-
Πώς είναι ίδιο το προσδόκιμο όταν στα ντίζελ χιτώνια έμβολα μπιελες κυλινδροκεφαλες και γενικά όλη η μηχανή είναι πιο βαρέως τύπου από της βενζίνης?
Φυσικά και οι ντίζελ ζοριζονται περισσότερο λόγο της μεγαλύτερης σχέσης συμπίεσης, από την άλλη βέβαια δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφες αλλα βλέποντας απλά έναν κινητήρα πετρελαίου με έναν βενζίνης αποδομημενο θα πεις ότι του πετρελαίου θα αντέξει σίγουρα περισσότερο σαν κατασκευή.
Είναι πολύ πιο βαρέως τύπου κατασκευή η ντίζελ μηχανή.
Όπως αναφέρεις κι εσύ, είναι πιο βαριά αυτά τα εξαρτήματα στα ντίζελ επειδή πρέπει να είναι πιο βαριά, λόγω των πιέσεων που δέχονται. Δεν είναι πιο βαριά για να έχουν μεγαλύτερη μακροζωία από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Δες απλά την πρόβλεψη των κατασκευαστών για την συντήρηση στα αντίστοιχα service manuals. Και για τα ντίζελ και για τα βενζίνης πηγαίνουν ως τα 250-300 χιλιάδες χιλιόμετρα, καθώς αυτός είναι ο προσδοκώμενος χρόνος και στις δύο περιπτώσεις. Πριν χρόνια μάλιστα ο αρχιμηχανολόγος της Fiat το είχε δηλώσει, ότι η πρόβλεψη των κατασκευαστών για τα επιβατικά είναι για 250.000 χλμ και από εκεί και πέρα συμφέρει η αλλαγή του οχήματος, παρά η συντήρησή του. Βέβαια αυτό προϋποθέτει να υπάρχουν τα χρήματα για νέο όχημα, πράγμα δύσκολο στην Ελλάδα του 2021. Σε ταξί που γνωρίζω, τα Mercedes diesel βγάζουν γύρω στα 500.000 χλμ πριν χρειαστούν καινούρια μηχανή. Τα βενζινοκίνητα ταξί Mazda 323 έβγαζαν 1.000.000 χλμ και απλά από τους θερμικούς κύκλους έλιωναν τα μέταλλα της κεφαλής.
-
Στην αντιπροσωπεία μου την ονόμασαν έτσι ακριβώς την βλάβη, 'βγάζει βουητό το μοτέρ της αντλίας χαμηλής πίεσης'
Επειδή ήμουν μπροστά καθ όλη τη διάρκεια της επισκευής απλά αναφέρω ότι βγάλανε την αντλία καυσίμου μέσα από το ντεπόζιτο, που είναι κλασσικά κάτω από το πίσω κάθισμα, και αλλάξανε το μοτέρ της αντλίας.
Πλέον δεν ακούγεται το παραμικρό.
Το αυτοκίνητο το έχω 18 μήνες...
-
κάτι τέτοιο δεν άλλαξαν;
-
Ναι, αυτό ακριβώς..
κάτι τέτοιο δεν άλλαξαν;
-
Παιδιά καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει το Sportage αλλά διαβάζοντας 30 σελίδες απ' το θέμα δεν κατάλαβα και πολλά για εκδόσεις, μπορείτε να μου πείτε αν αυτό αξίζει τα λεφτά του;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34860089-kia-sportage
Η κίνηση μου είναι μικτή (30%πόλη - 70% περιφερειακός και αυτοκινητόδρομος), να πάω στο πετρέλαιο ή να ψάξω κάτι άλλο σε βενζίνη; Κυρίως με απασχολεί ότι διαβάζω διάφορα για προβλήματα σε DPF σε πετρελαιοκίνητα που κινούνται αρκετά εντός πόλης.
-
Παιδιά καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει το Sportage αλλά διαβάζοντας 30 σελίδες απ' το θέμα δεν κατάλαβα και πολλά για εκδόσεις, μπορείτε να μου πείτε αν αυτό αξίζει τα λεφτά του;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34860089-kia-sportage
Η κίνηση μου είναι μικτή (30%πόλη - 70% περιφερειακός και αυτοκινητόδρομος), να πάω στο πετρέλαιο ή να ψάξω κάτι άλλο σε βενζίνη; Κυρίως με απασχολεί ότι διαβάζω διάφορα για προβλήματα σε DPF σε πετρελαιοκίνητα που κινούνται αρκετά εντός πόλης.
