Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 22
    • 23
    • 10 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    5874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @alexandros-k last edited by

      wantone wrote:

      alexandros.K wrote:

      wantone wrote:

      Αφελης η συγκριση, περα απο την αξια του χρηματος τοτε πρεπει να υπολογισεις και το μεσο μισθο που επαιζε τοτε.

      Ευχαριστω για το ευγενες σχολιο σου . Αλλά για πες μας, ποσο ηταν ο μεσος μισθος τοτε? Μηπως πολυ κοντα με τωρα?

      Παρακαλω. Μπορεις να το ψαξεις αν θελεις να μαθεις περισσοτερα (γιατι εγω εγραψα οτι απλα υποθετεις χωρις στοιχεια). Εγω θυμαμαι οτι τελη 90ς ο στανταρ μισθος που εδιναν σε ιδιωτικη εταιρεια για καποιον με πανεπιστημιακο πτυχιο και 2-5 χρονια εμπηρεια ηταν 180 χιλ δρχ τον μηνα. 400 χιλ δρχ ηταν ενας πολυ πολυ καλος μισθος (υπηρχαν και αυτοι αλλα ηταν λιγοι). Μιλαμε για Αθηνα. Για μαθητευομενο εδιναν και 60 χιλ δρχ τον μηνα. Σημειωνω να βρεθει δουλεια τοτε ηταν το ιδιο δυσκολο με τωρα. Βεβαια η μεγαλη διαφορα ηταν οτι τα καθημερινα κοστη σε δραχμες ηταν χαμηλοτερα αρκετα απο τα τωρινα και ετσι καποιος μπορουσε να περιμενει. Οι συνταξεις γονεων ηταν χαμηλοτερες απο σημερα (οι αποδειξεις που εχω δει ειναι οτι οι συνταξεις σημερα ειναι στο επιπεδο του 2002). Αυτη ειναι η δικη μου εικονα.

      Επισης θυμαμαι περιπτωση να εχει επιστρεψει καποιος με μεταπτυχιακο απο Αγγλια το 1990 (τοπ φοιτητης απο πολυτεχνειο) και να βρισκει με τα δεδομενα της εποχης σουπερ δουλεια στην πληροφορικη με 220 χιλ δρχ. Μετα απο μερικους μηνες μετακομισε στην Βουλα σε μεζονετα.

      To τι θυμασαι εσυ δεν ειναι επιχειρημα. Το ποσο επαιρνε ενας μαθητευομενος ειναι αστειο επισης, τι στιγμη που μιλησες για μεσο μισθο. Ουτε ποσο εδιναν το 1990 σε αυτον απο Αγγλια γιατι μιλαμε για καπου στο 2000, οχι μια 10ετια πριν . Επισης διαφωνω οτι ηταν το ιδιο δυσκολο με τωρα να βρεις δουλεια.Πολυ πιο ευκολα ηταν τοτε, γιατι υπηρχε κινητικοτητα σε ολους τους τομεις (κατασκευες, εμποριο κτλ). Οπως ειπες οι συνταξεις ηταν πανω κατω ιδιες με σημερα, μονο που ξεχασες οτι κοπηκε ο 13ος και 14ος μισθος (οχι σε ολους βεβαια). Οπως επισης κοπηκαν και τα μεγαλα εφαπαξ. Ο μεσος μισθος εν τελει  ηταν λιγο μικροτερος πριν 20 χρονια , αλλά και τα εξοδα ηταν λιγοτερα. Ουτε ΕΝΦΙΑ ειχαμε, ουτε 24% ΦΠΑ , ουτε μεγαλα τελη κυκλοφοριας. Οπως συμφωνησες κι εσυ η ζωη ηταν πιο φθηνη τοτε...Αρα που καταληγουμε? Οτι με κανεις να γραφω τα αυτονοητα, για να το παιξεις εξυπνος

      Δεν βλεπω παντως να παραθετεις στοιχεια, εγω σου εγραψα πραγματικες περιπτωσεις. Επισης δεν εχω αναγκη να κανω τον εξυπνο σε σενα οποτε χαλαρωσε. Τα αυτοκινητα ηταν ακριβα για τα δεδομενα της εποχης τοτε να τα αγορασεις αλλα αυτο αντισταθμιζονταν απο την χαμηλη βενζινη/διοδια και τα χαμηλα τελη. Στους δημ υπαλληλους/συνταξ. εκοψαν τα δωρα αλλα τα παιρνουν πισω σαν αναδρομικα και με αυξησεις μην ανησυχεις. Στον ιδιωτικο τομεα νομιζω εχει κανονικα δωρα. Για ΕΒΦΙΑ κλπ αφορα μονο ιδιοκτητες καποιος που νοικιαζει δεν εχει τετοια, ειναι ασχετο με τα αυτοκινητα. Τωρα η τιμη πχ της βενζινης ειναι σχετικο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lap last edited by

        Χεχε είδες; και εγω μετά το 350z τον είδα πιο κουκλάκι ζωγραφιστό από αυτήν την φατσα που έχει στο avatar.

        Υπάρχει ένα παλικάρι ακόμα νομίζω με 370z....αλλα δνε θυμάμαι ποιος. Και αυτός θυμάμαι τρελός γνωστής της αυτοκίνησης ήταν. Νομίζω έχει σχέση με τον χώρο κιόλας.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • mastoras78
          mastoras78 last edited by

          Θενξ Lap και dimsabas για τα λόγια σας. Είχα και 350Ζ(mk2) μετά το mx5 nb(11 χρόνια total και τα δύο μαζί Γιαπωνέζικα στην κατοχή μου) αλλά είχα και Smart 450cdi μετά το Datsun άρα καλό είναι να μη κρίνουμε από τα αυτοκίνητα που περάσανε από τα χέρια μας. 

          Γενικά προσωπική εμπειρία καταθέτω σαν user και αυτοκινητόφιλος. Ούτε είμαι ή το παίζω γκουρού ή φωτεινός παντογνώστης, ελπίζω να μην έχω παρεξηγηθεί. Όσο ζώ μαθαίνω εξάλλου. Τέλος εφόσον δεν μπορώ να κάνω το παρακάτω ούτε κατα διάνοια, επιτρέψτε μου να με θεωρώ ενκουλό εν χέστη..

          Θα στάθω λίγο παραπάνω στο να μην δίνουμε τόση σημασία στο τι δουλειά κάνει ο καθένας, τι αμάξια είχε, λεφτά, αναγνωρισιμότητα κτλ. Η πραγματική ζωή με έχει εκπλήξει με το 'τα φαινόμενα απατούν'. Είναι τεράστια κουβέντα και ξεφεύγει και από το αμιγώς αυτοκινητιστικό. Anyway

          Α! Λίγα με το avatar! Είναι ο Sascha Baron Cohen στο ρόλο του Borat. Τρελαίνομαι με το χιούμορ του και την οπτική του για τη ζωή, κάτι που προσπαθώ να υιοθετήσω στην καθημερινότητα μου..

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • L
            lap last edited by

            Είχα αφίσα κάποτε αυτήν την φώτο από την ανάβαση.

            Την είχα πρωτοδεί ως νήπιο στον Άρη Σταθακη στο 'από την θέση του οδηγου'

            Εννοείται το είχα μετά ως dvd από ένα περιοδικό.

            Καλα εννοείται δεν κρίνουμε τον καθένα από ότι χρειάζεται για ρόδα αλλά γενικότερα από την αισθηση του περί αυτοκίνησης. Αυτό το έχεις δεν κερδίζεται. Και φαίνεται πάρα τις λογομαχιες μας πως ξέρεις από αυτοκινητα. Δεν μπορώ να μην το παραδεχτώ.

            Οσο για τον τυπα του αβαταρ φυσικά και τον ξέρω. Έχω δει σχεδόν όλες τις ταινίες του και τις συνεντεύξεις του. Είναι κάπως πιο συντηρητικός από ότι θέλει να δείχνει στις ταινίες του. Είναι όμως πανέξυπνος αν και εγώ είμαι κάπως συντηριτικουρα και κάποιες ταινίες του τις βρήκα ως και σοκαριστικες.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dimsabas last edited by

              Και γω για να μην παρεξηγηθώ, σε γουστάρω που έχεις 350Ζ όχι επειδή θέλει βαθιά πορτοφόλια, αλλά επειδή είναι ένα απίστευτο driftάδικο όπλο. Έχοντας περάσει τρία Miata, το τελευταίο με περισσότερες από 70 πίστες στο ενεργητικό του*, αναγνωρίζω την ποιότητα του 350 όταν οδηγείται με το πλάι.

              Και για να είμαστε κι εντός θέματος, αν κάποιος έχει τέτοιου είδους ανησυχίες, τι μπορεί να αγοράσει σήμερα; Δυνατή BMW στα 60+ χιλιάρικα; Δεν ξέρω καν αν φτάνουν. Αναγκαστικά θα στραφεί στα μεταχειρισμένα.

              *70+ πίστες, καμιά 10αριά φορές στα Μέγαρα (απίστευτες εποχές με το φόρουμ, 32 ευρώ όλη τη μέρα σε εποχές που είχαμε λεφτά), άλλες τόσες Καρτόδρομο, μία Σέρρες, 5-6 Αγία Μαρίνα, κάτι ψιλολοϊδια σε περιφερειακές καρτόπιστες και βέβαια, στην πίστα της Βάρης! Εκεί που τώρα βρίσκεται πίστα καρτ, τότε ήταν ξέφραγο αμπέλι και μπαίναμε ασταμάτητα. Υπήρξε εποχή που στην αναζήτηση του Youtube, πατούσες 'πίστα', κενό, κι η 'πίστα Βάρης' έβγαινε πάνω από τις Σέρρες.

              Youtube Video

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                1991, ο μισθός τού δημοσίου υπαλλήλου στις 100.000 δραχμές, το νέο τότε Miata Mk1 στα 7,5 εκατομμύρια. 75 μισθοί δηλαδή, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα ή αρκούδι. Με 14άρες ζάντες μαργαρίτα.

                Το 2005, η έκδοση Base τού Μκ3 κόστιζε 21 χιλιάρικα, επίσης χωρίς αρκούδι, αλλά με ηλεκτρικά παράθυρα (αλλά κι ατσάλινες ζάντες). Ο αντίστοιχος μισθός ήταν στο χιλιάρικο, μην πω και παραπάνω. Δηλαδή το αγόραζες με 20 μισθούς.

                Όμως, αυτές οι συγκρίσεις δεν είναι ολοκληρωμένες, γιατί αγνοούν το κόστος ζωής.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • alexandros-k
                  alexandros-k @wantone last edited by

                  Δεν βλεπω παντως να παραθετεις στοιχεια, εγω σου εγραψα πραγματικες περιπτωσεις. Επισης δεν εχω αναγκη να κανω τον εξυπνο σε σενα οποτε χαλαρωσε. Τα αυτοκινητα ηταν ακριβα για τα δεδομενα της εποχης τοτε να τα αγορασεις αλλα αυτο αντισταθμιζονταν απο την χαμηλη βενζινη/διοδια και τα χαμηλα τελη. Στους δημ υπαλληλους/συνταξ. εκοψαν τα δωρα αλλα τα παιρνουν πισω σαν αναδρομικα και με αυξησεις μην ανησυχεις. Στον ιδιωτικο τομεα νομιζω εχει κανονικα δωρα. Για ΕΒΦΙΑ κλπ αφορα μονο ιδιοκτητες καποιος που νοικιαζει δεν εχει τετοια, ειναι ασχετο με τα αυτοκινητα. Τωρα η τιμη πχ της βενζινης ειναι σχετικο.

                  Τι εγραψες, αυτα που θυμασαι? Και ειναι τεκμηριωμενη απαντηση, να γραφει ο καθενας οτι θυμαται? Κι εγω θυμαμαι πολλά απο τοτε, αλλά δεν εχει σημασια.

                  https://www.in.gr/2000/08/04/economy/stis-170-000-drx-o-basikos-misthos-twn-ypallilwn-grafeioy/

                  Αυτο σου λεει κατι? Σαν ενδειξη ποσο ηταν ο βασικος τοτε . Τωρα ποσο ειναι? Κι οπως συμφωνησαμε (σε κατι) , ολα ειναι πιο ακριβα τωρα

                  υγ1.Τον ΕΝΦΙΑ τον ανεφερα σαν παραδειγμα, τι χαρατσια πληρωνουμε τωρα, που παλια δεν υπηρχαν.

                  υγ2.Αναδρομικα απο κομμενα δωρα δεν πηρε κανεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    dimsabas δεν μιλαμε για 1991 .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • W
                      wantone @dimsabas last edited by

                      1991, ο μισθός τού δημοσίου υπαλλήλου στις 100.000 δραχμές, το νέο τότε Miata Mk1 στα 7,5 εκατομμύρια. 75 μισθοί δηλαδή, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα ή αρκούδι. Με 14άρες ζάντες μαργαρίτα.

                      Το 2005, η έκδοση Base τού Μκ3 κόστιζε 21 χιλιάρικα, επίσης χωρίς αρκούδι, αλλά με ηλεκτρικά παράθυρα (αλλά κι ατσάλινες ζάντες). Ο αντίστοιχος μισθός ήταν στο χιλιάρικο, μην πω και παραπάνω. Δηλαδή το αγόραζες με 20 μισθούς.

                      Όμως, αυτές οι συγκρίσεις δεν είναι ολοκληρωμένες, γιατί αγνοούν το κόστος ζωής.

                      Aυτο λεω και εγω τοτε ηταν ακριβα τα αυτοκινητα να τα αγορασεις αλλα μην ξεχναμε οτι η βενζινη ηταν φθηνη και τα διοδια λιγα οποτε μπορουσες να βαζεις χμ με ευκολια. Το θυμαμαι το πρωτο Μιατα οταν πρωτοηρθε ηταν για ελαχιστους αγοραστες σχεδον οτι ειναι ενα Μποξστερ σημερα. Η αγοραστικη δυναμη για αυτοκινητα του μεσου Ελληνα εχει ανεβει κατακορυφα απο την εποχη της πρωτης αποσυρσης το 1991 (καλα πριν τα αυτοκινητα εκαναν τα διπλα σχεδον). Φυσικα ενα μερος ηταν η γεναια μειωση των φορων σταδιακα στα 90ς περα απο τις αυξησεις στους μισθους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Η μεγαλη μειωση των φορων στα καινουρια αμαξια εγινε την δεκαετια 2000 , οχι στα 90s

                        Και τωρα που το ξανασκεφτομαι ειχε αρχισει το 99 που ειχε γινει υποτιμιση της δραχμης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          @dimsabas όλα μεταχειρισμένα τα έπαιρνα, καινούργιο δε το έφτανα ούτε με κιάλια που λένε. Επίσης ψώνιζα βάση budget. Στα λεφτά του MX5 ας πούμε έβρισκα Ε30 Μ3 αλλά ήταν ήδη γριά οπότε επικράτησε η λογική.. Και με το 350Ζ στα ίδια λεφτά μπορούσα Ε46 Μ3 αλλά 5 χρόνια παλιότερη συν την πανάκριβη συντήρηση(κάτι έβγαζαν αυτές μοτερικά στα 100κ) οπότε πάλι το πήγα safe.

                          Η μαλακία είναι να πάρεις κάτι και επειδή ως εκεί φτάνεις να βγείς και να θάβεις τα ακριβότερα. Όλα καλά είναι ας κάνει ο καθένας ότι μπορεί καλύτερο για τον εαυτό του. Περί ορέξεως λοιπόν υπήρχαν και οι 911... λεφτά δεν υπήρχαν !

                          Κάνατε βλέπω στο βίντεο τεντυμποισμούς και έσεις.. άξιοι και ωραίοι. Θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα θέματα αυτοκίνησης και οδηγικής κουλτούρας που μπορούμε να συζητήσουμε. Κάτι μου λέει ότι θα έχουν ειπωθεί ωραία πράγματα όλα αυτα τα χρόνια και σε παλιότερα topic. Ας βάλουμε ένα λιθαράκι λοιπόν όλοι μαζί να γράφουμε τις απόψεις μας και να μοιραζόμαστε τα βιώματα μας.

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            Το ίδιο  έκανα σε ενα Α5 quandro αλλά σε κατηφορική στροφή , με είχε ζαλίσει ο ιδιοκτήτης του πόσο τρένο είναι όταν το είδε να τριφτάρει έχασε την λαλιά του ...από ότι θυμάμαι ότι αμάξι έχω οδηγήσει αν έμπαινα με πολλά και άφηνα γκάζι γύριζε ,φυσικά αυτά με το μικρό μεταξόνιο πολύ δύσκολα τα προλαβαίνεις και αν τα προλάβεις πρέπει να είσαι έτοιμος για την αντίθετη σφαλιάρα .

                            Πρόσφατο και διπλά ψαλίδια να έχεις και λίγο πιο μεγάλο μεταξόνιο δεν σώζεσαι αν τρομάξεις και φρενάρεις

                            https://www.newsauto.gr/news/tromachtiko-trocheo-atichima-video/

                            για αυτό λέω μεταχειρισμένο με ESP ...οπωσδήποτε !

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Και τι θα έκανε το ESP στο Civic; Πόσο να το μαζέψει; Η πρώτη γιατρειά είναι να μην τρέχουμε.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Μια χαρα ειχα φερει τετακε με το esp on , με το 207 . Ολοκληρη σβουρα , ευτυχως δεν ακουμπησα τις μπαριερες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • georgemit
                                  georgemit @alexandros-k last edited by

                                  Τωρα που το προσεχω καλυτερα, το 106 rallye (1,6 8V) ειχε 10,500€ , οχι 12,5. Καπου στα 3,500,000 δρχ

                                  Τωρα με τοσα, δεν παιρνεις τιποτα. Ισως το 1000αρι Sandero (75αλογα) στην βασικη εκδοση

                                  Και τότε τίποτα δεν έπαιρνες, ουσιαστικά ένα μοτέρ και 4 ρόδες.

                                  i30 1.5 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    @ Georgemit

                                    Μετα απο ολα αυτα που εγραψαν για το 106 rallye/gti, ειναι λιγο άτοπο το σχολιο σου....Δεν ξαναβγαινουν τετοια αμαξια και σε αυτη τη τιμη . Δεν θα ξαναυπαρξει τετοια επιλογη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Έτσι το βλέπεις εσύ.

                                      Κάποιοι νωρίτερα μίλησαν σωστά και μάλλον συμφωνούμε.

                                      Κανένας δεν αμφισβητεί τις συγκινήσεις που προσέφερε το ραλλι. Είναι βέβαια και η νοσταλγία που σε κάνει να βλέπεις το παρελθόν με άλλα γυαλιά και να τα βλέπεις όλα τέλεια αλλά τεσπα.

                                      Δεν το έχω οδηγήσει, έχω οδηγήσει saxo vts όμως και ξέρω.

                                      Το ραλλι ήταν αυτό που είπα, 1 μοτέρ και 4 ρόδες. Το αν έβγαζες γούστα καβαλα σε ένα καρτ ουσιαστικά είναι άλλο καπέλο.

                                      Εσύ το συγκρινες με καινούρια αυτοκίνητα που δεν έχουν καμία σχέση με αυτό σε άνεση, εξοπλισμό, ασφάλεια κλπ κλπ κλπ  Οπότε μοιραία κοστίζουν και πολύ παραπάνω.

                                      Ο mastoras78 τα είπε πολύ καλά.

                                      i30 1.5 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Αφου ηταν μονο ενα μοτερ με 4 ροδες και τοσο απλο να κατασκευαστει, οι υπολοιποι κατασκευαστες πως και δεν ειχαν δικα τους rallye? Θυμασαι πολλά αμαξια σαν το 106 rallye? Εγω θυμαμαι καλα αμαξια και τοτε, αλλά δεν ειχαν την τιμη του rallye.Κοστιζαν αρκετα παραπανω Κι ας μην ειχαν να επιδειξουν κατι πολυ παραπανω απο αυτο, σε εξοπλισμο και ασφαλεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Κάνεις πως δε καταλαβαίνεις.

                                          Οι Γάλλοι εκείνη την εποχή έφτιαξαν καταπληκτικά αμάξια όπως η ΖΧ, το 306, το Rallye κλπ.

                                          Καταπληκτικά όσον αφορά κυρίως στην οδική συμπεριφορά και την αίσθηση, γιατί σε άλλους τομείς ήταν μαπα.

                                          Μεγάλωσα με ΖΧ 1.6 και ξέρω.

                                          Το ραλλι δε σου προσέφερε τίποτα εκτός από ευχαρίστηση ώστε να δικαιολογεί υψηλότερη τιμή.

                                          Μανιβέλα στα παράθυρα, απουσία κλιματισμού, γυμνό μέταλλο στις πόρτες (τα παλιότερα μοντέλα) ε πόσα να σου ζητήσουν;;;;;

                                          Ακόμα και τα μηχανικά του μέρη δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο ώστε να απαιτούν περισσότερα χρήματα. Μοτέρ και αναρτήσεις από αμάξια της σειράς ήταν. Απλά το γυμνό αμάξωμα = χαμηλό βάρος και η τεχνογνωσία των Γάλλων στη ρύθμιση των αναρτήσεων έδωσε ένα καλό αποτέλεσμα.

                                          Με άλλα λόγια με πολύ απλά υλικά έφτιαξαν ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω που κόστιζε φθηνά γιατί ήταν φτιαγμένο από φθηνά υλικά μαζικής παραγωγής.

                                          i30 1.5 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            https://www.autoblog.gr/2021/04/24/h-renault-kai-h-dacia-bazoun-perioristh-taxythtas-sta-180-xlm-wra-se-ola-ta-montela-tous/?fbclid=IwAR3JKwH6lSMhlMpq7sQJyz0VhCcAVZyfY8R1sFhnkE4LqzrIzcrLdhhq1BQ

                                            Κοφτης στα 180. +2 αστερια στην ασφαλεια. + 1.000€ στην τιμη 

                                            Και ερχονται κι άλλα περιοριστικα συστηματα (οπως αναγνωριση οριων ταχυτητας και κοφτης κι εκει)

                                            Ο ΚΚ τα ελεγε καποτε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 10 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr