-
Αυτό σε πείραξε μόνο? Ένα τόσο δα drift της προκοπής δεν είδα..


-
Τι λέει ρε παιδιά στο 4:03; Κόστιζε το RX8 Challenge μόλις 17.990?????
Μάλλον εννοεί 27990 και υπόψη αυτό είναι το facelift που είχαν κάνει τροποποιήσεις στον κινητήρα λύνοντας μεγάλο μέρος των προβλημάτων είχε 205 άλογα το 'μικρό' και 250 το cosmo.
ΑΛΛΑ είχε αλλάξει ο νόμος για τα ΤΚ και από 11/2010 έβγαιναν με τους ρύπους οπότε το πλεονέκτημα των 135€ ΤΚ τον χρόνο έγινε 800€ ...και 17-20000 να το έδιναν δε θα το έπαιρνε κανένας , γιαυτό τα facelift είνai ελάχιστα .
240 RX-8 πωλούνται αυτή την στιγμή στο car ...3 facelift το ένα στην Κω πληρώνει με τους ρύπους γιαυτό ο ιδιοκτήτης έχει την λογική τιμή των 10000€ και μένει απούλητο χρόνια! Τα άλλα δύο έχουν ΤΚ που πάνε με τα κυβικά ...15000 το μικρό και 25000 το R3 που εάν είναι αυθεντικό είναι το ιερό δισκοπότηρο των RX-8.
Για να μείνουμε και στο πνεύμα του τοπικού βρείτε μου ένα αυτοκίνητο σύγχρονο που να είναι τόσο 'άχρηστο' στην φήμη αλλά ταυτόχρονα και τόσο θελκτικό

-
Εγώ πάντως, αν είχα σκοπό να πάρω αμάξι για το Σαββατοκύριακο, θα ήμουν ανάμεσα στο 8άρι και στο MR2.
-
Τον τελευταίο καιρό μετά από πολύ ψάξιμο εγώ κλείνω προς το mr2 με μόνη εναλλακτική την celica t-sport . Όπως έχουν πει και άλλοι φίλοι θέλω να πηγαίνω στο συνεργείο και να υπάρχουν ανταλλακτικά και υποστήριξη.
Μου αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα αλλά υπάρχει και ένα όριο ...πτωματολαγνείας!
-
Στο εμ αρ του προσοχή κατά την είσοδο γιατί μούρη - κώλος φαίνεται το ίδιο και γίνονται λάθη...
-
Τι να λέμε, παίδες; Είναι αμαξάρα! Πολύ ανώτερο του Miata σε αίσθηση, κι ας είχα τρία από δαύτα γιατί ήταν καλύτερα στα παντιλίκια.
-
Κεντρομηχανο γαρ.
Η καλύτερη αναλογία πάντως είναι η 62-48.
-
Όταν έψαχνα το πρώτο μου αμάξι, είδα κι ένα μεταχειρισμένο Saab 900 Coupe, αυτό με το 'μικρό' τούρμπο. Και ο Στράτης μου λέει, 'αφού ψάχνεις για Saab, μήπως σε ενδιαφέρει, πουλάω το δικό μου'.
- Τι λες, τώρα πήρα δίπλωμα, θα με μαζέυετε από τα πεζοδρόμια.
Είχα αρκετό μυαλό να μην θέλω το 9-3 Viggen για πρώτο μου αυτοκίνητο. Πάντως τώρα δεν θα με χάλαγε να το είχα για ιστορικό όχημα (αν δεν χάλαγε το ίδιο).
Γενικά, θα μου άρεσε ένα τρίτο αυτοκίνητο σε ρετρό. Είμαι παράξενος στα γούστα, για παράδειγμα πολύ ψηλά στη λίστα θα ήταν ένα
Panhard 19 BT. Με την ίδια ηλικία με μένα. Σχεδόν απίθανο να βρεις ανταλλακτικά. Αλλά με γοητεύει, είναι ένα παρατημένο στον Βόλο, αλλά πια σε κατάσταση που δεν σώζεται. Αγόρασα πάντως το εγχειρίδιο συντήρησης!
Όταν έφτασαν τα παιδιά, ζάχάρωνα την ιδέα να φέρω από τη γερμανία ένα στέισιον, αλλά όχι οποιοδήποτε στέισιον:
Alpina B3S touring (E46). Η τιμές είχαν ήδη πέσει πολύ στη Γερμανία, αλλά φοβήθηκα τους ελληνικούς φόρους τεκμήρια τέλη και λοιπές επιβαρύνσεις. Σκέφτηκα ακόμα και να το εισάγω ως αντικείμενο, να το αφήσω κλείσει 30ετία και μετά να το κάνω κατ' ευθείαν ιστορικό. Ήδη θα είχε περάσει η εικοσαετία και θα έμεναν άλλα δέκα. Αλλά όταν έρχονται παιδιά, δεν υπάρχει περιθώριο για να αφήνεις τόσα λεφτά στο γκαράζ να κάθονται!
Οπότε μια και που τα ηλεκτρικά θα αντικαταστήσουν τα θερμικά στην καθημερινότητα, βλέπω να κρατάω την τωρινή μαούνα (με τόσα λίγα χιλιόμετρα που κάνω έτσι κι αλλιώς) μέχρι να μου πάρουν το δίπλωμα και να λέω ότι έχω αντίκα!
Εντάξει, δεν είναι Alpina, αλλά από εμφάνιση το ίδιο βαρετό!
-
[quote=Lap]
Κεντρομηχανο γαρ.
Η καλύτερη αναλογία πάντως είναι η 62-48.
Σύνολο 110?
-
Για τα 106 που λέτε: Πριν καμιά 15αριά χρόνια πήγα να δω τον κολλητό στην Χαλκιδική, που εδώ μέσα έγραφε ως 'Rallycards'. Αρχαίος φίλος του forum, τον ξέρουν και οι παλαίουρες 'Hunter', 'glf' klp (για όσους τους θυμάστε) κλπ. Τρώμε και πίνουμε που λέτε σε μια ταβέρνα στην Ιερισσό και το παίρνω εγώ το 106 GTi του Rallycards (Rallye 122 δηλαδή, με περισσότερο εξοπλισμό). Αρχίζουμε να γυρνάμε προς το Στρατώνι και όσο οι στροφές γίνονται πιο ενδιαφέρουσες, τόσο άρχιζα κι εγώ να την βλέπω Μάκινεν... Μπαίνουμε σε μια μετριά δεξιά που έκλεινε ελαφρώς. 'Μαλλιά' εγώ και η έξοδος να χάνεται δεξιά, και μου φωνάζει ο Rallycards: 'Μαλάκα αν αφήσεις θα σκοτωθούμε, ΠΑΤΑ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ, ΣΤΡΙΨΕ ΚΑΙ Ό,ΤΙ ΓΙΝΕΙ!!!'. Έδωσα τέρμα με 3η στο Ραλλάκι και με 6000 ΣΑΛ σχεδόν στην είσοδο, ενώ βγήκαμε 6500 στην έξοδο. Κράτησε το μπουρδέλο και βγήκαμε με ελαφρύ ανάποδο στην ευθεία (που σιγά μην άφηνα, είδαμε 180 πάλι με 5η σκασμένη στην επόμενη ευθεία - μυαλά του τρελλού...)!!!
Σήμερα τέτοια σκοτώστρα δεν θα αγόραζα, είμαι και 45 ετών κοντά...
-
Γλυρω στο 60 πίσω και 40 μπροστά είναι η καλύτερη αναλογία και στην F1 και στα hypercars εκεί κάπου παίζουν.
-
Γιάννη, άξιος ο μαθητής. Εγώ βλέπω κάτι δικούς μου στο ΦουΜπού, όλο σούζες με παπάκια και χαμηλωμένες Ε36. Μα τι γίνεται; Έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε που ήσουν μούρη με καγκουρεμένη Ε36.
-
Civil, νομίζω ότι αν διατηρήσεις το καμάρι σου μακριά από στούκες και μετατροπές, θα αποκτήσει μια κάποια συλλεκτική αξία. Άλλωστε, τα χρόνια που θα μπορείς να του βγάλεις κλασικές πινακίδες και να του δώσεις μια νέα πνοή, δεν είναι μακριά. Σε χαίρομαι, γιατί είναι πολύ σπάνιο να έχεις τον παιδικό σου έρωτα, να τον χαίρεσαι ακόμα και να μην τον έχεις κανιβαλίσει.
