-
Καλημέρα σας,
Προχθές που λέτε είχα αϋπνίες και σκεφτόμουν περί αυτοκινήτων, στριφογυρίζοντας στο κρεββάτι. Σκεφτόμουν λοιπόν ποιο ονειρικό αυτοκίνητο θα έπαιρνα (μιλάμε για καινούριο) αν είχα συγκεκριμένα ποσά (τιμές Ελλάδας). Αν είχα 1 εκατομμύριο € θα έπαιρνα μια Ferrari SF90 Stradale, αν είχα €700,000, μια Ferrari 812 Superfast, με €500,000 μια Ferrari F8 Tributo, με €200,000 μια Porsche 911 Carrera S, με €100,000 μια Porsche Cayman S (ή μπορεί μια BMW M2, ή μια Toyota Supra), με €50,000 ένα Toyota Yaris GR και με €20,000 ένα Ford Fiesta ST.
Και μετά με χτύπησε κατακούτελα... Υπάρχουν σήμερα κακά αυτοκίνητα; Όχι, δεν υπάρχουν, και μάλιστα οι περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν κάποιο αυτοκίνητο που μιλάει στην καρδιά και την ψυχή του ΠΟ (Πραγματικός Οδηγός, κατά ΚΚ Ευαγγέλιο - αν δεν καταλαβαίνετε τον όρο είστε σε λάθος site...). Υπάρχουν όμως αρκετά αδιάφορα αυτοκίνητα για τον ανήσυχο οδηγό. Το θέμα είναι ποιοι κατασκευαστές βγάζουν μόνον τέτοια, 'αδιάφορα', αυτοκίνητα. Προφανώς είναι καθαρά προσωπικό θέμα και βασίζεται στα κριτήρια του καθενός. Επειδή όμως εδώ είμαστε (ή τουλάχιστον κάποτε ήμασταν - έχει σαπίσει λίγο το φορουμάκι...) petrolheads, είπα να δημιουργήσω ένα νήμα για να δούμε ποιος κατασκευαστής δεν βγάζει ούτε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο, σύμφωνα με τα προσωπικά μας κριτήρια, πάντοτε.
Ας πάρουμε ως βάση την λίστα των κατασκευαστών του περιοδικού που μας φιλοξενεί (για να μην αναφέρουμε περίεργους κατασκευαστές που δεν ξέρει ούτε η μάνα τους, ή που δεν υπάρχουν στην Ελληνική αγορά) και ας βασιστούμε σε αυτήν:
https://www.4troxoi.gr/techdata
Από αυτήν την λίστα λοιπόν, ποιος κατασκευαστής δεν έχει ούτε ένα αυτοκίνητο, στην τωρινή του γκάμα, που να σας εξάπτει την φαντασία για να το θέλετε ως petrolheads, στο υποθετικό γκαράζ σας; Δεν μιλάω για αυτοκίνητα που μπορεί τελικά να ΜΗΝ αγοράζατε, αλλά για αυτοκίνητα που δεν θα θέλατε καν να πάτε να δείτε προτού να αποφασίσετε.
Ξεκινάω πρώτος:
- Citroen / DS
- Smart
- Ssangyong - Volvo
Όλοι οι άλλοι κατασκευαστές έχουν ένα (1) τουλάχιστον μοντέλο που μου αρέσει, και ας μην το επέλεγα τελικά.
Σειρά σας...
-
Καλημέρα σας,
Προχθές που λέτε είχα αϋπνίες και σκεφτόμουν περί αυτοκινήτων, στριφογυρίζοντας στο κρεββάτι. Σκεφτόμουν λοιπόν ποιο ονειρικό αυτοκίνητο θα έπαιρνα (μιλάμε για καινούριο) αν είχα συγκεκριμένα ποσά (τιμές Ελλάδας). Αν είχα 1 εκατομμύριο € θα έπαιρνα μια Ferrari SF90 Stradale, αν είχα €700,000, μια Ferrari 812 Superfast, με €500,000 μια Ferrari F8 Tributo, με €200,000 μια Porsche 911 Carrera S, με €100,000 μια Porsche Cayman S (ή μπορεί μια BMW M2, ή μια Toyota Supra), με €50,000 ένα Toyota Yaris GR και με €20,000 ένα Ford Fiesta ST.
