-
O πλήρης τιμοκατάλογος:
https://www.carzine.gr/toyota-yaris-cross-o-analitikos-timokatalogos/
Υπάρχει κι εταιρική έκδοση Active Steel
Το λευκό χρεωνεται 170 ευρώ,αλλά ποιο είναι το χρώμα που δεν χρεώνεται; Κανένα παστέλ κόκκινο;
το HDF τι σημαινει;
-
το HDF τι σημαινει;
Είναι η ονομασία της υβριδικής έκδοσης (οπως ήταν το HSD) και σημαίνει: Hybrid Drive Force.
-
μπορεις αραγε χωρις leasing να αγορασεις την Active Steel?
Αν η διαφορα με την Active ειναι μονο οι ζαντες, μπορει να συνεφερε εφοσον θες να βαλεις τις 18αρες του elegant που ειναι οι πιο ωραιες...
-
Έγινε ενημέρωση στο toyota.gr με το yaris cross...
Όπως και στα αντίστοιχo αγγλικό - γαλλικό...
-
gatoz wrote:
περιμενω να ακουσω γιατι θα παρει καποιος αυτο το πραμα σε σχεση με ενα τετρα βιταρα. σοβαρο λογο.
Θα το πάρει πολύς κοσμος για μοδάτο αυτοκινητάκι πόλης με ολίγη hi-tech suv μούρη και 2-3 λίτρα στα 100 κάτω από το Σουζουκι.
συν οτι παρκαρει ποιο ευκολα αρα και πρακτικοτερο για πολλους, οτι είναι ποιο ομορφο για κάποιους, δεν χρειαζονται οι περισσοτεροι την τετρακίνηση και το εκτος δρόμου καθόλου.
Δεν συνεχιζω μπορω να βρω και αλλά, αλλα λίγα θεωρει καποιος τα παραπάνω????? γιατι εγω τα βρίσκω πολλά ήδη για να το προτιμησουν πολλοί
-
Clockwork82 wrote:
gatoz wrote:
περιμενω να ακουσω γιατι θα παρει καποιος αυτο το πραμα σε σχεση με ενα τετρα βιταρα. σοβαρο λογο.
Θα το πάρει πολύς κοσμος για μοδάτο αυτοκινητάκι πόλης με ολίγη hi-tech suv μούρη και 2-3 λίτρα στα 100 κάτω από το Σουζουκι.
συν οτι παρκαρει ποιο ευκολα αρα και πρακτικοτερο για πολλους, οτι είναι ποιο ομορφο για κάποιους, δεν χρειαζονται οι περισσοτεροι την τετρακίνηση και το εκτος δρόμου καθόλου.
Δεν συνεχιζω μπορω να βρω και αλλά, αλλα λίγα θεωρει καποιος τα παραπάνω????? γιατι εγω τα βρίσκω πολλά ήδη για να το προτιμησουν πολλοί
Γενικά σοβαροί λόγοι που περιμένει να ακούσει ο καθένας μας για τον καθε αγοραστή διαφέρει...
Γούστα!!!Η πιο κλασικά λαϊκά: Περι ορέξεως....
Διαφορετικά ΟΛΟΙ θα αγόραζαν το ιδιο αυτοκίνητο και το ίδιο χρώμα...και καλα στο αμάξι οκ το κάνεις...με τις γυναίκες ρε παιδιά τι φάση; -
Έγινε ενημέρωση στο toyota.gr με το yaris cross...
Όπως και στα αντίστοιχo αγγλικό - γαλλικό...
επιτελους ξυπνησανε και στο Ελλαντα.
Διαμορφωτη δεν εχει να δεις τα χρωματα. Επισης βλεπω μικρες διαφορες σε σχεση με οσα ειχαν διαρευσει, οπως πχ οτι η Active εχει την 8αρα οθονη ενω λεγανε πως εχει 7αρα και η 8αρα ειναι στην Active+
Επισης στη Style γραφει οτι προσφερεται ΜΟΝΟ σε bi-tone ενω στον τιμοκαταλογο εχουν και τιμη στο μονοχρωμο ..... οτι να'ναι , δε μπορεις να τους εμπιστευτεις για τιποτα.
-
Το hybrid μπορεί με τις τιμές του να έρχεται αντιμέτωπο με όλο τον ανταγωνισμό στα b-suv αλλά το ατμοσφαιρικό Active στις 17.500€ χωρίς καμιά ουσιαστική έλλειψη εξοπλισμού είναι ότι ποιο συμφέρον μπορείς να αγοράσεις στην κατηγορία.
-
Το hybrid μπορεί με τις τιμές του να έρχεται αντιμέτωπο με όλο τον ανταγωνισμό στα b-suv αλλά το ατμοσφαιρικό Active στις 17.500€ χωρίς καμιά ουσιαστική έλλειψη εξοπλισμού είναι ότι ποιο συμφέρον μπορείς να αγοράσεις στην κατηγορία.
ευτυχως που υπαρχει και το ατμοσφαιρικο με 125 αλογατα, για να τελειωσει η καραμελα του ανταγωνισμου στα 20k+ 'εχει μικρη καταναλωση....so what? δεν με ενδιαφερει'
-
Θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι.....
-
Καποια μοντέλα ευτυχώς ή δυστυχώς πουλάνε μόνο με το όνομα...δεν είναι τυχαίο που το yaris είναι εδώ και πολλά χρόνια είτε νο1 είτε μεσα στην 3άδα σε πωλήσεις στην ελλάδα...Πόσο τώρα που το έκαναν σύμφωνα με την μόδα της εποχής (SUV)...
-
Ήδη σήμερα μίλαγα με άνθρωπο που το έχει ήδη προ παραγγείλει από Τογιότα Πολις.
Αγοραστης μόνο Τογιότα επι δεκαετίες. -
Καλησπέρα κι από μένα,
Σίγουρα θα πουλήσει πολύ το yaris cross.
Και καλά θα κάνει.
Σε τιμές (21-22.000) που οι ανταγωνιστές του προσφέρουν μία μέση κατάσταση κινητήρα-εξοπλισμού το cross δίνει υβρίδιο με πραγματικό όφελος στην τσέπη, αυτόματο κιβώτιο και μια χαρά εξοπλισμό.
Κι εγώ περιμένω να το οδηγήσω και είναι μία από τις υποψήφιες επιλογές μου για αγορά.
Βέβαια με προβληματίζει ότι το μεταξόνιο είναι ακριβώς το ίδιο με το yaris άρα από χώρους πίσω δεν περιμένω θαύματα και δυστυχώς χρειάζομαι άνεση πίσω για κάποια χρόνια ακόμη.
Θα δείξει...
Χάθηκε ρε γμτ να μεγάλωναν το μεταξόνιο 10-15 πόντους; -
Χάθηκε ρε γμτ να μεγάλωναν το μεταξόνιο 10-15 πόντους;
Υπάρχει η Corolla Cross για αυτό. Δεν τους συμφέρει να την κανιβαλήσουν.
-
Βέβαια με προβληματίζει ότι το μεταξόνιο είναι ακριβώς το ίδιο με το yaris άρα από χώρους πίσω δεν περιμένω θαύματα και δυστυχώς χρειάζομαι άνεση πίσω για κάποια χρόνια ακόμη.
Θα δείξει...
Χάθηκε ρε γμτ να μεγάλωναν το μεταξόνιο 10-15 πόντους;Θεωρώ ότι θα είναι πιο ευρύχωρο πίσω από το απλό yaris αν κρίνω από τα διάφορα βίντεο στο youtube όπως αυτό του AUTOBILD. Ο τύπος έχει ύψος 1.83 και λέει ότι είναι ευχαριστημένος, στο 4.30 του βίντεο.
-
Και εδω ένα κάπως ευτραφές παιδί όπου χώρα μια χαρά.
Δειτε είναι και η περιπετειώδης έκδοση.
Φανη, αυτο τι σου λέει. Έχει από ότι φαινεται και χώρους.
-
Μια χαρά χωράει πίσω το ευτραφές παλικάρι εκ βαυαρίας, απλώς οι δικές μου ανάγκες είναι διαφορετικές.
Δύο πιτσιρίκια, εκ των οποίων το ένα θα κάθεται για 3-4 χρόνια ακόμη σε καθισματάκι besafe οπίσθιας τοποθέτησης, ΠΟΛΥ μεγάλων διαστάσεων, με πολύ χώρο για τα πόδια του παιδιού.
Ως αποτέλεσμα το κάθισμα του συνοδηγού και κυρίως η πλάτη του πάνε πολύ μπροστά.
Εντάξει δε φταίει τόσο το αυτοκίνητο, όλα τα b-suv παρόμοια είναι, ίσως το captur με το συρόμενο να είναι κάπως καλύτερο αλλά είναι ακριβότερο -
Χάθηκε ρε γμτ να μεγάλωναν το μεταξόνιο 10-15 πόντους;
Οι αυτοκινητιστικές πλατφόρμες έχουν εκ κατασκευής ένα συγκεκριμένο εύρος διαστάσεων. Δεν μπορείς να το ξεχειλώσεις πέραν από αυτά τα όρια. 10-15 εκατοστά είναι τεράστια διαφορά, μιλάμε για μεταξόνιο Mercedes C Class... Εκτός αυτού, το Yaris Cross πωλείται για μικρό SUV, δεν είναι RAV 4.
-
Το puma έχει 9,5 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το fiesta.
Οι σύγχρονες πλατφόρμες επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία από ότι στο παρελθόν που τα πράγματα ήταν πιο 'μετρημένα κουκιά'.
-
Μια χαρά χωράει πίσω το ευτραφές παλικάρι εκ βαυαρίας, απλώς οι δικές μου ανάγκες είναι διαφορετικές.
Δύο πιτσιρίκια, εκ των οποίων το ένα θα κάθεται για 3-4 χρόνια ακόμη σε καθισματάκι besafe οπίσθιας τοποθέτησης, ΠΟΛΥ μεγάλων διαστάσεων, με πολύ χώρο για τα πόδια του παιδιού.
Ως αποτέλεσμα το κάθισμα του συνοδηγού και κυρίως η πλάτη του πάνε πολύ μπροστά.
Εντάξει δε φταίει τόσο το αυτοκίνητο, όλα τα b-suv παρόμοια είναι, ίσως το captur με το συρόμενο να είναι κάπως καλύτερο αλλά είναι ακριβότεροΔεν είναι όλα τα B suv ίδια, με το Sirona/Vaya iSize πίσω από την θέση του οδηγού, δεν μπορούσα να οδηγήσω σε όλα τα B suv.
Toyota Yaris Cross