-
Όμορφο Γιετου.
Σαν αυτά των φυλλαδίων είναι το χρώμα.
-
Όμορφο Γιετου.
Σαν αυτά των φυλλαδίων είναι το χρώμα.
Είδες τους άτιμους? Το πέτυχαν ίδιο! χαχαχα
-
Πήρα και μια τρίτη προσφορά 22550 νταιναμικ lpg αλλά μου είπε ο πωλητής ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 88€ πράγμα που στις άλλες αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι δεν έχει τέλοι κυκλοφορίας έχεις κάνει το αντίστοιχο αυτοκίνητο να μου πει
-
Τρέξτε να προλάβετε! Επίκαιρο τεστ-φωτιά ανάμεσα στο Capture lpg (προηγούμενο MY όμως με το 5άρι κιβώτιο), και kamiq cng!Μηπως έχει ανανεωθεί κι αυτό καθόλου? Μπράβο στο Newsauto! Πρωτοπόροι στην ενημέρωση! Άντε και συγκριτικό Renault 19 με Peugeot 306!
-
Κάπου χάνει και τα νούμερα :H τιμή του υγραερίου κινείται γύρω στα 0,71 ευρώ/lt.....Υπολογίζοντας τις τιμές των δύο καυσίμων, με δεδομένο ότι τα αυτοκίνητα θα διανύσουν ετησίως 20.000 km με μέση κατανάλωση γύρω στα 7 lt/100 km, το LPG απαιτεί 1.558,20 ευρώ, ενώ αντιστοίχως το CNG 1.246 ευρώ
Αν δεν κάνω λάθος με την κατανάλωση που έχει βάλει στο παράδειγμα 7lt/100km με τιμή λίτρου 0.71 δλδ 4.97€/100km, οπότε στα 20.000km θα έχουμε κάψει 994€ σωστά? Όχι 1.558,20 όπως έχει βάλει στο παράδειγμα το ίδιο και στο cng, εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι!
-
Kαλησπέρα,
γνωρίζει κάποιος απόσταση από έδαφος? Διαβάζω από 17,4 έως 21cm. Τί ισχύει τελικά?
-
Ναι γιατί αν είναι 21 θα το πάρεις να ανεβείς στον Όλυμπο! Κάποτε μπαίναμε στο φόρουμ και διαβάζαμε για αυτοκίνητα και τώρα ασχολούμαστε με υπερυψωμένα μακρόστενα περίπτερα με αυτόματο και acc.
-
Ολυμπο δεν θα πάω.. Πάω για αγορά και είναι κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο..
-
Κάπου χάνει και τα νούμερα :H τιμή του υγραερίου κινείται γύρω στα 0,71 ευρώ/lt.....Υπολογίζοντας τις τιμές των δύο καυσίμων, με δεδομένο ότι τα αυτοκίνητα θα διανύσουν ετησίως 20.000 km με μέση κατανάλωση γύρω στα 7 lt/100 km, το LPG απαιτεί 1.558,20 ευρώ, ενώ αντιστοίχως το CNG 1.246 ευρώ
Αν δεν κάνω λάθος με την κατανάλωση που έχει βάλει στο παράδειγμα 7lt/100km με τιμή λίτρου 0.71 δλδ 4.97€/100km, οπότε στα 20.000km θα έχουμε κάψει 994€ σωστά? Όχι 1.558,20 όπως έχει βάλει στο παράδειγμα το ίδιο και στο cng, εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι!
Οτι να'ναι γραφουν! Επειδή τυγχάνω γνώστης αριθμητικής Γ' Δημοτικού, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι το κόστος καυσίμου για 20000χλμ. ακόμη και με τις μέσες τιμές κατανάλωσης που αναφέρονται στο τέλος του test( ο θεός να το κάνει), είναι 1150,20€ για το Captur και 961,20€ για το Kamiq.
-
Ξέρουμε τι αυτόματο σασμάν φοράει το captur ? Αξιοπιστία - κατασκευαστής κτλ ?
-
Ξέρουμε τι αυτόματο σασμάν φοράει το captur ? Αξιοπιστία - κατασκευαστής κτλ ?
Διπλοσύμπλεκτο (DCT) της Gertrag (ιδιο φοράνε πλέον και τα μικρά Φόρντ). Αξιοπιστία τα γνωστά.
-
Υγρου τύπου όμως φορυν τα renault. Της Ford που είχαν θέματα με τους συμπλεκτες ήταν ξηρού τύπου. Γενικώς ήταν άλλο μοντέλο κιβωτιου
-
Ίδια χάλια αξιοπιστία με τα dsg της VAG? Ή αυτά ανήκουν στο παρελθόν μαζί με τα ξηρού τύπου?
-
Υγρου τύπου όμως φορυν τα renault. Της Ford που είχαν θέματα με τους συμπλεκτες ήταν ξηρού τύπου. Γενικώς ήταν άλλο μοντέλο κιβωτιου
Μα δεν μιλάω για τα παλια 6αρια powershift που ειχαν θέματα, το έγραψα εξαλλου οτι αναφέρομαι στα νέα. Δηλαδη puma/fiesta με το νέο dct 7.
Ίδια χάλια αξιοπιστία με τα dsg της VAG? Ή αυτά ανήκουν στο παρελθόν μαζί με τα ξηρού τύπου?
καλύτερα απο τα dsg ξηρου. Απλα εχουν τα γνωστα θέματα ολων των dct υγρου τυπου. Οποτε εξαρταται με την χρήση και τις αποτήσεις. Προσωπικα δεν τα συμπαθώ και θα τα αγόραζα μονο σε ληζινγκ, ήσε φορντ που εχουν 8 χρόνια εγγύηση ή εαν κραταγα το αυτοκίνητο 2-3 χρόνια.
-
Έρχεται full hybrid Captur: https://www.alvolante.it/news/renault-captur-prezzi-e-tech-145-e-rs-line-373232
Στην Ιταλία -που είναι πάντα λίγο πιο ακριβή ως αγορά από εμάς-, θα ξεκινά να κοστίζει όσο το Clio E-tech εδώ. Αναμένω μ'ενδιαφέρον τις τιμές του Τεο όταν έρθει στη χώρα να δω που θα τις πάει (εκτός αν προετοιμάζει το έδαφος κάνοντας τώρα εκπτώσεις 2.500 ευρώ στο Clio hybrid,ώστε να φέρει τις τιμές του αντίστοιχου Captur εκεί που επιδιώκει).
-
Ωραιο σύνολο, αλλά πανάκριβο. Πήρα προσφορά για το Clio E-Tech στα €25.500 με τις εκπτώσεις και εαν βάλω 2-3 έξτρα (που του λείπουν) πάει €27.500...έλεος...για ένα Κλιό. Εεε με τίποτα όμως!!
-
Εχω την αισθηση πως παιρνουμε εν πολλοις οτι πληρωνουμε. Αν σου φαινονται πολλα δες τι προσφερει στο ιδιο επιπεδο ο ανταγωνισμος. Επισης να μη μιλησουμε για τα ενδοτερα οπου υπαρχουν διαφορες που δεν γινονται αντιληπτες απο τους 9 στους 10 καταναλωτες.
-
Εχω την αισθηση πως παιρνουμε εν πολλοις οτι πληρωνουμε. Αν σου φαινονται πολλα δες τι προσφερει στο ιδιο επιπεδο ο ανταγωνισμος. Επισης να μη μιλησουμε για τα ενδοτερα οπου υπαρχουν διαφορες που δεν γινονται αντιληπτες απο τους 9 στους 10 καταναλωτες.
Μιλάμε για υβριδικό Σπύρο μου, άρα συγκεκριμένες απαιτήσεις (κυρίως στην οικονομία). Ό,τι και να προσφέρει παραπάνω (που δεν προσφέρει), όταν κοστίζει €7.000 περισσότερα από ένα Γιάρις (για ίδιο εξοπλισμό), εεε όπως και να το κάνουμε είναι πολύ ακριβό και με όχι ιδιαίτερα καλές κριτικές για την λειτουργία του υβριδικού συστήματος ούτε τίποτα φοβερές επιδόσεις. Και να το πω και αλλιώς, ο ανταγωνισμός (με αποδεδιγμένη εμπειρία και αξιοπιστία) προσφέρει στα ίδια χρήματα 184 άλογα, πολλαπλούς πίσω και πολλά άλλα.
-
Τεσπα θεωρω ετσι κι αλλιως την κατηγορια των υβριδικων σε καθε τους παραλλαγη υπερτιμημενη. Μαλιστα την οικονομια στο καυσιμο εντελει την προχρυσοπληρωνει οποιος τα επιλεγει και αυτο δεν ειναι δικαιο. Je pense mon ami
-
Τεσπα θεωρω ετσι κι αλλιως την κατηγορια των υβριδικων σε καθε τους παραλλαγη υπερτιμημενη. Μαλιστα την οικονομια στο καυσιμο εντελει την προχρυσοπληρωνει οποιος τα επιλεγει και αυτο δεν ειναι δικαιο. Je pense mon ami
Σεβαστό, αλλά δεν συμφωνώ...πολλά υβριδικά έχουν ίδια (ή και χαμηλότερη) τιμή από τα αντίστοιχα μη υβρδικά. Π.χ με 18Κ παίρνεις Γιάρις υβριδικό, Κλιό 100αρι LPG χειροκίνητο ή αυτόματο C3. Δεν είναι πιο ακριβά τα υβριδικά, εκτός της Renault! Αλλά βασικά μόνο ο Τογιότα έχει πραγματικά υβριδικά στα χαμηλά βαλάντια και τώρα μπήκε και η Ρενώ αλλά με τιμές λίγο εκτός τόπου και χρόνου.
Renault Captur II