carjunkie wrote:
Dublin wrote:carjunkie wrote:harisma23 wrote:
Αν ρωτάς για κατανάλωση εντός πόλης σε ένα μεγάλο, αδύναμο, βαρύ, βενζινοκίνητο C-SUV, τότε μαλλον λάθος αυτοκίνητο κοιτάς.
Απάντηση 1: Το γνωρίζω ότι θα καίει παραπάνω. Το θέμα είναι ΠΟΣΟ καίει και δε βλέπω να ξέρει κανείς να μου δώσει ρεαλιστική απάντηση - ΚΟΙΝΩΣ, να έχει τη συγκεκριμένη έκδοση στην κατοχή του να μας πει στην πράξη.
Απάντηση 2: Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος να πάρουμε ένα C-Suv για οικογενειακό και να δούμε αν το αντέχει η τσέπη μας. Δηλαδή, τα λέμε λες και δε βλέπετε στην Αθήνα κανένα C-Suv ή λες και έχουμε την πολυτέλεια να πάρουμε ένα Μεγάλο οικογενειακό κι ένα μικρό για πόλη και άλλο ένα διθέσιο για βόλτες το ΣΚ. Θέλουμε ένα και κοιτάμε σε όλες τις συνθήκες τι και πώς... Μπορεί και να μας κάνει στην τελική. Θα κινείται τόσο στις εκδρομές, όσο και στα κοντινά εντός πολης για όποια άλλη ανάγκη προκύψει. Απλά τα πράγματ
Τίποτα δεν είναι λάθος, περιμένουμε τις εμπειρίες σου μετά την αγορά.
Αν βρίσκεις εύκολα να παρκάρεις (έχει μεγάλο όγκο) και δεν σε νοιάζει η αυξημένη κατανάλωση (έχει αυξημένο βάρος), και ότι δεν δίνει τα νέα βασικά συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα και τα τοιαύτα) τότε μπορεί να έχεις κάνει την τέλεια επιλογή για την οικογένειά σου.
Προσπαθώ να πληροφορηθώ τόσες μέρες από ένα thread σχετικό με το αμάξι που με ενδιαφέρει, ποια είναι η πραγματική κατανάλωση του 1.6 GDI ώστε να επιβεβαιώσω από κάποιον άνθρωπο που έχει την ίδια έκδοση αν ισχύει το 8 με 8.5lt/100km που μου είπε ο πωλητής.
Αντ' αυτού μου απαντάτε (καλοπροαίρετα ίσως) ότι είναι λάθος κατηγορία, του λείπει εξοπλισμός και ότι είναι βαρύ κλπ. Τα γνωρίζω όλα αυτά. Τώρα ειρωνείες τύπου, 'Τίποτα δεν είναι λάθος, περιμένουμε τις εμπειρίες σου μετά την αγορά' τις αφήνω ασχολίαστες γιατί στο τέλος θα τσακωθούμε.
Πρέπει δηλαδή να βγούμε στην επαρχία για να δούμε Kodiaq, Karoq, Octavia, Tuscon; Ψάχνω οικογενειακό. Θα μου βάλετε όριο τα 4 μέτρα δηλαδή; Δε χρειάζεται να απαντάμε για να απαντάμε μόνο. Αυτή είναι η γνώμη μου (καλοπροαίρετα επίσης).
Σε ένα φόρουμ ο καθένας απαντά με τις προσωπικές του εμπειρίες, προφανώς δεν υπάρχει αρκετό δείγμα για να απαντήσει στη δικιά σου. Εγώ έφτασα στο τσακ να αγοράσω το αυτοκίνητο, οπότε έχω κάποια άποψη και την εξέφρασα. Ειδικά με το mild diesel που κοίταγα έχανα ΚΑΙ στο χώρο αποσκευών, οπότε τα κέρδη ήταν δυσανάλογα με τα μειονεκτηματα για την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου χρήση (τελικά 'κόπηκε' από την έλλειψη των ηλεκτρικών συστημάτων ασφαλείας, και μετά πήγα κοντά στο C5 Aircross).
Αν τελικά πάρεις το αυτοκίνητο θα μπορέσεις να εκφράσεις την εμπειρία σου με αυτό και να βοηθήσεις άλλους υποψηφίους αγοραστές. Δεν υπάρχει ειρωνία σε αυτό, και προφανώς, όχι, δεν θα τσακωθούμε.
Το αμάξι είναι φοβερό και οδηγικά 'κρύβει' τα παραπανισια κιλά του, αλλά σε κατανάλωση δεν γίνονται μαγικά. Ακριβείς αριθμούς δεν ξέρω γιατί δεν έβγαλα συμπέρασμα από τα τεστ ντραιβ.
Στην πρώτη σου απάντηση, είπες τη γνώμη σου. Κανένα πρόβλημα και σε ευχαριστώ πολύ. Μετά ήσουν πιο εριστικός κατά τη γνώμη μου. Σίγουρα σκέφτομαι κι εγώ όσα λέτε. Βέβαια το να πάρω ένα αμάξι που δεν ξέρω πόσο θα καίει στην πόλη και μπορεί να με κάνει να σκέφτομαι τις βόλτες μου, και να δώσω 21000€ για να μπορώ να εκφέρω άποψη προφανώς και δεν θα το κάνω. Μακάρι να μπορούσα βέβαια, αλλά δεν είμαι από αυτούς τους τυχερούς. Παρόλα αυτά, για κάποιο λόγο μου αρέσει πολύ κι ας είναι πάνω από το budget μου. Πάντως αν η πραγματική κατανάλωσή του είναι στην πόλη 8.5 δεν είναι άσχημα. Εδώ στο παλιό Fiesta 1.4 κάπου εκεί παίζω 7.5 με 8.0 εντός πόλης. Και μιλάμε για τεράστια διαφορά όγκου.