-
Το Kuga PHEV έχει ανακληθεί; Υπήρχε κάποιο πρόβλημα με φωτια στις μπαταρίες;
Όπως είπε και ο γάτος είχε ανακληθεί λόγω πρβλήματος με τις μπαταρίες (έπαιρνε φωτία σε ορισμένες συνθήκες). Πλέον υποτίθεται ότι είναι ΟΚ και διατίθεται κανονικά.
-
regresso επειδή βλέπω ξενέρωσες με το χρόνο παράδοσης και είναι λογικό, εγώ αν δε το βιαζόμουνα και είχα άλλο αμάξι να κάνω τη δουλειά μου θα το περίμενα κι ας αργήσει.
-
regresso επειδή βλέπω ξενέρωσες με το χρόνο παράδοσης και είναι λογικό, εγώ αν δε το βιαζόμουνα και είχα άλλο αμάξι να κάνω τη δουλειά μου θα το περίμενα κι ας αργήσει.
Το θέμα είναι ότι δεν μου είπαν καν πότε θα έρθει, μου είπαν αυτολεξεί ότι 'δεν θα ξεκινήσει η παραγωγή πριν το τέλος του τρίτου τριμήνου'. Το πιθανότερο είναι να περιμένω γιατί απ' ότι βλέπω όλα με παραγγελία είναι με χρόνο παράδοσης 4-5 μήνες (Peugeot,Hyundai).
-
Kyriakos33 wrote:
ntou wrote:
Στο group του συγκεκριμένου οχήματος στο facebook, κάτοχος του ST Line 1.5 ecoboost αναφέρει για αστική μετακίνηση 'μέσα στην πόλη θα δεις και 6.5 με 7ltr με το eco mode'.
Στο eco και normal μέχρι 130 απενεργοποιείται ο μεσαίος κύλινδρος οπότε σίγουρα θα επηρεάζει την κατανάλωση.
Το 7 ltr μου φαίνεται ονειρικό νούμερο αλλά είμαι λίγο δύσπιστος. Νομίζω η μπίλια πρέπει να κάθεται προς το 8 για μετακίνησ μέσα στην πόλη
Μα ούτως η άλλως δε μιλάμε για αυτοκίνητο που θα το πάρει κάποιος για να γράφει χιλιόμετρα στο κέντρο μιας πόλης.. Αν ισχύει αυτό το 7 (έστω και με το ψόφιο eco mode ενεργοποιημένο) πιο πολύ με απασχολεί από άποψη τεχνολογικής εξέλιξης, το πόσο έχουν εξελιχθεί οι κινητήρες. Μπορεί να γράφει 8 φορτωμένο στα 120-130 στην εθνική;; αυτό με ενδιαφέρει
Μπορώ να σου πω μόνο ότι με το μοντέλο του 2013 σε ταξίδι 1000 km full φορτωμένο είδα πάρα πολλές φορές το το 8 μέχρι 140 km/h. ,Οπότε θεωρώ ότι για ταξίδι είναι σίγουρο ότι το καινούριο θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.
-
Mastoras78 wrote:
regresso επειδή βλέπω ξενέρωσες με το χρόνο παράδοσης και είναι λογικό, εγώ αν δε το βιαζόμουνα και είχα άλλο αμάξι να κάνω τη δουλειά μου θα το περίμενα κι ας αργήσει.
Το θέμα είναι ότι δεν μου είπαν καν πότε θα έρθει, μου είπαν αυτολεξεί ότι 'δεν θα ξεκινήσει η παραγωγή πριν το τέλος του τρίτου τριμήνου'. Το πιθανότερο είναι να περιμένω γιατί απ' ότι βλέπω όλα με παραγγελία είναι με χρόνο παράδοσης 4-5 μήνες (Peugeot,Hyundai).
Χωρίς να θέλω να επηρεάσω και εγώ θα περίμενα μάλλον να πάρω αυτό που θέλω. Θα πίεζα ίσως να μου δώσουν ένα αυτοκίνητο από την αντιπροσωπεία για το διάστημα μέχρι να παραλάβω.
-
Δίνετε 32-40κ για c_suv θωρηκτό μήκους 4,67m βάρους 1,6T+ κενό, βενζινοκίνητο και συζητάτε αν θα κάψει 8 ή 8,5 στο ταξίδι; Θα κάψει 9-11 και μπράβο και μαγκιά του!!
Πείτε δόξα τον Θεό που σε τέτοια κάκιστη συγκυρία έχετε να την δυνατότητα να πάρετε τέτοια αμαξαρα και ευχαριστηθείτε το!! Αυτό με τον 1,5Τ ecoboost για να κάψει σταθερά 8 θα πρέπει να ταξιδέψει ευθεία με CC & limit 125 και οδηγό που μετράει τα κιλά του όπως τα ασανσέρ (75 έλεος!).
Αν ήμουν στην θέση σας και μπορούσα να αγοράσω το Kuga θα το έπαιρνα για το νεύρο βενζινοκίνητο (χειροκίνητο ακόμα και αν υπήρχε η επιλογή του αυτόματου) και θα του είχα πιεί το αίμα για να γουστάρω αυτά που δίνει παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Αν θες αυγό κάτω από το πόδι πάρε Toyota. Όταν παίρνεις Ford γουστάρεις οδήγηση, άρα βγάζεις τις ενδείξεις μέσης/στιγμιαίας κατανάλωσης. Κανόνας. Όταν δε παίρνεις Kuga έχεις και το ανάλογο πορτοφόλι οπότε ακόμα καλύτερα! Ημαρτον με την μιζέρια σε τέτοια ποσά....
-
ρε συ ρεγκρεσε αν δεν καμω λαθος ειναι ή ελευθερος επαγγελματιας ή επιχειρηματιας. γιατι δεν πας σε ενα ληζινγκ για phev που φευγουν τα παντα-ολα απο την εφορια χωρις πολλα-πολλα, με εξαγορα στο τελος? καπως ετσι εκανα το τριοοχτω το φεβ και βγαινει παρα πολυ χαμηλα ή χρηση του αλλα και η κτηση του στη 4ετια. σκεψου σαν να αγοραζα ιδιωτικα βιταρα αυτοματο τετρα με οροφες, στα 29 χιλιαρικα. ενω παιρνω αμαξι κοστους 53. αν σου κανει ετσι κλικ, η έιβις εχει ακομη αδιαθετα λιγα τριοοχτω τζιτι φεβ 300 που ερχονται με τη παρτιδα του δικου μου πριν το πασχα.
παντως με τις αναμονες δυσκολα τα πραγματα. περμενω ηδη 3 μηνες και εχω ξεκ-νερωσει. αμα δεν ηταν τοσα τα κινητρα και η ελειψη εναλλακτικων δεν υπηρχε περιπτωση καμμια. αμα ακουσω για παρατα κανενα μηνα, τα λεφτα μου πισω. αμαξι ειναι οχι μιλφαρα. και το τιγκ που μου εδωσαν - στη νπεριπτωση που σου δωσουν κατι, οκ γουσταρα που ειχα κατι για λιγες μερες, βαρεθηκα, θελει ο απαφτος που καθομαι απανω το μονιμο το θρονος, θελω να δειξω στη μαμουα τι επηρε κανακαρης, θελω να μη διαβαζω μανιουαλ πως δουλευει το acc αλλα να το βρω συχτιριζοντας και θελω να σταματησουν ολοι να με ρωτανε αν το πηρα.
-
Δεν ξέρω πως λειτουργεί το PHEV για να δω άμα με συμφέρει. Μένω επαρχία και μέσα στη πόλη το έχω μόνο για να πηγαινοφέρνω τα παιδιά στο σχολείο και για μικροδουλειές.Βέβαια πάω πολύ συχνά Αθήνα, το μήνα σίγουρα 4-5 φορές. Τα περισσότερα χλμ είναι σε αυτοκινητόδρομο. Επίσης δεν ξέρω πως μπορώ να βάλω φορτιστή στη πυλωτή (έχω ιδιόκτητη θέση στάθμευσης). Κατατόπισε με εάν θέλεις πάντως μιάς και δεν έχω διαβάσει για τα plug in και γνωρίζω ελάχιστα.
-
Το φαινόμενο με τους καθοδηγητές σκέψεων και οδηγικών επιθυμιών, και κουμανταδόρους πορτοφολιών (των άλλων πάντα..) που πετάγονται σε κάθε topic του φορουμ για να επιβάλλουν την αποψάρα τους έχει σίγουρα κοινωνιολογικό ενδιαφέρον και αξίζει ανάλυσης, αλλά ταυτόχρονα φουσκώνει και τα @@ μας..
-
Δεν ξέρω πως λειτουργεί το PHEV για να δω άμα με συμφέρει. Μένω επαρχία και μέσα στη πόλη το έχω μόνο για να πηγαινοφέρνω τα παιδιά στο σχολείο και για μικροδουλειές.Βέβαια πάω πολύ συχνά Αθήνα, το μήνα σίγουρα 4-5 φορές. Τα περισσότερα χλμ είναι σε αυτοκινητόδρομο. Επίσης δεν ξέρω πως μπορώ να βάλω φορτιστή στη πυλωτή (έχω ιδιόκτητη θέση στάθμευσης). Κατατόπισε με εάν θέλεις πάντως μιάς και δεν έχω διαβάσει για τα plug in και γνωρίζω ελάχιστα.
τα phev, 3008 ή kuga ή οτιδηποτε εχει ρυπους
-
Καλή φάση το leasing αλλά σε εμένα προσωπικά δεν αποφέρει κανένα απολύτως όφελος οπότε δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Δεν χρειάζομαι δηλαδή έκπτωση στα ακαθάριστα έσοδα. Σίγουρα είναι μεγάλο πλεονέκτημα για κάποιον που εμφανίζει έσοδα αλλά δεν ξέρω και πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες στο τομέα της παροχής που να εμφανίζουν έσοδα στο Ε3 τους
Φαντάζομαι το plug in συμφέρει εάν κάνεις αρκετά χλμ εντός πόλεως και φυσικά έχεις εξασφαλισμένη καθημερινή φόρτιση.
-
Από 10/3 νέος τιμοκατάλογος στη Ford.
Βγήκε και η νέα διαμόρφωση στο site για MY 2021.5...
Ford kuga st-line από 29 χιλ.
Έπεσε η τιμή,αλλά έχει μικρές διαφορές (εξοπλισμός-πακέτα) σε σχέση με το περασμένο MY...
-
Από 10/3 νέος τιμοκατάλογος στη Ford.
Αναμένεται νεότερος τέλος του μήνα (ή αρχές Απριλίου) που θα έχουν τα Puma & Fiesta mHEV DCT 7 συν τις αλλαγές στις εκδόσεις του Fiesta.
Και ναι έχουν κόψει (πάλι!!!) εξοπλισμό από το Φιέστα, οπότε φαντάζομαι ότι μάλλον το ίδιο θα έκαναν και στα υπόλοιπα μοντέλα.
-
Να μία αλλαγή ......
'Πόρτα χώρου αποσκευών ανοιγόμενη προς τα πάνω – Χειροκίνητη' (από ηλεκτρικά ανοιγόμενη με τη κίνηση του ποδιού).
Επίσης δεν έχει πεντάλ αλουμινίου τα οποία τα ενσωμάτωσαν στο ST LINE upgrade pack.
Δεν υπάρχει βέβαια ανάλογη πτώση τιμής, τουλάχιστον σε αυτό που είχα παραγγείλει.
ΥΓ. Υπάρχει και αυτό που δεν το είχα δει πριν 'PASSIVE ANTI-THEFT SYSTEM (PATS) – ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ SECURILOCK ΜΕ IMMOBILISER' . Μήπως με αυτό είναι περιττός ο συναγερμός;
ΥΓ. Βρήκα και άλλη μείωση εξοπλισμού, έβγαλαν το ηχοσύστημα B&O το οποίο πλέον το δίνουν μόνο στη Vignale.
-
Κόβουν εξοπλισμό χωρίς να πέφτουν οι τιμές όμως, στην ST LINE X η τιμή έμεινε ίδια και έκοψαν εξοπλισμό που κοστίζει τουλάχιστον 1500 ευρώ μαζί με τα τέλη ταξινόμησης. Οι διαφορές πλέον με την ST LINE με μία γρήγορη ματιά είναι :
- Κεντρικό πίσω υποβραχιόνιο
2.Ημιδερμάτινα καθίσματα
3.Εμπρος προβολείς led με λειτουργία στροφής
4.Μικροδιαφορές σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες
-
Καλησπέρα,
Όταν μπει μια παραγγελία φαντάζομαι παραμένει ο κατάλογος αξεσουάρ του αυτοκινήτου ως έχει στην παραγγελία και έχει συμφωνηθεί.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει αν στο μεσοδιαμεσο αλλάξουν τα αξεσουάρ κάποιας έκδοσης από την γενική αντιπροσωπεία (FMH)?
Με ζώνουν τα φίδια με τις αλλαγές που είδα από πάνω!
-
To stline diesel πλέον έχει μόνο 20 ευρώ πάνω από το τιτανιουμ! Το έχουν ρίξει 1700 ευρώ στα 29100 από 30800!! Να δούμε τι έχουν κόψει από την stline και πατσιζει έτσι!
Και στην βενζίνη στην ίδια έκδοση -1500 κάτω!
-
περι εκδοσεων... οταν παραγγειλα, οχι φορνυ, ειχα λιγοτερο εξοπλισμο απο αυτον που τελικα αναμενω. το ιδιο ειχε γινει με το σουζ αλλα και παλαιοτερα με το ιταλικο που οταν ηρθε ειχε λιγοτερη. η απαντηση ηταν παντα οτι παραγγελνεις 'εκδοση' και μαλιστα αναφερεται ετσι στο συμφωνητικο και οχι αναλυτικα. οποτε οποιος εχει παραγγειλει δεν εχει απαντηση απο ενα φορουμ αλλα υπαρχει στο συμφωνητικο-παραγγελια που εχει υπογραψει και φαινεται η υποχρεωση του κατασκευαστη
-
Όταν μπει μια παραγγελία φαντάζομαι παραμένει ο κατάλογος αξεσουάρ του αυτοκινήτου ως έχει στην παραγγελία και έχει συμφωνηθεί.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει αν στο μεσοδιαμεσο αλλάξουν τα αξεσουάρ κάποιας έκδοσης από την γενική αντιπροσωπεία (FMH)?
Θα πρέπει να μιλήσεις με τον έμπορο που έκανες την παραγγελία. Για το Φιέστα π.χ (αλλά είμαι σίγουρος ότι ισχύει για όλα), ο εξοπλισμός δεν αλλάζει για όσα αυτοκίνητα έχουν ήδη καταχωρηθεί στο σύστημα παραγγελιών της Φορντ και έχουν πάρει σειρά (ημερομηνία) παραγωγής. Για όσα δεν έχουν πάρει, εαν η παραγωγή γίνει μετά τις αλλαγές (19 Απριλίου για τα Φιέστα) θα είναι με το νέο εξοπλισμό.
-
Μαζί με την παραγγελία που αναφέρεται μόνο η έκδοση και δεν έχει καν οικονομικούς όρους, υπάρχει και η προσφορά που αναφέρει αναλυτικά εξοπλισμό και οικονομικούς όρους.
Τέλος πάντων σε κάθε περίπτωση αναμένω αυτήν την εβδομάδα να μπει για παραγωγή οπότε θα ενημερωθώ κατάλληλα.
Αλλά αν στα ίδια λεφτά κόβουν εξοπλισμό κατά βούληση ή αν με λιγότερα λεφτά σου δίνουν κάτι λειψό από αυτό που παραγγείλετε υπάρχει θέμα νομιζω.
FORD KUGA 2020