Στα δικά μου, πρόσφατα οδήγησα Miata Mk2.5. Μετά από όσα είχα περάσει με αυτό το αριστούργημα, θεωρούσα ότι θα ξανανιώσω, ότι θα μπω σε σκέψεις για έξοδα και τα τοιαύτα. Κι όμως, δε συνέβη τίποτα από τα παραπάνω. Όλα με ενοχλούσαν, δε χωρούσα, κοπάναγε, έτριζε, ήταν ένα βασανιστήριο. Είχε αλλάξει το αμάξι ή παππούδεψα του λόγου μου; Οπότε, αυτό που συζητάμε εδώ, είναι παράγοντας πάρα πολλών παραμέτρων.
Και κάτι ακόμα: μόλις οδήγησα αυτόματο Jazz πρώτης γενιάς, 18 ετών φέτος. Έπαθα την πλάκα μου με το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι. Είχε βέβαια λίγα χιλιόμετρα, αλλά θαύμασα τον Ιάπωνα για το πόσο καλά αυτοκίνητα φτιάχνει. Ένα θα σας πω: το καζανάκι τής εξάτμισης ήταν ολοκάθαρο. Αυτό κι αν είναι καρασπάνιο.
Μάλλον το ΜΧ θα είχε χαρχαλέψει. Πάντως ανοξείδωτη εξάτμιση, από την πολλαπλή εξαγωγής μέχρι το τελικό, ελάχιστες εταιρείες είχαν, τα ακριβά Mazda ήταν μια από αυτές τις περιπτώσεις.
-
Lap wrote:
Κεντρομηχανο γαρ.
Η καλύτερη αναλογία πάντως είναι η 62-48.
Σύνολο 110?
Χεχε... Ελα ντε.

38 λοιπόν,
62-38 η απόλυτη αναλογία, ετσι ελεγαν όσοι σχεδίαζαν supercars.
-
62/38 ...60/40 με επιβάτες ; με αποσκευές ; με γεμάτο ντεπόζιτο; διευκρινίστε γιατί θυμήθηκα τώρα πως ο αρχισχεδιάστης του MR-2 είχε πει πως επίτηδες δεν έβαλαν πορτμπαγκάζ για να μην χαλάει η ισορροπία . Όποιος έχει δει από κοντά το μηχανοστάσιο του MR-2 ξέρει πως είναι αλήθεια εάν έβαζαν από κάτω την εξάτμιση άνετα 150 λίτρα αποθηκευτικό χώρο θα είχαν και πίσω .
Με την συζήτηση λοιπόν βρήκαμε άλλο ένα αυτοκίνητο με αμάξωμα , τοποθέτηση κινητήρα και ισορροπία κρατήματος που δεν βγαίνει πια από τα εργοστάσια , για μικρομεσαία βαλάντια φυσικά . Αυτοκίνητα που είχαν ξεκινήσει από το Fiat X1/9 την Lancia Montecarlo την Porsche 914 και κατέληξαν στο Mr-2 . Ευτυχώς που το τελευταίο του είδους είναι Toyota και υπάρχουν/θα υπάρχουν ανταλλακτικά για πολλά πολλά χρόνια ακόμη.
-
Πάμε για σκορ τώρα , μιλάμε πάντα για προσιτά αυτοκίνητα
- ΚΟΥΠΕ (οχι τρίθυρα χατσμπακ) , όλες οι εταιρίες είχαν από ένα , Ιαπωνικές και Ευρωπαϊκές , τώρα που είναι ;
επομένως ΠΑΛΙΑ - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ : 10 - 0
- ΚΕΝΤΡΟΜΗΧΑΝΑ ειπώθηκαν πριν
ΠΑΛΙΑ - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ : 3 - 0
- ΚΑΜΠΡΙΟ ένα έχει μείνει -προσιτό -το MX-5
ΠΑΛΙΑ - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ : 5 - 1
-
Κάθε άλλο, ένα ηλεκτρικό για κάθε μέρα (με όλα τα καλά του, οικονομία, οικολογία, ασφάλεια, άνεση κι ησυχία) κι ένα ζόρικο για να είναι η οδήγηση απόλαυση και τέχνη κι όχι αγγαρεία. Τώρα, το πώς οριοθετεί ο καθένας το 'ζόρικο', άλλος θα πει Elise, άλλος αγωνιστικό καρτ, άλλος ψηλωμένο Jimny. Άλλος τούμπανο ποδήλατο, ουπς βγήκα εκτός θέματος.
Βλέπω την οδηγική τέχνη να γίνεται κάτι αντίστοιχο με τη σημερινή ιππασία κι αυτό θα είναι μόνο καλό για όλους. Θέμα θανάτων και αναπήρων; Ρύπανσης; Θορύβου; Χαμένων εργατοωρών; Εκτός αν θεωρείτε ότι το μποτιλιάρισμα στη Μιχαλακοπούλου και το να κινείσαι με 120 στην άδεια Εθνική προσφέρουν οδηγική απόλαυση. Εντάξει, για κάποιους που δεν έχουν καθόλου εμπειρίες, κάτι θα προσφέρουν. Αλλά για όποιον έχει 1-2 βιώματα, μπα. Για αυτό και θα δείτε πολλούς οδηγούς F1 να κινούνται καθημερινά με σοφέρ ή με εντελώς ανιαρά αυτοκίνητα.
-
Οντως ένα ηλεκτρικό και ενα mx5, το νεο. Ζωαρα
-
Όχι Miata μωρέ, κάτι πιο ζόρικο. Εκτός αν είναι Μκ1 μπιμπελό!
-
Να προσθέσω και ότι πλέον ψάχνεις να βρεις ειλικρινή δείκτη θερμοκρασίας νερού . Δεν γίνεται με -10 σε 2 λεπτά να κτυπάει 90 βαθμούς όπως δε γίνεται και μποτιλιαρισμένος με 45 βαθμούς και τον κλιματισμό στο φούλ με τα βεντιλαντέρ να δουλεύουν υπερωρίες να είναι κολλημένο το όργανο κάθετα. Εντάξει εξαιρέσεις υπάρχουν ( Toyota π.χ.) αλλά ελάχιστοι κατασκευαστές νομίζω το καταφέρνουν,κοινώς εμείς οι ιταλο-γαλλόφιλοι είχαμε μάθει να κοιτάμε το οργανάκι πιο συχνά και από της βενζίνης και τώρα ξαφνικά το βλέπεις καρφωμένο και αναίσθητο λίγο κάτω από τους 90 και επιμένεις να το κοιτάς μπας και ....
Θα μου πεις τα συστήματα ψύξης έχουν προοδεύσει (σωστό) και ότι τότε ήταν όργανο ενεργητικής ασφάλειας , κοινώς αν δεν πρόσεχες φλάτζαρες στην ανηφόρα της κατάρας και δεν είχες που να πατήσεις να περιμένεις να κρυώσει το αναθεματισμένο μέχρι να πιάσεις τον κατήφορο αλλά και πάλι υπάρχει μια μικρή πιθανότητα ξαφνικά να πηδήξει τη βαθμονόμηση (έχει συμβεί αλήθεια) και να φτάνει στο κόκκινο και τότε να καταλάβεις την αλήθεια που μας κρύβουν. Για το απαράδεκτο φαινόμενο να λείπει τελείως το οργανάκι δε το συζητάω καν ήμαρτον με τις περικοπές τους, όταν κοκκινίσει μάλλον είναι αργά. Επίσης δεν αναφέρω λοιπά όργανα όπως λαδιού κ.λπ. που κάποτε τα έβρισκες μέχρι και σε φιατ ούνο.
Τέλος η τετρακίνηση παλιά θεωρούταν δεδομένη ακόμα και στα πρωτόλεια SUV ( Rav ,HRV κ.λπ.) τώρα πια είναι εξοπλισμός πολυτελείας όπου προσφέρεται . Ξέρω πολλοί θα διαφωνήσουν με την άποψή μου και σεβαστά τα επιχειρήματά τους αλλά πιστεύω ότι ο έχων στη κατοχή του και χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω με καταλαβαίνει, οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους απλά δε ξέρουν τι χάνουν γιατί δεν έχουν δοκιμάσει.( με όλο το σεβασμό και χωρίς παρεξήγηση για την όποια επιλογή τους )
Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;

