-
Ποσα από αυτά είναι leasing και ποσα νοικιαρικα;
Αν είναι να το παίξετε αναλυτές αγορών κάντε το σωστα.
Για να σας το κάνω πιο ευκολο για ψάξτε να δείτε αν κάποια μοντέλα έχουν ειδικές τιμές σε πακέτα leasing.
Είπαμε αν είναι να το παίξετε κάτι κάντε το σωστα.
-
Σταμάτα να λές χαζομάρες συνέχεια ρε συ @Lap, δεν μετράνε στις πωλήσεις τα leasing; δεν κυκλοφορούν στους δρόμους; Το λες και το ξαναλες λες και είναι επιχείρημα αυτό..
Νοικιαρικα 2008 δεν νομίζω να είναι πολλά, κάτι Fiat Panda θυμάμαι ήταν το 50% των πωλήσεων.
Τι αναλυτές αγορών να το παίξουμε πουλάκι μου, δεν βλέπεις τι κυκλοφορεί γύρω σου; Θέλεις ειδική άδεια για να καταλάβεις ότι από τα μοντέλα 2020-21 το 2008 το βλέπεις παντού; Έχει γεμίσει η γειτονιά, πέρλα, πορτοκαλί, άσπρο, κόκκινο, όλα τα χρώματα έχουμε γύρω γύρω.
Αν δεν έχεις κάτι έξυπνο ή εποικοδομητικό να πεις, δεν χρειάζεται να πετάς συνέχεια την κοτσάνα σου.
Τον ίδιο τον Θεό έχεις κουράσει. Έλεος ποια. Άντε πάρε κάνα Sandero να γουστάρεις.
-
Βρε ντουμπλιν ξέρω πάρα πολύ καλά τι λέω. Το ότι δεν λέω λεπτομέρειες σημαίνει ότι δεν το θέλω.
Ψάξε πολύ καλά πριν ποσταρες τις αναλύσεις σου για την αγορά.
Στο λεω όχι μόνο με βεβαιότητα, στο λέω με προτροπή για αναλυση
Καποια μοντέλα παίρνουν εντονως άλλες τιμές με άλλα πακέτα χιλιομετρων και πολλες εταιρίες και ε.ε που γνωριζω αγοραζουν με αυτό ως πρωτεύον και οχι με ντιζαινατους λεντ χαυλιοδοντες ή τετράγωνα seat.
Εσυ δεν προσφέρεις πάρα μόνο θορυβο και μαλιστα βγάζει μάτι ας μη το μεροκάματο και προσβάλλω αλλά η μανία σου με τον ομιλο
Κάποιες από αυτές τις πωλήσεις είναι όντως λόγω επιλογής αλλά αν δεν το ψάξεις δεν είναι αντιπροαωπευτικο δείγμα διοτι μέσα υπολογίζεις το τι συμφέρει επιχειρηματίες και γενικως επαγγελματίες και ολα αυτα τα κάνεις τουρλού και μας λες ένα αφήγημα.
-
Βρε ντουμπλιν ξέρω πάρα πολύ καλά τι λέω. Το ότι δεν λέω λεπτομέρειες σημαίνει ότι δεν το θέλω.
Ψάξε πολύ καλά πριν ποσταρες τις αναλύσεις σου για την αγορά.
Στο λεω όχι μόνο με βεβαιότητα, στο λέω με προτροπή για ανάλυση μετοχικων πακέτων των εισαγωγέων και των εταιριών leasing.
Καποια μοντέλα παίρνουν εντονως άλλες τιμές με άλλα πακέτα χιλιομετρων και πολλες εταιρίες και ε.ε που γνωριζω αγοραζουν με αυτό ως προτευον και οχι με ντιζαινατους λεντ χαυλιοδοντες ή τετράγωνα seat.
Εσυ δεν προσφέρεις πάρα μόνο θορυβο και μαλιστα βγάζει μάτι το μεροκάματο.
Ναι ρε, τον Συγγελίδη περίμενα να βγάλω μεροκάματο. Κάνε μήνυση στον Σ.Ε.Α.Α αν σε χαλάνε τα νούμερα.
-
Βγηκαν τιμες στιν Αγγλια για το Yaris Cross , και εχουν ξεφυτρωσει και καποια videos στο youtube απο Γαλλια οπου και θα παραγεται.
Το ευρωπαικο μοντελο αποτι φαινεται εχει καποιες μικροδιαφορες (προς το καλυτερο κατα τη γνωμη μου). Μερικες που εντοπισα ειναι μεγαλυτερη οθονη infotainment 8' ή 9' αναλογα την εκδοση, διαφορετικα ψηφιακα οργανα, σαν του corolla και οχι του yaris, υποβραχιονιο στη μεση , και το δερμα στα καθισματα δεν ειναι εκεινη η αθλια μοκετα των Ασιατικων. Γενικα ισως ειναι και ιδεα μου αλλα διακρινω και μια προσπαθεια για λιγο πιο εμφανισιμη καμπινα απο πλευρας υλικων. Το απλο Yaris πασχει λιγο εκει.
-
Ποσα από αυτά είναι leasing και ποσα νοικιαρικα;
Αν είναι να το παίξετε αναλυτές αγορών κάντε το σωστα.
Για να σας το κάνω πιο ευκολο για ψάξτε να δείτε αν κάποια μοντέλα έχουν ειδικές τιμές σε πακέτα leasing.
Είπαμε αν είναι να το παίξετε κάτι κάντε το σωστα.
Και σε πωλήσεις λιανικής πρώτο είναι το Peugeot 2008.. Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές.. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Έχει καταντήσει κουραστικό.. Και είσαι από τα άτομα που διαβάζουν το forum.. Εγώ το έχω αναφέρει πρόσφατα 2 φορές και με επίσημα στοιχεία .. Είμαι σίγουρος ότι το έχεις δει.. Οπότε μην ξανά λέμε κάθε φορά τα ίδια.. Από τις 818 πωλήσεις του Peugeot 2008 οι 445 αφορούν πωλήσεις λιανικής.. Μετά το 2008 ακολουθεί στη δεύτερη θέση σε πωλήσεις λιανικής το Puma με 344
-
Δεν λέω οτι αυτό περίμενες λέω ότι είσαι φανατικός ή σαν να έχεις οικονομικό συμφέρον να προβάλλεις μια εταιρία.
Για παραδειγμα συγκρίνεις αλλού κινητήρες απλά για να δείξεις ότι είναι το ίδιο φθηνο ένα psa από κάποιο αλλο. Αν δεν δείχνει αυτό φανατισμό ή οικονομικό δόλο τότε δείχνει προχειρότητα.
Δεν αμφιβάλλω για τα νουμερα. Αυτό που λέω είναι πως πριν τα δεις και βγάλεις ένα συμπέρασμα πρέπει να σκεφτείς κάποια πράγματα και είτε να τα ψάξεις είτε αν δεν μπορείς και δνε ξέρεις να επισημάνεις έναν αστερίσκο.
Κάνε το αλλο τεστ. Πανε σε συγκεκριμένες μεγάλες leasing εταιρίες, πάνε πάρε προσφορά σύμφωνα με την εταιρία σου ή την ατνοκη σου επιχείρηση και ψάξε κάποια μοντέλα που πωλούνται πολύ και θα δεις κάτι ενδιαφέρον είτε για τα πακέτα χιλιομετρων είτε για την τιμή.
Για αυτο σου είχα πει και στο νημα της stellantis πως αν μπεις σε αυτό το τριπακι του 'υπέρ ατου' των πωλήσεων θα δώσουμε εκτός από κακή πλασματικό εικόνα στην ανάλυση αυτοκινήτων, θα στηριζομαστε σε λάθος μεταβλητές.
Δεν έχω αμφιβολία ότι πουλάει το peugeot. Καμια μάλιστα. Απλά το μέγεθος πων πωλήσεων και οχι μονο στο peugeot είναι πλασματικά όταν εξετάζεις την λατρεία των απλών καταναλωτών προς μια εταιρία
-
Ξαναδιαβασε το ποστ μου διότι γράφαμε μαζί. Δεν το γράφω μόνο για την peugeot το αναφέρω και για άλλα μοντέλα στην λίστα.
Απο εμενα πάντως δεν είναι καθόλου κουραστικό. Αν είναι από εσένα τοτε σε συμπονω.
-
Λες να μην ρώτησα τιμές leasing πριν αγοράσω; εδώ οδήγησα καμιά ντουζίνα μεταχειρισμένα και κοίταξα πάνω από 20, δεν θα ρώταγα για Leasing; λες να με συνέφερε leasing και να αγόραζα μετρητά;
Για το Sanderο όπως πάντα διαβάζεις επιλεκτικά.
'αν παίρνεις με τιμές αντιπροσωπείας 14-14.500 Corsa 1.2 100άλογα με κλειδί στο χέρι, νομίζεις θα επιλέξουν πολλοί το Sandero για 4 εκατοστά μεγαλύτερο πλάτος;! (13.500 κάνει το ατμοσφαιρικό)
Με 14.000 παίρνεις i20 με 100 άλογα, θα προτιμήσουν πολλοί το Sandero σε σχέση με αυτό;'
-
@lap λες συνέχεια ότι οι πωλήσεις leasing πάνε ανάλογα με τα πακέτα προσφορών.. Ως ένα σημείο συμφωνώ αλλά ταυτόχρονα διαφωνώ κιόλας.. Δεν πανε πάντα όλα βάση τιμής.. Το Peugeot 2008 είναι ένα εξαιρετικό προϊόν για αυτό είναι πρώτο και σε leasing αλλά και σε πωλήσεις λιανικής.. Και τονίζω πως οι πωλήσεις δεν πάνε πάντα με βάση τις τιμές.. Και θα φέρω ως παράδειγμα τις πωλήσεις λιανικής: Το Vitara στην έκδοση με τα 130 άλογα ξεκινάει από 18.570 και με την προσφορά που τρέχει η suzuki η τιμή πέφτει στις 16.990.. Το Peugeot 2008 με τα 130 άλογα ξεκινάει από 22.100.. Ας πούμε ότι με την έκπτωση πάει στα 21.000.. Βλέπουμε λοιπόν ότι το 2008 είναι πολύ ακριβότερο από το vitara.. Παρόλα αυτά το 2008 ειναι πρώτο σε πωλήσεις λιανικής και ας είναι από τα ακριβότερα της κατηγορίας.. Το Vitara που είναι ίσως το φθηνότερο της κατηγορίας είναι τρίτο σε πωλήσεις λιανικής.. Αν το vitara είχε τις τιμές του 2008 θα πουλούσε άραγε πάνω από 10 μοντέλα;; Αυτό θα πει τεράστια επιτυχία της peugeot που παρόλο που το 2008 είναι από τα ακριβότερα της κατηγορίας του, δεν το εμποδίζει η τιμή του στο να είναι πρώτο σε πωλήσεις λιανικής.. Επίσης όλοι ξέρουμε ότι το corsa βγαίνει φθηνότερο από το 208.. Από τις 1142 πωλήσεις του 208 οι 606 είναι λιανικής και οι 536 εταιρικές.. Από τις 958 πωλήσεις του corsa, μόλις οι 279 είναι λιανικής και οι 679 εταιρικές.. Βλέπουμε λοιπόν ότι το αρκετά ακριβότερο 208 έχει πολύ καλύτερες πωλήσεις λιανικής από το corsa (606 το Peugeot κ 279 το Corsa) .. Αν το Corsa είχε τις τιμές του 208 θα πούλαγε πάνω από 10 μοντέλα;; άλλη μια επιτυχία της Peugeot!!
-
Και LPG όμως...όμως. Μονίμως το ξεχνάς όταν αναφέρεσαι σε αυτές τις τιμές.
Εσυ μας έχεις πρήξει τον έρωτα για τα αυτοκινητα στο ποσο φθηνό καυσιμο που ειναι το diesel και οταν κάνεις συγκρίσεις στις άλλες εταιρίες ούτε που υπολογίζεις το κόστος μετακινησης. Σύμφωνα με το κοστος μετακίνησης που τόσο αγάπας μιας και κανεις δρομολόγια όπως λες η άμεση σύγκριση είναι το Diesel corsa με τον ίδιο εξοπλισμό.
Εσυ όμως για να δείξεις και να θολώσεις τα νερά του επιχειρηματίες ότι είναι φθηνο και καλό, έκανες σύγκριση του ατμοσφαιρικου c3 που και αυτό δεν έχει κάποια lpg έκδοση.
Εγω να πω πως δεν είναι δόλος, ίσως είναι απλά φανατισμος στην χειρότερη.
Στην Γαλλία όχι μόνο ξέσκισε το sandero σε πωλησεις έναντι του corsa αλλά έφτασε το 208. Τι σημαίνει αυτό; Μπορουμε να βγάλουμε συμπέρασμα. Οχι
- Διοτι έχει άλλες τιμές στην Γαλλία από εμας
2.Δεν ξέρουμε πόσα είναι νοικιαρικα
3 Δεν έχουμε τιμές και πακέτα χιλιομετρων στα προγράμματα leasing.
Οποτε βλέπεις ποια η ένσταση μου.
Το leasing είναι κάτι ιδιαίτερο απαιτεί ρευστότητα και μονίμως σταθερή κερδοφορία. Επίσης στα χιλιόμετρα που γράφεις εσύ όπως μας λες έχεις υπολογίσει το μέγεθος του μισθωματος;
Αν τώρα είχες πάρα πολύ καλή πρόταση για περισσότερα χιλιόμετρα και με φθηνότερο μίσθωμα μηπως θα έβλεπες ως επαγγελματίας και άλλα μοντέλα;
Ναι μεν μπορεί να σ αρέσει το 2008 αλλά η ζωή και οι επαγγελματίες σου υποχρεώσεις θα απαιτούσαν άλλες επιλογές.
Είδες; μπορείς να το διαβάσεις και ανάποδα.
Αλλα γενικως αν δεν δεις πως σε κάποια μοντέλα τα προγράμματα είναι απίστευτα συμφέροντα τοτε δεν μπορεις να βγάλεις ευκολα συμπέρασμα ποιο αυτοκινητο κάνει επιτυχία.
Καλο είναι να βλέπουμε τις πωλήσεις αλλά ως εκεί, μην το χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα αν δεν έχουμε τα απόλυτα στοιχεία.
-
Κανείς δεν είπε ότι δεν ειναι πετυχημένα αυτοκινητα απλά αν δεν έχουμε στοιχεία για τα πακέτα προσφορών δεν μπορούμε να εξάγουμε συμπέρασμα ως προς τον οριακό λόγο ζήτησης ως προς την τιμη. Αφού οι τιμές είναι διαφορετικές μεταξύ λιανικής και leasing, πέρα από τα φορολογικά κινητηρα και οφέλη στην δεύτερη περίπτωση.
Δηλαδη έχουμε να υπολογίσουμε
1.Αλλη τιμή προσφοράς και αναλόγως άλλες δόσεις δανείου κτλ
2.Φορολογικα κίνητρα των leasing
3.Πακετα χιλιομέτρων και οχι μονο των leasing
https://www.myavis.gr/el/offers-list/toyota-yaris
Δειτε η εκδοση leasing τι τιμές λιανικής έχει σε μια ιδιαίτερη έκδοση, ψάξτε να δείτε τον εξοπλισμό της.
Βαλτε τωρα τον ιδιο εξοπλισμό που έχει αυτή η έκδοση, δεν είναι αντίστοιχος με την βασική, και αγόραστε το καινούργιο με δοσεις. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον.
-
@Dublin : 29 θέση? Με 126 πωλήσεις? Πω πω πω συλλεκτικό το έκαναν, θα κρατήσει και αξία.
@giocitroen91 :Στα στατιστικά που ανέβασες έχει πωλήσεις σε βενζίνα και σε πετρέλαιο, λογικά στις πωλήσεις της βενζίνης έχουν και του υγραερίου υπάρχει περίπτωση να ξέρουμε πόσα ήταν τα LPG?
Πάντως σήμερα που πήγα Σφακιανάκη στην Αργυρούπολη γινόταν πανηγύρι, Vitara και Captur σχεδόν σε όλα τα χρώματα, είχε και ενα Captur μαύρο-ανθρακι με ασημί οροφή όνειρο, και μερικά Ignis τουλάχιστον 20+ έτοιμα για παράδοση, δεν χωράγανε τα αυτοκίνητα που ήταν για επισκευή!
Εμένα μου κάηκε η κόρνα του συναγερμού, πήγα και την άλλαξα.
-
@yem ναι προφανώς στις πωλήσεις πωλήσεις βενζίνης έχουν βάλει και lpg και cng στο συγκεκριμένο πινακάκι.. Δεν ξέρω πόσα από αυτά είναι lpg.. Αλλα θα είναι ελάχιστα αφού οι πωλήσεις lpg είναι ελάχιστες
-
Στο 2008, 308 diesel και 469 βενζίνη. Θα περίμενα πολύ μεγαλύτερη διαφορά.
Kamiq/Renegade/Captur/Aircross τεράστια ποσοστά diesel επίσης.
-
Πάντως όταν στα νούμερα ένας κατασκευαστής κατέχει τις 2 από τις 5 πρώτες θέσεις σημαίνει ότι το προϊόν του είναι περισσότερο ευπώλητο από τον ανταγωνισμό
Είτε λόγω τιμής, λόγω πχιοτητας ή σωστής τοποθέτησης στην αγορά, κάτι κάνει καλά.
Και παλαιότερα το είχα δει, τώρα πλέον επιβεβαίωνεται το άπλωμα του PSA σε όλο το φάσμα των πωλήσεων. Αποδεικνύεται εξαιρετική κίνηση η απόκτηση της Όπελ, πλέον έχει παρουσία και στις πρώτες θέσεις και στις μεσαίες και στις τελευταίες
Κίνηση μεγάλου παικτου, να κάνει spread τα μοντέλα παντού, αντί να επικεντρωθούν σε ένα segment
-
Πάντως όταν στα νούμερα ένας κατασκευαστής κατέχει τις 2 από τις 5 πρώτες θέσεις σημαίνει ότι το προϊόν του είναι περισσότερο ευπώλητο από τον ανταγωνισμό
Είτε λόγω τιμής, λόγω πχιοτητας ή σωστής τοποθέτησης στην αγορά, κάτι κάνει καλά.
Και παλαιότερα το είχα δει, τώρα πλέον επιβεβαίωνεται το άπλωμα του PSA σε όλο το φάσμα των πωλήσεων. Αποδεικνύεται εξαιρετική κίνηση η απόκτηση της Όπελ, πλέον έχει παρουσία και στις πρώτες θέσεις και στις μεσαίες και στις τελευταίες
Κίνηση μεγάλου παικτου, να κάνει spread τα μοντέλα παντού, αντί να επικεντρωθούν σε ένα segment
Πολύ σωστή τοποθέτηση, μάλιστα το κάνουν πολύ πετυχημένα ώστε να αποκτά το δικό του κοινό το κάθε αυτοκίνητο.
Ας πούμε στην Β suv κατηγορία, εμπλέκονται γλυκά τα μοντέλα Crossland/Aircross/2008 και Mokka που έρχεται, ένα μοντέλο που θα δώσει σημαντικές πωλήσεις κατά τη γνώμη μου στην Opel και τον όμιλο. Αυτό με κάνει να περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τα Lancia/Alfa/Jeep που έρχονται το 2022-23, παρόμοια, αλλά διαφορετικά.
Επίσης κάτι που έχω ξαναπεί, δεν είναι κουτοί οι αγοραστές, το απόλυτο proof of concept είναι οι πωλήσεις, αν τώρα μιλάμε για πολλαπλά μοντέλα στο τοπ 5 των περισσότερων κατηγοριών τότε η εκάστοτε εταιρεία κάνει παραπάνω από ένα πράγμα καλά.
-
περι πωλησεων βιτ σε ληζ. δεν ειναι ευκολη υποθεση στην ελλαδα γιατι πλην μιας ιδιοκτητης μεγαλης ληζ του ομιλου σφακ οι αποδελοιπες δεν μπορουν να ειναι προφανως ανταγωνιστικες. και ενα βιτ ειναι κατα μεσο ορο τετρακουνητο τζι ελ πλας, 23+ χιλιαρικα. οχι το 2008 ακριβοτερο του βιτ δηλαδη.
γυρε καπου γραφς οτι το ληζ θελει ρευστοτητα και συνεχη κερδοφορια. το πρωτο καταλαβαινεις οτι δεν το θελει καθως ειναι τμηματικη και σε βαθος χρονου η εκταμιευση, η αγορα ειναι που θελει ρευστοτητα και οχι η μισθωση. κερδοφορια επισης δεν θελει συνεχη αλλα προβλεπομενη, γνωσριζεις οτι οι ζημιες μεταφερονται απο χρονια σε χρονια και επηρεαζουν τα μελλοντικα αποτελεσματα.
επισης υπαρχει μια αληθεια, ο συγγελιδης ξερει πολυ καλα το παιχνιδι των ληζινγκ
αλλα απο την αλλη κανενας δεν αγοραζει ληζ αυτοκινητα με το κιλο αλλα εχει επιλογη ο χρηστης. μονο τα πολυ φθηνα, με ltpf πολυ χαμηλη και ας πουμε κοστος καπου στα 15 αγοραζονται μαζικα για πωλητες. τα περι των 17-18 και πανω ειναι αποτελεσμα καποιας επιλογης.
τελος στα ληζ υπαρχει και ενα ακομη κομματι που αγνοειτε αλλα περιλαμβανεται στις πωλησεις: οι εταιρειες ενοικιασεων που αγοραζουν πλεον και αυτες με χρονομισθωση ή χρηματοδοτικη μισθωση - ναι ειναι αλλο πραμα το ενα, αλλο το αλλο. εκει αγοραζονται μπουλετ προυφ και ευκολοδηγητα αλλα και ευπεπτα στη προσφορα στους τουριστες μοντελα.
-
περι πωλησεων βιτ σε ληζ. δεν ειναι ευκολη υποθεση στην ελλαδα γιατι πλην μιας ιδιοκτητης μεγαλης ληζ του ομιλου σφακ οι αποδελοιπες δεν μπορουν να ειναι προφανως ανταγωνιστικες. και ενα βιτ ειναι κατα μεσο ορο τετρακουνητο τζι ελ πλας, 23+ χιλιαρικα. οχι το 2008 ακριβοτερο του βιτ δηλαδη.
γυρε καπου γραφς οτι το ληζ θελει ρευστοτητα και συνεχη κερδοφορια. το πρωτο καταλαβαινεις οτι δεν το θελει καθως ειναι τμηματικη και σε βαθος χρονου η εκταμιευση, η αγορα ειναι που θελει ρευστοτητα και οχι η μισθωση. κερδοφορια επισης δεν θελει συνεχη αλλα προβλεπομενη, γνωσριζεις οτι οι ζημιες μεταφερονται απο χρονια σε χρονια και επηρεαζουν τα μελλοντικα αποτελεσματα.
επισης υπαρχει μια αληθεια, ο συγγελιδης ξερει πολυ καλα το παιχνιδι των ληζινγκ
αλλα απο την αλλη κανενας δεν αγοραζει ληζ αυτοκινητα με το κιλο αλλα εχει επιλογη ο χρηστης. μονο τα πολυ φθηνα, με ltpf πολυ χαμηλη και ας πουμε κοστος καπου στα 15 αγοραζονται μαζικα για πωλητες. τα περι των 17-18 και πανω ειναι αποτελεσμα καποιας επιλογης.
τελος στα ληζ υπαρχει και ενα ακομη κομματι που αγνοειτε αλλα περιλαμβανεται στις πωλησεις: οι εταιρειες ενοικιασεων που αγοραζουν πλεον και αυτες με χρονομισθωση ή χρηματοδοτικη μισθωση - ναι ειναι αλλο πραμα το ενα, αλλο το αλλο. εκει αγοραζονται μπουλετ προυφ και ευκολοδηγητα αλλα και ευπεπτα στη προσφορα στους τουριστες μοντελα.
100% ότι λες.
Επίσης να αναφέρω ότι το 2008 ξεκινάει κάτω από τα 20.000, δεν είναι τόσο ακριβό, με 20.700 παίρνεις Allure αν θυμάμαι καλά.
Επίσης κοίταξα πρόχειρα 3 εταιρείας ενοικιάσεων και δεν είδα πουθενά 2008 να προσφέρονται.
-
Γατε άσε ξέρω τι λέω. Μιλώ για ρευστότητα και ξέρω γιατί το λέω. Για τις ζημιές τα είχαμε συζητήσει και παλιότερα νομίζω ή με κάποιον άλλο δεν θυμάμαι.
Τεσπα
SUV/Crossovers Forum