Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Mk4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Mk4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 83
    • 84
    • 38 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1673
    73909
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a-ctive @fanis75 last edited by

      Tkin73 wrote:

      Σε αυτά τα λεφτά αντίστοιχα παίρνεις το 1.0 Λεόν στην δεύτερη έκδοση και αυτόματο! Εν ολίγοις Λεόν με φοκους τα χωρίζουν 2-3 χιλιάδες σε αντίστοιχες εκδόσεις και αν το Λεόν σε οδηγικά χαρακτηριστικά είναι εφάμιλλο του Focus με λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών , λίγο περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω και λίγο πιο προηγμένο σε επίπεδο συνδεσιμότητας μετά το μόνο που μένει στο φοκους είναι τα καλύτερα χρηματοδοτικά και η εγγύηση ( σημαντικά βέβαια και τα δύο).

      Το Λεόν είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας και σαφώς ένα πολύ καλό αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Και συμφνώ ότι είναι καύτερο από το Focus σε πολλούς τομείς (και ίσως και overall), αλλά υστερεί στα εξής (δεν συμφωνώ δλδ για το οδηγικό κομμάτι):

      1. Δεν έχει την οδική συμπεριφορά του Φόκους, ακόμα και στην έκδοση FR.

      2. Δεν είναι τόσο άνετο, ειδικά στην έκδοση FR είναι αρκετά πιο σκληρό από το ST Line.

      3. Στην έκδοση 1.5 δεν παίζεται, έχει εξαιρετικό μοτέρ (το φόκους δεν έχει 150αρι στην Ελλάδα) και είναι ίσως η καλύτερη έκδοση του αυτοκινήτου. Αλλά με τον 1.000αρη το Φ¨οκους υπερτερεί γιατί είναι και πιο δυνατό (125 & 155 άλογα) και έχει και mHEV που κάτι κερδίζει σε οικονομία.

      Όπως και να έχει, συζητάμε για 2 από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους!!

      Να συμπληρωσω μια παραμετρο που ειναι θεωρω σημαντικη. Την εργονομια που στο focus με τα κουμπια  ειναι πολυ καλυτερη απο το Leon. Ισως ομως το Λεον να ειναι ποιο ομορφο εσωτερικα, (υποκειμενικο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin @osfp last edited by

        Μας εχει βγαλει τον καρκινο εμας που ενδιαφερομαστε για το CNG. 10 μηνες περιμενουμε, εν τελει ειπαν Μαρτιο το DSG και Μαιο το μηχανικο, και μπηκαμε Απριλη με νεα αναβολη. Χρονο θα κλεισουμε...

        Οσον αφορα τη συγκριση FR και excelence, ημουν τερμα υπερ της excelence, αλλα κραταω μια πισινη επειδη το FR εχει και τα drive modes που νομιζω δεν εχει η excelence. Και φιλος που πηρε το προηγουμενο μοντελο 130hp ειναι λιγο απογοητευμενος με το γκαζι, ενω μου λεει οτι στο golf με τα drive modes ειναι αρκετα πιο σπιρτοζικο στο sport mode.

        Τα drive modes πρακτικά δεν κάνουν ένα αμάξι καλύτερο. Το καλύτερο θα στο δώσει είτε έχει mode είτε δεν έχει, απλά στο ένα θα το λέει Sport, στο άλλο τίποτα. Συνήθως η μεγάλη διαφορά είναι το μουφα ECO που νομίζεις ότι δια μαγείας το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε οικονομικό/οικολογικό, αλλά το μόνο που κάνει είναι να μην πηγαίνει βήμα. Σαν τα έτοιμα equalizer είναι αυτά τα modes. Τα σημαντικά είναι αυτά που αλλάζουν την λειτουργία του ESP για χώμα/βροχή, αυτά έχουν αξία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          sabas_thess last edited by

          Driving modes με μηχανικό κιβώτιο κανένα απολύτως νόημα. Για κάποιον που τα θεωρεί χρήσιμα ίσως ακόμα καλύτερα να τα συνδυάσει εκτός από DSG και με DCC. Προσωπικά διαφωνώ με όλο αυτό το πακέτο. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο DSG και είμαι πεπεισμένος με αυτά που έχω δει οτι το DCC δεν αξίζει τα λεφτά του. Αυτό που αξίζει σε κάθε VAG να δώσεις λεφτά είναι τα matrix LED (τα οποία προς το παρόν δεν υπάρχουν καν διαθέσιμα στο Leon) αλλά και το progressive steering.

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού είναι αρκετα μεγάλη, οπότε και σε χειροκίνητο κιβώτιο παίζουν ρόλο τα modes. Εκτος αν κάποιος είναι ΟΚ με την σταθερή ρύθμιση του νορμαλ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Γνωρίζουμε αν το dsg του leon 1.0 mhev είναι υγρού τύπου ή αν είναι το dq200?

              i30 1.5 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                osfp @dimitriscsd last edited by

                Η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού είναι αρκετα μεγάλη, οπότε και σε χειροκίνητο κιβώτιο παίζουν ρόλο τα modes. Εκτος αν κάποιος είναι ΟΚ με την σταθερή ρύθμιση του νορμαλ.

                Αυτο ακριβως!

                Δεν ειπε κανεις οτι θα μεταμορφωθει το αυτοκινητο η οτι θα παρει αλογα (οπως καποια ηλεκτρικα πχ που οντως αναλογα το drive mode αυξομοιωνουν και ιπποδυναμη). Απλα αυτη η υστερηση που επιβαλουν τα ηλεκτρογκαζα ειναι πολυ αισθητη και οταν στο sport mode μικραινει πολυ σου δινει αλλη εικονα.

                Αυτο θεωρω πως εννοουσε και ο φιλος μου. Το να πατας τερμα το γκαζι και να αργει 2 δευτερολεπτα να 'τσιτωσει' ο κινητηρας ειναι 'καπως'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lapin @sabas_thess last edited by

                  Σε αρκετά review λένε ότι στο Leon η εφαρμογή του 1,5TSI είναι ελαφρώς πνιγμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα ξαδέρφια δυστυχώς....

                  Αυτό από που προκύπτει;

                  Εδώ πάντως βλέπω παρόμοιες επιδόσεις:

                  https://zeperfs.com/en/duel8637-8369.htm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sabas_thess @lapin last edited by

                    Sabas_Thess wrote:

                    Σε αρκετά review λένε ότι στο Leon η εφαρμογή του 1,5TSI είναι ελαφρώς πνιγμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα ξαδέρφια δυστυχώς...

                    Αυτό από που προκύπτει;

                    Εδώ πάντως βλέπω παρόμοιες επιδόσεις:

                    https://zeperfs.com/en/duel8637-8369.htm

                    Youtube Video

                    05:30' - 05:40'

                    Το έχω ακούσει σε άλλα δύο reviews αλλά βαριέμαι να βάζω πολλαπλά links. Βάζω του Marek που είναι από τους top κατ'εμε αλλά και από τους πιο αυστηρούς στα όρια του εκκεντρικού. Είμαι μαλωμένος άσχημα με το ψέμα και δεν έχω κανένα 'όφελος' να πω κάτι αρνητικό ανυπόστατο για το οποιοδήποτε όχημα. Τέλος μην μπερδεύουμε τις επιδόσεις στα χαρτιά με την αίσθηση που αφήνει στα χέρια του οδηγού ένα όχημα. Πόσο μάλλον συγκριτικά με άλλο όχημα και πολύ περισσότερο όταν το άλλο όχημα είναι >90% πανομοιότυπο!

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin last edited by

                      Honda X Adv

                      'Το X-ADV, επίσης μέσω του ηλεκτρονικού γκαζιού, ελέγχει με το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) την πρόσφυση του πίσω τροχού, διαχειριζόμενο τη ροπή που φτάνει σε αυτόν. Στη γενιά του 2021 το σύστημα αυτό, όμως, έχει τρία επίπεδα ρύθμισης, αντί των δύο της προηγούμενης. Το επίπεδο 1 έχει την ελάχιστη και το 3 τη μέγιστη επέμβαση ελέγχου της πρόσφυσης, ενώ η προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση είναι στο επίπεδο 2.

                      Τα HSTC και DCT συνεργάζονται με τα 4 προφίλ ρύθμισης του κινητήρα: τα Rain, Standard, Sport και Gravel (συν το έξτρα, παραμετροποιήσιμο User mode). Στα τρία πρώτα προγράμματα η παρέμβαση των HSTC και ABS είναι η μέγιστη, αλλά στο Gravel είναι χαμηλή, ώστε, και πάλι, να επιτρέπει το ελεγχόμενο γλίστρημα του πίσω τροχού για καλύτερο κοντρόλ.

                      Στα 4 modes του κινητήρα ρυθμίζεται ανάλογα και η ισχύς του: στο Rain η ισχύς είναι πιο χαμηλή, και συνδέεται με το mode επιπέδου 1 του DTC, ενώ αντίστοιχα στη ρύθμιση Sport παρέχεται πιο σπορ καμπύλη ροπής ισχυρότερο φρένο κινητήρα και τη ρύθμιση επιπέδου 4 του κιβωτίου. Εδώ, η προεπιλεγμένη ρύθμιση είναι η Standard, με ισορροπημένο συνδυασμό ισχύος, φρένου κινητήρα και μέγιστη επέμβαση των HSTC και ABS.

                      Τέλος, το προφίλ User προσφέρει στον αναβάτη custom επιλογές συνδυασμών ισχύος και φρένου κινητήρα (χαμηλή / μέση / υψηλή) και παρέμβαση του HSTC (χαμηλή / μέση / υψηλή / απενεργοποίηση).'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lapin @sabas_thess last edited by

                        Lapin wrote:

                        Sabas_Thess wrote:

                        Σε αρκετά review λένε ότι στο Leon η εφαρμογή του 1,5TSI είναι ελαφρώς πνιγμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα ξαδέρφια δυστυχώς...

                        Αυτό από που προκύπτει;

                        Εδώ πάντως βλέπω παρόμοιες επιδόσεις:

                        https://zeperfs.com/en/duel8637-8369.htm

                        Youtube Video

                        05:30' - 05:40'

                        Το έχω ακούσει σε άλλα δύο reviews αλλά βαριέμαι να βάζω πολλαπλά links. Βάζω του Marek που είναι από τους top κατ'εμε αλλά και από τους πιο αυστηρούς στα όρια του εκκεντρικού. Είμαι μαλωμένος άσχημα με το ψέμα και δεν έχω κανένα 'όφελος' να πω κάτι αρνητικό ανυπόστατο για το οποιοδήποτε όχημα. Τέλος μην μπερδεύουμε τις επιδόσεις στα χαρτιά με την αίσθηση που αφήνει στα χέρια του οδηγού ένα όχημα. Πόσο μάλλον συγκριτικά με άλλο όχημα και πολύ περισσότερο όταν το άλλο όχημα είναι >90% πανομοιότυπο!

                        Δεν είπα ότι το κάνεις σκόπιμα, μην παρεξηγείσαι. Πάντως σε αυτό που πόσταρες ο Marek λέει ακριβώς το αντίθετο... ότι είναι πιο ψυχωμένος στο Leon!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          @Lapin, 'but HERE is as they TOOK the muscle OFF'...

                          Μάλλον κάτι λάθος εσύ κατάλαβες γιατί στο speaking μπορεί να ακούγομαι λίγο σαν αυτοεξόριστος στο Portsmouth αλλά στο listening καταλαβαίνω περισσότερα από Βρετανίδα πεθερά με νύφη από την Aquitaine! Μην επιμένεις λέει ότι στο Leon είναι πιο κάτω 😉

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lapin @sabas_thess last edited by

                            @Lapin, 'but HERE is as they TOOK the muscle OFF'...

                            Μάλλον κάτι λάθος εσύ κατάλαβες γιατί στο speaking μπορεί να ακούγομαι λίγο σαν αυτοεξόριστος στο Portsmouth αλλά στο listening καταλαβαίνω περισσότερα από Βρετανίδα πεθερά με νύφη από την Aquitaine! Μην επιμένεις λέει ότι στο Leon είναι πιο κάτω 😉

                            Φίλε μου σε βρίσκω πολύ σίγουρο για τα αγγλικά σου και δυστυχώς κάνεις λάθος. Ο τύπος λέει 'here is as they took the muzzle off'. Τώρα αν θέλεις και να στο μεταφράσω μπορώ.

                            Φιλικά πάντα και χωρίς ίχνος έπαρσης για το επίπεδο των αγγλικών μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              osfp last edited by

                              Συμφωνω με τον Lapin. Λεει 'but here it's as if they took the muzzle off' και συνεχιζει με θετικα σχολια και για το DSG του σε σχεση με το golf

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jamesd last edited by

                                Πάντως το συγκεκριμένο review πρέπει να είναι τέρμα μεροληπτικό καθώς βρίσκω ότι σε κάποια σημεία, ιδιαίτερα στο δεύτερο, μάλλον υπερβάλλει:

                                -περιμένει μια bmw m8 αλλά εξακολουθεί να θέλει να οδηγεί το leon (γύρω στο 8:10)

                                -το steering είναι τόσο καλό, μάλλον 'έκλεψαν' γραμμές από το κώδικα της porsche (γύρω στο 7:48)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sabas_thess last edited by

                                  https://ibb.co/74nVh4c

                                  Επειδή η αποδεικτική διαδικασία είναι η δουλειά μου και τουλάχιστον σε αυτό είμαι πολύ καλύτερος από όσο νόμιζα ότι είμαι στο listening ορίστε μπορείτε να ανάψετε καπνογόνα και να trollάρετε ελεύθερα. Είχατε δίκιο!

                                  Δεν θα το καταλάβω ποτέ τελικά αυτό το VAG. Δεν χωράει καμία λογική να είναι πνιγμένος στο Golf. Κάποιο είδος μαζοχισμού ίσως; Ένα βήμα πιο κοντά στο ανεύρυσμα ο Χρήστος. Και ο άλλος 'muzzle' λέει. Καλά κάνω και δεν έχω ασπαστεί την μουρλα με τα κατοικίδια...

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Από βάρη πως είναι τα δύο αυτοκίνητα; από ζαντες σε αυτοκίνητα δοκιμης;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theo_kodza last edited by

                                      Καλησπέρα.

                                      Έπειτα από την ήττα που έφαγα από το focus που το είχα παραγγείλει τον Γενάρη κ περίμενα τέλος του μηνα να παραλάβω, την προηγούμενη βδομάδα με ένα email μου ανακοίνωσαν πιθανή κατασκευή τέλος Σεπτεμβρίου... οπότε και το ακύρωσα.

                                      Ξανά βγήκαμε λοιπόν στο σεργιάνι για ψάξιμο hatchback..

                                      Και εδώ θέλω την βοήθεια / εμπειρία / συμβουλή σας.. είμαι ανάμεσα στο leon fr plus 1.5 tsi 150hp και i30 n line 159hp.

                                      Το leon το έκανα τεστ ντραιβ ομολογώ ότι δεν είχε την σπιρτάδα του focus 1.0 mh με τους 155hp ίσως και λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης του focus παρ'όλα αυτά σε αίσθηση τιμονιού και χώρους αμαξώματος με βρίσκει αρκετά ικανοποιημένο αυτές τις μέρες θα κάνω κάνω τεστ ντραιβ κ το i30 να έχω μια εικόνα κ από εκεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • jorge_greek
                                        jorge_greek last edited by

                                        Αν έχεις χρόνο γράψε μια σύγκριση στο οδήγησα

                                        And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Στα σκοντα ( πχ οκταβια) ο 1.5 θεωρείται ή όχι πιο πολύ φιμωμένος από γκολφ ή αουντι? απο νουμερα κατασκευαστη ( τελική , και 0-100 δεν προκύπτει βέβαια κάτι τέτοιο) αλλά επειδή άνοιξε σχετικη κουβέντα εδω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lapin last edited by

                                            Και εγώ νομίζω ότι είναι αρλούμπες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 38 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr