1 Είναι δυνατόν εν έτει 2021 που τα πάντα γίνονται για την ασφάλεια να κάνουν οι εταιρίες τέτοιες πατάτες;Θεωρώ το φλας του puma επικίνδυνο ειδικά για μηχανές που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες και πρέπει να δουν το φλας απο το πρώτο αναμμα. 2 Γιατί να είναι αυτόματο για να ανάψει από απόσταση;Δεν θυμάμαι ,θέλει συμπλέκτη για να πάρει μπρος;Ακόμα και έτσι όμως που το δύσκολο να παρακαμφθεί αυτό;Κρίμα πάντως,θα ήταν πολύ ευχάριστη λύση.
Latest posts made by paris2018
-
RE: Ford Puma 2019
-
RE: Ford Puma 2019
Καλησπέρα.Με αφορμή ένα παλιότερο ποστ από ένα φίλο που έλεγε ότι η γυναίκα του του είπε πως δεν φαίνεται καλά το φλας του αυτοκινήτου,οπότε βλέπω ένα puma περιμένω να δω να ανέβει το φλας.Σημερα τελικά καταφερα να το δω.Οντως το φλας φαίνεται λίγο και αν ανάψουν και τα στοπ ,δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου.Ειλικρινα το θεωρώ μεγάλο σφάλμα και ρίσκο για την ασφάλεια και αν είναι όλα τα αυτοκίνητα έτσι θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρξει μέχρι και ανάκληση.Απαραδεκτο.Θελω ακόμα να κάνω μια ερώτηση.Το fordpass τι ακριβώς δυνατότητες έχει; Το πιο χρήσιμο για μένα θα ήταν να μπορούσες να το βάλεις μπρος πριν φτάσεις στο αμάξι και να δουλεύει το κλιματιστικό ώστε να δροσίσει.Φανταζομαισεν γίνεται αλλά θα ήταν πολύ καλός γινόταν....( Θυμήθηκα και μια εξωγήινη bmw που μου έδειξε μια φορα ένας γνωστός που έπαιρνε μπρος από το χειριστήριο και την έκανε και εμπρός πίσω)
-
RE: Ford Puma 2019
Καλησπέρα.Εχει κάνεις το αυτόματο;Αξίζει τον κόπο;
-
RE: Ford Puma 2019
Καλησπέρα στους φίλους.Πηγα σήμερα και έκανα test drive το st line με τα 125 άλογα.Θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις και τις ενστάσεις μου.Καταρχας να πω για τη θέση οδήγησης Άριστη για ψηλό αυτοκίνητο.Δυστυχως τα γόνατα μου βρίσκουν αριστερά στην πόρτα και δεξιά στην κονσόλα(είμαι 1.93) κάτι που με ενοχλεί και στο φοκους του 2005 που έχω τώρα και πάντα με κούραζε στα ταξίδια.Εδω έρχεται και η πρώτη μεγάλη ένσταση ..γιατί ρε Φορντ η κονσόλα να κουνιέται με κάθε σπρώξιμο από το πόδι;Το είχα δει σε reviews αλλά από κοντά είναι ακόμα πιο ενοχλητικό.Κατα τα τα άλλα το εσωτερικό είναι όμορφο και εργονομικό με πολλά μαλακά πλαστικά και δείχνει αρκετά ποιοτικό.Αυτο που μου άφησε μέτριες εντυπώσεις είναι η επένδυση του τιμονιού.Ομορφη μαλακή με πολύ ωραία αφή αλλά μου έδωσε την αίσθηση ότι στην πάροδο του χρόνου θα είναι ευαίσθητη στη φθορά.Μου άρεσε πάρα πολύ ο επιλογέας των ταχυτήτων και σε αίσθηση και σε κούμπωμα , στα πάντα.Επισης δεν ένιωσα τον παραμικρό κραδασμό -γουργουρισμα του κινητήρα στο λεβιέ σαν αυτό που είχα αναφέρει στο νήμα του 2008 και με είχε ενοχλήσει πολύ.Μαλλον η εξήγηση που μου είχαν δώσει κάποιοι φίλοι ότι για το εν λόγω γουργουρισμα φταίει ο τρικιλυνδρος κινητήρας δεν ισχύει.Οσον αφορά στην ποιότητα κύλισης περίμενα το αμάξι λίγο καλύτερο.Το ένιωσα αρκετά σκληρό και με αρκετό θόρυβο να περνάει στην καμπίνα σε σχέση ειδικά με το 2008.Θεωρω το τιμόνι αρκετά κοφτερό και την αίσθηση του αυτοκινήτου πιο σπορ αλλά δυστυχώς εμένα δεν με πολυυαγγιζει πλέον και μάλλον θα προτιμούσα την ανεση.Οσον αφορά στον κινητήρα μπορώ να πω ότι έμεινα απολύτως ικανοποιημένος και δεν ένιωσα το κρέμασμα χαμηλά που είχα δει στο 2008 με τα 100 άλογα.Γενικως το puma μου άφησε καλές εντυπώσεις αλλά έχω δεύτερες σκέψεις.Επειδη είχα οδηγήσει περσι το focus θεωρώ ότι είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και μπορεί τελικώς να περιμένω να βγει το facelift.Ξερω θα μου πείτε διαφορετική κατηγορία ,αλλά το ποσοστό ικανοποίησης από κάθε αυτοκίνητο ξεπερνάει για μένα το θέμα μόδας ομορφιάς η πολυχρηστικότητας.
-
RE: Ford Puma 2019
Μειον 300 είναι αυτές οι τιμες η όχι; Επίσης για το x κατάλαβες τι παραπάνω έχει γιατί όπως είπα με τα πακέτα που προστίθενταιδεν κατάλαβα τίποτα.
-
RE: Ford Puma 2019
Για το st line μου έδωσαν τιμη 20800.Εχει περάσει και ενας μήνας βέβαια.Απο την άλλη στο σάιτ ακόμα και την x να βαλω,μου προσθέτει μόνο του 2πακετα και ανεβαίνει η τιμή παραπάνω.Συν ότι είναι κακοφτιαγμένο και με περίεργες γραμματοσειρες στους εξοπλισμούς και δεν μπορώ να καταλάβω ποιο αμάξι έχει τι.
-
RE: Ford Puma 2019
Μου τη δίνουν τα ταμπούρα
.Το 1996 η 146 που πηραμε ειχε ταμπουρα.Το 2006 το focus που ηταν και η sport εκδοση είχε ταμπουρα,ε οχι και το καινούργιο αμαξι του 2021 να εχει ταμπουρα!Κάπου ώπα δηλαδή.Ενταξει πλάκα κάνω, δεν με πειράζει τόσο πολύ, για μένα είναι καθαρά αισθητικό το θέμα, δεν έχω τσεκαρει και αν φαίνονται άσχημα αναλόγως ζάντας.Παρεμπιπτοντως δεν είχα καταλάβει ότι η x βγαίνει και με 125 άλογα,νόμιζα ότι είναι μονομε 155.Ποια η τιμή της γιατί με το σάιτ της ford δεν βγάζω άκρη.Η προσφορά που πήρα από κατάστημα δεν έχει πολύ μεγάλη σχέση με αυτά που λέει το σάιτ.
-
RE: Ford Puma 2019
Καλησπέρα.Εχω διαβάσει αρκετές σελίδες από το νήμα.Η αλήθεια είναι πως η πρώτη μου επιλογή είναι το 2008 για το οποίο είχα κάνει τις σχετικές ερωτήσεις στο ανάλογο νήμα και δεύτερη επιλογή είναι το puma.Δυστυχως η 'καλή ' έκδοση του 2008 υπερβαίνει το budget μου οπότε πλέον κοιτάω πιο εντατικά το ford.Μεγαλο κίνητρο και στου φυσικά η εγγύηση και η πολύ καλύτερη χρηματοδότηση.Θα ήθελα να μου πείτε συνοπτικά μερικά πράγματα.Οι τσιπιες που έχουν αναφερθεί για το puma ποιες είναι;Το εσωτερικό του που έχω μπει αλλά δεν έχω οδηγήσει,μου φάνηκε πολύ καλό.Αντιθετως στο 2008 που οδήγησα είχα τις ενστάσεις μου.Επισης τα θέματα με την κακή συναρμογή έχουν επιλυθεί;Τι ακριβώς αφορούν;Αυτό που με χαλάει πιο πολύ πάντως στην st line είναι τα ταμπούρα αλλά για την x επίσης δεν έχω τα χρήματα να ανέβω.Αλλαζει αυτό με κάποιον τρόπο;Μπορώ πχ να ζητήσω να κουβαλούν δισκόφρενα με ένα λογικό κόστος;
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Καλησπέρα σας κύριοι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Δεν έχω ξαναοδηγησει τρικιλυνδρο(,μόνο μηχανή) οπότε εμπιστευομαι απολύτως την άποψη που τέθηκε πως σε αυτό οφείλεται το γουργουρητο που περνάει στο λεβιέ.Οσον αφορά στο βηξιμο χαμηλά μου έκανε και εμένα εντύπωση πως γίνεται με τόση ροπή, αλλά η απάντηση του φίλου πιο πάνω ότι τα μικρου κυβισμού τούρμπο είναι ψοφια τόσο χαμηλά, απάντησε στην απορια μου.Συνηθιζεται όμως αυτό; Ξεπερνιέται με κάποιον τρόπο;Μπορείς δηλαδή πχ να παίζεις με πιο ψηλα τις στροφές χωρίς να προκαλέσεις πρόβλημα η υπερβολική κατανάλωση και να μην καταλαβαίνεις, να μην σε επηρεάζει αυτή η αδυναμία χαμηλά;Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πολύ να ανέβω στην έκδοση των 130 ίππων αλλά το βαλαντιο μου δεν φτάνει εκεί και γι'αυτό κοιτάζω ως εναλλακτική το puma, που όμως δεν αρέσει καθόλου στη γυναίκα μου και εμένα δεν με τρελαίνει σαν το 2008.Για να ειμαι δίκαιος υπήρχαν και πράγματα που μου άρεσαν στο αυτοκίνητο πέραν της ομορφιάς όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης.Επισης η αισθηση και αποτελεσματικότητα των φρένων ήταν ιδανική.Η κατανάλωση που είδα επίσης με άφησε ικανοποιημένο ,το τιμόνι είναι πολύ καλό για τα γούστα μου και αρκετά άμεσο ,ενώ κόβει και πάρα πολύ, το αυτοκίνητο θέλει λίγα μέτρα για να πραγματοποιήσει για παράδειγμα μια αναστροφή.Ενα μικρό ψεγάδι που βρήκα από την άλλη είναι το χερούλι της πόρτας που τουλαχιστον στην έκδοση active που οδήγησα μου φάνηκε χειριστης ποιότητας ( το χτύπησα με το γονατο μπαίνοντας και ακούστηκε σαν άδειος κουβας) και άλλο ένα ότι όταν ρύθμισα στο ύψος(1.92) μου τη θέση οδήγησης δεν έβλεπα εντελώς το ταμπλό αλλά αυτό το θεωρώ πταίσμα και πιστεύω πως αν πάρω το αμάξι θα βρω την ιδανική θέση.Τελος να πω πως αν και στη θέση που ρύθμισα το κάθισμα έχασα λίγο από την ορατότητα μπροστά χαμηλά, το αμάξι οδηγείται σαν ένα μικρό αυτοκίνητο και ο όγκος του συνηθίζεται στα πρώτα λεπτά , πράγμα που θεωρώ πάρα πολύ καλό.
