Katafractos17 wrote:
Άδειο επειδή δεν έχει ασύρματη φόρτιση και keyless entry;
Πιο αδιάφορα δεν θα μπορούσαν να μου είναι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Σιγά τα απαραίτητα γκάτζετ.
Τώρα το ACC όντως μπορεί να είναι μια έλλειψη αλλά πολλοί μπορούν ζήσουν και με το απλό Cruise Control.
Εγώ τόσα χρόνια στο γκολφακι με αυτό ζω.
Τώρα όσον αφορά τη σύνδεση του τηλεφώνου και την πλοήγηση, θα κοίταζα να μπορέσω να βάλω κάποιο πακέτο και να τελείωνε η υπόθεση.
Αισθητήρες έχει πίσω. Προσωπικά μου φτάνουν.
Όχι ότι δεν θα γούσταρα κάμερες, αισθητήρες εμπρός, κτλ αλλά δεν έχω και πρόβλημα να παρκάρω αν δεν τα έχει.
Δηλαδή θα πήγαινα σε QQ επειδή θα μου έδινε σε αυτά τα λεφτά κάμερα και navigation ενσωματωμένο;
Δεν θα το έλεγα.
Ο καθένας βέβαια έχει τις προτεραιότητες του.
Κατά τα άλλα, οτιδήποτε άλλο υπάρχει κανονικά πάνω στην έκδοση απ' όσο γνωρίζω.
Συμφωνώ απόλυτα. Οι αισθητήρες εμπρός είναι απαραίτητοι σε όχημα 4,70+ κατ'εμε ενώ η κάμερα οπισθοπορείας πολλούς μεταξύ των οποίων και εμένα με μπερδεύει και προτιμώ τους αισθητήρες πίσω σε συνδυασμό με μεγάλους καθρέπτες όπως το XC40 σε τέτοιου όγκου όχημα.
Το ACC πολύ θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά το θεωρώ χρήσιμο μόνο σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και για ανθρώπους που κάνουν συχνά πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτούς δρόμους. Το απλό CC μια χαρά είναι για τον μέσο χρήστη ειδικά αν μιλάμε για μηχανικό κιβώτιο. Γενικά στο κανονικό momentum μόνο ο εσωτερικός καθρέπτης αυτόματης σκίασης μου λείπει πραγματικά από εξοπλισμό.
Τέλος λίγο νομίζω το έχουμε παρακάνει με τις απαιτήσεις μας. Θέλουμε σε χαμηλή τιμή κοντά στα 30κ midspec premium suv με πολλαπλούς συνδέσμους όπως το XC40 momentum. Δηλαδή ώπα ρε παιδιά τίποτα άλλο; Κάντε και λίγο πίσω σε κάτι, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα και σε χαμηλή τιμή. Στην τελική αν η τσέπη μας είναι 'περίπου εκεί' ή παίρνουμε mid spec το premium σε προσφορά και λέμε δόξα το θεό που οδηγάμε τέτοια αμαξαρα ή παίρνουμε με καλύτερο εξοπλισμό το τίμιο QQ N-connecta με ημιακαμπτο και λέμε δόξα το Θεό που δεν έχουμε Accent '01 ασημί με σπατουλαρισμένο το μπροστά αριστερό φτερό σαν τον γείτονα.
Αλλιώς ξηλώνεσαι και χτυπάς R (ή όπως αλλιώς λέγεται τεσπά το hispec) XC40 T4 και πιθανότατα δεν είσαι καν μέλος στο παρόν forum μαζί με την πλέμπα που γκρινιάζει ακόμα και για το +1L κατανάλωσης που δικαίως καίει το suv των 1600kgr....
Συμφωνώ, το ηχητικό σήμα είναι το καλύτερο για μένα, ενώ ταυτόχρονα ελέγχεις και τον υπόλοιπο δρόμο (ή καθρέπτες) με τα μάτια, πάλι με τα μάτια στην οθόνη κάτι χάνεις (ειδικά από μπροστά αν έρχεται κανείς και δεν σταματήσει ενώ κάνεις ελιγμό, κ.λ.π). Εμένα έχει κάμερα, ακόμη με τους αισθητήρες παρκάρω. Μπροστά δεν είναι τόσο απαραίτητοι, αλλά εντάξει, βοηθάνε λίγο.
Εγώ το βρίσκω εξαιρετικό το XC40, τότε που κοίταγα ούτε καν δεν επαίρνες αξιοπρεπές με 33.000 πάντως, τώρα έχει πέσει μάλλον.
Φωτοχρωματικός είναι εξοπλισμός ασφαλείας για μένα, δεν νομίζω ότι πρέπει να θεωρείται πολυτέλεια.
Κάθε καινούργια κυκλοφορία εγώ την βρίσκω εξαιρετική, και κάθε φορά νομίζω βρίσκουμε κάτι να γκρινιάξουμε! στην τελική, αν δεν έχει κάποιος 33.000 να δώσει για αυτοκίνητο, ας δει τις επιλογές του σε λιγότερα χρήματα, από 20.000 παίρνεις αξιοπρεπέστατα οικογενειακά, συγχρονα, ασφαλή και οικονομικά, μπορεί να μην φτάνουν για XC40, αλλά δεν είναι και Accent - που πολύ σωστά αναφέρεις!
Επίσης, και πάλι συμφωνώ, έλεος με το 0,5 λίτρα πάνω - κάτω και τους διαγωνισμούς οικονομίας, πάρτε ένα scooter να καίτε 2.5λίτρα τα 100χλμ, να ξεχνάτε να βάλετε καύσιμο, στην τελική, πρέπει να κατεβαίνεις κέντρο Αθήνα με 4.50m αυτοκίνητο; και αν δώσεις 33-35.000 για αυτοκίντο θα 'γκρινιάζεις' μετά γιατί καις 900ευρώ βενζίνη, και όχι 750 το χρόνο;! πάρε C5 Aircross, και βάλε στην πάντα 6.0000 και κάψτα..