Και μετά με χτύπησε κατακούτελα... Υπάρχουν σήμερα κακά αυτοκίνητα; Όχι, δεν υπάρχουν, και μάλιστα οι περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν κάποιο αυτοκίνητο που μιλάει στην καρδιά και την ψυχή του ΠΟ (Πραγματικός Οδηγός, κατά ΚΚ Ευαγγέλιο - αν δεν καταλαβαίνετε τον όρο είστε σε λάθος site...). Υπάρχουν όμως αρκετά αδιάφορα αυτοκίνητα για τον ανήσυχο οδηγό. Το θέμα είναι ποιοι κατασκευαστές βγάζουν μόνον τέτοια, 'αδιάφορα', αυτοκίνητα. Προφανώς είναι καθαρά προσωπικό θέμα και βασίζεται στα κριτήρια του καθενός. Επειδή όμως εδώ είμαστε (ή τουλάχιστον κάποτε ήμασταν - έχει σαπίσει λίγο το φορουμάκι...) petrolheads, είπα να δημιουργήσω ένα νήμα για να δούμε ποιος κατασκευαστής δεν βγάζει ούτε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο, σύμφωνα με τα προσωπικά μας κριτήρια, πάντοτε.
Ας πάρουμε ως βάση την λίστα των κατασκευαστών του περιοδικού που μας φιλοξενεί (για να μην αναφέρουμε περίεργους κατασκευαστές που δεν ξέρει ούτε η μάνα τους, ή που δεν υπάρχουν στην Ελληνική αγορά) και ας βασιστούμε σε αυτήν:
https://www.4troxoi.gr/techdata
Από αυτήν την λίστα λοιπόν, ποιος κατασκευαστής δεν έχει ούτε ένα αυτοκίνητο, στην τωρινή του γκάμα, που να σας εξάπτει την φαντασία για να το θέλετε ως petrolheads, στο υποθετικό γκαράζ σας; Δεν μιλάω για αυτοκίνητα που μπορεί τελικά να ΜΗΝ αγοράζατε, αλλά για αυτοκίνητα που δεν θα θέλατε καν να πάτε να δείτε προτού να αποφασίσετε.
Ξεκινάω πρώτος:
- Citroen / DS
- Smart
- Ssangyong - Volvo
Όλοι οι άλλοι κατασκευαστές έχουν ένα (1) τουλάχιστον μοντέλο που μου αρέσει, και ας μην το επέλεγα τελικά.
Σειρά σας...
-
και μόνο που είδα σε πόστ του REALZEUS δυο φορές την λέξη ΤΟΥΟΤΑ είναι σημείο των καιρών ...
Για το θέμα του πόστ δεν έχω κόλλημα με καμία αυτοκινητοβιομηχανία από όλες υπάρχει κάτι που μου αρέσει
αυτό που δεν μου κινεί καθόλου το ενδιαφέρον είναι η κατηγορία των ''γκει' SUV που λέει ο γάτος δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρέσουν και πουλάνε γιαυτό πρέπει να δημιουργηθεί αντι -SUV τοπικό να τα βρίζουμε ελεύθερα...
-
DS4 το είδες;! Νομίζω μέχρι και εσύ θα συγκινηθείς. Η DS7 επίσης 1-2 χρόνια πριν ήταν πολύ καλό μοντέλο, τώρα θέλει ένα facelift.
Καταλαβαίνω γιατί δεν αντέχεις Citroen, παρά έχει γίνει μαλακή/άνετη και οικογενειακή, το C4 είναι σπουδαία έκδοση για την εταιρεία πιστεύω.
Επίσης το XC40 πιάνει αρκετά καλά το ρυθμό της κατηγορίας του.
Εγώ δεν θα έπαιρνα με τίποτα Golf και τα περισσότερα VW μπαίνουν πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό. Σχεδόν απέχθεια μου προκαλούν. Το T Roc μου αρέσει σχεδιαστικά αλλά μέσα είναι σαν Arona, τραγικό. Όλα τα άλλα είναι μαύρα χάλια.
Καταλαβαίνω καλύτερα την ύπαρξη Skoda/Seat.
-
αμερικάνικο αυτοκίνητο-μοτο(καινούργια),για τον απλό λόγο ότι δεν ξέρεις τι κομμάτι θα σου πέσει.
Τι να λέμε τώρα,ποιοτικός έλεγχος για τα μπαζα,οι άνθρωποι περισσότερο ασχολούνται πως θα κάνουν τα αυτοκίνητα να χαλάνε,από το να αντέχουν.
-
Ο Π..Ο του 1970 , του 1980 , ακόμα και του 1990 , είχε πολλούς δρόμους που θα μπορούσε να το ευχαριστηθεί , ακόμα και να κάνει την ΤΔ κατά ΝΔ .
Ο λόγος είναι απλός . Οι άδειοι δρόμοι εκείνης της εποχής .
Την ίδια εποχή ακόμα και στην Ευρώπη , οι δρόμοι ήταν κάπως άδειοι . Μετά το 1980 άρχισαν να γεμίζουν συνέχεια , οι κάμερες ήλθαν παντού , τα όρια κατέβαιναν , οπότε τα αμάξια έπρεπε να προσαρμοστούν ...
Κάποιες εταιρείες , γερμανικές περισσότερο , που κράτησαν και τις ότομπαν χωρίς όρια , συνέχισαν να βγάζουν γρήγορα αυτοκίνητα . Οχι βέβαια για τον πολύ κόσμο . Γιατί ο κόσμος είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό υπάλληλος και το αμαξάκι είναι εταιρικό της Β άντε της Γ κατηγορίας .
Τι αμάξια λοιπόν θέλει ο κόσμος ? Αμάξια για το γουήκ έντ . Τον μόνο λόγο ύπαρξης της εβδομάδας για ένα υπάλληλο . Να φτάσει η Παρασκευή , να φορτώσει το αμάξι και την οικογένεια και να πάει να χαλαρώσει .
Οπότε τι αμάξι θέλει ? Απλά με χώρους . Και αν είναι και άνετο και ψηλό , ακόμα καλύτερα . Μέχρι το 90 είχαν τα στέισον . Από το 90 μέχρι το 2010 , τα πολυμορφικά . Από το 2010 τα σούβ . Από το 2030 θα έχει τα ηλεκτρικά αυτόνομα , που δεν θα έχουν ούτε τιμόνι...
Σαν αυτό της GM https://www.newsauto.gr/news/aftonoma-aftokinita-erchonte-kampines-tipou-gaming-room/
Οπότε ποιός Π.Ο. χωρίς να υπάρχει Τ.Δ. και με τους ΚΚ και ΝΔ υπερήλικες ...
Αμαξάρα λέει το Γκόλφ Τζιτιαι , αλλά το 90 % αγόραζε 1.1 και 1.3 με 50 και 60 ψόφια αλόγατα και 0-100 σε 16.5 δ.
Αλλά η φάου βε εταιρεία για τον Π,Ο, Γελάγανε και τα αλόγατα στην πύλη του Βραδεμβούργου...
Δεν γράφει ο νονός και άλλοι , που θα έδειχναν τι μπορούσε να κάνει η Σιτροέν για τον Π.Ο.
Εγώ αντίθετα θα πω ότι για τον Σ.(Σημερινό) Ο. η Σιτροέν , είναι η εταιρεία που έχει πιάσει το νόημα .
Αυτοκίνητα για το γουήκ έντ . Για τους σημερινούς Ευρωπαίους , που έχουν τους μποτιλιαρισμένους δρόμους και τον φόβο της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας , ως προς αυτά που θεωρούσαν δεδομένα μετά το τέλος του Β' ΠΠ και την δημιουργία της ΕΟΚ.
-
Σίγουρα τα πρωτεία για μένα παίρνει η Opel. Επιπλέον δε θα κοίταζα ποτέ Smart όπως επίσης κάτι ενδιαφέρον δεν έχει και η Citroen. Συνεχίζω με (''ευρωπαική'') Dogde και Fiat.
Φυσικά όλα αυτά με τα δεδομένα που επικρατούν τώρα. Γιατί αν με ρωτούσε κάποιος πριν 5 χρόνια θα έβαζα και τη Seat αλλά τώρα ένα ibiza FR δε θα με χαλούσε.
Αν μου ρθει κάτι άλλο θα το προσθέσω.
-
Ωραίο θέμα..
Αν και προσπαθώ να μην έχω κολλήματα τα δύο στανταράκια μου σε αμάξια που δε με εκφράζουν είναι Audi και Sangyon(βαριέμαι να δώ πώς γράφεται κανονικά)
Προτιμώ Ευρωπαικά σε αισθητική από Κορεάτικα/Ιαπωνικά αλλά πολλές φορές ήταν/είναι η καλύτερη επιλογή οπότε ψωνίζουμε.
Alfa Romeo/Bmw/Honda αν και βγάζουν καλά αμάξια ποτέ δε μπορέσαμε να 'συνεταιριστούμε' για διάφορους λόγους(vfm/κουλτούρα) και δύσκολα θα αλλάξει αυτό στο μέλλον.
Μέχρι τώρα έχω καταφέρει και μπλέκω μόνο με αυτοκίνητα με στόχο την οδηγική απόλαυση ανεξαρτήτως προέλευσης. Για μένα η αυτοκίνηση είναι ταξίδι συλλογής εμπειριών.. φτού και μακριά ο οπαδισμός και οι φανέλλες
-
Από αυτήν την λίστα λοιπόν, ποιος κατασκευαστής δεν έχει ούτε ένα αυτοκίνητο, στην τωρινή του γκάμα, που να σας εξάπτει την φαντασία για να το θέλετε ως petrolheads, στο υποθετικό γκαράζ σας; Δεν μιλάω για αυτοκίνητα που μπορεί τελικά να ΜΗΝ αγοράζατε, αλλά για αυτοκίνητα που δεν θα θέλατε καν να πάτε να δείτε προτού να αποφασίσετε.
Ξεκινάω πρώτος:
- Citroen / DS
- Smart
- Ssangyong - Volvo
Όλοι οι άλλοι κατασκευαστές έχουν ένα (1) τουλάχιστον μοντέλο που μου αρέσει, και ας μην το επέλεγα τελικά.
Σειρά σας...
Δία, αυστηρά με βάση τον ορισμό που έθεσες για τωρινή γκάμα, θα προσέθετα Skoda,Opel και Jeep.
Για citroen/DS ένα μικρό βέτο,έχοντας οδηγήσει το C3 1.2 110 hp αρκετές φορές και σε στριφτερή σχετικά διαδρομή,δεν θα το απέκλεια, όπως θα απέκλεια πιο εύκολα ένα fabia,corsa.
Eπίσης,αν και σε νεώτερη ηλικία (τώρα είμαι στα 48 προς 49) είχα οδηγήσει -και δεν μιλάμε για απλό testdrive- AR,Lancia,Fiat,SEAT FR,BMW,Porsche,Ford δηλ. μάρκες με σπορτίφ χαρακτηριστικά, κάποια στιγμή-σε μεγαλύτερη ηλικία- μπορεί να σου δώσει οδηγική απόλαυση κι η άνεση στην οδήγηση (εντάξει, δε λέμε να είναι και βάρκα γιαλό,μπορεί να μην είναι ο απόλυτος Π.Ο.,αλλά αν υπάρχει αποδεκτή ισορροπία το καλοβλέπεις).
-
Μια και το ερώτημα μιλάει για προσωπικά και άρα κατά βάση για υποκειμενικά κριτήρια, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι και η σχεδιαστική γλώσσα που κάποιοι κατασκευαστές έχουν επιλέξει, λειτουργεί πλήρως αποτρεπτικά για μένα. Δεν θα μπορούσα να επιλέξω κάποια αυτοκίνητα όσο καλά και αν στέκονταν στο δρόμο ή αν εξυπηρετούσαν στην λειτουργικότητά τους, αν η αισθητική τους προσέγγιση ήταν για μένα απωθητική.Ετσι από χέρι χαμένα (προσοχή γράφω υποκειμενικά) είναι η αναζήτηση αυτοκινήτου σε φίρμες όπως Toyota, Mitsubishi, Citroen, VW, Smart, Ssangyong. Δυστυχώς, αφορά το σύνολο της τρέχουσας γκάμας τους που έχω υπ΄ όψιν μου, αν και κάποια από αυτά αξίζουν σε επί μέρους τομείς.Μεμονωμένα άσχημα για μένα μοντέλα υπάρχουν σε πολύ περισσότερες φίρμες.
-
Ωραίο θέμα Δια αν και από κάποιες πρώτες απαντησεις βλέπω ήδη καποιους που βγήκαν εκτός θεματος αναφέροντας διάφορους κουβάδες.
Όπως είναι τώρα οι γκάμες και εγώ θα απέκλεια (και για άλλους λογους) όλα τα γαλλικα και τους συγγενείς τους (οπελ, ντατσια κλπ)
Σμαρτ παρομοίως
Οδηγικά και τα βόλβο (και αισθητικά τον κουβα με ρόδες xc40)
Θα ήθελα να οδηγήσω και κάποιο αμερικανικό muscle car να νιώσω λίγο την ωμή ακατέργαστη δύναμη τους.
-
και μόνο που είδα σε πόστ του REALZEUS δυο φορές την λέξη ΤΟΥΟΤΑ είναι σημείο των καιρών ...
Δεν άλλαξα εγώ γούστα, η Toyota άλλαξε πορεία πλεύσης. Πριν 15 χρόνια είχε μια Celica και ένα MR2 και άρα είχε και τότε τον σεβασμό μου. Πριν 10 χρόνια όμως δεν είχε ούτε 1 ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο. Ευτυχώς ο Άκιο Τογιόντα το άλλαξε αυτό και σήμερα υπάρχουν 3 Toyota που θα ήθελα (Supra, GT86, GR Yaris). Ήταν κρίμα ο γίγαντας αυτός να βγάζει μόνο ψυγεία με ρόδες...
-
DS4 το είδες;! Νομίζω μέχρι και εσύ θα συγκινηθείς. Η DS7 επίσης 1-2 χρόνια πριν ήταν πολύ καλό μοντέλο, τώρα θέλει ένα facelift.
Καταλαβαίνω γιατί δεν αντέχεις Citroen, παρά έχει γίνει μαλακή/άνετη και οικογενειακή, το C4 είναι σπουδαία έκδοση για την εταιρεία πιστεύω.
Επίσης το XC40 πιάνει αρκετά καλά το ρυθμό της κατηγορίας του.
Εγώ δεν θα έπαιρνα με τίποτα Golf και τα περισσότερα VW μπαίνουν πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό. Σχεδόν απέχθεια μου προκαλούν. Το T Roc μου αρέσει σχεδιαστικά αλλά μέσα είναι σαν Arona, τραγικό. Όλα τα άλλα είναι μαύρα χάλια.
Καταλαβαίνω καλύτερα την ύπαρξη Skoda/Seat.
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε εμένα και για αυτό παίρνω την πρωτοβουλία να απαντήσω.
Ναι, το έχω δει το DS4, αλλά βρε 'Δουβλίνε', τόσον καιρό εδώ μέσα δεν έχεις καταλάβει τι μου αρέσει; Σπόρ, στριφτερά και σβέλτα! Το DS4 είναι εντυπωσιακότατο εμφανισιακά, αλλά δεν έχει τίποτα το ουσιαστικό αυτοκινητιστικά (για τα δικά μου κριτήρια πάντα).
Κι εμένα δεν μου αρέσουν πολλά μοντέλα, διάφορων κατασκευαστών. Η αρχική μου ερώτηση ήταν όμως ποιος κατασκευαστής δεν βγάζει σήμερα ούτε ένα (1) μοντέλο που σας αρέσει-ενδιαφέρει. Η VW, για παράδειγμα, ενώ δεν μου αρέσει, βγάζει το ID3 και τα Golf GTi / R, τα οποία με ενδιαφέρουν. Η Peugeot σώζεται από το πανέμορφο 508, κανένα άλλο μοντέλο της δεν με συγκινεί. Ε, αυτές οι μάρκες που ανέφερα δεν έχουν ούτε 1 μοντέλο να μου προκαλεί το ενδιαφέρον. Κρίμα μεγάλο, ειδικά για την Citroen που είχε κάποτε αυτοκίνητα με κινητήρα Maserati...
-
Ο Π..Ο του 1970 , του 1980 , ακόμα και του 1990 , είχε πολλούς δρόμους που θα μπορούσε να το ευχαριστηθεί , ακόμα και να κάνει την ΤΔ κατά ΝΔ .
Ο λόγος είναι απλός . Οι άδειοι δρόμοι εκείνης της εποχής .
Την ίδια εποχή ακόμα και στην Ευρώπη , οι δρόμοι ήταν κάπως άδειοι . Μετά το 1980 άρχισαν να γεμίζουν συνέχεια , οι κάμερες ήλθαν παντού , τα όρια κατέβαιναν , οπότε τα αμάξια έπρεπε να προσαρμοστούν ...
Κάποιες εταιρείες , γερμανικές περισσότερο , που κράτησαν και τις ότομπαν χωρίς όρια , συνέχισαν να βγάζουν γρήγορα αυτοκίνητα . Οχι βέβαια για τον πολύ κόσμο . Γιατί ο κόσμος είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό υπάλληλος και το αμαξάκι είναι εταιρικό της Β άντε της Γ κατηγορίας .
Τι αμάξια λοιπόν θέλει ο κόσμος ? Αμάξια για το γουήκ έντ . Τον μόνο λόγο ύπαρξης της εβδομάδας για ένα υπάλληλο . Να φτάσει η Παρασκευή , να φορτώσει το αμάξι και την οικογένεια και να πάει να χαλαρώσει .
Οπότε τι αμάξι θέλει ? Απλά με χώρους . Και αν είναι και άνετο και ψηλό , ακόμα καλύτερα . Μέχρι το 90 είχαν τα στέισον . Από το 90 μέχρι το 2010 , τα πολυμορφικά . Από το 2010 τα σούβ . Από το 2030 θα έχει τα ηλεκτρικά αυτόνομα , που δεν θα έχουν ούτε τιμόνι...
Σαν αυτό της GM https://www.newsauto.gr/news/aftonoma-aftokinita-erchonte-kampines-tipou-gaming-room/
Οπότε ποιός Π.Ο. χωρίς να υπάρχει Τ.Δ. και με τους ΚΚ και ΝΔ υπερήλικες ...
Αμαξάρα λέει το Γκόλφ Τζιτιαι , αλλά το 90 % αγόραζε 1.1 και 1.3 με 50 και 60 ψόφια αλόγατα και 0-100 σε 16.5 δ.
Αλλά η φάου βε εταιρεία για τον Π,Ο, Γελάγανε και τα αλόγατα στην πύλη του Βραδεμβούργου...
Δεν γράφει ο νονός και άλλοι , που θα έδειχναν τι μπορούσε να κάνει η Σιτροέν για τον Π.Ο.
Εγώ αντίθετα θα πω ότι για τον Σ.(Σημερινό) Ο. η Σιτροέν , είναι η εταιρεία που έχει πιάσει το νόημα .
Αυτοκίνητα για το γουήκ έντ . Για τους σημερινούς Ευρωπαίους , που έχουν τους μποτιλιαρισμένους δρόμους και τον φόβο της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας , ως προς αυτά που θεωρούσαν δεδομένα μετά το τέλος του Β' ΠΠ και την δημιουργία της ΕΟΚ.
Ένα ολόκληρο κατεβατό για να δικαιολογήσεις ότι σου αρέσουν τα Citroen. Δεν χρειάζεται να αιτιολογήσεις την άποψή σου, απλά να την αναφέρεις. Δεν απήντησες όμως στην ερώτηση: Ποια εταιρεία δεν βγάζει ούτε 1 αυτοκίνητο που να σου αρέσει;
ΥΓ: Μάλλον σε πείραξε το ότι τα Citroen μου προκαλούν υπνηλία...
-
Για μένα δεν υπάρχει καμιά εταιρεία που να με αφήνει αδιάφορο,εκτός από όλες τις αμερικάνικες κι εδώ με εξαίρεση τα γνήσια Jeep.Από εκεί και πέρα μόνο για αισθητικούς λόγους δεν θα αγόραζα ένα αυτοκίνητο.
Τώρα πιά στην ηλικία που βρίσκομαι,(στα 73 μου),όσα χρήματα κι αν είχα δεν θα αγόραζα κανένα supercar,για μένα πια προέχει η ασφάλεια και η άνεση σε ένα αυτοκίνητο.
Κάποιες μάρκες τις αντιπαθώ,πχ VW,χωρίς όμως να λέω οτι δεν βγάζουν καλά αυτοκίνητα.
-
Ξεκινάμε....
Όλο τον όμιλο VW.... Κανένας λόγος ύπαρξης και ας πέρασα ένα χρόνο με ένα passat. Από τα πιο φθηνά skoda μέχρι τα audi.
Nissan. Από παλιά δε μου άρεσαν και συνεχίζουν να μη μου αρέσουν. Πάντα βρίσκω ένα καλύτερο σε παραπλήσια χρήματα άλλης εταιρείας.
Κορεάτικα.... Μπορεί να είναι καλά-χρυσά, αλλά δε μου κάνουν κλικ.
Και στην Ελλάδα δεν ξαναγοράζω αμάξι από τον όμιλο Σαρακάκη.
Και αφού έκοψα τη μισή αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη, ας γράψω τι θα αγόραζα...
size matters.... Μου αρέσουν οι αμερικανιές. Πολύ. Αγοράζουμε για πλάκα ότι volvo κυκλοφορεί, κάποια merc-bmw. Αρέσουν τα καινούρια toyota(2 χρόνια πριν θα ήταν στην κατηγορία 'δεν τα κοιτάω'), κάποια ford, λατρεύουμε fiat-alfa romeo. Κοιτάμε subaru-mazda, και χαλβαδιάζουμε από μακριά τα range rover....
-
criuser wrote:
Ο Π..Ο του 1970 , του 1980 , ακόμα και του 1990 , είχε πολλούς δρόμους που θα μπορούσε να το ευχαριστηθεί , ακόμα και να κάνει την ΤΔ κατά ΝΔ .
Ο λόγος είναι απλός . Οι άδειοι δρόμοι εκείνης της εποχής .
Την ίδια εποχή ακόμα και στην Ευρώπη , οι δρόμοι ήταν κάπως άδειοι . Μετά το 1980 άρχισαν να γεμίζουν συνέχεια , οι κάμερες ήλθαν παντού , τα όρια κατέβαιναν , οπότε τα αμάξια έπρεπε να προσαρμοστούν ...
Κάποιες εταιρείες , γερμανικές περισσότερο , που κράτησαν και τις ότομπαν χωρίς όρια , συνέχισαν να βγάζουν γρήγορα αυτοκίνητα . Οχι βέβαια για τον πολύ κόσμο . Γιατί ο κόσμος είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό υπάλληλος και το αμαξάκι είναι εταιρικό της Β άντε της Γ κατηγορίας .
Τι αμάξια λοιπόν θέλει ο κόσμος ? Αμάξια για το γουήκ έντ . Τον μόνο λόγο ύπαρξης της εβδομάδας για ένα υπάλληλο . Να φτάσει η Παρασκευή , να φορτώσει το αμάξι και την οικογένεια και να πάει να χαλαρώσει .
Οπότε τι αμάξι θέλει ? Απλά με χώρους . Και αν είναι και άνετο και ψηλό , ακόμα καλύτερα . Μέχρι το 90 είχαν τα στέισον . Από το 90 μέχρι το 2010 , τα πολυμορφικά . Από το 2010 τα σούβ . Από το 2030 θα έχει τα ηλεκτρικά αυτόνομα , που δεν θα έχουν ούτε τιμόνι...
Σαν αυτό της GM https://www.newsauto.gr/news/aftonoma-aftokinita-erchonte-kampines-tipou-gaming-room/
Οπότε ποιός Π.Ο. χωρίς να υπάρχει Τ.Δ. και με τους ΚΚ και ΝΔ υπερήλικες ...
Αμαξάρα λέει το Γκόλφ Τζιτιαι , αλλά το 90 % αγόραζε 1.1 και 1.3 με 50 και 60 ψόφια αλόγατα και 0-100 σε 16.5 δ.
Αλλά η φάου βε εταιρεία για τον Π,Ο, Γελάγανε και τα αλόγατα στην πύλη του Βραδεμβούργου...
Δεν γράφει ο νονός και άλλοι , που θα έδειχναν τι μπορούσε να κάνει η Σιτροέν για τον Π.Ο.
Εγώ αντίθετα θα πω ότι για τον Σ.(Σημερινό) Ο. η Σιτροέν , είναι η εταιρεία που έχει πιάσει το νόημα .
Αυτοκίνητα για το γουήκ έντ . Για τους σημερινούς Ευρωπαίους , που έχουν τους μποτιλιαρισμένους δρόμους και τον φόβο της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας , ως προς αυτά που θεωρούσαν δεδομένα μετά το τέλος του Β' ΠΠ και την δημιουργία της ΕΟΚ.
Ένα ολόκληρο κατεβατό για να δικαιολογήσεις ότι σου αρέσουν τα Citroen. Δεν χρειάζεται να αιτιολογήσεις την άποψή σου, απλά να την αναφέρεις. Δεν απήντησες όμως στην ερώτηση: Ποια εταιρεία δεν βγάζει ούτε 1 αυτοκίνητο που να σου αρέσει;
ΥΓ: Μάλλον σε πείραξε το ότι τα Citroen μου προκαλούν υπνηλία...
Δεν με πείραξε τίποτα .
Απλά έπρεπε να δείξω ότι ο Π.Ο. του 70 και του 80 είναι πλέον Ιστορία , σε μία Ευρώπη με όρια 100-130 και κάμερες παντού.
Και αν πας σε επαρχιακό στριφτερό , εκεί τα 50 και οι κάμερες τι συγκίνηση να σου δώσουν ?
Οσο για τους δικούς μας δρόμους , το τι μπορεί να σου σκάσει μετά από μία στροφή που έρχεσαι με πολλά , από τρακτέρ , μέχρι ποδηλάτη και το ΚΤΕΛ στο αντίθετο ρεύμα , όλα αυτά κάνουν τον Π.Ο. να μην θέλει να πιάσει τιμόνι .
Την εποχή εκείνη , ανέβαινες Πάρνηθα και Διόνυσο και ήσουν συχνά μόνος σου , να δοκιμάσεις τον εαυτό σου και το αμάξι.
Πάντως αν αγόραζα αμάξι σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων , θα έπαιρνα μία Μάσταγκ , κατά προτίμηση την μεγάλη και το νέο Λάντ Ρόβερ Ντιφέντερ ...
Την πρώτη γιατί μου άρεσε από παιδί που την είχα σε Μatchbox και γιατί σε σπόρ , μόνο τα Αμερικάνικα μου αρέσουν που είναι πληθωρικά σαν και μένα . Και το Ντιφέντερ γιατί είναι πανέμορφο...
-
Γεια σας παιδιά !! Πολύ ωραίο νήμα! Με λένε Γιάννη , στα 44 είμαι και δεν νομίζω ότι ανήκω στην κατηγορία του Πραγματικού Οδηγού - αν και δεν ξέρω τον ορισμό/χαρακτηριστικά της- , όμως πράγματι σήμερα υπάρχουν για μένα πολλές εταιρείες που δεν πήγαινα καν στην έκθεση να δω μοντέλα τους- σε αντίθεση ότι πιο παλιά που με έχανες , που με έβρισκες σε έκθεση ήμουν και σε test drive.
PSA Group, subaru, Honda,vw group ούτε απέξω...Μοντέλα βαρετά, σε θάλασσα από μαύρο πλαστικό, πολλές φορές φθηνό και σκληρό. Volvo,πανάκριβα και αναξιόπιστα πια.Fiat, δυστυχώς πολύ γερασμένα μοντέλα, Toyota οκ, Mazda όμως πραγματικά ενδιαφέροντα !!!
Δεν σας παιδεύω με όλες τις μάρκες , αλλά ναι τώρα που το σκέφτομαι τα Mazda μου αρέσουν αρκετά.
Εγώ τι οδηγώ; μμμ, θα γελάσετε το ξέρω : Οδηγώ μία mercedes c 180 classic του 1995 και δεν την αλλάζω με κανένα αμάξι.Αν και.....το νέο DS4 μου έχει τραβήξει πολύ την προσοχή και σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του, χωρίς βέβαια να απαρνηθώ την ' γριούλα ' μου.....
-
Γεια σας παιδιά !! Πολύ ωραίο νήμα! Με λένε Γιάννη , στα 44 είμαι και δεν νομίζω ότι ανήκω στην κατηγορία του Πραγματικού Οδηγού - αν και δεν ξέρω τον ορισμό/χαρακτηριστικά της- , όμως πράγματι σήμερα υπάρχουν για μένα πολλές εταιρείες που δεν πήγαινα καν στην έκθεση να δω μοντέλα τους- σε αντίθεση ότι πιο παλιά που με έχανες , που με έβρισκες σε έκθεση ήμουν και σε test drive.
PSA Group, subaru, Honda,vw group ούτε απέξω...Μοντέλα βαρετά, σε θάλασσα από μαύρο πλαστικό, πολλές φορές φθηνό και σκληρό. Volvo,πανάκριβα και αναξιόπιστα πια.Fiat, δυστυχώς πολύ γερασμένα μοντέλα, Toyota οκ, Mazda όμως πραγματικά ενδιαφέροντα !!!
Δεν σας παιδεύω με όλες τις μάρκες , αλλά ναι τώρα που το σκέφτομαι τα Mazda μου αρέσουν αρκετά.
Εγώ τι οδηγώ; μμμ, θα γελάσετε το ξέρω : Οδηγώ μία mercedes c 180 classic του 1995 και δεν την αλλάζω με κανένα αμάξι.Αν και.....το νέο DS4 μου έχει τραβήξει πολύ την προσοχή και σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του, χωρίς βέβαια να απαρνηθώ την ' γριούλα ' μου.....
Το DS4 είναι PSA! Δεν την γλυτώνεις και εσύ, θα έρθεις στο club αργά ή γρήγορα!
-
Μάλλον δεν είμαι πολύ εκλεκτικός, Subaru/Mitsubishi δεν θα πήγαινα να τα δω, ίσως και σε smart, Dacia.
Στις υπόλοιπες εταιρίες όλο κάτι υπάρχει που μου αρέσει και θα αγόραζα.
Αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν μας εκφράζουν