, πριν το fl τίποτα.
-
14.800 € σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο και 16.000 € στην έκδοση με 4WD.
Με την ευκαιρία, επειδή σκέφτομαι την αγορά μεταχειρισμένου Swift, θα ήθελα να σε ρωτήσω, ποιά έκδοση θα πρότεινες?
Ποιάς χρονιάς, με τι κινήρα και με τι εξοπλισμό?
Μόνο σε 5πορτο.
Αν μπορέσεις να ποστάρεις και κάποια αγγελία (ιδιώτη πάντα) από το car, θα ήμουν υπόχρεος...
-
-
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά έγραψα μεταχειρισμένο
Να συμπληρώσω από Αθήνα και όχι αυτόματο.
Αναμένω και την άποψη του ειδικού, επί του θέματος, Lap...
-
Λουκούμι...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37217147-suzuki-swift
Ρε παιδια χωρίς πλάκα τώρα, 15.000 καινούργιο αυτοματο με acc και mild hybrid,
Δεν εχει οθόνη πολυμέσων, πίσω ηλεκτρικά, και ζαντες. Κλάιν
-
Θα σ απογοητεύσω και στεναχωριέμαι για αυτό
@Antoniokon, δεν ξέρω από αλλά swift. Μόνο από το σημερινό. Γενικά για την μάρκα δεν ήξερα τίποτα, τώρα τελευταία έχω διαβάσει πολλά forums για να μάθω κάποια πράγματα.
Αυτο που έμαθα είναι πως όσα swift mk2 είναι φτιαγμενα στην Ιαπωνία δεν έχουν κανένα θέμα, όσα Ουγγαρία εχουν θέματα. Έχουν μάλιστα την κεραία του ραδιοφωνου σε διαφορετικό σημείο τα ιαπωνικα και σε διαφορετικό τα ουγγρικα. Έτσι τα ξεχωρίζεις πιο εύκολα.
Για τα mk3 δεν ξέρω και πολλά. Ο γατος λέει είναι πολύ φλωρικο.
Για το mk4 που ξέρω προτείνω την gl+ στη fl και glx για το mk4 προ fl.
Αν έρθεις από γερμανικό ή γαλλικό θα απογοητευτείς από την ηχομονωση. Έχει υποδεέστερη από την άλλη έχει πολύ σπορτιφ συμπεριφορά και είναι όνομα και πράγμα 'Swift'
-
MK4 είναι οι εκδόσεις από 2017 και μετά?
-
Ναι, σωστά
-
Καλησπέρα και υγεία σε όλους.
Περιμένουμε καλώς εχόντων των πραγμάτων τον Αύγουστο ένα νέο swift glx cvt 83hps. Έχω διαβάσει σε διάφορα σε σχέση με αυτό σε προηγούμενα posts, αλλά θα ήθελα κάποια σχόλια ειδικά για το cvt. Όπως η ανταπόκριση στις επιταχύνσεις σε προσπέραση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ο θόρυβος σε ταχύτητες άνω των 120km/h και η συμπεριφορά του εντός πόλης.
Επίσης, άλλα πιθανά 'θεματάκια' που ,πορεί να χει το αυτοκίνητο, όπως η συμπεριφορά της ανάρτησης και ο θόρυβος κύλισης σε υψηλές ταχύτητες. Κίνητρο για το swift ήταν το made in japan. έχω mitsubishi colt made in japan 15 χρόνια και δεν έχει καταλάβει τπτ.
ευχαριστώ
-
Χοντρικα σαν το colt θα ναι. Αντε λίγο καλύτερο. Μη περιμένεις την ηχομονωση όπως των γερμανικών και των νεότερων γαλλικων.
Μεχρι τα 110 χλμ/ωρα είναι όπως όλα του ανταγωνισμού, και μέσα στην πόλη ιδιαίτερως ησυχο σε σημείο εντυπωσιακού διοτι διαθέτει 4 κύλινδρο μοτερ και είναι πιο ήσυχο απο τα 3 κιλυνδρα του ανταγωνισμού και κυριως δεν έχει τον παραμικρό κραδασμό, μετά ομως τα 110χλμ/ωρα ακούγεται κυρίως ο θόρυβος τροχασμου στην άσφαλτο. Σε ταξιδι είναι σταθερό και κρατάει άνετα την ευθεία.
Το χαρακτηριστικό και αγαπημένη χρηση του αυτοκινήτου είναι στις στροφές. Εκεί από μέτριο αυτοκινητο σε ταξιδι μετατρέπεται σε πολύ ενδιαφέρον μικρό αυτοκίνητο διοτι δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα που πιάνει στις στροφες αλλά κυρίως η αισθηση που μεταφέρει στον οδηγό, όπου είναι ελαφρύ και εχει πολυ καλες ρυθμίσεις και κυριως γεωμετρία των αναρτήσεων του. Για παράδειγμα νομίζεις ότι μπροστινό τμήμα βιδώνει στο εσωτερικό των στροφών με το που στρίψεις το τιμονι.
Στην έκδοση cvt για να τα νιώσεις αυτά θα χρειαστεί να χρησιμοποιείς το manual mode του κιβωτιου.
Στο τομέα της άνεσης. Ακόμα το μαθαίνουμε. Δηλαδη από ότι φαίνεται οι αναρτήσεις ειναι σχετικά καλές και μαλακωνιυν με τον καιρό. Το θέμα είναι το προφίλ των ελαστικών των 16 αρηδων τροχών. Εκεί πραγματικά το αυτοκινητο φαίνεται να ζητά είτε μεγαλύτερο προφίλ είτε 15 αρηδες τροχούς.
Ειναι ένα μικρό και πανάλαφρο αυτοκινητο, δεν μπορεί να 'ζουληξει' τα πλαϊνά των σκληρών χαμηλόπροφιλων ελαστικων. Ζυγιζει 860 με 880 κιλα σε βασική και μέσαια έκδοση. Έτσι αν γεμίσεις με αέρα τα ελαστικα γίνονται τόσο σκληρά που μεταφέρονται στην καμπίνα οι μικρές διαφορές του δρόμου. Με το που χαμηλώσεις την πίεση κοντά στο όριο ασφαλείας που ελέγχει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου μέσω του συστήματος καταγραφής της πίεσης αμέσως βελτιώνεται αισθητά η άνεση. Συνεπώς, το θεμα άνεσης γυρίζει γύρω από τα ελαστικα του και το προφίλ τους.
Στα αλλα ας γράψουν τα παιδιά που το έχουν σε cvt.
-
Παρ' ότι κάτοχος swift από το 2007 (από το 2017 το καινούριο) δεν μπορώ να σε βοηθήσω όσο θα ήθελα μια και έχω το 1000αρι GLX σε χειροκίνητο. Αδρά: απροβλημάτιστο, άνετο στους επιβάτες, μέτριο στις αποσκευές. Εμένα από μέσα μ΄αρέσει και το δικό μου δεν τρίζει δεν βροντάει. Το μόνο παρατράγουδο αφορά το εξωτερικό χρώμα το οποίο νομίζω χαράζει με το βλέμμα! Δεν ξέρω αν αυτό έχει διορθωθεί. Η οδήγησή του μου αρέσει ιδιαίτερα και ίσως το βρεις πιο σκληρό από το Colt (εμένα αυτό μ΄αρέσει). Δεν ξέρω αν φοράει ακόμα αυτά τα άθλια ecopia, αλλά σ΄αυτή την περίπτωση μην περιμένεις να τα 'λιώσεις', άλλαξε τα απλώς όταν παλιώσουν λίγο και το αυτοκίνητο βελτιώνεται κι άλλο. Δυστυχώς, για τη βασική σου απορία, το CVT, δεν έχω προσωπική εμπειρία. Με το καλό να το παραλάβεις!
-
Συγκριτικά με αυτό του 2007 τι αλλαγές εντοπίζεις;
Ισχύει αυτο με το βερνίκι. Οι γάτες γρατζουνουν εύκολα το οχημα.
Δεν ξερω αν παίζει ρόλο αυτό που ακούγεται για τα οικολογικά βερνίκια ή αν είναι τσιγκουνιά.
-
Συγκριτικά με αυτό του 2007 τι αλλαγές εντοπίζεις;
Ισχύει αυτο με το βερνίκι. Οι γάτες γρατζουνουν εύκολα το οχημα.
Δεν ξερω αν παίζει ρόλο αυτό που ακούγεται για τα οικολογικά βερνίκια ή αν είναι τσιγκουνιά.
