Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 22
    • 23
    • 8 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    5262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Εχω ενα φίλο 40 χρόνια τον ξέρω , εχει τώρα ενα BMW Χ6  , τέλεια συντηρημένο και φροντισμένο . Χρήμα εχει πολύ . Θέλει καινούργιο αυτοκίνητο και θέλει ενα που εχει ενα ταμπλό ολο οθόνη που κάνει κάτι γραφικά σαν τον νυκτερινό ουρανο μίση ώρα μου έλεγε για την οθόνη  τα γραφικά τον γαλαξία και δεν συγκράτησα την μάρκα ...

      Εγω πάντως δεν θεωρω ηλίθιους αυτούς που παιρνουν καινούργια και φυσικά οχι τον φίλο μου * γιατί θα μου το δωσει να το παω βόλτα όταν το πάρει να δω και εγω τον γαλαξία ...

      *πως θα μπορούσα αυτός θα σκάσει 100+ χιλιάρικα για καινούργιο εγω ψάχνω μεταχειρισμένο των 4-5 

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Ωράιο το Πεμ βέ σε τιμή χώμα, σαν σαραντοπενηντάρα χωρισμένη με δύο τέκνα καλοστεκούμενη. Κάνει καλή πρώτη εντύπωση αλλά στην συμβίωση θα βγάλει τα κουσούρια..

        Μια φορά και ένα καιρό είχα αμάξι δικό μου για επτά χρόνια χωρίς να το αλλάξω. Δεν ήμουν στα καλύτερα μου, άν έκανα εξετάσεις θα μου έβγαζε χαμηλή τέστο σίγουρα. Όσο με παίρνει θα τα αλλάζω μόλις τα βαρεθώ.

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dstou last edited by

          Έχω πρώτο ξάδερφο, ίδια ηλικία με μένα, μεγαλώσαμε μαζί, τον ξέρω μέχρι κεραίας. Δεν διανοείται ότι θα οδηγάει άλλο αυτοκίνητο εκτός από καινούργιο. Το στυλ του ήταν:  παίρνω ένα καινούργιο, το κρατάω 8-10 χρόνια, και μετά το πάω για ανταλλαγή με το επόμενο καινούργιο.

          Τα οικονομικά του όμως ήτο ανέκαθεν μέτρια. Αποτέλεσμα να παίρνει καινούργια ναι μεν, αλλά συμβιβασμένα σε ένα σωσρό πτυχές τους. Π.χ.  Σίβικ 1.3 του 1994 χωρίς καν αρκούδα, Οκτάβια 2004 1.6 εντελώς γυμνό αλλά αυτό τουλάχιστον είχε αρκούδα,  Σουζούκι Ίγκνις εντελώς γυμνό και σε κατάσταση παράγκας μετά από λίγα χρόνια χρήσης, ΚΙΛ Πικάντο για την γυναίκα του το εντελώς απλό χωρίς ηλεκτρικές ευκολίες εκτός από ελάχιστες, κ.ο.κ. Τα πλήρωνε δε παπόρι, γιατί όταν πας στον έμπορα σαν βρεγμένη γάτα να του αφήσεις το παλιό αμάξι και τα υπόλοιπα με  γραμμάτια, τρως 'της χρονιάς σου'. Ήταν, και παραμένει,  ο καλύτερος πελάτης του έμπορα, να δείτε αβροφροσύνες και επίθεση φιλίας που του κάνανε όταν έσκαγε στο μαγαζί, να ζηλέψετε (ΟΧΙ).

          Εγώ, την ίδια περίοδο, ενώ δαπανούσα τα ίδια χρήματα με αυτόν, μπορεί και λιγότερα, κυκλοφορούσα αντίστοιχα με C180 καραφούλ εξτρά, C200 auto τέρμα φουλ εξτρά, Ρόβερ 75 Κονοσέρ, Σιτροέν Ξαρά εξέκιουτιβ, Γιάρις ΜΚ1 1.000 σολ, Πρίους ΜΚ2 τσίτα εξτρά, κοκ.Κάποιο από αυτά το πούλησα μετά από 2 χρόνια περισσότερα από ότι το έφερα από Γερμανία, ενώ κάποιο άλλο στα ίδια λεφτά μετά από 3 χρόνια. Κάθε 2-3-5 χρόνια άλλαζα ρόδα, μπερδεύονταν όλοι με τι αμάξι κυκλοφοράω κάθε 3 και λίγο, κυριολεκτώ.  Αλλά εμένα ήταν όλα επί μεταχείρω, κανένα καινούργιο.

          Αναλογιζόμενος τώρα όλα αυτά, και αν  είχα δυνατότητα να γυρίσω πίσω στο 1994, όταν πήρα την πρώτη ρόδα, αν αναρωτηθώ τι θα έκανα τώρα, η αταλάντευτη απάντηση είναι η εξής : Τα ίδια, μπορεί και χειρότερα. Ούτε ένα καινούργιο δεν θα 'παιρνα, ούτε γι' αστείο, ούτε για δοκιμή.

          Μα το καινούργιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, μου λέει ο ξάδερφος.

          Ναι, είναι.  Και?

          Συμπέρασμα : Δεν σκέφτονται όλοι το ίδιο, δεν μπορούν να λειτουργήσουν όλοι το ίδιο, δεν είναι όλοι στην ίδια οικονομική κατάσταση, δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες και προοπτικές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lap last edited by

            Οκ, έχεις ένα δίκιο... Αν όμως στην εξίσωση βάλεις ότι μπορείς να αγοράσεις την πλούσια έκδοση καινούργιου;

            Δηλαδη αντί για bmw x1 πρώτης γενιάς, ένα τετρακίνητο του κουτιου duster prestige;

            Ναι διαφορετικά αυτοκινητα και άλλης χρήσης αλλά..... Και έχεις ένα καλό vfm.... Τσιλικο.

            Υ. Γ βγάζω εκτός περιπτώσεις όπως τον μάστορα με κάποια ειδικά αυτοκινητα τα οποία είναι πλέον θρυλικά.... Αλλα βάζω απλά και επίδειξης όπως τη BMW x1 mk1

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dstou last edited by

              Τα πολύ ειδικά ή σπάνια μοντέλα μπαίνουν σε άλλη λογική. Και τα ολοκαίνουργια που αξιοποιούνται  δίκην δήλωσης Ε9  της οικονομικής επιφάνειας του κατόχου ή της θέσης του στην ιεραρχία ενός οιουδήποτε σχηματισμού (επιχειρηματικού, πολιτικού, πολιτειακού, σταρσύστεμ, κ.α.). Οπως επίσης και οι πάσης φύσεως αντίκες ή πρώην ιδιοκτησίες διασήμων, π.χ. το πρώην αμάξι του κάθε Τζων Λένον, βασιλιά,, Πελέ, Κόκοτα, κ.ο.κ.

              Εγώ μιλάω για το αμάξι του κ. Φίτσουλα της διπλανής πόρτας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                peta last edited by

                να  ξεφορτωθουμε το ερείπιο μας.

                Σπεύδουμε να εκσυχρονιστουμε με πλαστικούς θερμοστάτες και ταμπούρα παπιού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • W
                  wantone @dstou last edited by

                  Αστειότητες τα περί 100-120.000 χλμ. για ένα ιχ. Για τον μέσο όρο δηλαδή, όχι κανένα Rx-8. Σκεφτείτε απλώς τα ταξί. Τα συνηθισμένα μοντέλα δηλαδής, Οκτάβια, Αβένσις και Ε220-270, μερικά με 1.600 κυβικά μόνο!

                  Κάνουν 100-200.000 χλμ. το χρόνο, μέσα στην Αθήνα ή επαρχιακούς κωλόδρομους αρκετές φορέςκαμιά 15αριά χρόνια . Οι πόρτες ανοίγουν και κλείνουν καμιά 50αριά φορές τη μέρα. Το ερκοντίσιο παίζει 7-8 μήνες το χρόνο, τα ηλεκτρικά κάθε μέρα κάνουν υπερωρίες.

                  Και όμως πάνε μια χαρά.

                  Προφανώς ένα μπρίκι 1.000 κυβικώνΕ, βενζίνης με τούρμπο και 2 κυλίνδρους δεν θα προλάβει να πάει 1,5 μύρριο χλμ., θα τα κακαρώσει πολύ νωρίτερα, ή θα χρειαστεί πανάκριβες (για την εναπομείνουσα αξία του) επισκευές για να φτάσει αυτά τα χλμ.,  αλλά αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι στα 120.000 χλμ. θα πρέπει να το φουντάρουμε 'γιατί έχει φάει τα ψωμιά του'. Έχει ακόμη πόλλά ψωμιά αφάγωτα.

                  Yπερβαλεις, τα ταξι με πολλα χμ ενω ειναι νορμαλ αμαξια (οχι Μερσεντες που τα ταξι εχουν ενισχυσεις) μετα απο 600 χιλ χμ ναι μεν πηγαινουν αλλα ειναι αθλια η κατασταση τους. Ακομα και Μερσεντες που εχω μπει Ε 5κυλινδρο νομιζω ντηζελ με 600 χιλ χμ ηταν σε κακη κατασταση. Εννοειται κινητηρας και κιβωτιο τουλαχιστον 1 ρεκτιφιε. Νομιζω Ε270 ηταν.

                  Μεταχειρισμενο αμαξι αν βρεις καποιο με χαλαρη χρηση και σε προσεγμενη κατασταση και με ιστορικο σερβις προφανως ειναι μεγαλη ευκαιρια. Ομως πρεπει να ξερεις και επιπλεον να γνωριζεις κοσμο γιατι θελει καποιο καλο μαστορι να σε υποστηριζει (να κανει τον αρχικο ελεγχο και να κανει επισκευες με λογικο κοστος). Οσο εχω ψαξει εγω ευκαιριες δεν βρισκω, τα καλα μεταχειρα τα περνουν αλλοι με διασυνδεσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Μια χαρά ευκαιριάρες έχει το car.gr, αν αφιερώσεις λίγο χρόνο και δεις 4-5 αυτοκίνητα (κι αφού έχει προηγηθεί οπτικό ξεσκαρτάσιμα από τη σελίδα), θα πάρεις σωστό αυτοκίνητο. Σιγά μη χρειάζεσαι διασυνδέσεις για να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone last edited by

                      Δειξε μου τα αμαξια που εχεις αγορασει απο το  Car.gr σε τιμη ευκαιρια και σε καλη κατασταση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Ο Wantone έχει ένα δίκιο ,συνήθως οι μηχανικοί εντοπίζουν τις ευκαιρίες πρώτοι γιατί απλά είναι αυτοκίνητα που τα βλέπουν στα σέρβις . Μετά ο ιδιοκτήτης όταν αποφασίσει να το πουλήσει από τους πρώτους που ρωτάει είναι ο μηχανικός του , τι τιμή να το βάλω; πόσο πιάνουν αυτά ;  ...και έτσι γίνονται πολλές αγοραπωλησίες.

                        Παράδειγμα εγώ 

                        Το Mondeo ST-220 που είχα το πήρε ο μηχανικός μου και το έχει 3 χρόνια τώρα

                        και από αυτόν πήρα το VOLVO S60 που του είχε αφήσει ένας άλλος πελάτης

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Corolla Verso που έχω τώρα. 1.8, επταθέσια, η πλούσια έκδοση, ατρακάριστο, αγοράστηκε 5.000 πριν 3,5 χρόνια.

                          Miata 1.8 Sporty, αγοράστηκε 2,5 ετών στα 18.600 έναντι 31.000 που κόστιζε καινούριο. Άψογο, μες στην εγγύηση.

                          Έχω αγοράσει άλλα δύο αυτοκίνητα μέσω αγγελιών σε εφημερίδα, Χρυσή Ευκαιρία λεγόταν. Σούπερ κατάσταση από πωλητές περιπτωσάρες.

                          Δε σου λέω ότι θα ανοίξω το car και θα αγοράσω το πρώτο που θα δω. Έψαχνα μήνες και τσέκαρα ό,τι φαινόταν καλό. Έτσι αποκτάς γνώση τού συγκεκριμένου μοντέλου και κρίνειςμε μεγάλο ποσοστό επιτυχίας. Αλλά σιγά μη χρειάζεται βύσμα για να αγοράσουμε ένα σωστό μεταχειρισμένο.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 @wantone last edited by

                            Δειξε μου τα αμαξια που εχεις αγορασει απο το  Car.gr σε τιμη ευκαιρια και σε καλη κατασταση.

                            Παράδειγμα πάλι εγω με το ίδιο αυτοκίνητο 

                            Το St το είχα  αγοράσει από ιδιώτη που το είχε στην... Ελβετία και τον είχα βρει από το Car ...και ναι τότε το μακρινό 2007 η τιμή ήταν ευκαιρία 3χρονών ,36000 χλμ στο 50% της αρχικής αξίας ...τότε μετά όμως   καλά που το πήρε ο μηχανικός μου γιατί το θέλει σαν αυτοκίνητο 'σημαία'  να το έχει παρκαρισμένο μπροστά στην αντιπροσωπεία της Ford που έχει.

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Αυτοκινηταρες

                              .. Κακοπεσες βλέπω. 

                              Dimsaba μοα χαρα εισαι... Έβγαλες γούστα και τώρα χαλαρά.

                              Πολλες φορες θα ήθελα να δώσω μεταχειρησμενα δικά μου αυτοκινητα εδώ στο forum σε καλά μέλη. Να τους πω

                              -έλα πάρτο

                              -Μα δεν θέλω,

                              -ρε πάρτο σου λέω πεντακαθαρο έως και παστρικο αλλαγές λαδιων κάθε 5000 χλμ με φουλ συνθετικά, πότε πίεση πάνω από αυτό που δεν μπορει το μοτερ κτλ. Κάθε μήνα κερωμα, ειδικό για τα φανάρια γαλάκτωμα να μην θαμπωνουν κτλ.

                              Αλλα όσες φορές έδωσα (μια δυο φορές δηλαδή) γινόταν χαμός από τους φίλους μου ποιος θα το πάρει. Τώρα εγώ έχω σειρά ελεγαν. Χαχαχαχα

                              Ειναι ωραίο όταν δίνεις το παλιο σου αυτοκινητο σε λάτρη της αυτοκίνησης. Ακόμα το πονάς άσχετα αν δεν σου ανήκει πλέον.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Λάπη μου, είμαι ευλογημένος γιατί πρόλαβα τις καλές εποχές που έρεε το χρήμα. Πρώτο αγορασμένο αυτοκίνητο ήταν ένα Mazda 323 GTX (άγνωστο homologation special, έχει και παγκόσμιο τίτλο στο Group N το 1991). 190 άλογα (ήταν λίγο σκαλισμένο το δικό μου, 163 έβγαζε το εργοστασιακό, με τετρακίνηση, 1.8 τούρμπο). Το είχε εργένης τής Ολυμπιακής, απίστευτη κατάσταση, 110.000 χλμ σε 13 χρόνια. Το έδωσα μετά από 47Κ ΞΥΛΟ μετά από 2.5 χρόνια, ήθελε μαζεματάκια (ένα ψαλίδι από κοπάνημα στα Μέγαρα, τρύπια εξάτμιση) κι έχασα μόνο ένα χιλιάρικο. Έμαθα ότι ο επόμενος αγοραστής το κοπάνησε γενναία μπροστά, το πέτυχα με βαμμένο όλο το μπροστινό μέρος.

                                Στη συνέχεια πήρα ένα Miata Mk1. Τότε είχα ξεψαχνίσει όλες τις αγγελίες, δεν υπήρχε τίποτα κάτω από 10 χιλιάρικα. Μιλάμε τώρα για Ιούλιο του 2004. Έχω πάει σε φίλο/παρκαδόρο στο Εν Πλω στη Βουλιαγμένη και κουβεντιάζουμε. Έχει ένα Μκ1 με ζάντες, λευκό δερμάτινο εσωτερικό, style-bar, πάρα πολύ περιποιημένο. Ήξερα ότι δεν πωλείται γιατί τα είχα ελέγξει όλα. Τυχαίνει να βγει εκείνη τη στιγμή ο ιδιοκτήτης. *Μήπως το πουλάς; Ναι. Πόσο; *Περιμένω να μου πει κάτι αστρονομικό, γιατί ήταν πολύ καλύτερο από πολλά του δεκαχίλιαρου. *8.500, μου λέει. *Και κάπως έτσι το πήρα. Αυτό είναι το μοναδικό αμάξι που ΔΕΝ αγόρασα από αγγελία.

                                Για ένα τρίμηνο-τετράμηνο, είχα και τα δύο οχήματα στην κατοχή μου. Ήταν τόσο απολαυστικότερο το Miata, που αποφάσισα ότι το 323 έπρεπε να φύγει. Έχω μάλιστα κι ένα μοναδικό βιντεάκι, όπου τα δύο μου οχήματα κάνουν κόντρα μεταξύ τους. Εγώ οδηγώ το 323, το Miata έχει δύο επιβάτες, αλλά επειδή ήμουν τροφαντό μωρό, η διαφορά βάρους δεν είναι τόσο μεγάλη. Δε βρίζω εγώ στο βίντεο, αφού είμαι στο 323:

                                Youtube Video

                                ΥΓ. Το συγκεκριμένο 323 έχει δημοσιευτεί (κατ΄ εξαίρεση) στο Drive 9/2004. Όσοι το έχετε, αναζητήστε το.

                                ΥΓ2. Όταν έδωσα το Fiesta τής γυναίκας μου, είχα ένα τηλεφώνημα από το car και τρία από την αγγελία στο ΦουΜπού. Αγγελία όχι στο marketplace, αλλά στο προσωπικό μου προφίλ. Φίλοι και γνωστοί που ξέρουν πόσο ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα, μου είχαν εμπιστοσύνη κι ήθελαν να το αγοράσουν. Τελικά το πήρε ένας από αυτούς, χωρίς καν να το πάει σε μάστορα. Μπορείς να πεις ότι ήταν μια αγοραπωλησία με διασυνδέσεις.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  To car.gr έχει αυτή τη στιγμή 107.000 αγγελίες για ιχ, και είναι λίγα, άλλες εποχές είχε και 130.000. Αλίμονο αν χρειάζεσαι διασυνδέσεις για να πάρεις ένα μετάχειρο αμάξι για να κάνεις τη δουλειά σου. Απλά το μετάχειρο δεν έχει χρόνο. Μπορεί να το βρεις την ίδια μέρα, μπορεί και μετά από 6 μήνες και σίγουρα έχει και ανάληψη ρίσκου από τον αγοραστή. Μιλάμε πάντα για ευρέως κυκλοφορούντα ιχ, όχι να ψάχνεις κανένα ομολογκασιόν σπεσιάλ ή το αμάξι του πάπα Βενέδικτου.

                                  Τεσπά, εγώ έχω αγοράσει 12 μετάχειρα στην αυτοκινητιστική  ζωή μου.Κανένα με διασυνδέσεις ή από σόι,γνωστό, γειτονιά κ.τ.λ. Όλα μου βγήκαν ντουφέκια, πλην ενός με το οποίο πήγαινα γυρεύοντας και το παράκανα. Έχω κάνει σώου και σώου με τα μετάχειρα, που δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω με καινούργια, εκτός αν ήμουν πάντα σε χρέος, πράγμα που θεωρώ ως την ύψιστη ξεφτίλα. Άλλωστε αγοράζω μόνο κας και μόνο αν υποψιασθώ ότι είναι ευκαιρία. Και θα είχα αγοράσει και άλλα αν δεν είχα εταιρικά λήζινγκ τα τελευταία 10 χρόνια, όπου τα παίρνουμε καινούργια, τα δουλεύουμε 4 χρόνια και μετά τα αλλάζουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ειναι υποκειμενικο τι του αρεσει του καθενος. Επισης υπαρχει κοσμος που αγοραζει αμαξι το μισο εχει βαφει και το πλασσαρει σαν ατρακαριστο και λουλουδι. Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου.

                                    Επισης και τα μεταχειρα που αγοραζει καποιος εχουν αυξημενα τελη και σερβις σε σχεση με τα καινουρια αλλα αυτο βεβαια δεν το αναφερει. Για να μην μιλησουμε οτι οταν αγοραζεις αμαξι 10ετιες στα μισα χρηματα απο καινουριο εχεις ενα αμαξι που αν το κρατησεις αλλα 5 χρονια θα ειναι χρεπι. Ενα καινουριο μετα απο 5 χρονια με χαλαρη χρηση ακομα καινουριο θα ειναι (αν το προσεχει καποιος και το παρκαρει σε γκαραζ). Τελος οι αγοραστες μεταχειρισμενων αγνοουν τις εκπτωσεις που δινουν σε αγορες καινουριων και παντα συγκρινουν τιμες καταλογων. Αν υπολογισεις τις τιμες που αγοραζονται πολλα καινουρια και το μειωμενο κοστος χρησης και συντηρησης βγαινουν ποιο φθηνα απο μεταχειρισμενα. Βεβαια ολα παιζουν ποσο θα το αγορασεις τι χρηση θα κανεις και ποσο θα το δωσεις. Αν πεσεις σε κακη εποχη μπορει να χασεις πολλα. Τεσπα ειναι πολλες οι παραμετροι.

                                    Ευκαιριες θελεις να παρεις κανενα Μποξστερ με 10 χιλ και να ειναι ατρακαριστο αβαφο και να βγαινει μονο 1 φορα τον μηνα Κυριακη για βολτα. Για αυτα θελεις βυσμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Σωστά αλλά τα παραπάνω αλλά εντελώς άσχετα με το θέμα που προέκυψε: αν χρειάζεσαι βύσμα για να αγοράσεις ένα σωστό μεταχειρισμένο ή μια ευκαιρία. Έχουμε πολλά προσωπικά παραδείγματα ότι ΔΕ χρειάζεται.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Παρακουλουθώ από την αρχή το θέμα, σκέφτηκα να γράψω πιο νωρίς αλλά λέω τι το θες το κόλλημα, είναι κόλλημα και για τις δυο απόλυτες απόψεις που εκφράζονται.

                                        Έχω αγοράσει στα σχεδόν σαράντα χρόνια που οδηγώ και καινούργια όπως citroen bx 1.4 cat. 106 1.6 rallye 8v, 106 1.6 rallye16v, clio mKII 1,4 16v, clio MK4 1.5 dci, rx8 192, corsa D κ.α, καθώς και μεταχειρισμένα ciroen visa 600 cc, lancia Y10, mercedes sport coupe 230 1,8 kompr, slk 200 r171, mx5 sporty, sirion 1,0 κά.

                                        Για εσάς τους νεοσσούς που είστε αναφανδόν υπέρ των καινούργιων για πείτε μου με 12.500 Ε που είχε το 106 rallye to 98, βάλτε και τον πληθωρισμό-αποπληθωρισμό θα έλεγα εγώ (αυτό που έχει σημασία είναι πόσους βασικούς μισθούς αντιστοιχεί το ποσό αγοράς) τι αντίστοιχο αγοράζετε σήμερα (μιλάμε για οδηγική ευχαρίστηση επιδόσεις μια και γράφουμε στο 4Τ φόρουμ) , τίποτε, θέλεις 18 και αν  (μιλάμε με το κλειδί στο χέρι) αντίστοιχα με τα 21000 του RX8 2008 τι αντίστοιχο πισωκίνητο με την τεχνολογία του που βγάζει μάτια ακόμη και σήμερα μπορείς να αγοράσεις σήμερα, τίποτε, θέλεις 40 χιλιάρικα και βάλε. Σήμερα για να πάρεις ένα σωστό κουβαδάκι μεγέθους Β θέλεις μιν 16 χιλιάρικα (με το κλειδί στο χέρι).

                                        Τίθεται λοιπόν το ερώτημα, αν έχω 8-10-12 χιλιάρικα και δεν θέλω να πάρω κουβαδάκι με ρόδες γιατί να μη βρω ένα ελληνικό, ατρακάριστο, προσεγμένο και με σχετικά λίγα ΚΜ (κάτω από 100-120 χιλιάδες) με φουλ έξτρα, πενταετίας η και δεκαετίας με πολύ ψάξιμο – έλεγχο που θα έχει πιθανόν αλλάξει ο κάτοχός του τα βασικά αναλώσιμα ( πχ αμορτισέρ, φρένα, δίσκους, λάστιχα, ιμάντα χρονισμού) δεν θα ζητάει σοβαρά σέρβις και ανταλλακτικά, που καινούργιο θα είχε τουλάχιστο διπλή ή και τριπλή τιμή και που στην ουσία δεν απέχει τόσο πολύ όσο μερικοί νομίζετε ούτε στην παθητική ασφάλεια ούτε και στην κατανάλωση (η δικιά μου SLK 200 με LPG θέλει 6 λεπτά το ΚΜ, έχει κατανάλωση αντλίας 7.3 λίτρα υγραέριο στα 100ΚΜ).

                                        Να βάλω επίσης και μια ακόμη παράμετρο για εμάς, τους αντικερί, ότι οι περισσότεροι από εμάς ασχολούνται εδώ και δεκαετίες με τα αυτοκίνητα, έχουμε μάθει πλέον την πιάτσα των μαστόρων και ανταλλακτικών, έχουμε την τεχνογνωσία και τα εργαλεία να φτιάχνουμε, πολύ οικονομικά, μόνοι μας το 60-70% των σέρβις (λαδόξιδα, , δίσκους τακάκια φρένα, βασικές διαγνώσεις και ηλεκτρικά κά) και δεν πάμε σχεδόν καθόλου στα εξουσιοδοτημένα παρά μόνο στα δύσκολα σε κανένα φίλο μαστοράκο, να πω ότι εγώ στις αντιπροσωπείες πήγαινα μόνο όσο είχα την βασική δίχρονη εγγύηση μόνο και μόνο για την σφραγίδα στο βιβλίο σέρβις αν και δεν μου χρειάστηκε ποτέ, να πω επίσης αν και εκπαιδευτικός στο επάγγελμα, έχω κάνει και πολύ σοβαρές μετατροπές μόνος μου στην αυλή μου από αλλαγές μηχανών κιβωτίων citroen gsa, visa (από δικύλινδρο 600άρι αερόψυκτο το έκανα 1.100) και στο πρώτο, μου ένα ταπεινό Zastava 1100 έβαλα μόνος μου κινητήρα lancia delta το 1986, να μην αναφέρω για 106 και mx5.

                                        Συμπέρασμα αν δω μια μεγάλη ευκαιρία που με καλύπτει, είτε σε καινούργιο (όπως πέρσι η alfa romeo giulietta 1.6 βενζίνης που δυστυχώς δεν πρόλαβα) είτε σε μεταχειρισμένο δεν έχω πρόβλημα και κόλλημα να το χτυπήσω άλλα όχι να δώσω και +20 χιλιάρικα να πάρω ένα κλιό της σειράς ήμαρτον δηλαδή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          Πεστα, γιατι βαριεμαι να γραφω . Εσυ εχεις ενα μχ5 τωρα αν δεν κανω λαθος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • 106s16
                                            106s16 @alexandros-k last edited by

                                            Πεστα, γιατι βαριεμαι να γραφω . Εσυ εχεις ενα μχ5 τωρα αν δεν κανω λαθος?

                                            Όχι το έδωσα, το είχα πάρει αν θυμάμαι καλά 7.800 το κράτησα κοντά δύο χρόνια, έκανα το κόρτε μου και το έδωσα 7.000.

                                            Τώρα έχω μια slk r 171

                                            Υπάρχει βέβαια και ένα σημείο στα μεταχειρισμένα που η απομείωση της τιμής τους  σταματάει να φθήνει απότομα και είναι ένα καλό χρονικό σημείο να αγοράσεις γιατί τα χρήματα που θα χάσεις με την μελοντική πώληση του είναι λίγα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 8 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr