-
Ακόμη και ως τα 30 χιλιάρικα (πιο πάνω δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσει κανείς για QQ) υπάρχουν πλέον τόσες πολλές προτάσεις από όλους τους κατασκευαστές που σίγουρα ο ανταγωνισμός θα είναι μεγαλύτερος.
Παλαιότερα ένα από τα μεγάλα του ατού ήταν οι τιμές.
Πλέον στο εύρος της συγκεκριμένης τιμολογιακής πολιτικής, κάποιος που δεν έχει τόσο πρόβλημα με την εμφάνιση (όπως έχω εγώ) και αν εξαιρέσουμε τα θέματα μηχανολογικής αξιοπιστίας μετά από κάποια χρόνια, μέχρι και Tiguan παίρνει που από άποψη ποιότητας κατασκευής, συναρμογής, οδηγικής συμπεριφοράς και πατήματος στο δρόμο, είναι αρκετά καλύτερο.
Και συζητάμε πάντα για μέχρι 30 χιλιάρικα που μέχρι και την active plus του 3008 παίρνεις.
Αφού αποφάσισαν πάντως να κινηθούν με αυτή την τιμολογιακή πολιτική, ίσως να πιστεύουν ότι έχουν φτιάξει ένα πολύ πιο αναβαθμισμένο αυτοκίνητο σε ποιότητα κατασκευής καθώς και σε άλλους τομείς που μπορεί να υστερούσε.
Μπορεί και να είναι έτσι και να τους βγει.
Θα φανεί όταν έρθουν τα πρώτα μοντέλα και δοκιμαστούν.
Πάντως εξωτερικά είναι αρκετά όμορφο. Εμένα μου αρέσει.
Τώρα στο εσωτερικό πιστεύω ότι θα μπορουσαν να τα έχουν πάει καλύτερα.
Ας κοιτάξουν λίγο προς Mazda μεριά, να πάρουν καμία ιδέα.
-
Διαβάζω για εμπορικό λανσάρισμα τον Αύγουστο και ότι έχει έρθει μόνο ένα αμάξι! Αλλά οι παραγγελίες έχουν ανοίξει κανονικά για τους φανατικούς προφανώς του μοντέλου.
Ισχύει ότι πρέπει να το πιστεύουν πολύ το αμάξι για να έχουν πιέσει τόσο πάνω τις τιμές με την βασική να έχει εκτοξευθεί 6-7 χιλιάδες από τον προκάτοχό.
Στα 30Κ που θέλει το αμάξι για να είναι future proof οι υποψήφιοι έχουν να βάλουν πολλά αμάξια σχεδόν όλον τον ανταγωνισμό των c suv! Μόνο τα premium των Γερμανών και το βολβό δεν παίρνεις.
Κατά συνέπεια πρέπει να έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου σε όλα τα σημεία που υστερούσε. Για την ακρίβεια άλματα.
Για εμένα το μεγαλύτερο τροχοπέδη για το αμάξι είναι η μειωμένη αξιοπιστία του , όχι στον κινητήρα, και η κακη εξυπηρέτηση στην υποστήριξη μετά την αγορά, το ακριβό σέρβις και η εχθρική στάση απέναντι στον πελάτη. Και μεγαλύτερο προσόν οι τέλειες διαστάσεις του και οι κινητήρες λόγω Ρενώ.
Αν σοβαρευτηκαν στην συναρμολόγηση σε κονσόλες και σασί , έστρωσαν τις πλεύσεις , βελτίωσαν τις μπαταρίες και την υπόλοιπη αξιόπιστια ίσως πιάσει πάλι κορυφές.
-
Πλέον στο εύρος της συγκεκριμένης τιμολογιακής πολιτικής, κάποιος που δεν έχει τόσο πρόβλημα με την εμφάνιση (όπως έχω εγώ) και αν εξαιρέσουμε τα θέματα μηχανολογικής αξιοπιστίας μετά από κάποια χρόνια, μέχρι και Tiguan παίρνει που από άποψη ποιότητας κατασκευής, συναρμογής, οδηγικής συμπεριφοράς και πατήματος στο δρόμο, είναι αρκετά καλύτερο.
Ας κοιτάξουν λίγο προς Mazda μεριά, να πάρουν καμία ιδέα.
Αρχικά #respect για το nick name σου και god bless Eastern Roman Empire's heavy cavalry!!!!
