-
Τα πάντα είχαν οι αρνητικές αξιολογήσεις. Αν σου επιτρέπουν να πας αυτοκίνητό τους σε συνεργείο προχώρα.
Εμένα από τα τρία αυτοκίνητα μόνο το ένα με άφησαν να το βάλω μπροστά. Τα άλλα ήθελαν 'φόρτιση οι μπαταρίες'...
Αλλά με αυτά που είδα από τον επιτόπιο έλεγχο, έφριξα. Μόνος μου, χωρίς μηχανικό.
Το Daihatsu με σε διαφορετικά ελαστικά διαφορετικών κατασκευαστών και τρακαρισμένη όλη η πλευρά του οδηγού.
Το Citroen αραχνιασμένο από την ακινησία και δεν ξέρω πόσο καιρό είχε να λειτουργήσει η μηχανή του.
Το KIA φρεσκοβαμμένο, καθαρό και όλος ο χώρος της μηχανής τίγκα στη σκουριά. Παντού σκουριά. Κοίταξα από κάτω και ήταν σκουριασμένα όλα. Αυτό το έβαλα και μπροστά. Πήρε μπρος. Περίεργο. Δούλευε και το κλιματιστικό.
Όλα εισαγώμενα και όλα από Γερμανία/Αυστρία αφού τα πάντα ήταν στα Γερμανικά σε ταμπελάκια, αυτοκόλλητα κλπ...κλπ...
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312395584-ford-focus
Πώς το βλέπετε αυτό;Είναι αξιόπιστος ο Σφακιανάκης;
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312395584-ford-focus
Πώς το βλέπετε αυτό;Είναι αξιόπιστος ο Σφακιανάκης;
Δεν ξέρω τις τιμές που παίζουν σε αυτά, αλλά καλή τιμή μου φαίνεται. Λογικά ειναι πρώην leasing, οπότε έλεγχο για το που έχουν γίνει τα σέρβις.
Πάντως ο Σφακιανάκης θεωρείται πολύ αξιόπιστος, επίσημος έμπορος είναι και μάλλον είναι από την δικιά του εταιρεία leasing.
-
Ευχαριστώ πολύ.Καλη Ανάσταση ξέχασα να ευχηθώ
-
εγω πριν καποιους μήνες που έδωσα στην peugeot ανταλλαγή το 207 gt για να πάρω το 2008 το δώσανε στην crs motors για πούλημα.
-
Ποσα χλμ αφαιρεσαν απο το κοντερ?
-
Ποσα χλμ αφαιρεσαν απο το κοντερ?
δεν θυμάμαι να είχαν γυρίσει χιλίομετρα και είχε φύγει και γρήγορα μέσα σε ελάχιστες ημέρες απο την ημέρα που το βάλανε στο car. σίγουρα όμως δεν τον αφήσαν να πάει σε συνεργείο γιατί κάποιες μέρες μετα την αγορά πήγε σε φίλο μου που έχει συνεργείο που φτιάχνει peugeot και το αμάξι ήθελε κανενα 500ευρω στην μηχανή,είχε 155.000χλμ και το παλικάρι έμεινε μόλις το άκουσε.
-
Λογικα αλλαγη ολο το σετ χρονισμου
-
Λογικα αλλαγη ολο το σετ χρονισμου
οχι τα είχα αλλάξει αυτά. σίγουρα ήθελε ενα service η τουρμπίνα και ένα κολάρο έχανε λίγα λάδια απο την τουρμπίνα.
-
πάντως εγώ πήγα με μηχανικό CSR Motors (Αγία Παρασκευή) και είδα ένα mito του 11 εισαγωγής φυσικά. Σε πολύ καλή κατασταση φαινόταν. Σκουριές από κάτω δεν είχε τπτ σοβαρό. Χιλιόμετρα γυρισμένα -30.000 που στην τελική κλαιν, πετρέλαιο είναι. Λάστιχα θέλουν αλλαγή χτες, τακάκια και κάτι μαζέματα. Τρακαρισμενο δεν ήταν αλλα ειχε βαμμένα κάποια μέρη, που οκ αμάξι 10ετιας είναι. Τέλος, και μπροστά το βάλαμε και βόλτα το πήγαμε. Μας τα χαλασε στο ψεμα με το service που σ κάνει δωρο. Μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζει (αυτά πάνε για αλλαγη επιτόπου). Η μηχανή είχε ελαχιστες αναθυμιάσεις αλλά απ ότι μ είπαν οι multijet κινητηρες έχουν λίγο. Δεν έριχνε ούτε € από την τιμή αλλά έκανε δωρο τα έξοδα μεταβίβασης κτλ. Δεν το έχω απορρίψει ακόμα σαν επιλογή.
Ποσα χλμ αφαιρεσαν απο το κοντερ?
-
Δεν ξέρω αν τα γύρισαν αυτοί ή αν το πήραν έτσι. Όπως γραφω και παραπάνω είχαν ρίξει 30.000 χλμ >
πάντως εγώ πήγα με μηχανικό CSR Motors (Αγία Παρασκευή) και είδα ένα mito του 11 εισαγωγής φυσικά. Σε πολύ καλή κατασταση φαινόταν. Σκουριές από κάτω δεν είχε τπτ σοβαρό. Χιλιόμετρα γυρισμένα -30.000 που στην τελική κλαιν, πετρέλαιο είναι. Λάστιχα θέλουν αλλαγή χτες, τακάκια και κάτι μαζέματα. Τρακαρισμενο δεν ήταν αλλα ειχε βαμμένα κάποια μέρη, που οκ αμάξι 10ετιας είναι. Τέλος, και μπροστά το βάλαμε και βόλτα το πήγαμε. Μας τα χαλασε στο ψεμα με το service που σ κάνει δωρο. Μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζει (αυτά πάνε για αλλαγη επιτόπου). Η μηχανή είχε ελαχιστες αναθυμιάσεις αλλά απ ότι μ είπαν οι multijet κινητηρες έχουν λίγο. Δεν έριχνε ούτε € από την τιμή αλλά έκανε δωρο τα έξοδα μεταβίβασης κτλ. Δεν το έχω απορρίψει ακόμα σαν επιλογή.
alexandros.K wrote:
Ποσα χλμ αφαιρεσαν απο το κοντερ?
-
Καλησπέρα!
Συνεχίζοντας την αναζήτηση αυτοκινήτου, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία/άποψη για μαντρα στην Νέα Ιωνία 'HONDA-MITSUBISHI MOTORS ΤΟΥΠΑΛΗΣ Ε'
-
This post is deleted! -
Για τον auto Βασιλόπουλο στις Αχαρνές έχει κανείς εμπειρία ; Για το ενδιαφερόμενο αυτοκίνητο δίνεται βιβλίο service εξωτερικού, σφραγίδες συνεργείων, αριθμός πλαισίου κλπ.
-
O Bασιλοπουλος ειναι γενικα ακριβος.
Δεν ξερω τι λενε τα αυτοκινητα του, αλλα εδω εχει ανεβασει βιβλιο σερβις που δειχνει 77.000χλμ τον 8/2020 και πουλαει το αυτοκινητο το 2021 με 66.999χλμ
-
Το βιβλίο λέει 66987. Το 77000 πρέπει να αναφέρεται στο σέρβις που προβλέπεται για αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά έγινε νωρίτερα, ίσως γιατί παρείλθε ο χρόνος. Βέβαια αν δεν δεις όλες τις σελίδες, το βιβλίο σέρβις δεν λέει και πολλά...
Πάντως θα περίμενα να έδειχνε το βιβλίο σέρβις που είναι αποθηκευμένο στο ίδιο το αυτοκίνητο ή το online.
-
Εχεις δικιο. 77000 ειναι το επομενο σερβις. Επεσε εκει το ματι μου γιατι το εχει με 'κοκκινο'
-
Για τον Auto Trovas στην Παπανικολή έχουμε εμπειρείες ; Φίλος κοιτάζει ένα Juke με εργοστασιακό LPG https://trovas.car.gr/cars/view/313003417
-
Ο Τρόβας είναι στο χώρο από την εποχή που ήμουν στο σχολείο. Και ακόμη κρατά καλά. Τώρα είναι ο γυιος. Μικρή εμπορία, παίζει κυρίως ανταλλαγές από ιδιώτες. Νομίζω ότι φέρνει και εισαγόμενα. Όλα αυτά τα χρόνια τον έχω επισκεφτεί δυο/τρεις φορές. Εμένα δεν με άφησε να πάω αυτοκίνητο για έλεγχο. Μόνο να πάω μηχανικό στην εμπορία.
Εντάξει ούτε κρύο, ούτε ζέστη.
α! Το Juke είναι η ποιο απλή έκδοση. Το καταλαβαίνεις από το βασικό ηχοσύστημα και το απλό AC. Ερχόταν το Juke στην Ελλάδα εκείνη την εποχή με υγραέριο; Ίσως είναι εισαγωγή.
-
Σίγουρα ΔΕΝ έχει εισαχθεί καμία εργοστασιακή έκδοση υγραερίου για κανένα πρόσφατο Nissan. Δεν ξέρω καν αν επωλείτο τέτοια έκδοση στο εξωτερικό. Μήπως το τοποθετούσαν εδώ; Και καλά εργοστασιακά, όπως έκανε η ελληνική Toyota;
Έμποροι μεταχειρισμένων