Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μελλοντικά Β suv Stellantis
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Μελλοντικά Β suv Stellantis
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Μελλοντικά Μοντέλα
    29
    145
    35668
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Εγώ θεωρώ ότι είναι 50-50, όπως δηλαδή γράφουν και όλα τα άρθρα που έχω διαβάσει για το θέμα. Μπορεί να έχουν 14 και 8% των μετοχών, αλλά υπάρχει και το άλλο 78%, οπότε είναι πολύ πιο πολύπλοκο φαντάζομαι ώστε να βγάλεις 'ιδιοκτήτη'.

      Την εταιρεία διοικεί ο Tavares και όπως λέει και στο άρθρο την πλειοψηφία στο συμβούλιο έχει η PSA, οπότε μία η άλλη.

      Ο αρθρογράφος είναι γνωστός Ιταλό-φιλος.

      Η FCA έτσι όπως πήγαινε σε 5-10 χρόνια θα τα έκλεινε τα μισά μαγαζιά, εκτός από τη Jeep και τα μικρά της Fiat ήταν σε ελεύθερη πτώση, και είχε μείνει πίσω τουλάχιστον σε πλατφόρμες αλλά και αποτύπωμα CO2 που ως γνωστόν αγόραζε 'αέρα', κυριολεκτικά, από την Tesla, ενώ PSA ήταν πρώτη και καλύτερη στην Ευρώπη με ισοζύγιο.

      Δεν είναι τυχαίο που όλες οι φήμες για νέα αυτοκίνητα είναι με τεχνολογία της PSA, μέχρι στιγμής, από Punto μέχρι Lancia όλα από εξαρτήματα PSA θα φτιαχτούν.

      Εγώ θεωρώ ότι η αν επαληθευτούν όλα όσα ακούμε, η PSA βάζει τα περισσότερα χειροπιαστα, και η FCA κυρίως τα Αμερικανικά σήματα και διείσδυση στις αγορές εκεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser last edited by

        Πράγματι αυτό που έχει την τελική σημασία , πέρα από τις εμμονές των ιταλόφιλων , είναι ότι οι δύο μεσογειακές χώρες , που διαχρονικά έχουν άποψη για τον σχεδιασμό και έχουν βγάλει και τεράστιας σημασίας μοντέλα , είναι πλέον πιο ισχυρές από τον γερμανικό ανταγωνισμό σε οικονομικό και ανθρώπινο επίπεδο και έτσι θα βγούν στην αγορά .

        Ταυτόχρονα ωριμάζουν και στην γαλλική εταιρεία τα πρίμιουμ μοντέλα , κοιτάξτε το DS4 που είναι 2 γενιές μπροστά από Α3 , Α κλάσε και σειρά 1 , σε σχεδιασμό και τεχνολογία . Σκεφτείτε και την νέα Αλφα και Λάντσια που θα έχει αυτή την βάση .

        Μακάρι λοιπόν να είναι όλοι οι συμπράττοντες ευχαριστημένοι και ο νέος όμιλος να έχει κέρδη , που ήδη για το 20 ήταν περισσότερα από αυτά που περίμενε και να βγάζει αυτοκίνητα αντάξια των ιστορικών του μοντέλων .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • D
          dstou last edited by

          Δεν μπορώ να φανταστώ τι κουφάρι θα ήτο η Φίατ σήμερα, αν δεν είχε πάρει τζάμπα τα αμερικανάκια πριν 10 χρόνια.

          Πιο ισχυροί οι Στέλιοι από τους ΒΑΓΚΕΟΥΛΕΣ δεν είναι αυτή τη στιγμή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Μην κοιτάς τι πουλάνε , δες τι δυναμική έχουν . Ακόμα η στήριξη που δίνει η Γερμανία στις εταιρείες της , δεν θα είναι τόσο εύκολη έχοντας απέναντι την Γαλλία και την Ιταλία ενωμένες και τα διάφορα σκάνδαλα ρύπων δεν θα συγχωρούνται τόσο εύκολα , ενώ θα υπάρχει και η αμερικανική βοήθεια...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Με βάση την στατιστική θα είχε κλείσει η Fiat χωρίς την Jeep.

              Άσχετο, είδα στον ύπνο μου (αλήθεια) ότι βγήκε καινούργια Delta Integrale με 280 άλογα (Alfa μοτέρ), ωραίο αυτόματο και μια απίστευτη σχεδίαση...όλα αυτά στις €40.000 στην Ελλάδα!! Την αγόρασα (στον ύπνο μου πάντα!!) και μου είπαν παράδοση το καλοκαίρι...αχαχα!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • D
                dstou last edited by

                Χρώμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dstou last edited by

                  Χρώμα;

                  Κόκκινο μεταλλικό....σαν το Flame Red ή το Elixir!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • N
                    nolimit14 last edited by

                    Αν επιστρέψει,θα επιστρέψει γύρω στο 2024-2025...έχει ακουστεί αυτό...

                    Για την ώρα ετοιμάζεται το νέο C5...σε λίγο καιρό η παρουσίαση και στα τέλη του χρόνου ξεκινάνε οι πωλήσεις...

                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sxedia-deixnoyn-to-neo-Citroen-C5_214211.asp?a=6

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Η πλάκα της ιστορίας είναι ότι οι γαλλόφιλοι χρησιμοποιούν τα ίδια επιχειρήματα υπέρ της γιγάντωσης του γκρουπ που δεν αποδεχόντουσαν όταν τα χρησιμοποιούσαν οι βαγγελάκηδες. Και μάλιστα προκαταβολικά, πριν καν δούμε τα αποτελέσματα!

                      Ε ρε κωλοτούμπες που έχει ο οπαδισμός... 

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin last edited by

                        Το σημαντικό είναι ότι ο όμιλος βγάζει συνεχώς ενδιαφέροντα μοντέλα.

                        Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία που δεν έχει αντίστοιχα καλύτερο ο PSA, φαντάσου με Lancia/Alfa μαζί στην εξίσωση..

                        Το Cupra δηλαδή φαίνεται πολύ εντυπωσιακό στα video και η PSA βγάζει το DS4 και περνάει πάλι από πάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @dublin last edited by

                          Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία που δεν έχει αντίστοιχα καλύτερο ο PSA, φαντάσου με Lancia/Alfa μαζί στην εξίσωση..

                          Τι σημαίναι καλύτερο? Γιατί εγώ θα σου πώ ότι ο όμιλος δεν έχει mHEV & HEV, μόνο PHEV στα ακριβά. Καταλαβαίνεις ότι το 'καλύτερο' είναι πολύ σχετικό και υποκειμενικό. Εσύ φοράς και λίγο γυαλιά PSA οπότε όλα τα βλέπεις καλύτερα...αχαχα!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dublin @fanis75 last edited by

                            Dublin wrote:

                            Αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία που δεν έχει αντίστοιχα καλύτερο ο PSA, φαντάσου με Lancia/Alfa μαζί στην εξίσωση..

                            Τι σημαίναι καλύτερο? Γιατί εγώ θα σου πώ ότι ο όμιλος δεν έχει mHEV & HEV, μόνο PHEV στα ακριβά. Καταλαβαίνεις ότι το 'καλύτερο' είναι πολύ σχετικό και υποκειμενικό. Εσύ φοράς και λίγο γυαλιά PSA οπότε όλα τα βλέπεις καλύτερα...αχαχα!

                            Mokka vs T Cross, 2008 vs T Roc, το 308 έρχεται και θα το δούμε ενώ το Golf το θεωρώ τρελή αποτυχία σαν αυτοκίνητο. Cupra με DS4 μόλις το ανέφερα, και γενικά κάνε την αντιστοιχία Skoda/Seat/VW/Audi με Citroen/Opel/Peugeot/DS4 αντίστοιχα.

                            Σίγουρα η DS δεν έχει τόσο ολοκληρωμένη γκάμα(και την ιστορία) για να ανταγωνιστεί την Audi ακόμη, αλλά με Lancia/Alfa στην εξίσωση θα αλλάξει και αυτό.

                            Το mild γιατί είναι καλύτερο; Όταν πετυχαίνει καλύτερες καταναλώσεις και λιγότερα Co2 χωρίς η PSA; Στα Β έχει diesel μέχρι full electric και PHEV στα πολύ μεγάλα και έρχονται και τα ηλεκτρικά. Δεν νομίζω ότι ψάχνουν πολλοί για ηλεκτρικό 5008 αυτή τη στιγμή..Mokka/C4/2008 όμως μπορείς να πάρεις αν θες (και μάλιστα είναι η Peugeot πολύ ψηλά σε πωλήσεις).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Ρε συ Δουβλινέζε, βγάλε τα τρικολόρ γυαλιά σου. Θα σου φαίνεται ο κόσμος πιο πολύχρωμος μετά! 

                              Μου αρέσει που έβγαλες και συμπέρασμα για την ανωτερότητα του DS4 έναντι του Cupra. Με τη μαγική γυάλινη σφαίρα;

                              Τα περί καθολικής ανωτερότητας του γκρουπ PSA έναντι του γκρουπ VAG, σε ΟΛΑ τα μοντέλα, τα αφήνω ασχολίαστα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @dublin last edited by

                                Mokka vs T Cross, 2008 vs T Roc, το 308 έρχεται και θα το δούμε ενώ το Golf το θεωρώ τρελή αποτυχία σαν αυτοκίνητο. Cupra με DS4 μόλις το ανέφερα, και γενικά κάνε την αντιστοιχία Skoda/Seat/VW/Audi με Citroen/Opel/Peugeot/DS4 αντίστοιχα.

                                Το mild γιατί είναι καλύτερο; Όταν πετυχαίνει καλύτερες καταναλώσεις και λιγότερα Co2 χωρίς η PSA;

                                Ααα ΟΚ, μιλάς μόνο για PSA vs VAG και όχι γενικά....έτσι να το συζητήσουμε. Αλλά στο προηγούμενο ποστ όπως το έγραψες δεν φαινόταν κάτι τέτοιο, αλλά γενικά προς όλους τους κατασκευαστές, όχι μόνο σε VAG.

                                Το mHEV είναι καλύτερο γιατί πετυχαίνει καλύτερη κατανάλωση (στην πράξη). Η PSA δεν το έχει ανάγκη λόγο ηλεκτρικών...οπότε είναι ΟΚ ταμειακά. Αλλά τον αγοραστή δεν τον ενδιαφέρει το ταμείο της PSA αλλά το δικό του, οπότε ναι το mHEV μειώνει την κατανάλωση.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Επειδή τον πήρατε μονοτερμα τον Δουβλίνο να πω ότι άλλο είναι να ενσωματώνεις Όπελ Άλφα Φίατ Λάντσια Τζιπ και Κράισλερ και άλλα Σεατ και Σκόντα. Οι πρώτες έχουν ιστορία Τσάμπιονς λιγκ και οι άλλες προκριματικού καλοκαιρινού γύρου στο Γιουρόπα...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Αχαχα....μονότερμα!!

                                    Εγώ δεν είπα κάτι για VAG (γνωστή η απέχεθειά μου...να κλείσει θέλω..αχαχα!!), είπα για PSA σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν βλέπω να υπερτερεί κάπου, εκτός του wow factor με τα μπλιμπλίκια.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      harisma23 @criuser last edited by

                                      Επειδή τον πήρατε μονοτερμα τον Δουβλίνο να πω ότι άλλο είναι να ενσωματώνεις Όπελ Άλφα Φίατ Λάντσια Τζιπ και Κράισλερ και άλλα Σεατ και Σκόντα. Οι πρώτες έχουν ιστορία Τσάμπιονς λιγκ και οι άλλες προκριματικού καλοκαιρινού γύρου στο Γιουρόπα...

                                      Βασίλη, μάλλον έχεις λίγο επιλεκτική μνήμη. Καλές, ιστορικές και με σημαντική συνεισφορά στην ιστορία της αυτοκίνησης η Opel, η Alfa, η Lancia, αλλά μήπως ξεχνάς ότι Audi, Skoda (τεράστια ιστορία πριν πέσει το παραπέτασμα) έχουν επίσης σημαντική ιστορία;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        civil357 last edited by

                                        Η διαφορά του Γερμανικού γκρούπ από το Ιταλο-Γαλλικό είναι ότι έχει την οικονομική και μηχανολογική πολυτέλεια να μπορεί να προσφέρει αυτοκίνητα σε όλη την γκάμα των χρημάτων και να μπορεί να μεταμορφώνει κατά το δοκούν τη γκάμα της. Αυτό που ευχόμαστε εμείς ως Lancia Intergale ,στα γερμανικά μάτια προσφέρεται ήδη ως RS3 ή Golf R . Περιμένουμε να αναστηθεί η Lancia π.χ. και οι τύποι βγάζουν την cupra και την προικίζουν με τα κορυφαία σύνολα. Το 2008 και όλα τα παραπλήσια του , σήμερα, τελειώνουν στα 155 άλογα και αυτοί έχουν Τ- κάτι με τετρακίνηση και 300 άλογα. Αφήνουν τη σκοντα να βγάζει εκδόσεις rs και να αγωνίζεται , η citroen πρέπει να γίνει νεανική dacia, η σεατ έχει τη δυνατότητα να βγάλει καλύτερο golf  κ.λπ. . Γενικά φαίνεται πλέον να μην φοβούνται τον κανιβαλισμό των προϊόντων τους , ενώ οι Γάλλοι μοιάζει να περιχαρακώνουν τις εταιρίες μην τυχόν και αλληλοκαλύπτονται.

                                        Όλα αυτά ,μπορεί να μοιάζουν αδιάφορα στην ελληνική αγορά των max 1600αριών , αλλά κακά τα ψέμματα αν εξαιρέσεις alfa και μαζερατι , εκεί που τελειώνει η γκάμα της peugeot και της Ds , αρχίζουν τα μεσαία τιμολογιακά γερμανικά , αυτά τα οποία χτίζουν την όποια πριμιοσύνη , δίνουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από τα μικρότερα και γεμίζουν ταμεία για νέα μοντέλα.

                                        Προσωπικά και εγώ θα προτιμούσα το γαλλο ιταλικό , αλλά θέλει πολύ δουλειά για να 'κλέψεις¨πανευρωπαϊκά το μεσαίο πορτοφόλι από τους Γερμανούς. Η αυτοκινητιστική κουλτούρα υπάρχει πάντως, υπομονή να δούμε τι θα μας δώσει όλο αυτό

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Απλά οι βαγκέουλες αλλά και η ΡενώΝισσάν είναι 10-15 χρόνια μπροστά στο παιχνίδι της ανάπτυξης αλλά του διαχωρισμού της γκάμας  τους. Ενώ οι άλλοι, ενώ επιμέρους έχουν κάνει βήματα από το παρελθόν, π.χ. Πεζώ - Σιτροέν, αμερικάνικα, Φίατ- Αλφα+ Λάντσια, ουσιαστικά τώρα ξαναπιάνουν το νήμα από την αρχή.  Στα δε πρίμιουμ ξεκινούν ουσιαστικά από το μηδέν, γιατί η απήχηση των Άλφα, Λάντσια, Μαζεράτι, Άμπαρτ και DS είναι προβληματική σε κάθε τομέα.

                                          Να μην ξεχνάμε και κάτι άλλο, ότι το πεδίο δόξης δεν είναι πια η κορεσμένη και διαχωρισμένη Ευρώπη, αλλά η Αμερική, η Κίνα και σε λίγο η Ινδία. Εκεί είναι τα λεφτά. Και ο αγώνας δεν είναι σπριντ, αλλά υπερμαραθώνιος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            @ civil357 και dstou: Μπράβο παίδες! Αυτό χρειαζόμαστε, αντικειμενικές αναλύσεις χωρίς λιβανιστήρια, ευχολόγια και οπαδισμούς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr