-
Χαχαχα. Σε μια αποθήκη στη Θήβα δουλεύω. Ψιλοβαρετη δουλειά. Βέβαια μένω βόρεια προάστια άρα κάνω πολλά χλμ τη μέρα. Ευτυχώς όχι με το 2008.
Εχω ένα opel combo κλουβάκι για αυτή τη δουλειά.
Ή Εύβοια προέκυψε λόγω της καταγωγής της συζύγου. Τουλάχιστον έχουμε αυτό και χαιρόμαστε το suv μας λίγο
-
Ως κάτοχος βενζίνης 100 άλογα θα σου πω ότι θα μείνεις ευχαριστημένος, ειδικά από τη στιγμή που η ταχύτητα δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Όχι ότι υστερεί παρόλα αυτά.
Το αμάξι τραβάει ικανοποιητικά. Σε ταξίδι με 3 άτομα φορτωμένο πορτ μπαγκαζ σε στροφές και ανηφόρες βόρειας Εύβοιας έμεινα ευχαριστημένος.
Επειδή και εγώ για τον ίδιο λόγο το πήρα, οικογένεια, άνετο ταξίδι χωρίς ζόρια, εχεις κάνει πολύ καλή επιλογή, σε σχέση με αυτά που ζητάς
Και από κατανάλωση πως τα πας;;
-
Χαχαχα. Σε μια αποθήκη στη Θήβα δουλεύω. Ψιλοβαρετη δουλειά. Βέβαια μένω βόρεια προάστια άρα κάνω πολλά χλμ τη μέρα. Ευτυχώς όχι με το 2008.
Εχω ένα opel combo κλουβάκι για αυτή τη δουλειά.
Ή Εύβοια προέκυψε λόγω της καταγωγής της συζύγου. Τουλάχιστον έχουμε αυτό και χαιρόμαστε το suv μας λίγο
Combo από τα τελευταία;! Berlingo όνειρο ζωής ήταν!
-
Είχα το παλιο (2006) και οδηγάω κάθε μέρα στην δουλειά το καινούργιο(2014)
Το παλιο πετρελαιο το καινούριο βενζίνη
Το παλιο καλυτερο
-
Ως κάτοχος βενζίνης 100 άλογα θα σου πω ότι θα μείνεις ευχαριστημένος, ειδικά από τη στιγμή που η ταχύτητα δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Όχι ότι υστερεί παρόλα αυτά.
Το αμάξι τραβάει ικανοποιητικά. Σε ταξίδι με 3 άτομα φορτωμένο πορτ μπαγκαζ σε στροφές και ανηφόρες βόρειας Εύβοιας έμεινα ευχαριστημένος.
Επειδή και εγώ για τον ίδιο λόγο το πήρα, οικογένεια, άνετο ταξίδι χωρίς ζόρια, εχεις κάνει πολύ καλή επιλογή, σε σχέση με αυτά που ζητάς
Από κατανάλωση πως το βλέπεις;;;;
-
6.8 μικτή έχω εγώ μετά από 7000.Έχει κολλήσει για πολύ καιρό στο 6.8 το δικό μου. Αν με το καλο μπορεσω και κανω ταξίδι το καλοκαιρι γυρω στα 2000 χιλιόμετρα Θα δω αν υπάρχει περίπτωση στο ταξίδι.να πέσει πιο χαμηλά.
-
και εγώ στα 6.6 μικτή είμαι με 2500χλμ.
-
Καλησπέρα σας, χρόνια πολλά και καλώς σας βρήκα.Νεος στην παρέα σας, έφτιαξα λογαριασμό για να συμμετάσχω στη συζήτηση για το 2008.Πιο συγκεκριμενα για να εκφράσω κάποιες απορίες και να λάβω μερικες συμβουλές. Έχω ερωτευτεί αυτό το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που βγήκε.Τωρα οριμασε ο καιρός και η τσέπη μου και τους επόμενους μήνες θα κάνω την κίνηση μου να το αγοράσω.Πηγα πριν λίγες μέρες σε αντιπροσωπεία να το δω και έκανα και τεστ drive.Δεν το συζητάμε ότι το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, όσο πιο πολύ το ζεις και το βλέπεις τόσο πιο πολύ το αγαπάς.Απο την μικρή μου βόλτα που του έκανα όμως μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες και μικρες ενστάσεις σχετικά με την ποιότητα του. Καταρχάς οδήγησα την έκδοση των 100 ίππων.Ενω στην Εθνική το αμάξι δειχνει να έχει αρκετή ροπή και δύναμη , μέσα στα στενάκια, μου φάνηκε σε κάποια σημεία πως ζητούσε από δευτέρα να βάλω πρώτη,σαν να εβηχε και ήταν έτοιμο να σβήσει.Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ,όταν βγήκα στην εθνική το ξέχασα βεβαίως αλλά η απορία παραμένει.Φορτωμενο ,σε ανηφόρα και με χαμηλές στροφές και ταχυτητες τα καταφέρνει η θα έχω θέμα;Εδώ να αναφέρω πως έχω το focus 1600 ti με τα 115 άλογα (κατά πολλούς 125) και δεν θέλω να πάρω καινούργιο αμάξι που να υπολείπεται φανερά σε δύναμη του παλιού. Το άλλο και μάλλον πιο σημαντικό που δεν μου άρεσε και μου έκανε επίσης εντύπωση ήταν ο επιλογέας.Λαστιχενια αίσθηση τόσο στην αφή όσο και στο κούμπωμα με μια ελαφριά ασάφεια μεταξύ πρώτης και δευτέρας.Το χειρότερο όμως που ήταν και αυτό που με ενόχλησε ήταν πως ακουμπωντας το χέρι μου στο λεβιέ,ένιωθα το γουργουρισμα του κινητήρα.Την πρώτη φορά λέω είναι τυχαίο, θα έγινε επειδή έχω χαμηλή ταχύτητα.Ομως το ίδιο συνέβη όλες τις φορές που έκανα αλλαγή.Επειδη οδηγώ 23 χρόνια και αυτό είναι και το επάγγελμα μου και έχω οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα,ομολογω πως αυτό το έχω συναντήσει μόνο σε ένα αγροτικό που είχα παλιότερα σε μια εταιρία και φυσικά ήταν πετρέλαιο.Βεβαιως μετά από λίγο καιρό εκείνος ο επιλογεας κλωτσούσε όταν πατουσα γκάζι και έτρεμε σε όλες τις στροφές.Πως δικαιολογείται το εν λόγω γουργουρισμα;Οι φίλοι κάτοχοι το έχουν παρατηρήσει;Τους ενοχλεί;Έχει υπάρξει επιδείνωση με χαρακτηριστικά όπως στο αγροτικό που ανέφερα;Να πω την αλήθεια για μένα ήταν μεγάλη απογοήτευση ακόμα και αν δεν παίζει κανένα ρόλο στην αξιοπιστία του κιβωτίου γενικότερα.Το σαραβαλο το φοκους που το έχω πληρώσει πενταπλο απο κάθε είδους ζημιά που έχει βγάλει μετά από 17 χρόνια δεν μου έχει κάνει ποτε κάτι αντίστοιχο.Ακομα και τώρα ακουμπάς το χέρι σου στο λεβιέ και δεν νιώθεις τίποτα,είναι βελουδινος όπως την πρώτη μερα.
-
Το χειρότερο όμως που ήταν και αυτό που με ενόχλησε ήταν πως ακουμπωντας το χέρι μου στο λεβιέ,ένιωθα το γουργουρισμα του κινητήρα.Την πρώτη φορά λέω είναι τυχαίο, θα έγινε επειδή έχω χαμηλή ταχύτητα.Ομως το ίδιο συνέβη όλες τις φορές που έκανα αλλαγή.Επειδη οδηγώ 23 χρόνια και αυτό είναι και το επάγγελμα μου και έχω οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα,ομολογω πως αυτό το έχω συναντήσει μόνο σε ένα αγροτικό που είχα παλιότερα σε μια εταιρία και φυσικά ήταν πετρέλαιο.Βεβαιως μετά από λίγο καιρό εκείνος ο επιλογεας κλωτσούσε όταν πατουσα γκάζι και έτρεμε σε όλες τις στροφές.Πως δικαιολογείται το εν λόγω γουργουρισμα;
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Το γουργουρητό στο λεβιέ οφείλεται το πιθανότερο επειδή το μοτέρ είναι τρικύλινδρο. Έχεις ξαναοδηγήσει τρικύλινδρο; Oι κραδασμοί του στα περισσότερα αμάξια μεταφέρονται και στο λεβιέ ταχυτήτων ακόμη και με νεκρά (σε άλλα αμάξια περισσότερο,σε άλλα λιγότερο).
Όσον αφορά τη δύναμη του κινητήρα,μόνο εσύ μπορείς να καταλάβεις με εκτεταμένα όσο γίνεται test drive,αν σου κάνει.Επειδή αναφέρεις πως είσαι έμπειρος οδηγός,θα γνωρίζεις πως με περίπου ίση ιπποδύναμη,τα τούρμπο -λόγω ροπής- σου προσφέρουν μια άμεση ισχύ σε χαμηλο/μεσαίες στροφές,ενώ στα ατμοσφαιρικά πρέπει να ανέβεις ψηλότερα για να πάρεις την ίδια δύναμη.
Καλή αγορά και καλορίζικο ότι αποφασίσεις!
-
Καλησπέρα σας, χρόνια πολλά και καλώς σας βρήκα.Νεος στην παρέα σας, έφτιαξα λογαριασμό για να συμμετάσχω στη συζήτηση για το 2008.Πιο συγκεκριμενα για να εκφράσω κάποιες απορίες και να λάβω μερικες συμβουλές. Έχω ερωτευτεί αυτό το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που βγήκε.Τωρα οριμασε ο καιρός και η τσέπη μου και τους επόμενους μήνες θα κάνω την κίνηση μου να το αγοράσω.Πηγα πριν λίγες μέρες σε αντιπροσωπεία να το δω και έκανα και τεστ drive.Δεν το συζητάμε ότι το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, όσο πιο πολύ το ζεις και το βλέπεις τόσο πιο πολύ το αγαπάς.Απο την μικρή μου βόλτα που του έκανα όμως μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες και μικρες ενστάσεις σχετικά με την ποιότητα του. Καταρχάς οδήγησα την έκδοση των 100 ίππων.Ενω στην Εθνική το αμάξι δειχνει να έχει αρκετή ροπή και δύναμη , μέσα στα στενάκια, μου φάνηκε σε κάποια σημεία πως ζητούσε από δευτέρα να βάλω πρώτη,σαν να εβηχε και ήταν έτοιμο να σβήσει.Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ,όταν βγήκα στην εθνική το ξέχασα βεβαίως αλλά η απορία παραμένει.Φορτωμενο ,σε ανηφόρα και με χαμηλές στροφές και ταχυτητες τα καταφέρνει η θα έχω θέμα;Εδώ να αναφέρω πως έχω το focus 1600 ti με τα 115 άλογα (κατά πολλούς 125) και δεν θέλω να πάρω καινούργιο αμάξι που να υπολείπεται φανερά σε δύναμη του παλιού. Το άλλο και μάλλον πιο σημαντικό που δεν μου άρεσε και μου έκανε επίσης εντύπωση ήταν ο επιλογέας.Λαστιχενια αίσθηση τόσο στην αφή όσο και στο κούμπωμα με μια ελαφριά ασάφεια μεταξύ πρώτης και δευτέρας.Το χειρότερο όμως που ήταν και αυτό που με ενόχλησε ήταν πως ακουμπωντας το χέρι μου στο λεβιέ,ένιωθα το γουργουρισμα του κινητήρα.Την πρώτη φορά λέω είναι τυχαίο, θα έγινε επειδή έχω χαμηλή ταχύτητα.Ομως το ίδιο συνέβη όλες τις φορές που έκανα αλλαγή.Επειδη οδηγώ 23 χρόνια και αυτό είναι και το επάγγελμα μου και έχω οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα,ομολογω πως αυτό το έχω συναντήσει μόνο σε ένα αγροτικό που είχα παλιότερα σε μια εταιρία και φυσικά ήταν πετρέλαιο.Βεβαιως μετά από λίγο καιρό εκείνος ο επιλογεας κλωτσούσε όταν πατουσα γκάζι και έτρεμε σε όλες τις στροφές.Πως δικαιολογείται το εν λόγω γουργουρισμα;Οι φίλοι κάτοχοι το έχουν παρατηρήσει;Τους ενοχλεί;Έχει υπάρξει επιδείνωση με χαρακτηριστικά όπως στο αγροτικό που ανέφερα;Να πω την αλήθεια για μένα ήταν μεγάλη απογοήτευση ακόμα και αν δεν παίζει κανένα ρόλο στην αξιοπιστία του κιβωτίου γενικότερα.Το σαραβαλο το φοκους που το έχω πληρώσει πενταπλο απο κάθε είδους ζημιά που έχει βγάλει μετά από 17 χρόνια δεν μου έχει κάνει ποτε κάτι αντίστοιχο.Ακομα και τώρα ακουμπάς το χέρι σου στο λεβιέ και δεν νιώθεις τίποτα,είναι βελουδινος όπως την πρώτη μερα.
Φίλε μου μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω αλλά και γω είμαι στο περίμενε δεν μου ήρθε ακόμα, αλλά από όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα είναι πως δεν έχει και από τα καλύτερα χειροκίνητα κιβώτια η peugeot αλλά έχει από τα καλύτερα αυτόματα, τώρα στο θέμα που είπες ότι ένιωθες πως πρέπει να κατεβάσεις από 2αρα 1η νομίζω έτυχε γιατί ο κινητήρας έχει 200nm ροπή, θα σε βοηθήσουν βέβαια περισσότερο τα παιδιά που το έχουν σε βενζίνη, kakos lykos parikon, εγώ το παρήγγειλα σε diesel. Πάντως καλώς ήρθες στο forum
-
Σχεδον κανενας κινητηρας μικρου κυβισμου δεν 'τραβαει' χωρις να κλωτσαει με 800στρ και 2α
-
Σχεδον κανενας κινητηρας μικρου κυβισμου δεν 'τραβαει' χωρις να κλωτσαει με 800στρ και 2α
+1
Κάτω από 1.800-2.000 σ.α.λ. τα περισσότερα μικρού κυβισμού τούρμπο είναι σχεδόν πεθαμένα,σε σχέση με έναν π.χ. 1600άρη άτμο. Κι είναι λογικό,αφού η τουρμπίνα συνήθως ξεκινά να μπαίνει στο παιχνίδι από εκεί και πάνω.
