Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 228
    • 229
    • 40 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    228914
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strom last edited by

      This post is deleted!
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @strom last edited by

        Φρέσκο review από carwow:

        Youtube Video

        το ειδα κατευθειαν οταν βγηκε και δεν κρυβω οτι μου εκανε εντυπωση η meh αποψη του, ειδικα οταν τα μειονεκτηματα που αναφερει, προσωπικα τουλαχιστον, δεν τα θεωρω τοσο σημαντικα. Δηλαδη να αναφερεις ως μειονεκτημα τις usb ειναι αστειο, αυτο με την ζωνη ασφαλειας του 5ου επιβατη υπο προϋποθεσεις μπορει να εχει σημασια (αλλα ποσοι ομως μεταφερουν συστηματικα 5ο επιβατη;) και αυτο με την αναρτηση εχει οντως ενδιαφερον, αλλα ειναι κατι που μπορει να το διαπιστωσει κανεις με TD. Ισως εχει να κανει με την τιμη του στην αγγλια;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • d_m
          d_m @dettol last edited by

          strom wrote:

          Φρέσκο review από carwow:

          Youtube Video

          το ειδα κατευθειαν οταν βγηκε και δεν κρυβω οτι μου εκανε εντυπωση η meh αποψη του, ειδικα οταν τα μειονεκτηματα που αναφερει, προσωπικα τουλαχιστον, δεν τα θεωρω τοσο σημαντικα. Δηλαδη να αναφερεις ως μειονεκτημα τις usb ειναι αστειο, αυτο με την ζωνη ασφαλειας του 5ου επιβατη υπο προϋποθεσεις μπορει να εχει σημασια (αλλα ποσοι ομως μεταφερουν συστηματικα 5ο επιβατη;) και αυτο με την αναρτηση εχει οντως ενδιαφερον, αλλα ειναι κατι που μπορει να το διαπιστωσει κανεις με TD. Ισως εχει να κανει με την τιμη του στην αγγλια;

          καλημέρα,

          μπορείτε να μας πείτε επιγραμματικά τι λέει για την ανάρτηση, γιατί είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να βάλω ήχο στο video...

          ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @d_m last edited by

            καλημέρα,

            μπορείτε να μας πείτε επιγραμματικά τι λέει για την ανάρτηση, γιατί είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να βάλω ήχο στο video...

            ευχαριστώ

            Σε χαμηλες ταχυτητες νιωθει περισσοτερο, σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας, της ανωμαλιες του δρομου. Σε υψηλες ταχυτητες λεει οτι 'φτιαχνει η κατασταση'.

            Το full hybrid που οδηγουσε, αργει (σε σχεση με αντιστοιχα) να δωσει την ισχυ του οταν πατας το γκαζι.

            Το συστημα διευθυνσης και το γενικοτερο στησιμο δεν εμπνεει εμπιστοσυνη σε γρηγορη οδηγηση. Σε αυτο το σημειο, μονος του προσθετει οτι ετσι και αλλιως δεν ειναι αμαξι που προοριζεται για κατι τετοιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • d_m
              d_m @dettol last edited by

              d_m wrote:

              καλημέρα,

              μπορείτε να μας πείτε επιγραμματικά τι λέει για την ανάρτηση, γιατί είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να βάλω ήχο στο video...

              ευχαριστώ

              Σε χαμηλες ταχυτητες νιωθει περισσοτερο, σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας, της ανωμαλιες του δρομου. Σε υψηλες ταχυτητες λεει οτι 'φτιαχνει η κατασταση'.

              Το full hybrid που οδηγουσε, αργει (σε σχεση με αντιστοιχα) να δωσει την ισχυ του οταν πατας το γκαζι.

              Το συστημα διευθυνσης και το γενικοτερο στησιμο δεν εμπνεει εμπιστοσυνη σε γρηγορη οδηγηση. Σε αυτο το σημειο, μονος του προσθετει οτι ετσι και αλλιως δεν ειναι αμαξι που προοριζεται για κατι τετοιο.

              ευχαριστώ πολύ

              τα 1,6 150 ΗΡ και 180 ΗΡ που οδήγησαν τουλάχιστο 7 -8 δοκιμαστές στην Ελλάδα τόσο έντυπου όσο και ηλεκτρονικού Τύπου εκθειάζονται για τη λειτουργία της ανάρτησης και πουθενά δεν αναφέρεται θέμα  με την άνεσή της...εικάζω ότι η κριτική για την μέτρια άνεση της ανάρτησης αφορά αποκλειστικά το full hybrid που δοκίμασε στο οποίο λόγω  σημαντικά μεγαλύτερου βάρους (μπαταρίες) , λογικά έχουν αλλάξει τη ρύθμισή της επί το σκληρότερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kay1973 @dettol last edited by

                Καλησπέρα strom! Έχει γίνει ένας μικρός χαμούλης με το video απο το carwow αν δεις στα σχόλια γιατί παίζει να είναι το μόνο βίντεο που μιλά αρνητικά για το καινούργιο Tucson και μάλιστα χωρίς επιχειρήματα... Εγώ πάντως οδήγησα το 4κινητο από την FMS και εντυπωσιάστηκα τόσο που είμαι έτοιμος να το κλεισω το deal!

                strom wrote:

                Φρέσκο review από carwow:

                Youtube Video

                το ειδα κατευθειαν οταν βγηκε και δεν κρυβω οτι μου εκανε εντυπωση η meh αποψη του, ειδικα οταν τα μειονεκτηματα που αναφερει, προσωπικα τουλαχιστον, δεν τα θεωρω τοσο σημαντικα. Δηλαδη να αναφερεις ως μειονεκτημα τις usb ειναι αστειο, αυτο με την ζωνη ασφαλειας του 5ου επιβατη υπο προϋποθεσεις μπορει να εχει σημασια (αλλα ποσοι ομως μεταφερουν συστηματικα 5ο επιβατη;) και αυτο με την αναρτηση εχει οντως ενδιαφερον, αλλα ειναι κατι που μπορει να το διαπιστωσει κανεις με TD. Ισως εχει να κανει με την τιμη του στην αγγλια;

                [/quote]

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kay1973 @dettol last edited by

                  Καλησπέρα strom! Έχει γίνει ένας μικρός χαμούλης με το video απο το carwow αν δεις στα σχόλια γιατί παίζει να είναι το μόνο βίντεο που μιλά αρνητικά για το καινούργιο Tucson και μάλιστα χωρίς επιχειρήματα... Εγώ πάντως οδήγησα το 4κινητο από την FMS και εντυπωσιάστηκα τόσο που είμαι έτοιμος να το κλεισω το deal!

                  strom wrote:

                  Φρέσκο review από carwow:

                  Youtube Video

                  το ειδα κατευθειαν οταν βγηκε και δεν κρυβω οτι μου εκανε εντυπωση η meh αποψη του, ειδικα οταν τα μειονεκτηματα που αναφερει, προσωπικα τουλαχιστον, δεν τα θεωρω τοσο σημαντικα. Δηλαδη να αναφερεις ως μειονεκτημα τις usb ειναι αστειο, αυτο με την ζωνη ασφαλειας του 5ου επιβατη υπο προϋποθεσεις μπορει να εχει σημασια (αλλα ποσοι ομως μεταφερουν συστηματικα 5ο επιβατη;) και αυτο με την αναρτηση εχει οντως ενδιαφερον, αλλα ειναι κατι που μπορει να το διαπιστωσει κανεις με TD. Ισως εχει να κανει με την τιμη του στην αγγλια;

                  [/quote]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • d_m
                    d_m last edited by

                    μην ξεχνάμε και τη συνηθισμένη ''μάχη για clicks'' που σημαίνει ότι βάζουμε στο videο  έναν ΄΄πιασάρικο΄΄  τίτλο ώστε να μπουν  στο δέλεαρ να πατήσουν το link όσο περισσότεροι γίνεται, ανεξάρτητα αν  στην πορεία προκύψει το γνωστό ''άνθρακες ο θησαυρός''...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ετσι είναι ο Μάτ!

                      Πάντως είναι υποκειμενική η εμφάνιση, το βλέπω κάθε μέρα στον Γέρακα στην Βελμάρ και το έχω περιεργαστεί αρκετά. Είναι ατσούμπαλο (όπως είπε ο Μάτ μοιάζει με κολάζ από διάφορα), η μούρη μπροστά χάλια, τελείως Αμερικανιά και πίσω είναι σαν να θυμήθηκαν ξαφνικά ότι ξέχασαν τα μισά φώτα και χάλασαν ένα αρκετά ωραίο σχέδιο. Προσωπικά δεν θα το αγόραζα με τίποτα...αλλά γούστα είναι αυτά και ότι εμένα μου φαίνεται άσχημο σε κάποιον άλλο μπορέι να φαίνετια πανέμορφο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • mastoras78
                        mastoras78 last edited by

                        Πρώτη φορά βλέπετε video του Mat Watson ? Σε όλα τα αμάξια που δοκιμάζει έχει ένα χιουμοριστικό τόνο και ρίχνει λίγο κράξιμο. Πέθανα στα γέλια στο σημείο που σχολιάζει τη μάσκα και εμφανίζεται ένα Alien όπως και πιο μετά που σφηνώνει το μπουκαλάκι στην χούφτα της πίσω πόρτας. Δε νομίζω ότι το έθαψε πάντως..αρκετά αναμενόμενα τα overall συμπεράσματα του δε το είπε και 'καμπούρη' κοινώς.

                        Έτσι και το αποθέωνε πάντως της μουρλής θα εγένετο δώ μέσα...

                        ΥΓ  Άσχετο αλλά πόσο μου αρέσει που στο Tiguan τα πίσω καθίσματα παρέχουν πλευρική στήριξη. Τα έδειξε φευγαλέα στο video αυτό και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Είναι προσοχή στην λεπτομέρεια..

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • d_m
                          d_m @mastoras78 last edited by

                          Πρώτη φορά βλέπετε video του Mat Watson ? Σε όλα τα αμάξια που δοκιμάζει έχει ένα χιουμοριστικό τόνο και ρίχνει λίγο κράξιμο. Πέθανα στα γέλια στο σημείο που σχολιάζει τη μάσκα και εμφανίζεται ένα Alien όπως και πιο μετά που σφηνώνει το μπουκαλάκι στην χούφτα της πίσω πόρτας. Δε νομίζω ότι το έθαψε πάντως..αρκετά αναμενόμενα τα overall συμπεράσματα του δε το είπε και 'καμπούρη' κοινώς.

                          Έτσι και το αποθέωνε πάντως της μουρλής θα εγένετο δώ μέσα...

                          ΥΓ  Άσχετο αλλά πόσο μου αρέσει που στο Tiguan τα πίσω καθίσματα παρέχουν πλευρική στήριξη. Τα έδειξε φευγαλέα στο video αυτό και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Είναι προσοχή στην λεπτομέρεια..

                          κι εγώ απορώ γιατί τα πίσω καθίσματα της μεγάλης πλειοψηφίας, ακόμα και premium  των αυτοκινήτων δεν έχουν πλευρική στήριξη...ίσως τα πλαϊνά τους να εμποδίζουν την πλήρως επίπεδη επιφάνεια όταν πέφτουν τα καθίσματα. είναι σημαντικό για τη στήριξη του σώματος ειδικά σε πολύωρα ταξίδια και σίγουρα δείχνει μελετημένη σχεδίαση .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Γενικά ως αυτοκινητάνθρωπος μπορώ να δεχτώ σε ένα οικογενειακό όχημα το λιγότερο γκάζι και τον 'άχρωμο' χαρακτήρα και συγκινήσεις κάτω από 'πίεση'. Όπως και θα αναζητήσω ηχομόνωση και ποιότητα υλικών πολύ περισσότερο σε σχέση με ένα 'γρήγορο'.

                            Σε κάθε περίπτωση όμως θα εκτιμήσω τη σωστή θέση οδήγησης, την καλή ορατότητα, την πλευρική στήριξη(φετίχ), την μελετημένη ανάρτηση με μεστή απόσβεση και σωστή λειτουργία ασχέτως σκληρότητας, ένα καλό τιμόνι, φρένα και συμπλεκτο-κιβώτια με σωστή και όχι ξύλινη αίσθηση.. Και εφόσον μιλάμε για οικογενειακό κατ' επέκταση η προσοχή που δίνεται σε λεπτομέρειες που αφορούν τους συνεπιβάτες. Για αυτό πιστεύω στο 'μια δοκιμή θα σας πείσει' τόσο πολύ....

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • d_m
                              d_m @mastoras78 last edited by

                              Γενικά ως αυτοκινητάνθρωπος μπορώ να δεχτώ σε ένα οικογενειακό όχημα το λιγότερο γκάζι και τον 'άχρωμο' χαρακτήρα και συγκινήσεις κάτω από 'πίεση'. Όπως και θα αναζητήσω ηχομόνωση και ποιότητα υλικών πολύ περισσότερο σε σχέση με ένα 'γρήγορο'.

                              Σε κάθε περίπτωση όμως θα εκτιμήσω τη σωστή θέση οδήγησης, την καλή ορατότητα, την πλευρική στήριξη(φετίχ), την μελετημένη ανάρτηση με μεστή απόσβεση και σωστή λειτουργία ασχέτως σκληρότητας, ένα καλό τιμόνι, φρένα και συμπλεκτο-κιβώτια με σωστή και όχι ξύλινη αίσθηση.. Και εφόσον μιλάμε για οικογενειακό κατ' επέκταση η προσοχή που δίνεται σε λεπτομέρειες που αφορούν τους συνεπιβάτες. Για αυτό πιστεύω στο 'μια δοκιμή θα σας πείσει' τόσο πολύ....

                              γενικά, αν δεν δοκιμάσουμε  με test drive με όσο το δυνατό περισσότερα χιλιόμετρα και συνθήκες δρόμου, φορτίου  και καιρού γίνεται, δεν μπορούμε να συνάγουμε συμπέρασμα για τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, την κατανάλωση, τους χώρους, ακόμα και τον εξοπλισμό του... απλά δεν είναι εύκολο να δώσει καμία αντιπροσωπεία αυτοκίνητο για πραγματικό test drive...

                              Για τα δύο Volvo που τα είχα πάρει για 3 μέρες έκαστο και διένυσα περί τα 700 χλμ κάθε φορά, μπορώ να πω ότι απέκτησα σχετικά πλήρη εικόνα - όμως ποια αντιπροσωπεία είναι σε θέση να  δώσει αυτοκίνητα για test drive  τέτοιας διάρκειας (και χιλιομέτρων) ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                ggeorg10 last edited by

                                Αναμενόμενο review από carwow... Τα εκτός Ευρώπης πάντα έχουν σκληρότερη κριτική... Περίμενα χειρότερα να πω την αλήθεια!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  intrepidous last edited by

                                  Οδήγησα το Full Hybrid , η αλήθεια είναι ότι αισθάνθηκα σχετικά 'σκληρές' τις αναρτήσεις , Δεν έχω οδηγήσει άλλη έκδοση για να ξέρω αν είναι Διαφορετικές. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν τα ECS ( Electronic Controlled Suspension ) που όπως αναφέρει και στο topgear :

                                  The optional Electronic Controlled Suspension (Hyundai-speak for adaptive damping) also adjusts between the two modes, but the car’s not overly soft if you’ve not stiffened it up.

                                  Κατά τα άλλα μόνο θετικά μπορώ να πω. Πολύ καλή θέση οδήγησης, ενώ το αμάξι το αισθάνεσαι πολύ ευκίνητο ( προφανώς η συγκεκριμένη έκδοση με 230 άλογα είναι λογικό ' αργεί ελάχιστα να κάνει κάποιες αλλαγές το γκάζι ' αλλά δεν είναι κάτι που σε ενοχλεί .

                                  Μεγαλύτερο παράπονο έχω , το οποίο βλέπω και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της Hyundai με τα Flash πίσω. Θεωρώ μεγάλο πρόβλημα , τουλάχιστον για εμένα που δεν περιμένω από τους άλλους να προσέχουν για εμένα . Τα Flash βρίσκονται μόλις 60 πόντους από το έδαφος και ο Οδηγός από πίσω αν δεν έχει καλή θέση οδήγησης είναι εύκολο να μην το παρατηρήσει. Πολλοί δεν τους ενδιαφέρει και δεν τους αδικώ και δικαίωμα τους βέβαια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • d_m
                                    d_m @intrepidous last edited by

                                    Οδήγησα το Full Hybrid , η αλήθεια είναι ότι αισθάνθηκα σχετικά 'σκληρές' τις αναρτήσεις , Δεν έχω οδηγήσει άλλη έκδοση για να ξέρω αν είναι Διαφορετικές. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν τα ECS ( Electronic Controlled Suspension ) που όπως αναφέρει και στο topgear :

                                    The optional Electronic Controlled Suspension (Hyundai-speak for adaptive damping) also adjusts between the two modes, but the car’s not overly soft if you’ve not stiffened it up.

                                    Κατά τα άλλα μόνο θετικά μπορώ να πω. Πολύ καλή θέση οδήγησης, ενώ το αμάξι το αισθάνεσαι πολύ ευκίνητο ( προφανώς η συγκεκριμένη έκδοση με 230 άλογα είναι λογικό ' αργεί ελάχιστα να κάνει κάποιες αλλαγές το γκάζι ' αλλά δεν είναι κάτι που σε ενοχλεί .

                                    Μεγαλύτερο παράπονο έχω , το οποίο βλέπω και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της Hyundai με τα Flash πίσω. Θεωρώ μεγάλο πρόβλημα , τουλάχιστον για εμένα που δεν περιμένω από τους άλλους να προσέχουν για εμένα . Τα Flash βρίσκονται μόλις 60 πόντους από το έδαφος και ο Οδηγός από πίσω αν δεν έχει καλή θέση οδήγησης είναι εύκολο να μην το παρατηρήσει. Πολλοί δεν τους ενδιαφέρει και δεν τους αδικώ και δικαίωμα τους βέβαια.

                                    πολύ αναλυτικός - ευχαριστούμε... όσο για τη θέση των πίσω φλας, είμαστε απόλυτα σύμφωνοι στην ιδιαίτερα χαμηλή θέση τους, όπου το μάτι του οδηγού που ακολουθεί δε έχει συνηθίσει να κοιτά  τόσο χαμηλά - πόσο μάλλον το μάτι του δεύτερου στη σειρά οδηγού (και τους πίσω του), ιδιαίτερα όταν βγαίνεις για προσπέραση με μεγάλες ταχύτητες όπου παίζει ρόλο και το μισό δευτερόλεπτο...αν ανατρέξετε σε παλιότερα σχόλια θα δείτε ότι έχω κάνει αίτημα στη Hyundai Hellas (όπου  με παρέπεμψαν από τη Hyundai Europe - Germany) , το οποίο παραμένει αναπάντητο μέχρι στιγμής...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @intrepidous last edited by

                                      Μεγαλύτερο παράπονο έχω , το οποίο βλέπω και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της Hyundai με τα Flash πίσω. Θεωρώ μεγάλο πρόβλημα , τουλάχιστον για εμένα που δεν περιμένω από τους άλλους να προσέχουν για εμένα . Τα Flash βρίσκονται μόλις 60 πόντους από το έδαφος και ο Οδηγός από πίσω αν δεν έχει καλή θέση οδήγησης είναι εύκολο να μην το παρατηρήσει. Πολλοί δεν τους ενδιαφέρει και δεν τους αδικώ και δικαίωμα τους βέβαια.

                                      Μεγάλο πρόβλημα και σχεδιαστικά και εργονομικά (ασφάλεια). Απορώ γιατί το έκαναν έτσι. Είναι λες και ξέχασαν να βάλουν φλας και το θυμήθηκαν 1 ώρα πριν μπει στην παραγωγή!! Τραγικό.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Έτσι είναι και στο Grand Vitara μου. Ενώ έχει φώτα σε σωστό ύψος, το φλας (αλλά και τα φώτα φρένων) ανάβουν στον προφυλακτήρα.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • d_m
                                          d_m @dimsabas last edited by

                                          Έτσι είναι και στο Grand Vitara μου. Ενώ έχει φώτα σε σωστό ύψος, το φλας (αλλά και τα φώτα φρένων) ανάβουν στον προφυλακτήρα.

                                          Είχε γίνει ολόκληρη ιστορία ώστε στην Ευρώπη να είναι υποχρεωτικό το τρίτο φως φρένων από 1/1/97 επειδή ακριβώς είναι ορατό από τους πίσω οδηγούς και, δυστυχώς, δεν ξέρω για ποιο εκκεντρικό λόγο, εξακολουθεί να τοποθετείται ο πιο σημαντικός φωτισμός τόσο χαμηλά σε Suzuki όπως λέτε, αλλά και σε ΚΙΑ και σε Hyundai... Προσωπικά, επειδή παρήγγειλα το νέο Τucson, αυτό που θα κάνω είναι ακόμα πιο συχνή χρήση του καθρέπτη ώστε πρώτα να πείθομαι  ότι οι πίσω οδηγοί έχουν δει την πρόθεση αλλαγής πορείας μου μέσω του φλας και μετά να στριβω/προσπερνώ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            giannisthes last edited by

                                            Εντυπωσιακό βίντεο κατασκευής του TUCSON

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 40 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr