-
10 φορολογήσιμοι ίπποι είναι.
-
περιμένοντας το facelift ίσως χαθεί το 1%στη χρηματοδότηση και τα 8 χρόνια εγγύηση.καξ προφανώς να είναι και ποιο ακριβό το καινούργιο
Το να είναι ακριβότερο το f/l ενώ ουσιαστικά αλλάζει εμφάνιση στους προφυλακτήρες (0 κόστος), σχήμα τιμονιού (0 κόστος), γραφικά στο digital cockpit (0 κόστος) και πάει το Infoteinment από τις 8 στις 10 ιντζες (50€ πραγματική διαφορά;) το κατανοώ, μέχρι ενός σημείου βέβαια. Αν πάρει 1000€+ πχ και πιάσει τιμές Golf διατηρώντας ποιότητα υλικών και συναρμογής στα τωρινά του επίπεδα θα είναι άλλη μια κατάφορη κοροϊδία στη μακρά λίστα του Focus...
Αυτό με την εγγύηση δεν το κατάλαβα. Στο f/l θα κόψουν την 8αρα εγγύηση;
-
Όλα μπορεί να συμβούν τη δωρεάν 8ετη εγγύηση την πληρώνουμε μέσα στη τιμή,στη σύμβαση επέκτασης της εγγύησης που παίρνουμε το κόστος της είναι 1730 ευρώ. Άρα όσοι βλέπουν(εκτός θέματος είναι) μεταχειρισμένα ford 2ετίας με εγγύηση η οποία λήγει σε λίγους μήνες θα πρέπει να το έχουν υπόψιν τους.
-
linos1985 wrote:
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν είναι 1500 τότε ο φορ. ίπποι είναι 11 αν όμως είναι 1499 και κάτω τότε είναι 10. Για αυτό ρωτάω αν ξέρει κάποιος, αλλιώς μόνο όταν βγει η άδεια γίνεται γνωστό 100%;
Εεε ναι προφανώς και αλλάζει, αλλά ελάχιστα 1.500αρια είναι πάνω από 1.500, το 99% είναι 1.4ΧΧ και το Φόκους είναι 1.497cc. Οπότε είναι 10 φορολογήσιμους ίππους (όχι ότι αλλάζει κάτι σημαντικά).
Οι φορολογήσιμοι ίπποι υπολογίζονται πολλαπλασιάζοντας τα κυβικά με το 0,7% και κατόπιν στρογγυλοποιώντας σε ακέραιο αριθμό
-
linos1985 wrote:
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν είναι 1500 τότε ο φορ. ίπποι είναι 11 αν όμως είναι 1499 και κάτω τότε είναι 10. Για αυτό ρωτάω αν ξέρει κάποιος, αλλιώς μόνο όταν βγει η άδεια γίνεται γνωστό 100%;
Και τι σημασία έχει αν είναι 10 ή 11 φορολογησιμοι ίπποι ?
-
Καλημέρα σε όλους, καλό Πάσχα με υγεία να έχετε!! Πλησιάζει το 1ο service αρχές Μαΐου γιατί κλείνω τον 1ο χρόνο έχοντας κάνει 10.000 χλμ!! Θα ήθελα να ρωτήσω τι περιλαμβάνει το 1ο service (αλλαγή λαδιων, φίλτρου λαδιων, φίλτρου καμπίνας;) και ένα εύρος κοστολογίου που έχετε δει!! Γενικότερο έλεγχο και αναβαθμίσεις από το σύστημα περιλαμβάνει; ευχαριστώ πολύ
-
Τίποτα το ιδιαίτερο, λάδια με φίλτρο και το φίλτρο καμπίνας θα το ελέγξουν και μόνο εαν χρειάζεται αλλαγή θα το κάνουν. Έχει πολύ λίγα χλμ για να θέλει αλλαγή κανονικά. Μετά εναν έλεγχο θα κάνουν γενικά και ίσως εαν έχει κάποιο update σοβαρό. Δεν έχουν να κάνουν και πολλά στα 10.000χλμ. Κόστος εξαρτάται εαν έχεις κάποια έκπτωση ή όχι, λογικά κάπου €120-150. Αυτά από την εμπειρία μου με το Κούγκα...δεν έχω Φόκους.
-
Εμφανίστηκε καινούρια ενημέρωση χαρτών στο επίσημο site. Λογικά πρόκειται για τους F10.
Κατεβάζω...
Σε άλλα νέα, έχουμε νέα διακοπή παραγωγής για το Focus στην Γερμανία, λόγω του ίδιου προβλήματος έλλειψης microchip.
https://www.sr.de/sr/home/nachrichten/politik_wirtschaft/ford_saarlouis_stoppt_produktion_102.html
-
Kai VW διέκοψε παραγωγή για λίγο και γενικα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εχουν θέμα πλέον. Πολλές καθυστερήσεις.
-
Το αυτόματο με μετατροπέα ροπής που έβαζε στο Focus τον σταμάτησε η Ford? Έμπαινε στο απλό και μόλις βγήκε το mild hybrid σταματήσαμε να το δίνουνε. Θα βάλουν το διπλου συμπλέκτη του βάλανε στο Puma? Τι γίνεται με αυτούς που πηραμε το παλιό αυτόματο? Θα βρίσκουν ανταλλακτικά? Δηλαδή βγάλανε αυτόματο κιβώτιο και το χρησιμοποίησαν για 2 χρόνια και μετά πάπαλα? Εκτός και εάν υπάρχει σαν επιλογή σε άλλες αγορές. Εάν είχα πάρει το παλιό αυτόματο θα ήμουν λίγο προβληματισμένος τώρα.
-
Στον διαμορφωτή τουλάχιστον υπάρχει το αυτόματο ΑΤ8 και στον ντίζελ και στον 1.5 182 ως επιλογές σε συγκεκριμένες βέβαια εκτελέσεις.
-
Το αυτόματο με μετατροπέα ροπής που έβαζε στο Focus τον σταμάτησε η Ford? Έμπαινε στο απλό και μόλις βγήκε το mild hybrid σταματήσαμε να το δίνουνε. Θα βάλουν το διπλου συμπλέκτη του βάλανε στο Puma? Τι γίνεται με αυτούς που πηραμε το παλιό αυτόματο? Θα βρίσκουν ανταλλακτικά? Δηλαδή βγάλανε αυτόματο κιβώτιο και το χρησιμοποίησαν για 2 χρόνια και μετά πάπαλα? Εκτός και εάν υπάρχει σαν επιλογή σε άλλες αγορές. Εάν είχα πάρει το παλιό αυτόματο θα ήμουν λίγο προβληματισμένος τώρα.
Εννοείς προφανώς στο 1.000αρι. Οχι δεν το σταμάτησε, παράγεται κανονικά. Απλά οι φωστήρες της FMH σταμάτησαν να το εισάγουν. Και φυσικά δεν τίθεται θέμα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, γιατί το κιβώτιο παράγεται κανονικά. Και επίσης φυσικά είναι καλύτερο (και ακριβότερο) από το DCT 7 που μπαίνει στα μικρότερα.
-
Δλδ επί παραγγελία δεν μπορείς να παραγγείλεις πχ αυτόματο ντίζελ; Αφού στον διαμορφωτή υπάρχει κανονικά
-
Δλδ επί παραγγελία δεν μπορείς να παραγγείλεις πχ αυτόματο ντίζελ; Αφού στον διαμορφωτή υπάρχει κανονικά
Φυσικά και μπορείς. Μιλάω για το 1.000αρι mHEV, το οποίο δεν εισάγεται στην Ελλάδα αλλά π.χ. στην Γερμανία υπάρχει κανονικά, δλδ. δεν έχει σταματήσει η παραγωγή του.
-
Και ρε Φανη πως γίνεται να το φέρεις από εκεί; υπαρχει κάποιο νημα να πουμε λεπτομέρειες;
Δηλαδη, πες θέλεις να φέρεις ένα καινούργιο focus από Γερμανία, τι κάνεις;
-
Και ρε Φανη πως γίνεται να το φέρεις από εκεί; υπαρχει κάποιο νημα να πουμε λεπτομέρειες;
Δηλαδη, πες θέλεις να φέρεις ένα καινούργιο focus από Γερμανία, τι κάνεις;
Εαν μιλάς για το 1.000 απλό είναι, πας και το φέρνεις (γιατί το diesel εισάγεται ούτως ή άλλως). Αρκεί να έχεις υπόψιν σου τα εξής γενικά για εισαγωγή νέου Φόρντ από Γερμανία:
-
Είναι πολύ πιο ακριβό στην Γερμανία! Σκέψου το 1.000αρι αυτόματο έχει €26.000 με την έκπτωση σε ST Line X (αρα φτάνει για πλάκα €28Κ στην Ελλάδα με τελωνείο και μεταφορικά).
-
Δεν έχει 8ετή εγγύηση στάνταρ, πρέπει να την πληρώσεις έξτρα.
-
Προφανώς δεν μπορείς να το πάρεις με χρηματοδότηση.
-
Εαν δεν έχει εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου- εξοπλισμού θέλει έγκριση τύπου.
Οπότε με βάση όλα τα παραπάνω υπάρχει περίπτωση να βγαίνει ασύμφορα ακριβά, όσο έχει το 182αρι στην Ελλάδα!!
-
-
Παιδια συγγνωμη αν απαντηθηκε νωριτερα... Το 1.5 182 υπαρχει ακομα διαθεσιμο για παραγγελια?? Νομιζα οτι ειχαν σταματησει τον 1.5!
-
Παιδια συγγνωμη αν απαντηθηκε νωριτερα... Το 1.5 182 υπαρχει ακομα διαθεσιμο για παραγγελια?? Νομιζα οτι ειχαν σταματησει τον 1.5!
Ναι φυσικά υπάρχει. Παράγεται κανονικά με τον 1.5 (σε 150 και 182 ίππους). Απλά στην Ελλάδα εισάγεται μόνο το 182αρι με αυτόματο κιβώτιο.
-
από Γερμανία αξίζει να φέρει κανείς αυτοκίνητα ελαχίστων χιλιομέτρων ή μηδενικών χιλιομέτρων πινακιδωμένα ή pre-registration που βγαίνουν σε προσφορά.
να κάνει και όσο μπορεί παζάρι, εννοείται να μην πληρώσει 2 φορές ΦΠΑ (βλέπω τιμή προ φόρου για αυτόματο χιλιάρι κάτω από 16,000€ ) και ας πάρει την ελάχιστη εγγύηση, κάνει μια ασφάλιση εδώ. Προφανώς όλα αυτά είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν από να γραφτούν. Εγώ πάντως γι αυτό ΔΕΝ πήρα Focus και πήρα ένα άλλο αυτοκίνητο εδώ, στα λεφτά που θα έδινα για το Focus αυτό στη Γερμανία... ας όψεται η FMH που επιλέγει το μοντέλο πωλήσων του να αποτελεί 'εμπόδιο' μεταξύ του προϊόντος και του αγοραστή.
Ford Focus Turnier Active Aut. Navi+PDC+DAB+Privacy+1 as Estate Car in Karlsruhe (mobile.de)
-
από Γερμανία αξίζει να φέρει κανείς αυτοκίνητα ελαχίστων χιλιομέτρων ή μηδενικών χιλιομέτρων πινακιδωμένα ή pre-registration που βγαίνουν σε προσφορά.
Αυτά που είναι στις €19.000, θα φτάσουν τελική στην Ελλάδα περίπου €22.000.
Ford Focus MK4