-
Εγώ θεωρώ ότι είναι 50-50, όπως δηλαδή γράφουν και όλα τα άρθρα που έχω διαβάσει για το θέμα. Μπορεί να έχουν 14 και 8% των μετοχών, αλλά υπάρχει και το άλλο 78%, οπότε είναι πολύ πιο πολύπλοκο φαντάζομαι ώστε να βγάλεις 'ιδιοκτήτη'.
Την εταιρεία διοικεί ο Tavares και όπως λέει και στο άρθρο την πλειοψηφία στο συμβούλιο έχει η PSA, οπότε μία η άλλη.
Ο αρθρογράφος είναι γνωστός Ιταλό-φιλος.
Η FCA έτσι όπως πήγαινε σε 5-10 χρόνια θα τα έκλεινε τα μισά μαγαζιά, εκτός από τη Jeep και τα μικρά της Fiat ήταν σε ελεύθερη πτώση, και είχε μείνει πίσω τουλάχιστον σε πλατφόρμες αλλά και αποτύπωμα CO2 που ως γνωστόν αγόραζε 'αέρα', κυριολεκτικά, από την Tesla, ενώ PSA ήταν πρώτη και καλύτερη στην Ευρώπη με ισοζύγιο.
Δεν είναι τυχαίο που όλες οι φήμες για νέα αυτοκίνητα είναι με τεχνολογία της PSA, μέχρι στιγμής, από Punto μέχρι Lancia όλα από εξαρτήματα PSA θα φτιαχτούν.
Εγώ θεωρώ ότι η αν επαληθευτούν όλα όσα ακούμε, η PSA βάζει τα περισσότερα χειροπιαστα, και η FCA κυρίως τα Αμερικανικά σήματα και διείσδυση στις αγορές εκεί.
-
Πράγματι αυτό που έχει την τελική σημασία , πέρα από τις εμμονές των ιταλόφιλων , είναι ότι οι δύο μεσογειακές χώρες , που διαχρονικά έχουν άποψη για τον σχεδιασμό και έχουν βγάλει και τεράστιας σημασίας μοντέλα , είναι πλέον πιο ισχυρές από τον γερμανικό ανταγωνισμό σε οικονομικό και ανθρώπινο επίπεδο και έτσι θα βγούν στην αγορά .
Ταυτόχρονα ωριμάζουν και στην γαλλική εταιρεία τα πρίμιουμ μοντέλα , κοιτάξτε το DS4 που είναι 2 γενιές μπροστά από Α3 , Α κλάσε και σειρά 1 , σε σχεδιασμό και τεχνολογία . Σκεφτείτε και την νέα Αλφα και Λάντσια που θα έχει αυτή την βάση .
Μακάρι λοιπόν να είναι όλοι οι συμπράττοντες ευχαριστημένοι και ο νέος όμιλος να έχει κέρδη , που ήδη για το 20 ήταν περισσότερα από αυτά που περίμενε και να βγάζει αυτοκίνητα αντάξια των ιστορικών του μοντέλων .
-
Δεν μπορώ να φανταστώ τι κουφάρι θα ήτο η Φίατ σήμερα, αν δεν είχε πάρει τζάμπα τα αμερικανάκια πριν 10 χρόνια.
Πιο ισχυροί οι Στέλιοι από τους ΒΑΓΚΕΟΥΛΕΣ δεν είναι αυτή τη στιγμή.
-
Μην κοιτάς τι πουλάνε , δες τι δυναμική έχουν . Ακόμα η στήριξη που δίνει η Γερμανία στις εταιρείες της , δεν θα είναι τόσο εύκολη έχοντας απέναντι την Γαλλία και την Ιταλία ενωμένες και τα διάφορα σκάνδαλα ρύπων δεν θα συγχωρούνται τόσο εύκολα , ενώ θα υπάρχει και η αμερικανική βοήθεια...
-
Με βάση την στατιστική θα είχε κλείσει η Fiat χωρίς την Jeep.
Άσχετο, είδα στον ύπνο μου (αλήθεια) ότι βγήκε καινούργια Delta Integrale με 280 άλογα (Alfa μοτέρ), ωραίο αυτόματο και μια απίστευτη σχεδίαση...όλα αυτά στις €40.000 στην Ελλάδα!! Την αγόρασα (στον ύπνο μου πάντα!!) και μου είπαν παράδοση το καλοκαίρι...αχαχα!
-
Χρώμα;
-
Χρώμα;
Κόκκινο μεταλλικό....σαν το Flame Red ή το Elixir!!
-
Αν επιστρέψει,θα επιστρέψει γύρω στο 2024-2025...έχει ακουστεί αυτό...
Για την ώρα ετοιμάζεται το νέο C5...σε λίγο καιρό η παρουσίαση και στα τέλη του χρόνου ξεκινάνε οι πωλήσεις...
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sxedia-deixnoyn-to-neo-Citroen-C5_214211.asp?a=6
-
Η πλάκα της ιστορίας είναι ότι οι γαλλόφιλοι χρησιμοποιούν τα ίδια επιχειρήματα υπέρ της γιγάντωσης του γκρουπ που δεν αποδεχόντουσαν όταν τα χρησιμοποιούσαν οι βαγγελάκηδες. Και μάλιστα προκαταβολικά, πριν καν δούμε τα αποτελέσματα!
Ε ρε κωλοτούμπες που έχει ο οπαδισμός...
-
Το σημαντικό είναι ότι ο όμιλος βγάζει συνεχώς ενδιαφέροντα μοντέλα.
Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία που δεν έχει αντίστοιχα καλύτερο ο PSA, φαντάσου με Lancia/Alfa μαζί στην εξίσωση..
Το Cupra δηλαδή φαίνεται πολύ εντυπωσιακό στα video και η PSA βγάζει το DS4 και περνάει πάλι από πάνω.
-
Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία που δεν έχει αντίστοιχα καλύτερο ο PSA, φαντάσου με Lancia/Alfa μαζί στην εξίσωση..
Τι σημαίναι καλύτερο? Γιατί εγώ θα σου πώ ότι ο όμιλος δεν έχει mHEV & HEV, μόνο PHEV στα ακριβά. Καταλαβαίνεις ότι το 'καλύτερο' είναι πολύ σχετικό και υποκειμενικό. Εσύ φοράς και λίγο γυαλιά PSA οπότε όλα τα βλέπεις καλύτερα...αχαχα!
-
Dublin wrote:
Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία που δεν έχει αντίστοιχα καλύτερο ο PSA, φαντάσου με Lancia/Alfa μαζί στην εξίσωση..
Τι σημαίναι καλύτερο? Γιατί εγώ θα σου πώ ότι ο όμιλος δεν έχει mHEV & HEV, μόνο PHEV στα ακριβά. Καταλαβαίνεις ότι το 'καλύτερο' είναι πολύ σχετικό και υποκειμενικό. Εσύ φοράς και λίγο γυαλιά PSA οπότε όλα τα βλέπεις καλύτερα...αχαχα!
Mokka vs T Cross, 2008 vs T Roc, το 308 έρχεται και θα το δούμε ενώ το Golf το θεωρώ τρελή αποτυχία σαν αυτοκίνητο. Cupra με DS4 μόλις το ανέφερα, και γενικά κάνε την αντιστοιχία Skoda/Seat/VW/Audi με Citroen/Opel/Peugeot/DS4 αντίστοιχα.
Σίγουρα η DS δεν έχει τόσο ολοκληρωμένη γκάμα(και την ιστορία) για να ανταγωνιστεί την Audi ακόμη, αλλά με Lancia/Alfa στην εξίσωση θα αλλάξει και αυτό.
Το mild γιατί είναι καλύτερο; Όταν πετυχαίνει καλύτερες καταναλώσεις και λιγότερα Co2 χωρίς η PSA; Στα Β έχει diesel μέχρι full electric και PHEV στα πολύ μεγάλα και έρχονται και τα ηλεκτρικά. Δεν νομίζω ότι ψάχνουν πολλοί για ηλεκτρικό 5008 αυτή τη στιγμή..Mokka/C4/2008 όμως μπορείς να πάρεις αν θες (και μάλιστα είναι η Peugeot πολύ ψηλά σε πωλήσεις).
-
Ρε συ Δουβλινέζε, βγάλε τα τρικολόρ γυαλιά σου. Θα σου φαίνεται ο κόσμος πιο πολύχρωμος μετά!
Μου αρέσει που έβγαλες και συμπέρασμα για την ανωτερότητα του DS4 έναντι του Cupra. Με τη μαγική γυάλινη σφαίρα;
Τα περί καθολικής ανωτερότητας του γκρουπ PSA έναντι του γκρουπ VAG, σε ΟΛΑ τα μοντέλα, τα αφήνω ασχολίαστα...
-
Mokka vs T Cross, 2008 vs T Roc, το 308 έρχεται και θα το δούμε ενώ το Golf το θεωρώ τρελή αποτυχία σαν αυτοκίνητο. Cupra με DS4 μόλις το ανέφερα, και γενικά κάνε την αντιστοιχία Skoda/Seat/VW/Audi με Citroen/Opel/Peugeot/DS4 αντίστοιχα.
Το mild γιατί είναι καλύτερο; Όταν πετυχαίνει καλύτερες καταναλώσεις και λιγότερα Co2 χωρίς η PSA;
Ααα ΟΚ, μιλάς μόνο για PSA vs VAG και όχι γενικά....έτσι να το συζητήσουμε. Αλλά στο προηγούμενο ποστ όπως το έγραψες δεν φαινόταν κάτι τέτοιο, αλλά γενικά προς όλους τους κατασκευαστές, όχι μόνο σε VAG.
Το mHEV είναι καλύτερο γιατί πετυχαίνει καλύτερη κατανάλωση (στην πράξη). Η PSA δεν το έχει ανάγκη λόγο ηλεκτρικών...οπότε είναι ΟΚ ταμειακά. Αλλά τον αγοραστή δεν τον ενδιαφέρει το ταμείο της PSA αλλά το δικό του, οπότε ναι το mHEV μειώνει την κατανάλωση.
-
Επειδή τον πήρατε μονοτερμα τον Δουβλίνο να πω ότι άλλο είναι να ενσωματώνεις Όπελ Άλφα Φίατ Λάντσια Τζιπ και Κράισλερ και άλλα Σεατ και Σκόντα. Οι πρώτες έχουν ιστορία Τσάμπιονς λιγκ και οι άλλες προκριματικού καλοκαιρινού γύρου στο Γιουρόπα...
-
Αχαχα....μονότερμα!!
Εγώ δεν είπα κάτι για VAG (γνωστή η απέχεθειά μου...να κλείσει θέλω..αχαχα!!), είπα για PSA σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν βλέπω να υπερτερεί κάπου, εκτός του wow factor με τα μπλιμπλίκια.
-
Επειδή τον πήρατε μονοτερμα τον Δουβλίνο να πω ότι άλλο είναι να ενσωματώνεις Όπελ Άλφα Φίατ Λάντσια Τζιπ και Κράισλερ και άλλα Σεατ και Σκόντα. Οι πρώτες έχουν ιστορία Τσάμπιονς λιγκ και οι άλλες προκριματικού καλοκαιρινού γύρου στο Γιουρόπα...
Βασίλη, μάλλον έχεις λίγο επιλεκτική μνήμη. Καλές, ιστορικές και με σημαντική συνεισφορά στην ιστορία της αυτοκίνησης η Opel, η Alfa, η Lancia, αλλά μήπως ξεχνάς ότι Audi, Skoda (τεράστια ιστορία πριν πέσει το παραπέτασμα) έχουν επίσης σημαντική ιστορία;
-
Η διαφορά του Γερμανικού γκρούπ από το Ιταλο-Γαλλικό είναι ότι έχει την οικονομική και μηχανολογική πολυτέλεια να μπορεί να προσφέρει αυτοκίνητα σε όλη την γκάμα των χρημάτων και να μπορεί να μεταμορφώνει κατά το δοκούν τη γκάμα της. Αυτό που ευχόμαστε εμείς ως Lancia Intergale ,στα γερμανικά μάτια προσφέρεται ήδη ως RS3 ή Golf R . Περιμένουμε να αναστηθεί η Lancia π.χ. και οι τύποι βγάζουν την cupra και την προικίζουν με τα κορυφαία σύνολα. Το 2008 και όλα τα παραπλήσια του , σήμερα, τελειώνουν στα 155 άλογα και αυτοί έχουν Τ- κάτι με τετρακίνηση και 300 άλογα. Αφήνουν τη σκοντα να βγάζει εκδόσεις rs και να αγωνίζεται , η citroen πρέπει να γίνει νεανική dacia, η σεατ έχει τη δυνατότητα να βγάλει καλύτερο golf κ.λπ. . Γενικά φαίνεται πλέον να μην φοβούνται τον κανιβαλισμό των προϊόντων τους , ενώ οι Γάλλοι μοιάζει να περιχαρακώνουν τις εταιρίες μην τυχόν και αλληλοκαλύπτονται.
Όλα αυτά ,μπορεί να μοιάζουν αδιάφορα στην ελληνική αγορά των max 1600αριών , αλλά κακά τα ψέμματα αν εξαιρέσεις alfa και μαζερατι , εκεί που τελειώνει η γκάμα της peugeot και της Ds , αρχίζουν τα μεσαία τιμολογιακά γερμανικά , αυτά τα οποία χτίζουν την όποια πριμιοσύνη , δίνουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από τα μικρότερα και γεμίζουν ταμεία για νέα μοντέλα.
Προσωπικά και εγώ θα προτιμούσα το γαλλο ιταλικό , αλλά θέλει πολύ δουλειά για να 'κλέψεις¨πανευρωπαϊκά το μεσαίο πορτοφόλι από τους Γερμανούς. Η αυτοκινητιστική κουλτούρα υπάρχει πάντως, υπομονή να δούμε τι θα μας δώσει όλο αυτό
-
Απλά οι βαγκέουλες αλλά και η ΡενώΝισσάν είναι 10-15 χρόνια μπροστά στο παιχνίδι της ανάπτυξης αλλά του διαχωρισμού της γκάμας τους. Ενώ οι άλλοι, ενώ επιμέρους έχουν κάνει βήματα από το παρελθόν, π.χ. Πεζώ - Σιτροέν, αμερικάνικα, Φίατ- Αλφα+ Λάντσια, ουσιαστικά τώρα ξαναπιάνουν το νήμα από την αρχή. Στα δε πρίμιουμ ξεκινούν ουσιαστικά από το μηδέν, γιατί η απήχηση των Άλφα, Λάντσια, Μαζεράτι, Άμπαρτ και DS είναι προβληματική σε κάθε τομέα.
Να μην ξεχνάμε και κάτι άλλο, ότι το πεδίο δόξης δεν είναι πια η κορεσμένη και διαχωρισμένη Ευρώπη, αλλά η Αμερική, η Κίνα και σε λίγο η Ινδία. Εκεί είναι τα λεφτά. Και ο αγώνας δεν είναι σπριντ, αλλά υπερμαραθώνιος.
-
@ civil357 και dstou: Μπράβο παίδες! Αυτό χρειαζόμαστε, αντικειμενικές αναλύσεις χωρίς λιβανιστήρια, ευχολόγια και οπαδισμούς.
Μελλοντικά Β suv Stellantis