Πέραν τούτου συμφωνώ απόλυτα με όσα λες όπως τα λες. 'Έκοψα' δύο κομμάτια για να τονίσω πρώτον το γεγονός ότι ο VAG, μας αρέσει δεν μας αρέσει, δεν υπάρχει κατηγορία οχήματος που να μην διαθέτει ένα εκ των κορυφαίων με το μεγάλο 'αλλά' να παραμένει σαν υποψία καρκίνου η αξιοπιστία και οι εγγυήσεις του.
Δεύτερον μεγάλη κουβέντα το θέμα Mazda που αναφέρεις. Έκανε φοβερή δουλειά με τα 3/CX30 και ο πήχης πήγε πολύ ψηλά. Πολύ έντονα βλέπω τις επιρροές από αυτό στα νέα Civic/HRV. Μακάρι να ακολουθούσαν και άλλοι ή να ξυπνούσαμε μια Αγία ημέρα με κατηργημένα ΦΠ/τεκμήρια διαβίωσης από τα 2000cc αλλά δύσκολο έως εξαιρετικά απίθανο. Τα Mazda θα παραμείνουν μόνο για τα υγρά μας όνειρα...
Τέλος να πω ότι κατά την άποψή μου το QQ θα αποτελέσει και πάλι εμπορική επιτυχία όχι όμως πλέον ως VFM αλλά ως η χρυσή τομή 'συμβιβασμού' ενός οικογενειάρχη που αμφιταλαντεύεται μεταξύ ενός καλού c_hatch και ενός καλού c_suv. Αυτοί που ξεκάθαρα τείνουν στα hatchback λογικά θα περιμένουν το νέο Civic και το f/l του Focus ενώ όσοι τείνουν ξεκάθαρα στα suv θα προτιμήσουν να δώσουν τα 30κ για 3008 Active+ ή Tiguan που είναι οι κορυφαίες επιλογές με το συγκεκριμένο όριο budget.
-
Thanks!
-
Στα 30Κ που θέλει το αμάξι για να είναι future proof οι υποψήφιοι έχουν να βάλουν πολλά αμάξια σχεδόν όλον τον ανταγωνισμό των c suv! Μόνο τα premium των Γερμανών και το βολβό δεν παίρνεις.
Συμφωνώ για τα €30Κ (τουλάχιστον) και να προσθέσω ότι φίλη μου πήρε προσφορά για Volvo XC40 Auto στις €33.000, οπότε δεν είναι και μεγάλη η διαφορά τιμής σε αυτά τα επίπεδα.
-
Το κασκαι πάντα είχε και ακριβές εκδόσεις τέκνα και τέκνα + που πήγαιναν και στα 35-36 μπορεί και παραπάνω. Αλλά αυτές πουλουσαν ελάχιστα.
Ως τα 25-26 όμως έπαιρνες ντίζελ 1.5-1.6 με ανταγωνιστικό εξοπλισμό όπως και δυνατούς κινητήρες βενζίνης.
Πλέον παίρνεις μόνο βενζίνη έστω mh και μόνο στην βασική έκδοση. Η έκδοση στα 25κ με τις προκλητικές σιδερένιες ζάντες το πλαστικό τιμόνι και λεβιέ και την οθόνη πολυμέσων από το μακρινό 2015 είναι σαν ο εισαγωγέας να τιμωρηθεί παραδειγματικά αυτον που δεν έχει να δώσει παραπάνω!
Ας έβγαζε ένα συστήμα ασφαλείας και ας έδινε τουλάχιστον μία 8αρα με επικοινωνία με κινητό ....δλδ ο άλλος θα πάρει αμάξι το 21 θα το κρατήσει πχ μέχρι το 26-27 τουλάχιστον και ακόμα τότε το κινητό του δεν θα συνδέεται με το αμάξι; Όταν ο ανταγωνισμός δίνει με λίγα παραπάνω έλεγχο του αμαξιου απομακρυσμένα πριν από το 2020?
-
Περιττό να πω πως διαβάζω αμφότερα πολύ καλές αναλύσεις τοποθέτησης προϊόντος. Με σωστά επιχειρήματα η κάθε πλευρά.
-
Tkin73 wrote:
Στα 30Κ που θέλει το αμάξι για να είναι future proof οι υποψήφιοι έχουν να βάλουν πολλά αμάξια σχεδόν όλον τον ανταγωνισμό των c suv! Μόνο τα premium των Γερμανών και το βολβό δεν παίρνεις.
Συμφωνώ για τα €30Κ (τουλάχιστον) και να προσθέσω ότι φίλη μου πήρε προσφορά για Volvo XC40 Auto στις €33.000, οπότε δεν είναι και μεγάλη η διαφορά τιμής σε αυτά τα επίπεδα.
Πολύ φτηνό το πήρε για αυτόματο. Προφανώς core εξοπλισμό; Καλό τις βγήκε, ικανοποιημένη με τον 1,5Τ βενζίνης; Για το αυτόματο κιβώτιό του δεν διαβάζω τα καλύτερα. Έβγαλε και νέα έκδοση urban kit αλλά δεν έχω καταλάβει με τι εξοπλισμό. Sorry γτ offtopic.
-
Fanis75 wrote:
Συμφωνώ για τα €30Κ (τουλάχιστον) και να προσθέσω ότι φίλη μου πήρε προσφορά για Volvo XC40 Auto στις €33.000, οπότε δεν είναι και μεγάλη η διαφορά τιμής σε αυτά τα επίπεδα.
Πολύ φτηνό το πήρε για αυτόματο. Προφανώς core εξοπλισμό; Καλό τις βγήκε, ικανοποιημένη με τον 1,5Τ βενζίνης; Για το αυτόματο κιβώτιό του δεν διαβάζω τα καλύτερα. Έβγαλε και νέα έκδοση urban kit αλλά δεν έχω καταλάβει με τι εξοπλισμό. Sorry γτ offtopic.
Δεν το αγόρασε, προσφορά πήρε μόνο. Κοιτάει αυτό, το Tuscon και το Q3. Θα οδηγήσει και τα 3 και θα καταλήξει σε ένα από αυτά μάλλον. Το Βόλβο το κοιτάει μόνο για το θέμα ασφάλειας.
-
Fanis75 wrote:
**Tkin73 wrote:**Στα 30Κ που θέλει το αμάξι για να είναι future proof οι υποψήφιοι έχουν να βάλουν πολλά αμάξια σχεδόν όλον τον ανταγωνισμό των c suv! Μόνο τα premium των Γερμανών και το βολβό δεν παίρνεις.
Συμφωνώ για τα €30Κ (τουλάχιστον) και να προσθέσω ότι φίλη μου πήρε προσφορά για Volvo XC40 Auto στις €33.000, οπότε δεν είναι και μεγάλη η διαφορά τιμής σε αυτά τα επίπεδα.
Πολύ φτηνό το πήρε για αυτόματο. Προφανώς core εξοπλισμό; Καλό τις βγήκε, ικανοποιημένη με τον 1,5Τ βενζίνης; Για το αυτόματο κιβώτιό του δεν διαβάζω τα καλύτερα. Έβγαλε και νέα έκδοση urban kit αλλά δεν έχω καταλάβει με τι εξοπλισμό. Sorry γτ offtopic.
Μια χαρά είναι το αυτόματο (8άρι της Aisin). Για το χειροκίνητο δεν ακούγονται καλά πράγματα (πέραν του ότι δεν του πάει καθόλου σαν κιβώτιο). Πρέπει να έχουν ρίξει λίγο τις τιμές και κάνουν και μια καλή έκπτωση περίπου 3.500 €. Μάλλον μιλάμε για το momentum. O 1.5 T είναι πολύ καλός και τραβάει, παρά του ότι είναι βαρύ το xc40. Σαφώς αρκετά πιο γρήγορο από το 3008 πχ (το έχεις φίλος μου και μπορώ να συγκρίνω άμεσα), ενώ πχ μου φάνηκε και ένα κλικ πιο γρήγορο από το kuga 1.5 βενζίνη που το έκανα για καμιά ώρα test drive
-
Μια χαρά είναι το αυτόματο (8άρι της Aisin). Για το χειροκίνητο δεν ακούγονται καλά πράγματα (πέραν του ότι δεν του πάει καθόλου σαν κιβώτιο). Πρέπει να έχουν ρίξει λίγο τις τιμές και κάνουν και μια καλή έκπτωση περίπου 3.500 €. Μάλλον μιλάμε για το momentum. O 1.5 T είναι πολύ καλός και τραβάει, παρά του ότι είναι βαρύ το xc40. Σαφώς αρκετά πιο γρήγορο από το 3008 πχ (το έχεις φίλος μου και μπορώ να συγκρίνω άμεσα), ενώ πχ μου φάνηκε και ένα κλικ πιο γρήγορο από το kuga 1.5 βενζίνη που το έκανα για καμιά ώρα test drive
https://www.xc40forums.co.uk/viewtopic.php?t=1337
Μακάρι να κάνουν λάθος στο βρετανικό forum. Το XC40 είναι εξαιρετικό όχημα αδιαμφισβήτητα και αν όπως λες έχει τέτοια προσφορά που το παίρνεις momentum (το κανονικό όχι το momentum core με τις ελλείψεις) στα 30κ έστω και με μηχανικό κιβώτιο για εμένα σβήνει από τον χάρτη τα Tiguan, 3008, Kuga ως επιλογές. Δυστυχώς μόνο ως συνοδηγός έχω μπει για td αλλά παρά ταύτα το βρήκα εξαιρετικό από την μάτια του συνεπιβάτη.
-
Στο ελληνικό facebook club του xc40 , δεν έχω δει κανέναν να λέει οτιδήποτε το αρνητικό. Το έχω πλέον ακριβώς 2 μήνες και πρέπει ΄λίγο να το μάθεις. πχ στο comfort που συνήθως το οδηγώ, αν πας να επιταχύνεις απότομα (σε ανοικτό δρόμο), εκεί μόνο θα έχει μια μικρή καθυστέρηση (όχι τίποτα το ιδιαίτερο, που δεν είναι επικίνδυνη αν θες να κάνεις προσπέρασμα). Αν όμως το έχεις στο dynamic σε ανοικτό δρόμο, οι αλλαγές γίνονται πολύ καλά.
-
Στο ελληνικό facebook club του xc40 , δεν έχω δει κανέναν να λέει οτιδήποτε το αρνητικό. Το έχω πλέον ακριβώς 2 μήνες και πρέπει ΄λίγο να το μάθεις. πχ στο comfort που συνήθως το οδηγώ, αν πας να επιταχύνεις απότομα (σε ανοικτό δρόμο), εκεί μόνο θα έχει μια μικρή καθυστέρηση (όχι τίποτα το ιδιαίτερο, που δεν είναι επικίνδυνη αν θες να κάνεις προσπέρασμα). Αν όμως το έχεις στο dynamic σε ανοικτό δρόμο, οι αλλαγές γίνονται πολύ καλά.
Συγχαρητήρια να το χαίρεσαι, εξαιρετικό όχημα ειλικρινά. Εντυπωσιακό εμφανισιακά επιπροσθέτως, ανεξαρτήτως χρώματος. Σπάει άλατα από αυχένες. Εύχομαι ολόψυχα πολλά πολλά ευχάριστα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
-
gebou wrote:
Στο ελληνικό facebook club του xc40 , δεν έχω δει κανέναν να λέει οτιδήποτε το αρνητικό. Το έχω πλέον ακριβώς 2 μήνες και πρέπει ΄λίγο να το μάθεις. πχ στο comfort που συνήθως το οδηγώ, αν πας να επιταχύνεις απότομα (σε ανοικτό δρόμο), εκεί μόνο θα έχει μια μικρή καθυστέρηση (όχι τίποτα το ιδιαίτερο, που δεν είναι επικίνδυνη αν θες να κάνεις προσπέρασμα). Αν όμως το έχεις στο dynamic σε ανοικτό δρόμο, οι αλλαγές γίνονται πολύ καλά.
Συγχαρητήρια να το χαίρεσαι, εξαιρετικό όχημα ειλικρινά. Εντυπωσιακό εμφανισιακά επιπροσθέτως, ανεξαρτήτως χρώματος. Σπάει άλατα από αυχένες. Εύχομαι ολόψυχα πολλά πολλά ευχάριστα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Σε ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά !
Εντάξει σε άλλους αρέσει πολύ (ανήκω σε αυτή την κατηγορία) και άλλοι το θεωρούν άσχημο! Γούστα είναι αυτά. Σαν αυτοκίνητο πάντως είναι πολύ καλό.
-
Το XC40 Momentum αυτόματο (όχι το Momentum Core) έχει τιμή 35900.
Έτσι και πράγματι κάνουν και έκπτωση 3500 χιλιάρικα και το τσιμπάς με 32400, όχι απλά δεν υπάρχει ούτε καν ζωγραφιστό το QQ σε αυτά τα λεφτά, αλλά και πολλά άλλα αυτοκίνητα.
-
Το XC40 Momentum αυτόματο (όχι το Momentum Core) έχει τιμή 35900.
Έτσι και πράγματι κάνουν και έκπτωση 3500 χιλιάρικα και το τσιμπάς με 32400, όχι απλά δεν υπάρχει ούτε καν ζωγραφιστό το QQ σε αυτά τα λεφτά, αλλά και πολλά άλλα αυτοκίνητα.
Το τσιμπάς και είναι άδειο, για αρχή δεν έχει acc,ούτε καν αισθητήρες παρκαρίσματος ,ούτε keyless entry,ούτε ασύρματη φόρτιση και όσον αφορά σύνδεση με android-bluetooth πρέπει να σου κάνουν κάποιες extra ρυθμίσεις από την αντιπροσωπεία εάν δεν επιλέξεις το πακέτο που τα περιλαμβάνει. Αυτά είναι μόνο όσο μου έρχονται στο μυαλό εκ πρώτης σκέψεως διότι αναβαθμίζουν το site και δεν μπορώ να μπω στο διαμορφωτή.
-
Το xc40 ήταν ευκαιρία πέρυσι που πούλησαν με τεράστια έκπτωση το καλό πακέτο που λέτε επειδή είχαν αμάξια για εταιρικά και τους έμειναν λόγω covid και ηλεκτρικών. Έτσι το πήρε γνωστος και είναι πολύ ευχαριστημένος.
Προσωπικά από τη μέση και πίσω το αμάξι αυτό δεν βλέπεται. Αντίστοιχα και μέσα.
Επίσης καίει αρκετά λόγω βάρους.
Αλλα το γούστο είναι υποκειμενικό. -
Άδειο επειδή δεν έχει ασύρματη φόρτιση και keyless entry;
Πιο αδιάφορα δεν θα μπορούσαν να μου είναι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Σιγά τα απαραίτητα γκάτζετ.
Τώρα το ACC όντως μπορεί να είναι μια έλλειψη αλλά πολλοί μπορούν ζήσουν και με το απλό Cruise Control.
Εγώ τόσα χρόνια στο γκολφακι με αυτό ζω.
Τώρα όσον αφορά τη σύνδεση του τηλεφώνου και την πλοήγηση, θα κοίταζα να μπορέσω να βάλω κάποιο πακέτο και να τελείωνε η υπόθεση.
Αισθητήρες έχει πίσω. Προσωπικά μου φτάνουν.
Όχι ότι δεν θα γούσταρα κάμερες, αισθητήρες εμπρός, κτλ αλλά δεν έχω και πρόβλημα να παρκάρω αν δεν τα έχει.
Δηλαδή θα πήγαινα σε QQ επειδή θα μου έδινε σε αυτά τα λεφτά κάμερα και navigation ενσωματωμένο;
Δεν θα το έλεγα.
Ο καθένας βέβαια έχει τις προτεραιότητες του.
Κατά τα άλλα, οτιδήποτε άλλο υπάρχει κανονικά πάνω στην έκδοση απ' όσο γνωρίζω.
-
Άδειο επειδή δεν έχει ασύρματη φόρτιση και keyless entry;
Πιο αδιάφορα δεν θα μπορούσαν να μου είναι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Σιγά τα απαραίτητα γκάτζετ.
Τώρα το ACC όντως μπορεί να είναι μια έλλειψη αλλά πολλοί μπορούν ζήσουν και με το απλό Cruise Control.
Εγώ τόσα χρόνια στο γκολφακι με αυτό ζω.
Τώρα όσον αφορά τη σύνδεση του τηλεφώνου και την πλοήγηση, θα κοίταζα να μπορέσω να βάλω κάποιο πακέτο και να τελείωνε η υπόθεση.
Αισθητήρες έχει πίσω. Προσωπικά μου φτάνουν.
Όχι ότι δεν θα γούσταρα κάμερες, αισθητήρες εμπρός, κτλ αλλά δεν έχω και πρόβλημα να παρκάρω αν δεν τα έχει.
Δηλαδή θα πήγαινα σε QQ επειδή θα μου έδινε σε αυτά τα λεφτά κάμερα και navigation ενσωματωμένο;
Δεν θα το έλεγα.
Ο καθένας βέβαια έχει τις προτεραιότητες του.
Κατά τα άλλα, οτιδήποτε άλλο υπάρχει κανονικά πάνω στην έκδοση απ' όσο γνωρίζω.
Συμφωνώ απόλυτα. Οι αισθητήρες εμπρός είναι απαραίτητοι σε όχημα 4,70+ κατ'εμε ενώ η κάμερα οπισθοπορείας πολλούς μεταξύ των οποίων και εμένα με μπερδεύει και προτιμώ τους αισθητήρες πίσω σε συνδυασμό με μεγάλους καθρέπτες όπως το XC40 σε τέτοιου όγκου όχημα.
Το ACC πολύ θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά το θεωρώ χρήσιμο μόνο σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και για ανθρώπους που κάνουν συχνά πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτούς δρόμους. Το απλό CC μια χαρά είναι για τον μέσο χρήστη ειδικά αν μιλάμε για μηχανικό κιβώτιο. Γενικά στο κανονικό momentum μόνο ο εσωτερικός καθρέπτης αυτόματης σκίασης μου λείπει πραγματικά από εξοπλισμό.
Τέλος λίγο νομίζω το έχουμε παρακάνει με τις απαιτήσεις μας. Θέλουμε σε χαμηλή τιμή κοντά στα 30κ midspec premium suv με πολλαπλούς συνδέσμους όπως το XC40 momentum. Δηλαδή ώπα ρε παιδιά τίποτα άλλο; Κάντε και λίγο πίσω σε κάτι, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα και σε χαμηλή τιμή. Στην τελική αν η τσέπη μας είναι 'περίπου εκεί' ή παίρνουμε mid spec το premium σε προσφορά και λέμε δόξα το θεό που οδηγάμε τέτοια αμαξαρα ή παίρνουμε με καλύτερο εξοπλισμό το τίμιο QQ N-connecta με ημιακαμπτο και λέμε δόξα το Θεό που δεν έχουμε Accent '01 ασημί με σπατουλαρισμένο το μπροστά αριστερό φτερό σαν τον γείτονα.
Αλλιώς ξηλώνεσαι και χτυπάς R (ή όπως αλλιώς λέγεται τεσπά το hispec) XC40 T4 και πιθανότατα δεν είσαι καν μέλος στο παρόν forum μαζί με την πλέμπα που γκρινιάζει ακόμα και για το +1L κατανάλωσης που δικαίως καίει το suv των 1600kgr....
-
Katafractos17 wrote:
Άδειο επειδή δεν έχει ασύρματη φόρτιση και keyless entry;
Πιο αδιάφορα δεν θα μπορούσαν να μου είναι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Σιγά τα απαραίτητα γκάτζετ.
Τώρα το ACC όντως μπορεί να είναι μια έλλειψη αλλά πολλοί μπορούν ζήσουν και με το απλό Cruise Control.
Εγώ τόσα χρόνια στο γκολφακι με αυτό ζω.
Τώρα όσον αφορά τη σύνδεση του τηλεφώνου και την πλοήγηση, θα κοίταζα να μπορέσω να βάλω κάποιο πακέτο και να τελείωνε η υπόθεση.
Αισθητήρες έχει πίσω. Προσωπικά μου φτάνουν.
Όχι ότι δεν θα γούσταρα κάμερες, αισθητήρες εμπρός, κτλ αλλά δεν έχω και πρόβλημα να παρκάρω αν δεν τα έχει.
Δηλαδή θα πήγαινα σε QQ επειδή θα μου έδινε σε αυτά τα λεφτά κάμερα και navigation ενσωματωμένο;
Δεν θα το έλεγα.
Ο καθένας βέβαια έχει τις προτεραιότητες του.
Κατά τα άλλα, οτιδήποτε άλλο υπάρχει κανονικά πάνω στην έκδοση απ' όσο γνωρίζω.
Συμφωνώ απόλυτα. Οι αισθητήρες εμπρός είναι απαραίτητοι σε όχημα 4,70+ κατ'εμε ενώ η κάμερα οπισθοπορείας πολλούς μεταξύ των οποίων και εμένα με μπερδεύει και προτιμώ τους αισθητήρες πίσω σε συνδυασμό με μεγάλους καθρέπτες όπως το XC40 σε τέτοιου όγκου όχημα.
Το ACC πολύ θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά το θεωρώ χρήσιμο μόνο σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και για ανθρώπους που κάνουν συχνά πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτούς δρόμους. Το απλό CC μια χαρά είναι για τον μέσο χρήστη ειδικά αν μιλάμε για μηχανικό κιβώτιο. Γενικά στο κανονικό momentum μόνο ο εσωτερικός καθρέπτης αυτόματης σκίασης μου λείπει πραγματικά από εξοπλισμό.
Τέλος λίγο νομίζω το έχουμε παρακάνει με τις απαιτήσεις μας. Θέλουμε σε χαμηλή τιμή κοντά στα 30κ midspec premium suv με πολλαπλούς συνδέσμους όπως το XC40 momentum. Δηλαδή ώπα ρε παιδιά τίποτα άλλο; Κάντε και λίγο πίσω σε κάτι, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα και σε χαμηλή τιμή. Στην τελική αν η τσέπη μας είναι 'περίπου εκεί' ή παίρνουμε mid spec το premium σε προσφορά και λέμε δόξα το θεό που οδηγάμε τέτοια αμαξαρα ή παίρνουμε με καλύτερο εξοπλισμό το τίμιο QQ N-connecta με ημιακαμπτο και λέμε δόξα το Θεό που δεν έχουμε Accent '01 ασημί με σπατουλαρισμένο το μπροστά αριστερό φτερό σαν τον γείτονα.
Αλλιώς ξηλώνεσαι και χτυπάς R (ή όπως αλλιώς λέγεται τεσπά το hispec) XC40 T4 και πιθανότατα δεν είσαι καν μέλος στο παρόν forum μαζί με την πλέμπα που γκρινιάζει ακόμα και για το +1L κατανάλωσης που δικαίως καίει το suv των 1600kgr....
Συμφωνώ, το ηχητικό σήμα είναι το καλύτερο για μένα, ενώ ταυτόχρονα ελέγχεις και τον υπόλοιπο δρόμο (ή καθρέπτες) με τα μάτια, πάλι με τα μάτια στην οθόνη κάτι χάνεις (ειδικά από μπροστά αν έρχεται κανείς και δεν σταματήσει ενώ κάνεις ελιγμό, κ.λ.π). Εμένα έχει κάμερα, ακόμη με τους αισθητήρες παρκάρω. Μπροστά δεν είναι τόσο απαραίτητοι, αλλά εντάξει, βοηθάνε λίγο.
Εγώ το βρίσκω εξαιρετικό το XC40, τότε που κοίταγα ούτε καν δεν επαίρνες αξιοπρεπές με 33.000 πάντως, τώρα έχει πέσει μάλλον.
Φωτοχρωματικός είναι εξοπλισμός ασφαλείας για μένα, δεν νομίζω ότι πρέπει να θεωρείται πολυτέλεια.
Κάθε καινούργια κυκλοφορία εγώ την βρίσκω εξαιρετική, και κάθε φορά νομίζω βρίσκουμε κάτι να γκρινιάξουμε! στην τελική, αν δεν έχει κάποιος 33.000 να δώσει για αυτοκίνητο, ας δει τις επιλογές του σε λιγότερα χρήματα, από 20.000 παίρνεις αξιοπρεπέστατα οικογενειακά, συγχρονα, ασφαλή και οικονομικά, μπορεί να μην φτάνουν για XC40, αλλά δεν είναι και Accent - που πολύ σωστά αναφέρεις!
Επίσης, και πάλι συμφωνώ, έλεος με το 0,5 λίτρα πάνω - κάτω και τους διαγωνισμούς οικονομίας, πάρτε ένα scooter να καίτε 2.5λίτρα τα 100χλμ, να ξεχνάτε να βάλετε καύσιμο, στην τελική, πρέπει να κατεβαίνεις κέντρο Αθήνα με 4.50m αυτοκίνητο; και αν δώσεις 33-35.000 για αυτοκίντο θα 'γκρινιάζεις' μετά γιατί καις 900ευρώ βενζίνη, και όχι 750 το χρόνο;! πάρε C5 Aircross, και βάλε στην πάντα 6.0000 και κάψτα..
Nissan Qashqai 2021