Καλησπέρα!
Συνεχίζοντας την αναζήτηση αυτοκινήτου, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία/άποψη για μαντρα στην Νέα Ιωνία 'HONDA-MITSUBISHI MOTORS ΤΟΥΠΑΛΗΣ Ε'
Καλησπέρα!
Συνεχίζοντας την αναζήτηση αυτοκινήτου, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία/άποψη για μαντρα στην Νέα Ιωνία 'HONDA-MITSUBISHI MOTORS ΤΟΥΠΑΛΗΣ Ε'
Καλησπέρα!
Συνεχίζοντας την αναζήτηση αυτοκινήτου, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία/άποψη για μαντρα στην Νέα Ιωνία 'HONDA-MITSUBISHI MOTORS ΤΟΥΠΑΛΗΣ Ε'
Δεν ξέρω αν τα γύρισαν αυτοί ή αν το πήραν έτσι. Όπως γραφω και παραπάνω είχαν ρίξει 30.000 χλμ >
πάντως εγώ πήγα με μηχανικό CSR Motors (Αγία Παρασκευή) και είδα ένα mito του 11 εισαγωγής φυσικά. Σε πολύ καλή κατασταση φαινόταν. Σκουριές από κάτω δεν είχε τπτ σοβαρό. Χιλιόμετρα γυρισμένα -30.000 που στην τελική κλαιν, πετρέλαιο είναι. Λάστιχα θέλουν αλλαγή χτες, τακάκια και κάτι μαζέματα. Τρακαρισμενο δεν ήταν αλλα ειχε βαμμένα κάποια μέρη, που οκ αμάξι 10ετιας είναι. Τέλος, και μπροστά το βάλαμε και βόλτα το πήγαμε. Μας τα χαλασε στο ψεμα με το service που σ κάνει δωρο. Μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζει (αυτά πάνε για αλλαγη επιτόπου). Η μηχανή είχε ελαχιστες αναθυμιάσεις αλλά απ ότι μ είπαν οι multijet κινητηρες έχουν λίγο. Δεν έριχνε ούτε € από την τιμή αλλά έκανε δωρο τα έξοδα μεταβίβασης κτλ. Δεν το έχω απορρίψει ακόμα σαν επιλογή.
alexandros.K wrote:
Ποσα χλμ αφαιρεσαν απο το κοντερ?
πάντως εγώ πήγα με μηχανικό CSR Motors (Αγία Παρασκευή) και είδα ένα mito του 11 εισαγωγής φυσικά. Σε πολύ καλή κατασταση φαινόταν. Σκουριές από κάτω δεν είχε τπτ σοβαρό. Χιλιόμετρα γυρισμένα -30.000 που στην τελική κλαιν, πετρέλαιο είναι. Λάστιχα θέλουν αλλαγή χτες, τακάκια και κάτι μαζέματα. Τρακαρισμενο δεν ήταν αλλα ειχε βαμμένα κάποια μέρη, που οκ αμάξι 10ετιας είναι. Τέλος, και μπροστά το βάλαμε και βόλτα το πήγαμε. Μας τα χαλασε στο ψεμα με το service που σ κάνει δωρο. Μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζει (αυτά πάνε για αλλαγη επιτόπου). Η μηχανή είχε ελαχιστες αναθυμιάσεις αλλά απ ότι μ είπαν οι multijet κινητηρες έχουν λίγο. Δεν έριχνε ούτε € από την τιμή αλλά έκανε δωρο τα έξοδα μεταβίβασης κτλ. Δεν το έχω απορρίψει ακόμα σαν επιλογή.
Ποσα χλμ αφαιρεσαν απο το κοντερ?
Ναι. Έχουν σβήσει τα google mybusiness και ακόμα και στο FB έχουν απενεργοποιημένες τις κριτικές. Κάτι που με προβλημάτισε εξ αρχής. Τι είδους κριτικές είχε; Για τα χιλιόμετρα; Θυμάσαι;
Η CRS Motors στο Google Maps είχε πάρα πολλές αξιολογήσεις (εκατοντάδες αξιολογήσεις), κυρίως αρνητικές. Εγώ τώρα δεν την εντοπίζω στο Google Maps. Απέσυραν τις καταχωρήσεις των δύο εκθέσεων που έχουν; Μάλλον.
Φάνη σου έχω στείλει e-mail δεν ξέρω αν το έλαβες. Ίσως έχει πάει και στα spam.
NioD wrote:
ξέρουμε τι τρόπο; Με δύο μηχανικούς που μίλησα μου είπαν πως το αμάξι περνάει ΚΤΕΟ στο εξωτερικό άρα πριν φύγει δεν μπορεί να ρίξει χιλιόμετρα και στην Ελλάδα το χαρτί αυτό χρειάζεται για να γίνει η μεταβίβαση. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν είναι απλά ένα χαρτί και αν μπορώ να το διασταυρώσω με ελληνικό ΚΤΕΟ πχ
Ξέρουμε αλλά δεν γράφονται δημόσια αυτά. Αν και στο Ιντερνετ υπάρχουν άρθρα που κατά καιρούς αναφέρουν ορισμένους τρόπους.
Δεν υπάρχει mito του 2011-12 diesel φίλε μου ελληνικό. Και οι ιδιώτες από μάντρα τα έχουν πάρει οι περισσότεροι και έχουν μάθει το κόλπο και λένε όλοι πως τα έφεραν μόνοι τους και είχαν κολλητό έμπορα που τους βοήθησε (δεν βάζω μέσα και τον Φανή φυσικά. Γενικά μιλάω). Και οι ιδιώτες απ οτι έχω κτλβει την νοοτροπία του μαντρά υιοθετούν όταν θέλουν να το δώσουν. Ο άλλος το είχε μεσα στον στόκο και μ έλεγε ατρακαριστο ειναι, πέταξε το χρώμα από το πιεστικό. Και ήθελε να το δώσει άμεσα επειδή έφευγε εξωτερικό (όππως οι μισοί ιδιότες)
Πολλες λεπτομεριες δεν ξερω εγω προσωπικα. Ενα παραδειγμα που ξερω, ειναι πριν φερουν το αμαξι στην Ελλαδα, κανουν μια σταση σε άλλη χωρα , το περνανε εκει ΚΤΕΟ με αλλαγμενα χλμ, και σου φερουν αυτο το χαρτι ΚΤΕΟ .
Γιατι επιμενεις για αμαξι απο μαντρα? 1 στους 100 ειναι τιμιος. Αν νομιζεις οτι θα πεσεις σ αυτον οκ, παιξε και ενα ΛΟΤΤΟ . Πιο πιθανο ειναι να κερδισεις το ΛΟΤΤΟ. Κανε μια ερευνα στο ιντερνετ να δεις τι παιζει
NioD wrote:
Καλησπέρα!
σκεφτομαι για ένα αμάξι από CRS MOTORS στην Λ.Μαραθωνος-Αγία Παρασκευή.
Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
Πήγα για Citroen και έφυγα τρέχωντας. Πίσω από την έκθεση έχουν 'συνεργείο σπατουλαρίσματος'. Έφυγα τρέχωντας.
Δεν έφυγε όμως ο γείτονάς μου. Πριν ένα χρόνο ήθελε Daihatsu. Δεν σπάει, δεν χαλάει μου έλεγε. Είναι JAPAN μου έλεγε και κάτι τέτοια. Είχε και υγραέριο, εργοστασιακό.
Στην βδομάδα πάνω του έβαλε πωλητήριο... Τα έφτυσε το JAPAN.
Ακόμη στο car.gr το έχει. Το φορτώθηκε και αναζητά εναγωνίως να το ξεφορτωθεί. Καλά να πάθει.
JAPAN, δεν σπάει, δεν χαλάει...
Το πωλητήριο ξέφτυσε μετά από τόσο καιρό... Αλλά είναι εκεί όμως ακόμη κολλημένο για να μου θυμίζει ότι έμεινε στα αζήτητα...
Τι έβγαλε δηλαδή το αμάξι μέσα στον μήνα; Και γιατί δεν του το πήγε πίσω; Δίνει υποτίθεται εγγύηση 3 μήνες για μηχανή και 1 χρόνο καλής λειτουργίας.
Anyway. Δεν ξέρω έχω προβληματιστεί. Θα κάνω μία βόλτα με τον μηχανικό να δω μήπως δείξει και τίποτα το καταγραφικό ή μήπως βγάλουμε άκρη από τα συμφραζόμενα. Πάντως επειδή μίλησα με 2-3 άτομα που έχουν πάρει MITO από μάντρα εισαγωγής (αναγκαστικά) δεν έχω ακούσει κάτι τρελό. Τώρα το αμάξι είναι γενικά και λίγο θέμα τύχης... Ιδιώτης με diesel mito Ελληνικό πάντως δύσκολο... είναι σαν να περπατάς στον δρόμο με την προοπτική να βρεις κανα 10ευρώ.
ξέρουμε τι τρόπο; Με δύο μηχανικούς που μίλησα μου είπαν πως το αμάξι περνάει ΚΤΕΟ στο εξωτερικό άρα πριν φύγει δεν μπορεί να ρίξει χιλιόμετρα και στην Ελλάδα το χαρτί αυτό χρειάζεται για να γίνει η μεταβίβαση. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν είναι απλά ένα χαρτί και αν μπορώ να το διασταυρώσω με ελληνικό ΚΤΕΟ πχ
NioD wrote:
Αυτό που έχει γίνει με την νομοθεσία και ζητάει ΚΤΕΟ από την άλλη χώρα πριν μπει Ελλάδα, δεν είσαι αξιόπιστο έγγραφο;
Νομιζεις δεν βρισκουν τροπους οι μαντραδες ? . Παντα εχουν τροπους να ξεγελασουν το συστημα κι εμας. Αν θες λεπτομεριες θα σου πει ο Φανης. Ξερει πολλά επι του θεματος, γι αυτο και αποφασισε να φερει μονος του το αμαξι
Ε το 2011/12 δεν νομίζω να αγόραζε και κάποιος Έλληνας πετρέλαιο. Όλα είναι εισαγωγής. Ακόμα και οι ιδιώτες όλοι μ λένε το έφεραν μόνη του ή όλοι είχαν έναν φίλο που τους βοήθησε. Μόνο εγώ δεν έχω κολλητό μαντρά μάλλον που κάνει εισαγωγές.
Αυτό που έχει γίνει με την νομοθεσία και ζητάει ΚΤΕΟ από την άλλη χώρα πριν μπει Ελλάδα, δεν είσαι αξιόπιστο έγγραφο;
NioD αν εισαι Αθηνα, δες την Μιτο του Φανη. Δεν θα βρεις καλυτερη Mito στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη. Ολοι οι μαντραδες εχουν γυρισμενα χλμ ειδικα στα diesel εισαγωγης.Του Φανη εχει τα πραγματικα χλμ, γιατι την εφερε μονος του, δεν υπηρχε λογος να γυρισει τα χλμ.Αλλάζει αμαξια πολυ συχνα γι αυτο την πουλαει και αυτη. Παρε του Φανη, με κλειστα ματια
NioD wrote:
Καλησπέρα!
σκεφτομαι για ένα αμάξι από CRS MOTORS στην Λ.Μαραθωνος-Αγία Παρασκευή.
Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
Εξαρτάται τι ψάχνεις. Πάντως καλό είναι να το ξανασκεφτείς ή ακόμα καλύτερα να μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Ψάχνω mito πετρέλαιο του 11-12 τα οποία είναι όλα εισαγωγής. Ακόμα και από ιδιώτες εισαγωγής είναι.
Βλέπω έχεις και εσυ Mito. Τι έχει ακουστεί δλδ γι αυτήν την μαντρα;