Μέσα λίγο πιο άνετο και φυσικά πιο καλοεξοπλισμένο και όμορφο (αυτό είναι γούστο). Ο χώρος όμως αποσκευών είναι σαφέστατα μεγαλύτερος!
Η τερατώδης διαφορά είναι στο χειρισμό-οδήγηση. Με την αρωγή βέβαια του κινητήρα, που ο boosterjet είναι όλα τα λεφτά. Αλλά και το πάτημα έχει αλλάξει. Νομίζω το παλιό ήθελε να είναι 'μικρομέγαλο' και δεν του πήγαινε πολύ. Το νέο είναι 'νέο' στη διάθεση και βγάζει γούστα. Πατάει καλύτερα στις καμπές και στις ευθείες και πολύ καλύτερα στις στροφές. Επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό! Μέσα σε 10 χρόνια, με πολύ καλύτερη απόδοση, στους ίδιους δρόμους, γύρω στο 1,5lt κάτω στα 100km! Δεν το λες αμελητέο. Επί του προσωπικού, θα το ήθελα με λίγο μεγαλύτερη από το έδαφος απόσταση(όπως το παλιό) και 2-3 πόντους πιο στενό(το παλιό χωράει πιo εύκολα σε ένα συγκεκριμένο χώρο). Το τραγικά γελοίο είναι ότι στην Ιαπωνία είχα διαβάσει όταν παρουσιάστηκε ότι είναι πιο στενό και με μεγαλύτερο clearance!
-
Ωραία ανάλυση!
Εμεις εδώ έχουμε την έκδοση R.S του swift της Ιαπωνίας. Αυτό σημαίνει πως είναι πιο χαμηλο και πιο σκληρουτσικο από τις ιαπωνικές εκδόσεις. Για παράδειγμα σε αυτούς έχουν ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και ζαντες 15 ιντσών. Για το φαρδος δεν ξέρω, δεν νομίζω να έχουν αλλαγές με τα ιαπωνικα. Ίσως εννοούν τα μετατροχια.
Το turbo το αλλαζει αρκετά το αυτοκινητο, οντως!
-
Ρε παιδια,.... Ρε παιδια. Τι γραφετε;
Οκ δεν έχω οδηγησει το facelift mitschubishi και δέχομαι την πιθανότητα να έχει εξελιχθεί αισθητά στην γεωμετρία της αναρτησης κτλ αλλα εχω οδηγησει το πρώτο πριν τα δυο facelift
Το να βγάζετε χοντρικα στο ιδιο επίπεδο το swift με το spacestar οδηγικα είναι έως και αστείο.Έχουν τελείως άλλον προσανατολισμό. Και αντε πες κάποιος που δνε τα εχει οδηγησει να πειστεί, στον εξοπλισμό τι το θέλατε;
Όπου το swift αν και παππουδακι πλέον έχει τα πάντα όλα από acc, blinds spot monitor, rear traffic collision, full led αυτόματη μεγάλη σκαλα, ολη τη σουίτα adas (αυτοκινητα, πεζούς, δίκυκλα και το βραδυ), dynamic lane assist με υποβοήθηση στο τιμονι, πίσω δισκόφρενα, clima, Navi, mhev σύστημα,αυτοματα φωτα υαλοκαθαριστηρες Κτλ.
Ουτε τα μισά δεν εχιε το mitschubishi.....
-
Δηλαδή εσύ τώρα τι περίμενες από το Οτο Τρίτη!?!?! Ιδέα δεν έχουν τι γράφουν, ποτέ και πουθενά...από την αρχή για γέλια ήταν.
-
Μ αρέσει να δίνω δεύτερες και τρίτες και άπειρες αυκαιριες στους ανθρώπους. Οπότε τους διαβάζω. Λένε κάποια σωστά όπως στην λεζάντα της φωτογραφίας όπου αναφερουν για το μέτριο τιμονι,ναι αυτό ισχύει το εχω αναφέρει και εγω. Οπότε γράφοντας κάτι οντως σωστό λες θα είναι σωστό και το υπόλοιπο άρθρο...Ελα όμως που... Δεν.
-
Συγγνώμη, αλλά στο Ότο Τρίτη υπάρχει κι ο Πατέλος, που μόνο άσχετος δεν είναι.
Νέο Suzuki Swift 2017