-
Kαλησπερα σας, θα εκτιμούσα αν κάποιος/α έχει εμπειρία/εικόνα απο τα παραπάνω μοντέλα τα οποία με ενδιαφέρουν και αναζητώ πληροφορίες σε όλους τους τομείς (επιδόσεις/άνεση/αξιοπιστία/κόστος συντήρησης/μεταπωλητική αξία/value for money κτλ.
-
Kαλησπερα σας, θα εκτιμούσα αν κάποιος/α έχει εμπειρία/εικόνα απο τα παραπάνω μοντέλα τα οποία με ενδιαφέρουν και αναζητώ πληροφορίες σε όλους τους τομείς (επιδόσεις/άνεση/αξιοπιστία/κόστος συντήρησης/μεταπωλητική αξία/value for money κτλ.
-
Μόνο το Tuscon έχω περιεργαστεί από κοντά, χωρίς να το οδηγήσω, και μου άρεσε πάρα πολύ.
-
Kαλησπερα σας, θα εκτιμούσα αν κάποιος/α έχει εμπειρία/εικόνα απο τα παραπάνω μοντέλα τα οποία με ενδιαφέρουν και αναζητώ πληροφορίες σε όλους τους τομείς (επιδόσεις/άνεση/αξιοπιστία/κόστος συντήρησης/μεταπωλητική αξία/value for money κτλ.
Πώς και δεν έβαλες και το Kuga στις επιλογές σου;
-
περιμενω την αλλη τριτη το τριοχτω... ερχεται και Πασχα, θα το βγαλω στο βουνο να μαθαινει, θα δουμε και στην ασφαλτος, θα σου πω αποψις σε εβδομαδαι δυο. αναλογα του ρεγκρεσου και μια δικη μου ερωτησις, το τιγκουαν γιατι εκτος?
-
Γάτε, κάνε μου τη χάρη όταν δοκιμάσεις το αυτόματο παρκάρισμα να μου πεις τις εντυπώσεις σου.
-
Σε οτι αφορά την ¨παράλειψη¨ του tiguan , ειχα να επιλέξω αναμεσα σε δυο επι της ουσιας μοντέλα της ιδιας οικογένειας,έτσι κέρδισε θέση στη λίστα μου το Κοdiaq λόγω άνεσης-χωρητικότητας.
Σε οτι αφορά το Kuga, ίσως είναι όντως παράλειψη μου αλλά δεν μπορώ να προσθέσω εναν ακόμη ¨πονοκέφαλο¨ στην ήδη μακρά λίστα μου
-
Τα kodiaq και xtrail πάνε προς αλλαγή - ανανέωση που είναι μείον για εμένα . Αλλά πιο ευρύχωρα ( μιας και μεγαλύτερα ) . Ξεχωρίζω τα 3008 και tucson . Το Tucson πιο value for money το κάνει καλύτερη επιλογή , ενώ αν τα χρήματα δεν σε ενοχλούν ( ποιον δεν τον ενοχλούν ) το 3008 μου άρεσε ένα κλικ παραπάνω χωρίς να είμαι σίγουρος αν δικαιολογούσε το κόστος . ( Στην περίπτωση που σκέφτομαι για φορτωμένες εκδόσεις και αυτόματα κιβώτια ) . Το Χ1 για να βάλεις πράγματα ξεφεύγει οπότε δεν έχω άποψη .
-
Το facelift Kodiaq παρουσιαστηκε πριν μια βδομαδα και ερχεται το καλοκαιρι, οποτε αξιζει να κοιτας το καινουργιο πλεον (αν σε παιρνει να περιμενεις 3-4 μηνες φυσικα). Το καινουργιο XTrail παρουσιαστηκε περσι και θα ερθει Ευρωπη του χρονου... ότι ναναι. Το τρεχον μοντελο δειχνει και ειναι παλιο! Το σκεφτομουν κι εγώ αλλα έχει πλέον πολύ πιο συγχρονα μοντελα απο ολες τις αποψεις, κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει να το κοιτας. Οπότε θα το εβγαζα απο την εξισωση και θα εβαζα το Kuga οπως πολυ σωστα ειπε ο regresso, το οποιο προσφερει (ειδικα σε ST Line και πάνω εκδοση) πολυ δυνατο πακέτο. Η Χ1 παιζει μπαλα σε αλλα χρηματα. Για να φτασει σε επιπεδο εξοπλισμου τα υπολοιπα πας σε κοστος 40.000+. Και επισης βγαινει καινουργιο του χρονου οποτε το τρεχον θα χασει συντομα την αξια του. Το 3008 κραταει γερα τη θεση του, και οχι αδικα, αλλα ειναι τσιμπημενη η τιμη του ειδικα αν πας σε καλυτερους εξοπλισμους. Το νεο Tucson πολυ ειδικη περιπτωση... παρουσιαζεται ως value for money αλλα δε θα εκφερω γνωμη, νομιζω πρεπει να το δει καποιος απο κοντα για να καταλαβει τι παιζει, αν του αρεσει, αν τον βολευει, αν του ταιριαζει.. στην αρχη μου αρεσε αλλα τωρα ειμαι επιφυλακτικος, γενικα παντως πιστευω πρεπει να το δει καποιος απο κοντα.
-
X-TRAIL και KODIAQ είναι αρκετά μεγάλα (D-SUV)
TUCSON, 3008 και Χ1 ανήκουν στην κατηγορία C-SUV.
Άρα συγκρίνουμε ανόμοιες κατηγορίες αυτοκινήτων.
Σημαντικό ρόλο παίζει κ το budget...Για όλα τα παραπάνω απαιτείται budget άνω των 35 χιλ. για να είναι αξιοπρεπή.
Επίσης, αν χρειάζεσαι τετρακίνηση ή όχι, βενζίνη ή diesel... Μπαίνουν και άλλες πολλές παράμετροι (γούστο, εξοπλισμός κτλ).
Πάντως μιλάμε για πολύ καλά αυτοκίνητα, καθένα με τα συν και τα πλην...
-
-
Θέλω να φωτίσω μια παράμετρο, που δεν έχει αναφερθεί. Δεν ξέρω αν προτίθεσαι να αγοράσεις το όχημα ή να το αποκτήσεις με leasing. Αν το δεύτερο, τότε όλα καλά. Αν το πρώτο, το θες για λίγα χρόνια (3-4-5) ή για δεκαετία και βάλε. Στην τελευταία περίπτωση, θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός γιατί εικάζω ότι τότε (2030+), τα σημερινά Σουβλάκια που συζητάμε θα αντιμετωπίζονται όπως τα Grand Cherokee και Cayenne μιας δεκαετίας πίσω. Δηλαδή σα δεινόσαυροι που δεν τολμάει να πλησιάσει κανείς, εξαιτίας του κόστους τους. Προφανώς δεν είναι μια βεβαιότητα αφού κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον, είναι όμως (κατά την ταπεινή μου γνώμη) το πιο πιθανό σενάριο. Τα θερμικά μοντέλα θα απαγορευτούν κι οι κυβερνήσεις θα προσπαθήσουν να στρέψουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά. Πώς θα γίνει αυτό; Μα όπως ακριβώς κυνηγιούνται σήμερα και τα Grand Cherokee και Cayenne: με υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας, με φόρο πολυτελείας και με μια βενζίνη όπου ο φόρος είναι στο 1 ευρώ στο λίτρο. Κανείς δε μας λέει ότι όλα αυτά θα γίνουν χειρότερα.
Αλλά και ίδια να γίνουν, προσωπικά δε θα ήμουν άνετος με ένα Tuscon των 9 λίτρων στα 100 (δηλαδή 15 ευρώ στα 100), τη στιγμή που ο διπλανός μου με το Tesla καίει 1.5 ευρώ. Δηλαδή σκέψου ότι στη δεκαετία, εσύ θα έχεις καταναλώσει 27 χιλιάρικα επιπλέον για την ίδια μετακίνηση. Συν τα επιπλέον κερατιάτικα. *Μα και το ρεύμα ενδέχεται να ακριβύνει. *Πολύ πιθανόν, αλλά φαντάσου τότε τι θα έχει συμβεί με τα υγρά καύσιμα.
Ξαναλέω, για να μην πέσουν να με φάνε οι γνωστοί-άγνωστοι: τα παραπάνω ΔΕΝ είναι βεβαιότητα αλλά ένα πολύ πιθανό σενάριο. Αν βέβαια δεν έχεις σκοπό να το κρατήσεις τόσα χρόνια, τα παραπάνω δε σε αφορούν.
-
Δηλαδή πιστεύεις ότι στα επόμενα χρόνια θα βάλουν φόρο πολυτελείας σε οτιδήποτε έχει θερμικό κινητήρα;
-
Πιστεύω ότι το ελληνικό κράτος έχει από μόνο του τον τρόπο του να ξεσκίζει τους νομοταγείς πολίτες. Το έκανε στην καμπούρα μου (Grand Vitara 2.5 του 2005, 374 ευρώ όταν αγοράστηκε, 1.320 ευρώ τέλη + φόρος πολυτελείας. Επίσης, βενζίνη στα 70 λεπτά τότε, στα 170 λίγα χρόνια μετά). Φαντάσου λοιπόν τι έχει να γίνει τώρα, που το κυνηγητό θα είναι επιβεβλημένο από τα κεντρικά. Μακάρι να μη γίνει, αλλά με κάνει πολύ επιφυλακτικό σε τέτοιες κινήσεις. Το δικό μου, στη δεκαετία, δεν έπιανε ούτε το 1/10 της αρχικής τιμής του. Ποιος μας λέει ότι δε θα γίνει το ίδιο σε δέκα χρόνια;
Αλλά και να μη γίνει, πώς θα αντιμετωπίζεται ένα όχημα των 9 λίτρων σε δέκα χρόνια;
-
Πολλοι απο τους προβληματισμους μας πηγαζουν απο το γεγονος οτι σε αυτην την χωρα αποκταει κανεις αμαξι συχνα με οριζοντα δεκαετιας. Δυστυχως η τεχνολογια εχει επιταχυνει παρα πολυ τον ρυθμο αλλαγης με αποτελεσμα να ειναι πολυ δσκολο να προβλεψει κανεις τι θα γινει σε >5 χρονια.
Τα θερμικα σιγουρα θα συνεχισουν να υπαρχουν. Η 'ηλεκτρικοποιηση' θα συνεχιστει με αυξημενο ρυθμο. Αργα ή γρηγορα τα ορυκτα καυσιμα θα αρχισουν να τελειωνουν και νομοτελειακα θα αυξηθει το κοστος τους. Εκτος απο ολα αυτα ομως πρεπει να μπει στους υπολογισμους και το απροβλεπτο ελληνικο κρατος και η εκαστοτε φορομπηχτικη πολιτικη του. Ειναι σιγουρο οτι θα ψαξουν να βρουν καποιον τροπο να φορολογησουν τα ηλεκτρικα οσο αυτα αυξανονται. Θεωρω οτι θα ειναι δυσκολο να το κανουν μεσω του ρευματος, διοτι πως μπορεις να διακρινεις ρευμα που φορτιζει αυτοκινητο απο ρευμα που ζεσταινει τον θερμοσιφωνα;
Μακαρι να ειχαμε τη δυνατοτητα να αλλαζουμε αυτοκινητο καθε 4-5 χρονια. Τοτε δεν θα ειχαμε αυτα τα προβληματα, ενω θα μπορουσαμε να εχουμε καθε περιοδο της ζωης μας αμαξι το οποιο θα καλυπτει απολυτα τις αναγκες μας.
-
Κάτσε να δούμε, έχουν ακόμη ψωμί οι M.Ε.Κ.
Άσε που ακόμη είναι κάτι σαν 99.9% στα αυτοκίνητα/μηχανές του πλανήτη, και μπορεί να αυξάνονται οι πωλήσεις Tesla, αλλά το συνολικό αποτύπωμα είναι ακόμη παρά πολύ μικρό, πρέπει να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη για να φτάσουν τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα σε διψήφιο νούμερο επί των συνολικών οχημάτων που κυκλοφορούν στον πλανήτη.
-
Μπραβο dublin επιτέλους ένα καλό ποστ που δεν ενημερώνει τις εκδόσεις και τον εξοπλισμό της stellantis.
Βάλ'το στο σχετικό νημα.
kodiaq vs XTrail vs 3008 vs Tuscon vs X1 ???