-
Καλησπέρα σας κύριοι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Δεν έχω ξαναοδηγησει τρικιλυνδρο(,μόνο μηχανή) οπότε εμπιστευομαι απολύτως την άποψη που τέθηκε πως σε αυτό οφείλεται το γουργουρητο που περνάει στο λεβιέ.Οσον αφορά στο βηξιμο χαμηλά μου έκανε και εμένα εντύπωση πως γίνεται με τόση ροπή, αλλά η απάντηση του φίλου πιο πάνω ότι τα μικρου κυβισμού τούρμπο είναι ψοφια τόσο χαμηλά, απάντησε στην απορια μου.Συνηθιζεται όμως αυτό; Ξεπερνιέται με κάποιον τρόπο;Μπορείς δηλαδή πχ να παίζεις με πιο ψηλα τις στροφές χωρίς να προκαλέσεις πρόβλημα η υπερβολική κατανάλωση και να μην καταλαβαίνεις, να μην σε επηρεάζει αυτή η αδυναμία χαμηλά;Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πολύ να ανέβω στην έκδοση των 130 ίππων αλλά το βαλαντιο μου δεν φτάνει εκεί και γι'αυτό κοιτάζω ως εναλλακτική το puma, που όμως δεν αρέσει καθόλου στη γυναίκα μου και εμένα δεν με τρελαίνει σαν το 2008.Για να ειμαι δίκαιος υπήρχαν και πράγματα που μου άρεσαν στο αυτοκίνητο πέραν της ομορφιάς όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης.Επισης η αισθηση και αποτελεσματικότητα των φρένων ήταν ιδανική.Η κατανάλωση που είδα επίσης με άφησε ικανοποιημένο ,το τιμόνι είναι πολύ καλό για τα γούστα μου και αρκετά άμεσο ,ενώ κόβει και πάρα πολύ, το αυτοκίνητο θέλει λίγα μέτρα για να πραγματοποιήσει για παράδειγμα μια αναστροφή.Ενα μικρό ψεγάδι που βρήκα από την άλλη είναι το χερούλι της πόρτας που τουλαχιστον στην έκδοση active που οδήγησα μου φάνηκε χειριστης ποιότητας ( το χτύπησα με το γονατο μπαίνοντας και ακούστηκε σαν άδειος κουβας) και άλλο ένα ότι όταν ρύθμισα στο ύψος(1.92) μου τη θέση οδήγησης δεν έβλεπα εντελώς το ταμπλό αλλά αυτό το θεωρώ πταίσμα και πιστεύω πως αν πάρω το αμάξι θα βρω την ιδανική θέση.Τελος να πω πως αν και στη θέση που ρύθμισα το κάθισμα έχασα λίγο από την ορατότητα μπροστά χαμηλά, το αμάξι οδηγείται σαν ένα μικρό αυτοκίνητο και ο όγκος του συνηθίζεται στα πρώτα λεπτά , πράγμα που θεωρώ πάρα πολύ καλό.
-
Μπορείς να οδηγήσεις το puma(εδώ ίσως λόγω μπαταρίας mild hybrid να μη δεις πρόβλημα στις χαμηλές στροφές) , το captur κάνα kona που είναι τρικυλινδρα 1000αρια και αυτά ώστε να δεις τα σημεία που δε σου άρεσαν στο 2008 και να έχεις μέτρο σύγκρισης. Οπωσδήποτε αν σκέφτεσαι να πάρεις με το 3d πίνακα οργάνων να βρεις αμάξι ώστε να δεις τη θέση οδήγησης. Όταν είναι κρύα η μηχανή νοιώθεις το τράνταγμα όπως και οι αλλαγές ταχυτήτων είναι κάποιες φορές ζορικες. Επίσης 1η με 2α έχει μεγάλη απόσταση οπότε θέλει να δώσεις γκάζια ειδικά σε ανηφόρα.Εννοειται θα αλλάξεις τον τρόπο οδήγησης σου αν πήγαινες στο stop σιγά σιγά με 2α και ξεκινούσες όπως και γω με τα ατμοσφαιρικά,εδώ θέλει να βάλεις 1η. Διορθώστε αν κάνω λάθος αλλά και με τα 130 άλογα αν είσαι κοντά στις 1000 στροφές πάλι δε θα τραβάει ;
Η προσωπική μου άποψη αν δε σε ενδιαφέρει ο εσωτερικός διάκοσμος του αυτοκινήτου πας σε αυτόματο στην έκδοση active.Αλλιώς δέχεσαι το χειροκίνητο με τα ελαττώματα του όπως όλοι μας.Σκεψου η όπισθεν δε μπαίνει κατευθείαν κάποιες φορές οπότε αφήνω συμπλέκτη και ξαναβαζω ή βάζω 1η και μετά όπισθεν.
-
Δεν χρειαζεται να βαλεις 1η. Αν αφησεις συμπλεκτη και τον ξαναπατησεις , συνηθως μπαινει
-
Για να βρω ακριβώς πως κουμπώνει σωστά η δευτερα έκανα μια βδομάδα, ισως να φταίω εγώ απλά σε κανένα άλλο κιβώτιο δεν έχω βρει τετοια διαδρομή
Στο μπερλινγκο της δουλειάς αν δεν την κανεις σωστά την διαδρομή ακους γρανάζι.κι επειδή το οδηγούμε 5 άτομα και το κάνει και στους 5 μάλλον δεν αρμενίζουμε στραβά
-
Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!
Πήγα σήμερα και είδα το 2008. Όμορφο αυτοκίνητο οι διαστάσεις του καλές για επαρχιακό νησί που είμαι εγώ αλλά εντόπισα στο πράγματα που δεν μου άρεσαν. 1) Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού μου φάνηκε στενός για τις δικές μου διαστάσεις ( είμαι 185, 86 κιλά) 2) Για να μπαινοβγαινω σχετικά άνετα έβαλα το κάθισμα τέρμα κάτω αλλά συνέχεια το πόδι μου έβρισκε στο δόντι που κάνει το πάτωμα στο σημείο της πόρτας και επιπλέον για να περάσω το πόδι μου κάτω από το τιμόνι έπρεπε να γυρίσω αρκετά το πόδι σε σημείο να είναι αντί εργονομικη η όλη διαδικασία. Βέβαια μου πρόσφεραν μια καλή σχετικά προσφορά για ένα gt line βενζίνη εκθεσιακό με λίγα χιλιόμετρα αλλά με προβληματισαν τα παραπάνω....
-
Καλησπέρα σας κύριοι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Δεν έχω ξαναοδηγησει τρικιλυνδρο(,μόνο μηχανή) οπότε εμπιστευομαι απολύτως την άποψη που τέθηκε πως σε αυτό οφείλεται το γουργουρητο που περνάει στο λεβιέ.Οσον αφορά στο βηξιμο χαμηλά μου έκανε και εμένα εντύπωση πως γίνεται με τόση ροπή, αλλά η απάντηση του φίλου πιο πάνω ότι τα μικρου κυβισμού τούρμπο είναι ψοφια τόσο χαμηλά, απάντησε στην απορια μου.Συνηθιζεται όμως αυτό; Ξεπερνιέται με κάποιον τρόπο;Μπορείς δηλαδή πχ να παίζεις με πιο ψηλα τις στροφές χωρίς να προκαλέσεις πρόβλημα η υπερβολική κατανάλωση και να μην καταλαβαίνεις, να μην σε επηρεάζει αυτή η αδυναμία χαμηλά;Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πολύ να ανέβω στην έκδοση των 130 ίππων αλλά το βαλαντιο μου δεν φτάνει εκεί και γι'αυτό κοιτάζω ως εναλλακτική το puma, που όμως δεν αρέσει καθόλου στη γυναίκα μου και εμένα δεν με τρελαίνει σαν το 2008.Για να ειμαι δίκαιος υπήρχαν και πράγματα που μου άρεσαν στο αυτοκίνητο πέραν της ομορφιάς όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης.Επισης η αισθηση και αποτελεσματικότητα των φρένων ήταν ιδανική.Η κατανάλωση που είδα επίσης με άφησε ικανοποιημένο ,το τιμόνι είναι πολύ καλό για τα γούστα μου και αρκετά άμεσο ,ενώ κόβει και πάρα πολύ, το αυτοκίνητο θέλει λίγα μέτρα για να πραγματοποιήσει για παράδειγμα μια αναστροφή.Ενα μικρό ψεγάδι που βρήκα από την άλλη είναι το χερούλι της πόρτας που τουλαχιστον στην έκδοση active που οδήγησα μου φάνηκε χειριστης ποιότητας ( το χτύπησα με το γονατο μπαίνοντας και ακούστηκε σαν άδειος κουβας) και άλλο ένα ότι όταν ρύθμισα στο ύψος(1.92) μου τη θέση οδήγησης δεν έβλεπα εντελώς το ταμπλό αλλά αυτό το θεωρώ πταίσμα και πιστεύω πως αν πάρω το αμάξι θα βρω την ιδανική θέση.Τελος να πω πως αν και στη θέση που ρύθμισα το κάθισμα έχασα λίγο από την ορατότητα μπροστά χαμηλά, το αμάξι οδηγείται σαν ένα μικρό αυτοκίνητο και ο όγκος του συνηθίζεται στα πρώτα λεπτά , πράγμα που θεωρώ πάρα πολύ καλό.
Προέρχεσαι από ατμοσφαιρικό κινητήρα για αυτό το λόγο σου έδωσε αυτή την αίσθηση. Ο συνδυασμός λίγων κυβικών και χαμηλότερης συμπίεσης όσο το αυτοκίνητο είναι σε πολύ χαμηλές στροφές και δεν έχει μπεί η τουμπίνα στο παιχνίδι έχει αυτή την συμπεριφορά. Συνηθίζεται/μαθαίνεται όμως, μην ανησυχείς... τα προηγούμενης γενιάς τούρμπο είχαν πολύ πιο έντονο το παραπάνω φαινόμενο.
Οι τσιπιές που αναφέρεις είναι αναμενόμενες για την κατηγορία του οχήματος. Σε άλλους κατασκευαστές είναι λίγο χειρότερα τα πράγματα και στους πιο premium λίγο καλύτερα. Ορατότητα / εργονομία δεν πουλάνε όσο η εξωτερική εμφάνιση.. έχεις ακούσει που λένε μπρός τα κάλη τι είναι ο πόνος.
Αυτό με το τρέμουλο στο λεβιέ ταχυτήτων το παρατηρώ σε όλα τα αυτοκίνητα. Σε κάποια το λές ανεπαίσθητο και σε άλλα πιο έντονο.
Από εκεί και πέρα αν σου αρέσει καλορίζικο και μην πολυσκέφτεσαι τις λεπτομέρειες.
-
Ισχύουν τα εργονομικά φάουλ που εντοπισες , τα ίδια είχα βρει και εγώ ,6εκ ψηλότερος και πολλά κιλά βαρύτερος.
Είχα τερματίσει την θέση κάτω αλλά πάντα το γόνατο μου έβρισκε ενοχλητικά.
Για ψηλούς σε αυτό το αμάξι μπαίνεις μόνο με την όπισθεν και μετά λυγίζεις προσεκτικά τα πόδια. Στο βγες θέλει πάλι να στραβωσεις πολύ τα πόδια.
Εμένα με ενοχλησε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλο αμάξι b c suv έχω μπει τα τελευταία χρόνια και είναι πολλά , το τιμόνι είναι τόσο χαμηλωμενο που ψηλός βρίσκει σε όποια ρύθμιση και αν το κάνει. Αν συνηθίσεις στο στραμπουλιγμα όλα καλά!
-
Είναι κρίμα ρε παιδί μου γιατί κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ σαν μέγεθος σχέδιο κλπ αλλά από την στιγμή που μιλάμε για μια αγορά 10 ετιας + θέλω να μην έχω τέτοια θέματα και με προβληματίζει. Ποιο άλλο αυτοκίνητο θα είναι λίγο πιο άνετο? Έχει κάποιος εικόνα?
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)