-
Όχι, αλλά τι σχέση με το θέμα μας;
-
Επειδή το αναφέρεις ότι σε ενδιαφέρει να το έχει. Γιαυτό μου κάνει εντύπωση
-
Μα εγώ δεν κάνω αστική χρήση. Περιαστική και κάποια ταξίδια τον χρόνο σε αυτοκινητόδρομο.
-
Λατρεία, δώσε πληροφορίες. Τι να περιμένω για ένα Captur LPG με ACC; Ιδανικά θα ήθελα και διχρωμία στην οροφή, να υπολογίζω κάτι γύρω στα 21; Έχει καλό χρηματοδοτικό ή πιασοκολέ; Τι κατανάλωση βλέπεις με ήρεμη οδήγηση; Μόνο τέτοια κάνω; Γύρω στα 7,5-8 λίτρα; Ξέρεις να ψεκάζει ΚΑΙ βενζίνη υπό συνθήκες, όπως οι μετατροπές;
Το μπλογκ ΔΕΝ αλλάζει, εκεί καταγράφονται οι οδηγικαί εμπειρίαι. Το μέλλον περνάει από την πρίζα!
Για χρηματοδοτικα νομίζω έχει προσφορά επιτόκιο 3.9 + 0.6 πάει στα 4.5% δεν το λες κακό, αν σκεφτείς toyota εχει 8.9 +0.6=9.5%
-
Ε έτσι εξηγείται, γιατί είχα την εντύπωση ότι κάνεις περισσότερα αστικά χιλιόμετρα.
Anyway, περιαστικά,ταξίδια.. πάρε used diesel
-
Ε έτσι εξηγείται, γιατί είχα την εντύπωση ότι κάνεις περισσότερα αστικά χιλιόμετρα.
Anyway, περιαστικά,ταξίδια.. πάρε used diesel
Έτσι...!!
Άσχετο, και η εταιρεία ρε συ (Race Chip) chip τα λέει, τώρα που το θυμήθηκα!
-
Ίσα που προλαβαίνεις ένα καλό αυτόματο ντηζελάκι euro6 HDi με 21-22 χιλιαρικάκια, να είσαι άρχοντας μέχρι να γίνουν τα ηλεκτρικά της προκοπής !!1!
Τί νομίζεις, εμείς δεν θέλουμε ηλεκτρικά κλπ. ή δεν περάσαμε απ' το αντίστοιχο δί-τρί-τετρά-λημμα, πριν καταλήξουμε στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ αγορά;
-
Να πάω να πουλήσω το πετρέλαιο το 2026 και να μην το θέλει κανείς, δε σφάξανε. Ήδη μας έχει φορεθεί ένας δεινόσαυρος (Grand Vitara 2.5 του 2005, αμάξι 32 χιλιάδων και θα κάνω τούμπες αν δοθεί 2, πέρα από τα 840 τέλη κάθε χρόνο), δε θέλω και δεύτερο.
Συν ότι το θεωρώ το πιο βρώμικο και καρκινογόνο καύσιμο με μεγάλη διαφορά.
-
Σούπερ μεταβατική εποχή. Δύσκολη η οποία επιλογή.
Σίγουρα ακατάλληλη για αγορά απλα θερμικού.
Αυτό που ξεχώριζει σήμερα και είναι πιο future proof είναι τα υβριδικά. Τα σωστά όμως όχι τα mild. Κατά προτίμηση και plug in.
Δύναμη και οικονομία.
Είτε γιαρις για μέσα στην πόλη είτε 25e ή ακόμα καλύτερα 530e για all around.
Δοκίμασα την τελευταία (φίλου που την έφερε από Γερμανία) σήμερα εκτενώς και έχω πάθει πλάκα. Όχι μόνο με την πολυτέλεια, την άνεση και το στήσιμο αλλά και με την οικονομία και την ωμή δύναμη της. Ακόμα και χωρίς ηλεκτρική αυτονομία (δεν γράφω άδεια μπαταρία γιατί πάντα κρατάει μπαταρία από ανάκτηση για να βοηθά στην κίνηση)Έπος! Η ηλεκτροκίνηση με την ωμή δύναμη της είναι ξεκάθαρα το μέλλον. Επιτάχυνση, δύναμη τα πάντα όλα. Ποια diesel και αεριωθούμενα;;
Σαν καλό βενζινης με νίτρο είναι τα υβρίδια! -
Αυτό που ξεχώριζει σήμερα και είναι πιο future proof είναι τα υβριδικά. Τα σωστά όμως όχι τα mild. Κατά προτίμηση και plug in.
Τα plug in αξίζουν τα λεφτά τους? η οικονομία που σου προσφέρουν μακροπρόθεσμα δεν εινα αμελητέα, αλλά το κόστος αγοράς από όσο είδα ειναι στο θεό (αναφέρομαι πχ στο mercedes a class)
-
Eξαρτάται από το προφίλ χρήσης και φόρτισης. Τζένεραλλυ σπίκινγκ, το πετρέλαιο είναι ίσως φθηνότερο συνολικά.
-
Eξαρτάται από το προφίλ χρήσης και φόρτισης. Τζένεραλλυ σπίκινγκ, το πετρέλαιο είναι ίσως φθηνότερο συνολικά.
Μα γίνεται toyota yaris hybrid στα 20Κ ευρω? μιλάμε σοβαρά τώρα, για έναν κουβαδάκι (με την αξιοπιστία φυσικά που έχει, δεν ανιτλέγω) που ειναι ουσιαστικά για την πόλη ειναι πάρα πολλά τα χρήματα. Με λίγα παραπάνω παίρνεις ένα πετρέλαιο οικονομικότατο, χωρίς το αγχος των μπαταριών κ με μεγαλύτερους χωρους .Ωραια τα υβριδικά, δεν λέω, αλλά ειναι μία τεχνολογία που την πληρώνεις, έχει πολυπλοκότητα, κ προσωπικά δεν βλέπω να αξίζει τα παραπάνω χρήματα της από την άποψη της απόσβεσης, εκτός αν κάποιος θέλει να μιλήσει σε ορίζονται 10ετίας που για μένα δεν έχει καν νόημα να μιλάω σε αυτοκίνητο. Πετρελαιάκι κ ξερό ψωμί, με ροπή, με πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας.
-
Πιο άγχος μπαταριας;
Και γιατί κολλάμε στην τιμή ; Τα υβριδικά της Τογιότα έρχονται με αυτόματα κιβώτια. Κάντε τις αντίστοιχες συγκρίσεις .Ειδικά για αστικές μετακινήσεις το πετρέλαιο είναι σούπερ ακατάλληλο. Τα μπουκώματα είναι μεγαλύτερος φοβος από τις μπαταρίες με την 10 έτη εγγυηση που επεκτείνεται συνεχως αν περνάς τεστ από εξουσιοδοτημένο.
Έχω δοκιμάσει τα πάντα.
Καταλήγω συνειδητά στον ηλεκτρισμό με πρώτο βήμα την υβριδικοτητα -
Συμφωνώ με τον Iceman. Προσωπικά προσανατολίζομαι για υβριδικό στο επόμενο εκτός εαν με πιάσει να πάρω το τελευταίο αμιγώς βενζινοκίνητο!!
-
Πιο άγχος μπαταριας;
Και γιατί κολλάμε στην τιμή ; Τα υβριδικά της Τογιότα έρχονται με αυτόματα κιβώτια. Κάντε τις αντίστοιχες συγκρίσεις .Δεν διαφωνώ, το έχει αγορσει η αδερφή μου (μοντέλο 16) κ ειναι αρκετά καλό. αλλά σαν ποσό δεν ειναι κ μικρό.
-
Piliourits, βγες γρήγορα από τον λογαριασμό του Bekiaris.
-
Δεν διαφωνώ, το έχει αγορσει η αδερφή μου (μοντέλο 16) κ ειναι αρκετά καλό. αλλά σαν ποσό δεν ειναι κ μικρό.
Και σκέψου ότι το καινούργιο δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμεν γενιά, είναι 100% καλύτερο αυτοκίνητο...απίστευτη διαφορά μεταξύ των 2 μοντέλων!
-
Piliourits, βγες γρήγορα από τον λογαριασμό του Bekiaris.
Για την ηλεκτροκίνηση διάβαζα από παιδάκι, στη προ ίντερνετ εποχή, όταν εκτός από Τεχνικές Εκδόσεις έψαχνα τα Popular Mechanics & Sience στο μοναδικό πρακτορείο ξένου τύπου που είχαμε τότε... Και αγαπουσα αυτά τα όνειρα για το μέλλον, όχι σαν χίπης και (δήθεν) οικολογος, ούτε σαν το νέο τρεντ του υπερκαταναλωτισμού, όπως οι όψιμοι enthusiasts, που μετά το αηφον και το φέησμπουκ, βρήκαν το επόμενο είδωλο να προσκυνήσουν, αλλά ως πολύ νεαρός τότε με γνήσιο ενδιαφέρον για τα τεχνολογικά επιτεύγματα και πως θα βελτιωναν τη ζωή του ανθρώπου...
Ερχόμαστε στο σήμερα. Αυτό που βλέπω ΑΥΤΗ τη στιγμή που μιλάμε, είναι ακριβά παιχνίδια για ανθρώπους με λεφτά που δεν τα έχουν 'ιδρώσει', κατάλληλα για άλλους τόπους και χρόνους, άσχετα με την ελληνική πραγματικότητα.
Σε 10+ χρόνια ίσως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά αν η χώρα μας συνεχίζει να ντριφτάρει προς τον 3ο κόσμο, όσο κι αν βελτιωθεί και γίνει πιο οικονομικά προσιτή η ηλεκτροκίνηση, θα παραμένει το ίδιο αδιάφορη για τον μέσο Έλληνα. Γιατί δεν πρόκειται απλά για μια αλλαγή καυσίμου και τεχνολογιας κινητήρα...
-
Και αγαπουσα αυτά τα όνειρα για το μέλλον, όχι σαν χίπης και (δήθεν) οικολογος, ούτε σαν το νέο τρεντ του υπερκαταναλωτισμού, όπως οι όψιμοι enthusiasts, που μετά το αηφον και το φέησμπουκ, βρήκαν το επόμενο είδωλο να προσκυνήσουν, αλλά ως πολύ νεαρός τότε με γνήσιο ενδιαφέρον για τα τεχνολογικά επιτεύγματα και πως θα βελτιωναν τη ζωή του ανθρώπου...
Ερχόμαστε στο σήμερα. Αυτό που βλέπω ΑΥΤΗ τη στιγμή που μιλάμε, είναι ακριβά παιχνίδια για ανθρώπους με λεφτά που δεν τα έχουν 'ιδρώσει', κατάλληλα για άλλους τόπους και χρόνους, άσχετα με την ελληνική πραγματικότητα.
Εχω εκφράσει πολλάκις την άποψη μου περί αυτού, κ νομίζω οτι ενώ έχει μία βάση αυτό που γράφεις, πλατιάζεις ανευ νοήματος κ ουσίας.
-
Οταν ένα μέσο οικογενιακό αυτοκίνητο σήμερα με νορμάλ εξοπλισμό κ αυτόματο κιβώτιο ξεπερνάει τα 25 χιλιάρικα, γιατί θεωρούμε ακριβή την ηλεκτροκίνηση? κ μιλάμε ενώ τρέχει κ κρατική επιδότηση ανώτερη των 5.000 ευρώ.
-
σίγουρα παίζει το lifestyle κ ο υπερκαταναλωτισμός, αλλά μία τεχνολογία δεν αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη, αυτό το έχει έχει αποδείξει η ιστορία πολλάκις. Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο κ όσοι πιστοί προσέλθετε.
-
το ότι δεν θέλεις να αγοράσεις εσύ δεν σημαίνει οτι αυτό συμβαίνει κ για όλους τους υπόλοιπους ή οτι όσοι αγοράζουν ειναι χαζοί κ το κάνουν για λόγους show off. Η σύγκριση ενός αυτοκινήτου ηλεκτρικού με ένα αντίστοιχο θερμικό σε κόστος με την επιδότησηση αποδυκνύει οτι οι διαφορές δεν ειναι τόσο μεγάλες, εξαλύφονται με χρήση (ανω των 60 χιλιομέτρων την μέρα +επιδότηση) στην 5ετία, τα προβλήματα της ταχύτητας των 150 χιλιομέτρων κτλ ειναι με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε καθώς ο μέσος έλληνας κάνει max 2 ταξίδια τον χρόνο, κ ο χρόνος φόρτισης με τις σημερινές αυτονομίες ειναι διαχειρίσημος με μία ορθολογική χρήση. Το πρόβλημα του ιδιωτικού χώρου στάθμευσης ειναι σημαντικό, αλλά όποιος έχει μπορεί να το εκμεταλευτεί σε συνδυασμό με το κόστος που παίζει στο 1/10 από το προηγούμενο βενζινοκίνητο που είχα ή στο 1/4 ενός πετρελαιοκίνητου καθιστά την αγορά ενός ηλεκτρικού για καθημερινή μετακίνηση, κίνηση ουσίας, ευκολίας κ ανώτερης ποιότητας ζωής καθώς η κύληση, κ η αίσθηση του αυτοκινήτου, απλά δεν συγκρίνεται. Το να μεταφέρει κάποιος μία άποψη ειανι αποδεκτό, το να είναι όμως κάθετος χωρίς να έχει την αντίστοιχη εμπειρία, ειναι κοντόφθαλμο.
-
-
piliourits wrote:
Και αγαπουσα αυτά τα όνειρα για το μέλλον, όχι σαν χίπης και (δήθεν) οικολογος, ούτε σαν το νέο τρεντ του υπερκαταναλωτισμού, όπως οι όψιμοι enthusiasts, που μετά το αηφον και το φέησμπουκ, βρήκαν το επόμενο είδωλο να προσκυνήσουν, αλλά ως πολύ νεαρός τότε με γνήσιο ενδιαφέρον για τα τεχνολογικά επιτεύγματα και πως θα βελτιωναν τη ζωή του ανθρώπου...
Ερχόμαστε στο σήμερα. Αυτό που βλέπω ΑΥΤΗ τη στιγμή που μιλάμε, είναι ακριβά παιχνίδια για ανθρώπους με λεφτά που δεν τα έχουν 'ιδρώσει', κατάλληλα για άλλους τόπους και χρόνους, άσχετα με την ελληνική πραγματικότητα.
Εχω εκφράσει πολλάκις την άποψη μου περί αυτού, κ νομίζω οτι ενώ έχει μία βάση αυτό που γράφεις, πλατιάζεις ανευ νοήματος κ ουσίας.
-
Οταν ένα μέσο οικογενιακό αυτοκίνητο σήμερα με νορμάλ εξοπλισμό κ αυτόματο κιβώτιο ξεπερνάει τα 25 χιλιάρικα, γιατί θεωρούμε ακριβή την ηλεκτροκίνηση? κ μιλάμε ενώ τρέχει κ κρατική επιδότηση ανώτερη των 5.000 ευρώ.
-
σίγουρα παίζει το lifestyle κ ο υπερκαταναλωτισμός, αλλά μία τεχνολογία δεν αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη, αυτό το έχει έχει αποδείξει η ιστορία πολλάκις. Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο κ όσοι πιστοί προσέλθετε.
-
το ότι δεν θέλεις να αγοράσεις εσύ δεν σημαίνει οτι αυτό συμβαίνει κ για όλους τους υπόλοιπους ή οτι όσοι αγοράζουν ειναι χαζοί κ το κάνουν για λόγους show off. Η σύγκριση ενός αυτοκινήτου ηλεκτρικού με ένα αντίστοιχο θερμικό σε κόστος με την επιδότησηση αποδυκνύει οτι οι διαφορές δεν ειναι τόσο μεγάλες, εξαλύφονται με χρήση (ανω των 60 χιλιομέτρων την μέρα +επιδότηση) στην 5ετία, τα προβλήματα της ταχύτητας των 150 χιλιομέτρων κτλ ειναι με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε καθώς ο μέσος έλληνας κάνει max 2 ταξίδια τον χρόνο, κ ο χρόνος φόρτισης με τις σημερινές αυτονομίες ειναι διαχειρίσημος με μία ορθολογική χρήση. Το πρόβλημα του ιδιωτικού χώρου στάθμευσης ειναι σημαντικό, αλλά όποιος έχει μπορεί να το εκμεταλευτεί σε συνδυασμό με το κόστος που παίζει στο 1/10 από το προηγούμενο βενζινοκίνητο που είχα ή στο 1/4 ενός πετρελαιοκίνητου καθιστά την αγορά ενός ηλεκτρικού για καθημερινή μετακίνηση, κίνηση ουσίας, ευκολίας κ ανώτερης ποιότητας ζωής καθώς η κύληση, κ η αίσθηση του αυτοκινήτου, απλά δεν συγκρίνεται. Το να μεταφέρει κάποιος μία άποψη ειανι αποδεκτό, το να είναι όμως κάθετος χωρίς να έχει την αντίστοιχη εμπειρία, ειναι κοντόφθαλμο.
-
Τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι manual. Εγώ συνειδητά ήθελα manual επίσης.
-
Τα μεταβατικά στάδια έχουν και τι μεγαλύτερο κόστος προς τον καταναλωτή.
-
Ούτε εσύ, ούτε ο Piliou, ούτε εγώ μιλάμε για τον μέσο Έλληνα. Μόνο οι αριθμοί αποτυπώνουν την αλήθεια, και δεν τους έχει κανείς από εμάς.
Νομίζω και εσύ παρασύρεσαι από την τάση, την σαφέστατη τάση - μην πω ολοφάνερο σπρώξιμο, προς τα ηλεκτρικά.
Τώρα, με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών, τίποτα από αυτά που λες δεν ευσταθεί. Σε 2-3 χρόνια, αν έχουν πάρει διψήφιο αριθμό πωλήσεων, ξαναμίλαμε. Συγνώμη κι' όλας, αλλά τίποτα από όσα λες δεν ευσταθεί απλούστατα γιατί δεν φαίνεται στις πωλήσεις. Αν ήταν τέτοια η επανάσταση θα είχε τρέξει ο Μέσος Έλληνας και θα είχε αγοράσει.
Και επίσης, σκέψου ότι επί 25 χρόνια αγοράζει Μ.Ε.Κ (δεν βάζω τα πιο παλιά που είναι αντίκες), πρέπει να ξεπεράσει τον διψήφιο αριθμό για πολλά συναπτά έτη, ώστε να φτάσει τα Μ.Ε.Κ που κυκλοφορούν, δεν θα αντικατασταθεί ο στόλος τόσο εύκολα γιατί Νορβηγία και Αγγλία (χωρίς εκτός Ε.Ε να θυμίσω) θέλουν να ισχύσει από το 2030..
Αν μου πεις πόσοι έχουν σαν ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο στην Ελλάδα, ηλεκτρικό, και τι ετήσιο εισόδημα έχει αυτή τη στιγμή ο Μ.Ο των κατόχων ηλεκτρικών (και πόσα αυτοκίνητα έχει συνολικά), θα μπορούσαμε να κάνουμε μία σοβαρή συζήτηση.
Μπορείς να μου υπενθυμίσεις τον οικογενειακό σου στόλο, γιατί δεν θυμάμαι;
-
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά