-
Ναι εχεις δικιο,δεν τα θυμομουν καν αυτα. Το Toyota GT δεν το ηξερα . Τελος το εκτος θεματος
-
REALZEUS wrote:
svassi wrote:
ΒΜW 2 Series Gran Coupe
Επιτέλους και ένα σοβαρό αυτοκίνητο στο φόρουμ, μετά από καιρό...
Alex Grand coupe δεν είναι και τίποτα ιδαίτερο , ειδικά οι προσθιοκίνητες 218i/d.Εκτός αν μιλάμε για M235i xDrive.
Επίσης δυστυχώς το αμάξι το θεωρω πολύ ασχημό.
Νομίζω ότι θα συμφωνήσεις ότι η εμφάνιση είναι υποκειμενική Κωστή μου. Από εκεί και πέρα, οποιοδήποτε χαμηλό αυτοκίνητο είναι μια ευχάριστη αλλαγή, στην λαίλαπα των ψεύδο-SUV που βιώνουμε. Οδηγικά δε είναι πολύ καλή η 2 GrandCoupe.
-
off topic , θυμάμαι το mazda mx3 ένα μικρό κουπέ της δεκαετίας του 90 , ως το αυτοκίνητο με τον μικρότερο, τουλάχιστον όσα θυμάμαι εγώ, v6 κινητήρα σε αυτοκίνητο παραγωγής , στα 1800 κυβικά παρακαλώ πολύ!
-
Το έχω οδηγήσει αυτό το ΜΧ3. Ωραίο αμαξάκι, αν και τότε το σνομπαραμε, υπέρ του πισωκίνητου ΜΧ5.
-
kostis20 wrote:
REALZEUS wrote:
svassi wrote:
ΒΜW 2 Series Gran Coupe
Επιτέλους και ένα σοβαρό αυτοκίνητο στο φόρουμ, μετά από καιρό...
Alex Grand coupe δεν είναι και τίποτα ιδαίτερο , ειδικά οι προσθιοκίνητες 218i/d.Εκτός αν μιλάμε για M235i xDrive.
Επίσης δυστυχώς το αμάξι το θεωρω πολύ ασχημό.
Νομίζω ότι θα συμφωνήσεις ότι η εμφάνιση είναι υποκειμενική Κωστή μου. Από εκεί και πέρα, οποιοδήποτε χαμηλό αυτοκίνητο είναι μια ευχάριστη αλλαγή, στην λαίλαπα των ψεύδο-SUV που βιώνουμε. Οδηγικά δε είναι πολύ καλή η 2 GrandCoupe.
Συμφωνώ βέβαια.Πιο πολύ εγραψα γιατι νομιζες οτι μιλάγαμε για τη πισωκίνητη 2 coupe.
Όπως το θέτεις βεβαια το θέμα με τη ¨λαίλαπα¨' των SUV εχεις ακόμη περισσότερο δίκιο.
Ακ'ομα και εγω εχω μπερδευτει και δε παίρνω απόφαση τόσο καιρό.
Για τα μικρά V6 τώρα στη Κω ,λόγω τρελης ιαπωνοφιλίας ειχαμε 1 Mx3 1,8 V6,2 maxima 2,0V6 και 1-2 xedos.Όλα φυσικά κυκλοφορούν ακόμα και τα βλέπω κάθε καλοκαίρι.
-
Πάντως η Φαμπιάτου και ο Marek στα reviews τους γράφουν, η πρώτη ότι τα καθίσματα του Tucson είναι στενά και χωρίς πλευρική στήριξη, δε δεύτερος ότι είναι κουραστικά στο ταξίδι. Έχει κάποιος φίλος διαπιστώσι κάτι σχετικό;
-
Δεν θυμάμαι στην βόλτα που το έκανα να μου ήρθε στενό το κάθισμα και είμαι τύπος ΧΧL, στο καπάκι κάθησα στο i30 και με ενοχλούσε. Πλευρική στήριξη δεν θυμάμαι. Πάντως στενό δεν το ένιωσα το κάθισμα.
-
Δεν θυμάμαι στην βόλτα που το έκανα να μου ήρθε στενό το κάθισμα και είμαι τύπος ΧΧL, στο καπάκι κάθησα στο i30 και με ενοχλούσε. Πλευρική στήριξη δεν θυμάμαι. Πάντως στενό δεν το ένιωσα το κάθισμα.
επιβεβαιώνω (επίσης μεγεθος ΧΧL) ότι δεν εντόπισα πρόβλημα με το μέγεθος του καθίσματος. Οπτικά μου κάνει μικρότερο στο εμβαδό του καθίσματος που στηρίζονται οι μηροί σε σχεση με του Volvo S60, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ξένισε η διαφορά ...Φυσικά μιλάμε για Test frive 15 λεπτών μόνο και όχι για σοβαρή διαδρομή ή διαδρομή μεστροφές για παρατηρήσεις επί της πλευρικής στήριξης...
-
Εντάξει για την πλευρική στήριξη βλέποντας φωτογραφίες των καθισμάτων φαίνεται ότι είναι φτωχή έπρεπε να είναι λίγο πιο πεταχτά τα φτερά αλλά τότε ίσως ενοχλούσαν περισσότερο του φαρδύς.
Όλα αυτά βέβαια θες ταξίδι για να τα καταλάβεις καλά.
Διάβασα στην δοκιμή της φαμπιατου για υψηλές καταναναλωσεις , βέβαια αυτή είχε το 180 αυτόματο 4*4 δλδ το πιο ζορικο από άποψη κατανάλωσης.
-
Εντάξει για την πλευρική στήριξη βλέποντας φωτογραφίες των καθισμάτων φαίνεται ότι είναι φτωχή έπρεπε να είναι λίγο πιο πεταχτά τα φτερά αλλά τότε ίσως ενοχλούσαν περισσότερο του φαρδύς.
Όλα αυτά βέβαια θες ταξίδι για να τα καταλάβεις καλά.
Διάβασα στην δοκιμή της φαμπιατου για υψηλές καταναναλωσεις , βέβαια αυτή είχε το 180 αυτόματο 4*4 δλδ το πιο ζορικο από άποψη κατανάλωσης.
ακριβώς, η Φαμπιάτου είχε το 180 αυτόματο 7ταχυτο με την αυτόματη τετρακίνηση (φυσικά την κλείδωνε δυναμικά και σε 50/50) - μην ξεχνάμε όμως οτι , όπως έγραψε και η ίδια, η κατανάλωση ήταν σε ρυθμούς τεστ και ότι πέφτει κάτω από τα 9/100 με πιο ηπια χρήση.
Θεωρώ - όπως έχω ξαναγράψει- ότι με λογική χρήση (και φυσικά όχι σε sport mode ή/και με χρήση των paddles), η κατανάλωση ειναι σχετικά εφικτό να πέσει και κοντά στα 8/100 - θα σας ενημερώσω όταν παραλάβω το αυτοκίνητο .
-
Εντάξει αλλά και 8 λτ με την βενζίνη 1.65 δλδ με +13 ευρώ κόστος μεταφοράς στα 100 το 2021 ε δεν το λες και πολύ ελπιδοφόρο.....
-
Εντάξει αλλά και 8 λτ με την βενζίνη 1.65 δλδ με +13 ευρώ κόστος μεταφοράς στα 100 το 2021 ε δεν το λες και πολύ ελπιδοφόρο.....
φυσικά όχι, αλλά σκεφτειτε το βάρος + την τετρακινηση και δείτε τα παρακάτω στατιστικά απο την προσωπικη μου εμπειρία :
-
V40 6τάχυτο 1,5 152 ΗΡ αυτόματο με πάντα στο eco τη ρύθμιση και πολύ ήπια οδήγηση, ήταν κοντα στα 7,5
-
S60 6τάχυτο 1,5 152 ΗΡ αυτόματο με πάντα στο eco τη ρύθμιση και πολύ ήπια οδήγηση, ήταν κοντα στα 7,8
-
Panda νοικιασμένο, μοντελο 2019, παρελήφθη με 6,8/100 , τοέριξα μετα από 2,5 μήνες στα 6,5 με (πολύ) ήπια οδήγηση
Συμπέρασμα: χαλάλι το 1 με 1,5 λιτρο/100 χλμ για αυτα που προσφέρει το Tucson 1.6 180 HP/ auto/ 4x4, με τόσο βάρος !!!
-
-
Οντως αν τα βαλεις κατω ετσι δεν δειχνει τιποτα το τρομερο.
Που εχει η βενζινη 1.65;;;;; Εγω σε avin τη βαζω 1.56 και υπαρχει revoil με 1.48. Τα υπολοιπα πρατηρια την εχουν εκει γυρω με εξαιρεση τη shell.
-
Οντως αν τα βαλεις κατω ετσι δεν δειχνει τιποτα το τρομερο.
Που εχει η βενζινη 1.65;;;;; Εγω σε avin τη βαζω 1.56 και υπαρχει revoil με 1.48. Τα υπολοιπα πρατηρια την εχουν εκει γυρω με εξαιρεση τη shell.
Προφανώς στην επαρχία έχει 1.65 και πάνω...
Παρεμπιπτόντως, επιβεβαίωσα ότι για το 1.6 180 ΗΡ απαιτείται καλή 95άρα και δεν υπάρχει λόγος για 100άρα
Όσο για τους υπολογισμούς μου, και πάλι είναι θέμα το κατά πόσο κάποιος προτίθεται να πληρώνει κατανάλωση >8 λιτρα/100 χλμ αλλά πάντα πρέπει να κοιτάμε και τι προσφέρει αντίστοιχα το αυτοκίνητο...
-
Θεσσαλονίκη μέσα στην πόλη έχει εύκολα 1.62 ,περιφερειακά έχει 1.56. Επαρχία επαρχία το 1.65 για πλάκα. Ντίζελ από 23 ως 31 λεπτά λιγότερο.
-
€1,48 σήμερα η 95άρα στο κοντινότερο μου πράτηριο, σε ανατολικό προάστιο της Θεσσαλονίκης.
-
Νομός Θεσσαλονίκης έχει τη φθηνότερη μέση τιμή σε όλη την Ελλάδα.
1.483 η ελάχιστη τιμή. Μάλλον μένεις στο συγκεκριμένο φθηνότερο πρατήριο του νόμου.
1.565 μέση και 1.698 μέγιστη.
1.149 ελάχιστη το diesel στο νομό. 1.285 μέση.
http://www.fuelprices.gr/PriceStats?prodclass=1&nofdays=7&order_by=9
Μέγιστη τιμή 1.980 (νομός Κυκλάδων)
-
Την BMW 2 coupe την ειδα απο κοντα. Έλεγα μέσα μου να το αυτοκινητο μου. Μπήκα και η κολώνα του a pillar ήταν 4 δάχτυλα από το κεφάλι μου με το καθισμα τερμα κατω.
Επιτέλους μάθαμε κάτι για το Λάπη: είναι πολυ κοντός.
Γιατί για να απέχει το κεφάλι του 4 δάχτυλα (δηλαδή περί τους 8 πόντους) από το A-pillar πρέπει να οδηγεί με το κάθισμα τερματισμένο μπροστά!
-
Νομός Θεσσαλονίκης έχει τη φθηνότερη μέση τιμή σε όλη την Ελλάδα.
1.483 η ελάχιστη τιμή. Μάλλον μένεις στο συγκεκριμένο φθηνότερο πρατήριο του νόμου.
1.565 μέση και 1.698 μέγιστη.
1.149 ελάχιστη το diesel στο νομό. 1.285 μέση.
http://www.fuelprices.gr/PriceStats?prodclass=1&nofdays=7&order_by=9
Μέγιστη τιμή 1.980 (νομός Κυκλάδων)
Τα 4-5 πρατήρια πέριξ της ΕΚΟ που είναι καθρέφτης της τιμής έχουν 1.55 βενζίνη 1.24 ντίζελ. Το 1.48 που αναφέρθηκε είναι η τέρμα χαμηλή. Στα περισσότερα πρατήρια κλειδωμένη διαφορά στα 0.31 εδώ και καιρό μεταξύ των δύο καυσίμων.
-
Dublin wrote:
Νομός Θεσσαλονίκης έχει τη φθηνότερη μέση τιμή σε όλη την Ελλάδα.
1.483 η ελάχιστη τιμή. Μάλλον μένεις στο συγκεκριμένο φθηνότερο πρατήριο του νόμου.
1.565 μέση και 1.698 μέγιστη.
1.149 ελάχιστη το diesel στο νομό. 1.285 μέση.
http://www.fuelprices.gr/PriceStats?prodclass=1&nofdays=7&order_by=9
Μέγιστη τιμή 1.980 (νομός Κυκλάδων)
Τα 4-5 πρατήρια πέριξ της ΕΚΟ που είναι καθρέφτης της τιμής έχουν 1.55 βενζίνη 1.24 ντίζελ. Το 1.48 που αναφέρθηκε είναι η τέρμα χαμηλή. Στα περισσότερα πρατήρια κλειδωμένη διαφορά στα 0.31 εδώ και καιρό μεταξύ των δύο καυσίμων.
Η διαφορά είναι μεγάλη ακόμη μεταξύ των 2 καυσίμων. Αν αναλογιστεί κανείς και τη διαφορά στην κατανάλωση..θα πρέπει να ανέβει πολύ πάνω από τη βενζίνη για να συμψηφιστει το κόστος κάποτε.
Hyundai Tucson NX4 (2020)