-
Μόνο εγώ έπαθα πλάκα με την απαράδεκτα υψηλή τιμή του νέου tiguan?? Δηλαδή θέλει κάποιος 35.000 ευρώ για να πάρει την 2η έκδοση σε βενζινη? Να δω ποιος θα το πάρει όταν με 25000 ευρώ παίρνεις το hyundai tucson με full έκδοση και καλύτερη αξιοπιστία. πλησιάζει η ώρα που θα πάρει κεφάλι η stellantis στις πωλήσεις μου φαίνεται...
-
Βεβαια δεν ειναι του γαλλικου ομιλου. Στα γκουντις τσιζμπεργκερ, στο Λοντον φις εντ τσιπς. Ενα ολοκληρωμενο τιγκ παντα θα αξιζει τα λεφτα που ζητα. Οι γερμανοι εχουν ενα τροπο να σου επιστρεφουν σε αισθηση τα λεφτα που τους δινεις. Μη κοιτας Ελλαδα ή Ουγγαρια που βγηκε πρωτο σε πωλησεις ακομη και το σαντερο. Το τιγκ μοσχοπουλα στις μεγαλες αγορες. Το στοιχημα δεν ειναι να γινει το αποκτημα του μεσου Βαλκανιωτη.
-
Οκ. Απλά έστω ότι είμαι μέσος Ευρωπαίος και έχω 35000 ευρώ γιατί να μην πάρω με πολυ λιγότερα χρήματα 3008, c5 aircross, kuga, compass νομίζω και volvo. Ειδικά με όσα έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα περί αξιοπιστίας και dieselgate. Πάνε οι εποχές που λέγαμε είναι γερμανικό άρα καλό.
-
Μόνο εγώ έπαθα πλάκα με την απαράδεκτα υψηλή τιμή του νέου tiguan?? Δηλαδή θέλει κάποιος 35.000 ευρώ για να πάρει την 2η έκδοση σε βενζινη? Να δω ποιος θα το πάρει όταν με 25000 ευρώ παίρνεις το hyundai tucson με full έκδοση και καλύτερη αξιοπιστία. πλησιάζει η ώρα που θα πάρει κεφάλι η stellantis στις πωλήσεις μου φαίνεται...
επειδη παρηγγειλε φιλος μου το τουσον προσφατα, μου εκαναν εντυπωση τα νουμερα που ανεφερες και μπηκα να δω απο μονος μου. Φιλε μου συγκρινεις διαφορετικες εκδοσεις. Αν θελεις να βρεις την αντιστοιχη με την 2η εκδοση του tiguan (την R-line) δηλαδη, θα πρεπει να δεις την εκδοση premium του τουσον 48v 150ps με αυτοματο κιβωτιο, διοτι και το r-line εχει αυτοματο κιβωτιο.Παλι θα ειναι λαθος η συγκριση ομως, διοτι το r-line εχει το ... r-line pack εξωτερικης εμφανισης, το οποιο πραγματικα μεταμορφωνει το αμαξι. Το 2019 οταν πηρα εγω τιγκ, το r-line pack κοστιζε γυρω στα 1500 ευρω. Δεν τα εδωσα, διοτι δεν με ενδιεφερε η εμφανιση, αλλα δεν μπορω παρα να παραδεχτω οτι ομορφαινει το αμαξι ΠΑΡΑ πολυ.
Αν θελεις πραγματικα να συγκρινεις ταδυο αυτοκινητα τιμολογιακα, θα πρεπει να δεις την βασικη εκδοση του τουσον (που οπως λεςειναι στα 25.500) με την life 150ps του τιγκουαν που ειναι στα 26.240 . Οντως το τουσον ειναι λιγο καλυτερα εξοπλισμενο, αλλα η διαφορα τιμης σιγουρα δεν ειναι το χαος που αρχικα περιεγραψες.
-
Οκ. Απλά έστω ότι είμαι μέσος Ευρωπαίος και έχω 35000 ευρώ γιατί να μην πάρω με πολυ λιγότερα χρήματα 3008, c5 aircross, kuga, compass νομίζω και volvo. Ειδικά με όσα έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα περί αξιοπιστίας και dieselgate. Πάνε οι εποχές που λέγαμε είναι γερμανικό άρα καλό.
μεσος ευρωπαιος εχει περισσοτερα απο τα χρηματα που λες. Επισης το 3008 δεν ειναι φτηνοτερο. Το c5 οντως θα το βρεις φτηνοτερα. Νεο kuga, compass δεν ειχα ψαξει καθολου. Volvo xc40 ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα το βρεις φτηνοτερα, αλλα ακριβοτερα
-
Ολα αυτα δεν στα γραφω για να σε πεισω οτι το τιγκουαν ειναι καλυτερη επιλογη απο τα αμαξια που ανεφερες, αλλα γιατι οι πληροφοριες σου δεν ειναι πολυ σωστες.
-
Βγήκαν οι τιμές του fl ! 26200 το 1.5 150 life μια χαρά και έρχεται το dsg στα 30500 ! 4300 πάνω για να πάρεις το διπλοσυμπλεκτο; Την παλεύουν?
-
Το 3008 θες 30κ για να το πάρεις βενζίνη 1,2Τ με μηχανικό κιβώτιο χωρίς μεταλλικό χρώμα και 'υποφερτά' εξοπλισμένο (Active +) με ημιακαμπτο. Επίσης όσο και αν αγαπώ PSA με τα 30κ ναι μεν παίρνεις πιο όμορφο όχημα ακόμα και από το R-Line Tiguan αλλά μένεις και με σαφώς μικρότερους εσωτερικούς χώρους για τους πίσω όπως και για το κεφάλι όλων αλλά και τα γόνατα των μπροστά. Τέλος μηχανικό κιβώτιο έναντι μηχανικού κιβωτίου το Tiguan αν και με μακριές σχέσεις (λογικό) είναι τίμιο προς καλό σε αντίθεση με το λεονταράκι που απλά δεν το παίρνεις αν δεν φτάνει το χρήμα για EAT8 (32κ για Active + 1,2T).
Αν κάποιος δεν έχει κόλλημα/αμφιβολίες περί VAG με 30-32κ διαμορφώνει μια χαρά 1,5Τ TSI 150PS Tiguan με μηχανικό κιβώτιο (για να έχει το κεφάλι του ήσυχο) και άσχημες μεν αλλά πρακτικές και άνετες δε 17' (για να μην κοπανάει/καίει σαν το R-Line με τις 19'). Δεν βλέπω να αναφέρεται πουθενά γι'αυτό το τονίζω. Το Tiguan το διαμορφώνεις όπως γουστάρεις και έχει πολύ χαμηλότερη τιμή βάσης ως Life (μπορεί και καλύτερα εξοπλισμένο από το 3008 Active + των 30κ!).
Όσο για το Tuscon τίμιο αξιόπιστο αλλά δεν έχω δει και καμιά σοβαρή κριτική εκτός Ελλάδος να λένε ότι είναι σε κάτι πολύ καλό. Εκκεντρικό σχετικά vfm και μέτριο οδηγικά (αξιόπιστος ο νέος κινητήρας 1,5Τ;). Σίγουρα όχι στο επίπεδο των 3008/Tiguan/Kuga.
-
kirilas wrote:
Μόνο εγώ έπαθα πλάκα με την απαράδεκτα υψηλή τιμή του νέου tiguan?? Δηλαδή θέλει κάποιος 35.000 ευρώ για να πάρει την 2η έκδοση σε βενζινη? Να δω ποιος θα το πάρει όταν με 25000 ευρώ παίρνεις το hyundai tucson με full έκδοση και καλύτερη αξιοπιστία. πλησιάζει η ώρα που θα πάρει κεφάλι η stellantis στις πωλήσεις μου φαίνεται...
επειδη παρηγγειλε φιλος μου το τουσον προσφατα, μου εκαναν εντυπωση τα νουμερα που ανεφερες και μπηκα να δω απο μονος μου. Φιλε μου συγκρινεις διαφορετικες εκδοσεις. Αν θελεις να βρεις την αντιστοιχη με την 2η εκδοση του tiguan (την R-line) δηλαδη, θα πρεπει να δεις την εκδοση premium του τουσον 48v 150ps με αυτοματο κιβωτιο, διοτι και το r-line εχει αυτοματο κιβωτιο.Παλι θα ειναι λαθος η συγκριση ομως, διοτι το r-line εχει το ... r-line pack εξωτερικης εμφανισης, το οποιο πραγματικα μεταμορφωνει το αμαξι. Το 2019 οταν πηρα εγω τιγκ, το r-line pack κοστιζε γυρω στα 1500 ευρω. Δεν τα εδωσα, διοτι δεν με ενδιεφερε η εμφανιση, αλλα δεν μπορω παρα να παραδεχτω οτι ομορφαινει το αμαξι ΠΑΡΑ πολυ.
Αν θελεις πραγματικα να συγκρινεις ταδυο αυτοκινητα τιμολογιακα, θα πρεπει να δεις την βασικη εκδοση του τουσον (που οπως λεςειναι στα 25.500) με την life 150ps του τιγκουαν που ειναι στα 26.240 . Οντως το τουσον ειναι λιγο καλυτερα εξοπλισμενο, αλλα η διαφορα τιμης σιγουρα δεν ειναι το χαος που αρχικα περιεγραψες.
Έχεις δει τι προσφέρει στη 1η εισαγωγική έκδοση το tucson σε σχέση με το tiguan?? Καμία σχέση.. Οκ ας συγκρίνουμε ισάξιες εκδόσεις Με 30.000 παίρνεις tucson full αυτόματο κιβώτιο και με 35500 tiguan το rs line dsg7 . τα 5.500 ευρώ επιπλεον αν δεν είναι χάος τότε τι είναι? επίσης να υπενθυμίσω ότι τις τιμές αυτές τις ανακοινώνει η επίσημη αντιπροσωπεια της Ελλάδος και μιλάμε πάντα για τα δεδομένα τα δικά μας που ο μέσος οικογενειαρχης δεν έχει 30κ +. Τεσπα Εδώ θα είμαστε και θα δούμε τι πωλήσεις θα κάνει...
-
Συγνώμη δεν χαίρεται κάνεις άλλος που το DSG έχει υψηλή τιμολόγηση; Πόσα ακόμα πρέπει να ειπωθούν για την αναξιοπιστία του; Γιατί να μην πάρεις το Life και να το διαμορφώσεις όπως γουστάρεις. Τεσπά γούστα είναι αυτά. Για εμένα το Tuscon βγαίνει εκτός εξίσωσης για δεν υπερέχει σε κανένα τομέα από τα κορυφαία ανταγωνιστικά μοντέλα. Το μέγα δίλημμα είναι μεταξύ Tiguan/3008 και όλο το ζόρι είναι τα +115κιλα αμαξώματος σε συνδυασμό με τα 3 λιγότερα έτη εγγύησης του Tiguan. Τώρα το ότι χάνει σε εμφάνιση και 'φρεσκάδα' δεν μου λέει κάτι...
-
Έχει υγρου τύπου dsg όχι ξηρού. Μάλιστα μία τελείως νέα γενιά dsg σχεδιασμένη από την αρχή.
-
Αυτο για μενα ειναι και το θεμα με τις τιμες του αυτοματου στην VW και το Tiguan , εχει μια διαφορα 4K€ , παντως για το θεμα τιμων που αναφερθηκαν πιο πανω , εγω εχω παραγγειλει το Tiguan καλοεξοπλισμενο manual , μιλαμε ειναι σαν να παραγγειλα το 3008 GT Line manual , μου ερχεται πιο φτηνο απο το 3008 γιατι θα επρεπε να βαλω και επιπλεον εξοπλισμο στο 3008 απλα δεν εχω το grip control . για το Tucson αντιστοιχα η εκδοση Distinctive manual στα 29 θα επρεπε να προσθεσω αλλα 4 χιλιαρικα πανω κατω σε εξοπλισμο παρομοιο, αν και ερχοταν φθηνοτερο λοιπον προτιμησα το Tiguan γιατι σε καποια πραγματα του εξοπλισμου που προσθεσα μου αρεσε περισστερο. Οι τιμες λοιπον του Tiguan manual δεν ειναι τρελες , θεωρω ομως οτι το αυτοματο το κανει γενικα απαγορευτικο δυτυχως , θα μπορουσαν να μην εχει τοσο μεγαλη διαφορα , ενα 2 χιλιαρο ισως θα ηταν λογικο
-
Φιλοι μου συγνωμη, αλλα μετα την οδηγηση αυτοματων, δεν υπαρχει περιπτωση να επιστρεψω σε χειροκινητο. Τα μανιουαλ ειναι για εμενα σαν να μην υπαρχουν.
-
Έχει υγρου τύπου dsg όχι ξηρού. Μάλιστα μία τελείως νέα γενιά dsg σχεδιασμένη από την αρχή.
Ναι Lap και εγώ κάθε μέρα στον δρόμο για την δουλειά ορκίζομαι ότι αυτή την φορά ΔΕΝ θα νευριάσω και στο πρώτο τέταρτο η φλέβα στο κούτελο γίνεται σαν σπαγγέτι για παστίτσιο!! Υγρού τύπου ναι, πάνε πάρτο εσύ να μας πεις αν θα βγει καλό. Γιατί εδώ μέσα σε συνδυασμό με 3/4 videos κατάλαβα ότι το θέμα του DSG είναι εγγενές. Είναι ένα κιβώτιο επιδόσεων, δεν κάνει για αυτοκίνητα καθημερινότητας. Τόσο απλά. Πόσο μάλλον για family SUV. Δεν κατηγορώ τον VAG αυτή τη στιγμή. Βάζω μπροστά την λογική βάση των όσων έχουν γραφτεί εδώ και δεν έχω κανένα λόγο να τα αμφισβητήσω. Στο προκείμενο ο περισσότερος κόσμος ούτε στους διαμορφωτές δεν τολμάει να το κάνει κλικ!! Άσε να μας λείπει...
Για να μείνω εντός θέματος ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι έχουν σκαλώσει με την R-Line στο Tiguan. Ακόμα και στο YtB το 90% είναι reviews/POVs από R-Line! Μιλάμε για τρέλα. Και DSG και 19αρες και haptic feedback buttons στο τιμόνι!!! Έλα Χριστέ και Παναγία. Παιδιά ξεκολλάτε. Life και αν σας χαλάει το σετ με τις 17αρες έχει και 18αρες ωραιότατες....
-
Φιλοι μου συγνωμη, αλλα μετα την οδηγηση αυτοματων, δεν υπαρχει περιπτωση να επιστρεψω σε χειροκινητο. Τα μανιουαλ ειναι για εμενα σαν να μην υπαρχουν.
Αδερφέ μαζί σου. Πήρα το 308 Δεκέμβριο του '19 για την γυναίκα. Όταν ζήτησα td δεν είχε και μου έκανε 'χάρη' να μου δώσει ένα από την εξυπηρέτηση πελατών diesel EAT8. Προφανώς και δεν ήθελα να κατέβω ενώ όποτε οδηγώ το δικό μου 308 με το μηχανικό θέλω να κατέβω κάτω και να το πλάκωσω στα σούτια! Όμως στο PSA είχαν την αυτογνωσία να πούνε 'όχι μάγκες δεν το έχουμε' και αγόρασαν δικαιώματα αυτόματου μετατροπέα ροπής από μια εκ των κορυφαίων εταιρειών. Δεν έκατσαν να κάνουν κόλαση την ζωή εκατομμυρίων αγοραστών με πειράματα τύπου DSG! Έχει διαφορά. Και η Ford μετά το αισχρό 'powershit' έβαλε μυαλό αντίστοιχα. Οι άλλοι επιμένουν δείχνοντας ασέβεια κυρίως προς την πελατειακή τους βάση...
-
Χαχαχα.
Λεξοτανιλ και ολα είναι όμορφα.
Αν είχα φράγκα μπορει και να το τολμούσα. Οντως έχει ρίσκο η υπόθεση. Αλλα οκ οι τεχνολογίες εξελίσσονται.
Το dsg έχει θέμα θέρμανσης των συμπλεκτων σε μποτιλιαρισμα. Αυτό λύνεται με το να τους κάνεις να κολυμπουν σε λάδι. Επίσης δεν είναι όπως οι κλασσικοί αλλά είναι πολλά δαχτυλίδια ενωμένα μεταξύ τους. Στο dsg6 υγρου τύπου σε ταξι εβγαζαν 300.000 χλμ άνετα μέσα στην πόλη και χωρίς πρόβληματα. Βέβαια ήθελαν αλλαγή του λαδιου αλλά οκ σκέψου την καταπόνηση με τα μποτιλιαρισματα.
Το προβλημα στα απλά dsg πέρα από τους συμπλεκτες ήταν ας το πούμε στο ότι το λάδι με αέριο που χρησιμοποιούσε ως μηχανισμό λειτουργίας ανακατεύοντας με το λεπτό λάδι που χρησιμοποιούσε για την εντολή των ηλεκτρονικών mekatronik και τα έπαιζε.
Στο νεο άλλαξαν τα υλικά, διαχωρησαν καλύτερα τα κυκλώματα και εν πάση περίπτωση πέρα από τους συμολεκτες που όπως είπαμε κολυμπουν σε λάδι όλο το υπόλοιπο κιβτιο σταλους μηχανισμούς που αλλαζει ταχύτητες ειναι ολόιδιο με τα κλασικά αυτόματα.
-
@Lap καλά τα λες εσύ. Όταν θα πάρεις δικό σου όχημα σου εύχομαι να πάρεις κάτι με DSG και να σου βγάλει 500κ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Εγώ ως πρακτικός άνθρωπος αν πω ότι καταλήγω σε VAG DSG δεν ακουμπάω. Γενικά η R-Line στο Tiguan εξήγησα γιατί δεν χωράει στο μυαλό μου. DSG μόνο leasing, σορυ. Στην ίδια λογική μπαίνει και κάθε άλλη αντίστοιχη εφαρμογή όπως τα DCT στα Tuscon/Sportage/Renault Group κλπ για να μην λένε μόνο για VAG.
-
Έχω δικό μου οχημα αλλά όχι αυτοματο. Στα 'κυβικά' που κινούμε, φθηνα και αυτοκινητα του λαού, είχαν είτε cvt (εγώ αυτά τα φοβάμαι όπως εσύ τά dsg) και dsg ξηρού τύπου, οπότε καλό μου μηχανικο κιβωτιο.
-
Αν και αισθητικά δεν λέει κάτι φοβερό έχει ωραιο αέρα το Τιγκ. Κάθεσαι ψηλά και χαίρεσαι.
μπήγα μια βόλτα με φίλο και ένιωσα ωραια.
Προσωπικά κιολας το μη ιδιαίτερο σουλούπι του μου κάνει καλύτερα από περίεργα σχέδια σαν το νέο τουσον.
Καλη διαχρονική επιλογή το τιγκουαν ! -
Καλό το τίγκ καλό και το 3008 αλλά πόσο καλύτερα είναι από το τιπο κρος των 22000 του 1.6/130/320 που για αυτόν τον εξοπλισμό πρέπει να πληρώσεις αλλά 10000 στο τίγκ και άλλα 15000 σε σχέση με το Φίατ;
VW Tiguan 2016