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Καλησπέρα σας, χρόνια πολλά και καλώς σας βρήκα.Νεος στην παρέα σας, έφτιαξα λογαριασμό για να συμμετάσχω στη συζήτηση για το 2008.Πιο συγκεκριμενα για να εκφράσω κάποιες απορίες και να λάβω μερικες συμβουλές. Έχω ερωτευτεί αυτό το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που βγήκε.Τωρα οριμασε ο καιρός και η τσέπη μου και τους επόμενους μήνες θα κάνω την κίνηση μου να το αγοράσω.Πηγα πριν λίγες μέρες σε αντιπροσωπεία να το δω και έκανα και τεστ drive.Δεν το συζητάμε ότι το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, όσο πιο πολύ το ζεις και το βλέπεις τόσο πιο πολύ το αγαπάς.Απο την μικρή μου βόλτα που του έκανα όμως μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες και μικρες ενστάσεις σχετικά με την ποιότητα του. Καταρχάς οδήγησα την έκδοση των 100 ίππων.Ενω στην Εθνική το αμάξι δειχνει να έχει αρκετή ροπή και δύναμη , μέσα στα στενάκια, μου φάνηκε σε κάποια σημεία πως ζητούσε από δευτέρα να βάλω πρώτη,σαν να εβηχε και ήταν έτοιμο να σβήσει.Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ,όταν βγήκα στην εθνική το ξέχασα βεβαίως αλλά η απορία παραμένει.Φορτωμενο ,σε ανηφόρα και με χαμηλές στροφές και ταχυτητες τα καταφέρνει η θα έχω θέμα;Εδώ να αναφέρω πως έχω το focus 1600 ti με τα 115 άλογα (κατά πολλούς 125) και δεν θέλω να πάρω καινούργιο αμάξι που να υπολείπεται φανερά σε δύναμη του παλιού. Το άλλο και μάλλον πιο σημαντικό που δεν μου άρεσε και μου έκανε επίσης εντύπωση ήταν ο επιλογέας.Λαστιχενια αίσθηση τόσο στην αφή όσο και στο κούμπωμα με μια ελαφριά ασάφεια μεταξύ πρώτης και δευτέρας.Το χειρότερο όμως που ήταν και αυτό που με ενόχλησε ήταν πως ακουμπωντας το χέρι μου στο λεβιέ,ένιωθα το γουργουρισμα του κινητήρα.Την πρώτη φορά λέω είναι τυχαίο, θα έγινε επειδή έχω χαμηλή ταχύτητα.Ομως το ίδιο συνέβη όλες τις φορές που έκανα αλλαγή.Επειδη οδηγώ 23 χρόνια και αυτό είναι και το επάγγελμα μου και έχω οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα,ομολογω πως αυτό το έχω συναντήσει μόνο σε ένα αγροτικό που είχα παλιότερα σε μια εταιρία και φυσικά ήταν πετρέλαιο.Βεβαιως μετά από λίγο καιρό εκείνος ο επιλογεας κλωτσούσε όταν πατουσα γκάζι και έτρεμε σε όλες τις στροφές.Πως δικαιολογείται το εν λόγω γουργουρισμα;Οι φίλοι κάτοχοι το έχουν παρατηρήσει;Τους ενοχλεί;Έχει υπάρξει επιδείνωση με χαρακτηριστικά όπως στο αγροτικό που ανέφερα;Να πω την αλήθεια για μένα ήταν μεγάλη απογοήτευση ακόμα και αν δεν παίζει κανένα ρόλο στην αξιοπιστία του κιβωτίου γενικότερα.Το σαραβαλο το φοκους που το έχω πληρώσει πενταπλο απο κάθε είδους ζημιά που έχει βγάλει μετά από 17 χρόνια δεν μου έχει κάνει ποτε κάτι αντίστοιχο.Ακομα και τώρα ακουμπάς το χέρι σου στο λεβιέ και δεν νιώθεις τίποτα,είναι βελουδινος όπως την πρώτη μερα.