30% δεν είναι αρκετά, είναι πολύ λίγο.
Για στείλε κάνα λινκ να δούμε σε τι αναφέρεσαι.
Σύντομα θα βγεί καινούργιο Sportage με παρόμοια χαρακτηριστικά με το καινούργιο Tucson, και αν κρίνουμε από τις τιμές εκεί, καλύτερα να περιμένεις να πάρεις το καινούργιο πράγμα.
Πόσο το δίνουν τώρα το diesel;
Η αλήθεια είναι ότι το Tucson βγαίνει σε πολύ συγκεκριμένη έκδοση diesel, και ξεκινάει από ψηλά. Αν έρθει κ το Sportage σε παρόμοια κατάσταση, θα ξεκινάει στα 32.000 περίπου, οπότε για φθηνό diesel ίσως αυτό το μοντέλο να είναι μονόδρομος.
-
30% δεν είναι αρκετά, είναι πολύ λίγο.
Για στείλε κάνα λινκ να δούμε σε τι αναφέρεσαι.
Σύντομα θα βγεί καινούργιο Sportage με παρόμοια χαρακτηριστικά με το καινούργιο Tucson, και αν κρίνουμε από τις τιμές εκεί, καλύτερα να περιμένεις να πάρεις το καινούργιο πράγμα.
Πόσο το δίνουν τώρα το diesel;
Η αλήθεια είναι ότι το Tucson βγαίνει σε πολύ συγκεκριμένη έκδοση diesel, και ξεκινάει από ψηλά. Αν έρθει κ το Sportage σε παρόμοια κατάσταση, θα ξεκινάει στα 32.000 περίπου, οπότε για φθηνό diesel ίσως αυτό το μοντέλο να είναι μονόδρομος.
Η αλήθεια είναι ότι λόγω περιορισμένων οικονομικών κοιτούσα μεταχειρισμένο και μου γυάλισε αυτό από το λινκ του car που έβαλα στο πρώτο μου σχόλιο.Στη βενζίνη τόσο στο Tuscon όσο και στο Sportage με πειράζουν τα μεγάλα τέλη κυκλοφορίας. Εμφανισιακά μου αρέσει το συγκεκριμένο και όσο κι αν του λείπουν πραγματάκια εξοπλιστικά, είναι μεγάλο και άνετο. Η αξιοπιστία ΚΙΑ είναι δεδομένη, οπότε ήθελα να μάθω αν τα 18500 για πετρέλαιο 116HP του 19 είναι καλή τιμή.
-
Dublin wrote:
30% δεν είναι αρκετά, είναι πολύ λίγο.
Για στείλε κάνα λινκ να δούμε σε τι αναφέρεσαι.
Σύντομα θα βγεί καινούργιο Sportage με παρόμοια χαρακτηριστικά με το καινούργιο Tucson, και αν κρίνουμε από τις τιμές εκεί, καλύτερα να περιμένεις να πάρεις το καινούργιο πράγμα.
Πόσο το δίνουν τώρα το diesel;
Η αλήθεια είναι ότι το Tucson βγαίνει σε πολύ συγκεκριμένη έκδοση diesel, και ξεκινάει από ψηλά. Αν έρθει κ το Sportage σε παρόμοια κατάσταση, θα ξεκινάει στα 32.000 περίπου, οπότε για φθηνό diesel ίσως αυτό το μοντέλο να είναι μονόδρομος.
Η αλήθεια είναι ότι λόγω περιορισμένων οικονομικών κοιτούσα μεταχειρισμένο και μου γυάλισε αυτό από το λινκ του car που έβαλα στο πρώτο μου σχόλιο.Στη βενζίνη τόσο στο Tuscon όσο και στο Sportage με πειράζουν τα μεγάλα τέλη κυκλοφορίας. Εμφανισιακά μου αρέσει το συγκεκριμένο και όσο κι αν του λείπουν πραγματάκια εξοπλιστικά, είναι μεγάλο και άνετο. Η αξιοπιστία ΚΙΑ είναι δεδομένη, οπότε ήθελα να μάθω αν τα 18500 για πετρέλαιο 116HP του 19 είναι καλή τιμή.
Ναι, πολύ καλή και πολύ καλό αυτοκίνητο, έφτασε μέχρι τη θέση 4 στις επιλογές μου, και παραλίγο να πάει 1!
-
Καλησπέρα σε όλους, μία ερώτηση προς κατόχους KIA Sportage 2020-2021...
Σκέφτομαι να περάσω στο Sportage μου aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αλλά ίσως και μπροστά.
Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω (π.χ. συγκεκριμένος τύπος αισθητήρων);
Υπάρχει κάποια ιδιαίτερη καλωδίωση η οποία απαιτείται για να πάρει ρεύμα ή υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει βλάβη στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και να έχω θέμα με την εγγύηση;
-
John Keppas το αμάξι που κοιτάς το είχα δει κι εγώ σαν πιθανή αγορά, δεν το έψαξα ιδιαίτερα. Είναι καλό αμάξι, αν το συγεκριμένο είναι 'καθαρό' αυτοκίνητο από πρώτο χέρι κι έχει τα 7 χρόνια εγγύηση, δεν αποτελεί καθόλου άσχημη αγορά. Πωλούνταν γύρω στα 24-25 χιλιάρικα με αυτό τον εξοπλισμό αν δεν κάνω λάθος. 2 ετών με 31000χλμ μια χαρά είναι, η τιμή του ίσως θα έπρεπε να είναι και λίγο καλύτερη για να το δεις ως 'ευκαιρία'. Νομίζω πως θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 30% κάτω απ' την τιμή του ως καινούριο (και την τρέχουσα τιμή με ανάλογο εξοπλισμό). Εγώ λέω πως στα 17 χιλιάρικα θα ήταν πολύ καλή τιμή, δες τί περιθώρια διαπραγμάτευσης υπάρχουν, προφανώς κάποιο σκόντο θα το κάνουν, ανάλογα τη ζήτηση που έχει ή δεν έχει, και τον τρόπο πληρωμής... καμία ανησυχία δεν θα είχα για το ντίζελ με τη χρήση που περιγράφεις, ίσα ίσα ίσως επιβάλεται ντιζελάκι για μεγάλο αμάξι.
-
John Keppas το αμάξι που κοιτάς το είχα δει κι εγώ σαν πιθανή αγορά, δεν το έψαξα ιδιαίτερα. Είναι καλό αμάξι, αν το συγεκριμένο είναι 'καθαρό' αυτοκίνητο από πρώτο χέρι κι έχει τα 7 χρόνια εγγύηση, δεν αποτελεί καθόλου άσχημη αγορά. Πωλούνταν γύρω στα 24-25 χιλιάρικα με αυτό τον εξοπλισμό αν δεν κάνω λάθος. 2 ετών με 31000χλμ μια χαρά είναι, η τιμή του ίσως θα έπρεπε να είναι και λίγο καλύτερη για να το δεις ως 'ευκαιρία'. Νομίζω πως θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 30% κάτω απ' την τιμή του ως καινούριο (και την τρέχουσα τιμή με ανάλογο εξοπλισμό). Εγώ λέω πως στα 17 χιλιάρικα θα ήταν πολύ καλή τιμή, δες τί περιθώρια διαπραγμάτευσης υπάρχουν, προφανώς κάποιο σκόντο θα το κάνουν, ανάλογα τη ζήτηση που έχει ή δεν έχει, και τον τρόπο πληρωμής... καμία ανησυχία δεν θα είχα για το ντίζελ με τη χρήση που περιγράφεις, ίσα ίσα ίσως επιβάλεται ντιζελάκι για μεγάλο αμάξι.
Ευχαριστώ για τη γνώμη σου φίλος. Προς το παρόν περιμένω να φύγει το δικό μου, καθώς ο πιθανός αγοραστής που είχα μου είπε ότι έχει τα μισά λεφτά τελευταία στιγμή. Ότι να ναι. Οπότε μέχρι να φύγει το Aircross αναμονή.
-
Καλησπέρα, επειδή εξετάζω αν θα μπορούσα να συντηρήσω τη βασική έκδοση του sportage βενζίνη 1.6 132ps είναι ζωτικής σημασίας να ξέρω ποια είναι η πραγματική κατανάλωση εντός πόλης. Βάσει WLTP βλέπω ότι για χαμηλές ταχύτητες κυμαίνεται μεταξύ 9.5-10 lt/100km. Έχει κάποιος πραγματική εμπειρία από τη συγκεκριμένη έκδοση να μου δώσει τα φώτα του; Επίσης, γνωρίζω ότι από επιδόσεις το συγκεκριμένο δεν... αλλά εντάξει, δεν υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις για αυτό.
-
Συγχώρα με άλλα αν ψάχνεις να κινησε σε πόλη γιατί ψάχνεις τόσο μεγάλο c suv;
Και αν είναι τόσο σημαντικό το κόστος κίνησης γιατί δεν πας σε ένα μικρότερο suv με καλούς χωρους όπως το capture που έχει εργοστασιακό σύστημα υγραερίου;
-
Συγχώρα με άλλα αν ψάχνεις να κινησε σε πόλη γιατί ψάχνεις τόσο μεγάλο c suv;
Και αν είναι τόσο σημαντικό το κόστος κίνησης γιατί δεν πας σε ένα μικρότερο suv με καλούς χωρους όπως το capture που έχει εργοστασιακό σύστημα υγραερίου;
Κανονικά για B-Suv κατηγορία είμαι, πιο συγκεκριμένα για το STonic, αλλά μιας και υπάρχει ήδη ένα μικρό αμάξι παλιό θα ήθελα να εξετάσω αν είναι εφικτό το δεύτερο να είναι ευρύχωρο οικογενειακό και άνετο στα όποια ταξίδια γίνονται. Αλλά αναγκαστικά με αυτό θα πρέπει να πηγαίνουμε καθημερινά και στις δουλειές μας. Άρα αυτός είναι ο λόγος. Αν μου έλεγες και την κατανάλωση που ζητάω πέρα από την πρότασή σου θα με βοηθούσες περισσότερο.
-
Αν ρωτάς για κατανάλωση εντός πόλης σε ένα μεγάλο, αδύναμο, βαρύ, βενζινοκίνητο C-SUV, τότε μαλλον λάθος αυτοκίνητο κοιτάς.
-
Lap wrote:
Συγχώρα με άλλα αν ψάχνεις να κινησε σε πόλη γιατί ψάχνεις τόσο μεγάλο c suv;
Και αν είναι τόσο σημαντικό το κόστος κίνησης γιατί δεν πας σε ένα μικρότερο suv με καλούς χωρους όπως το capture που έχει εργοστασιακό σύστημα υγραερίου;
Κανονικά για B-Suv κατηγορία είμαι, πιο συγκεκριμένα για το STonic, αλλά μιας και υπάρχει ήδη ένα μικρό αμάξι παλιό θα ήθελα να εξετάσω αν είναι εφικτό το δεύτερο να είναι ευρύχωρο οικογενειακό και άνετο στα όποια ταξίδια γίνονται. Αλλά αναγκαστικά με αυτό θα πρέπει να πηγαίνουμε καθημερινά και στις δουλειές μας. Άρα αυτός είναι ο λόγος. Αν μου έλεγες και την κατανάλωση που ζητάω πέρα από την πρότασή σου θα με βοηθούσες περισσότερο.
και εγώ κοίταγα το Sportage (4μελής οικογένεια) για μεγάλο (έχουμε πολλά Β αυτοκίνητα στην οικογένεια), αλλά δεν μου έβγαιναν τα κουκιά με κανέναν τρόπο (και επίσης έπρεπε να πας πάνω από 30.000 για να πάρεις τα βασικά ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας, οπότε τελικά αν έπαιρνα C suv θα πήγαινα C5 Aircross).
Να καταλάβεις ήταν το 4ο αυτοκίνητο σε προτίμηση, και κάποια στιγμή φτάσαμε πολύ κοντά σε αγορά (ένα τηλεφώνημα που περίμενα από την αντιπροσωπεία διαφορά για την ακρίβεια!), αλλά μιλάς για ένα αυτοκίνητο που δυνητικά αγγίζει τους 2 τόννους με ανθρώπους και φορτίο.
Τελικά επιλέξαμε 2008, και υπάρχουν αρκετά μεγάλα Β suv που μπορούν να σου καλύψουν τις ανάγκες σου (από χώρους θα έλεγα Bayon/2008/Capture/T- Roc/Kamiq, και Crossland/C3 Aircross = πολλούς χώρους για το μήκος τους). Το Stonic θα έλεγα ότι είναι από τα μικρότερα και λιγότερο SUV της κατηγορίας, υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσeiς μεταξύ αυτού και του Sportage.
Δεν ξέρω ακριβώς τα νούμερα, αλλά φαντάζομαι σε πολλές καταστάσεις θα δεις διψήφια νούμερα (κοίταγα μόνο diesel).
To ιδανικό, αυτό που πραγματικά ήθελα, θα ήταν ένα Kia Seltos (4.3μέτρα) αλλά δυστυχώς δεν μας έκαναν την τιμή να το φέρουν Ευρώπη!
Eπίσης το μοντέλο αλλάζει σύντομα.
-
Αν ρωτάς για κατανάλωση εντός πόλης σε ένα μεγάλο, αδύναμο, βαρύ, βενζινοκίνητο C-SUV, τότε μαλλον λάθος αυτοκίνητο κοιτάς.
Απάντηση 1: Το γνωρίζω ότι θα καίει παραπάνω. Το θέμα είναι ΠΟΣΟ καίει και δε βλέπω να ξέρει κανείς να μου δώσει ρεαλιστική απάντηση - ΚΟΙΝΩΣ, να έχει τη συγκεκριμένη έκδοση στην κατοχή του να μας πει στην πράξη.
Απάντηση 2: Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος να πάρουμε ένα C-Suv για οικογενειακό και να δούμε αν το αντέχει η τσέπη μας. Δηλαδή, τα λέμε λες και δε βλέπετε στην Αθήνα κανένα C-Suv ή λες και έχουμε την πολυτέλεια να πάρουμε ένα Μεγάλο οικογενειακό κι ένα μικρό για πόλη και άλλο ένα διθέσιο για βόλτες το ΣΚ. Θέλουμε ένα και κοιτάμε σε όλες τις συνθήκες τι και πώς... Μπορεί και να μας κάνει στην τελική. Θα κινείται τόσο στις εκδρομές, όσο και στα κοντινά εντός πολης για όποια άλλη ανάγκη προκύψει. Απλά τα πράγματα.
-
harisma23 wrote:
Αν ρωτάς για κατανάλωση εντός πόλης σε ένα μεγάλο, αδύναμο, βαρύ, βενζινοκίνητο C-SUV, τότε μαλλον λάθος αυτοκίνητο κοιτάς.
Απάντηση 1: Το γνωρίζω ότι θα καίει παραπάνω. Το θέμα είναι ΠΟΣΟ καίει και δε βλέπω να ξέρει κανείς να μου δώσει ρεαλιστική απάντηση - ΚΟΙΝΩΣ, να έχει τη συγκεκριμένη έκδοση στην κατοχή του να μας πει στην πράξη.
Απάντηση 2: Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος να πάρουμε ένα C-Suv για οικογενειακό και να δούμε αν το αντέχει η τσέπη μας. Δηλαδή, τα λέμε λες και δε βλέπετε στην Αθήνα κανένα C-Suv ή λες και έχουμε την πολυτέλεια να πάρουμε ένα Μεγάλο οικογενειακό κι ένα μικρό για πόλη και άλλο ένα διθέσιο για βόλτες το ΣΚ. Θέλουμε ένα και κοιτάμε σε όλες τις συνθήκες τι και πώς... Μπορεί και να μας κάνει στην τελική. Θα κινείται τόσο στις εκδρομές, όσο και στα κοντινά εντός πολης για όποια άλλη ανάγκη προκύψει. Απλά τα πράγματα.
Τίποτα δεν είναι λάθος, περιμένουμε τις εμπειρίες σου μετά την αγορά.
Αν βρίσκεις εύκολα να παρκάρεις (έχει μεγάλο όγκο) και δεν σε νοιάζει η αυξημένη κατανάλωση (έχει αυξημένο βάρος), και ότι δεν δίνει τα νέα βασικά συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα και τα τοιαύτα) τότε μπορεί να έχεις κάνει την τέλεια επιλογή για την οικογένειά σου.
-
Για δες εδώ:
-
Καλώς ή κακώς δεν μπορουμε όλοι να έχουμε πολλά αυτοκίνητα , ένα για κάθε χρήση και προσπαθούμε να συνδυάσουμε όσο γίνεται καταστάσεις . Ακόμα και όταν είσαι με οικογενεια και μπορεί να υπάρχει και ένα δεύτερο μικρότερο όχημα σε ενδιαφέρει πως τα πάει στην πόλη και το μεγάλο όχημα .
Kia Sportage IV