-
Καλυτερη επιλογη το 1500αρι ατμοσφαιρα.Χωρις τουρμπο, χωρις μπαταριες και χωρις τις συχρονες π@π@ριες....
Ακριβώς το ανάποδο πιστεύω εγώ...αχαχα! Οτι μόνο το Υβριδικό αξίζει, τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα νόημα υπάρξης, αφού υπάρχουν καλύτερα σουπερμινι. Το selling point και η μοναδικότητά του είναι το υβριδικό σύστημα...σε όλα τα Τογιότα. Σε μη υβριδικά, δεν έχουν νόημα και δεν αξίζουν.
-
Για το 2020 το Yaris ήταν το 21 % των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη...
Επισης τον Ιανουαριο ηταν το 1ο μοντελο σε πωλησεις σε ολη την Ευρωπη.....
-
Καλά, δεν είπα ότι είναι φθηνό, αλλά κάνει μία συγκεκριμένη δουλειά που ένα αυτοκίνητο 40 εκατοστά μακρύτερο, μάλλον δεν εξυπηρετεί, οπότε είναι το κατάλληλο εργαλείο για πολλούς ανθρώπους, οπότε, best seller!
Η μικρή διαφορά στην τιμή που οφείλεται; Η Corolla είναι παλιότερο μοντέλο; Μην ξεχνάμε ότι μόλις κυκλοφόρησε το Yaris, θα έχει τέτοια τιμή για κάνα χρόνο ακόμη.
-
Η υψηλή τιμή αγοράς οφείλεται στην μικρότερη αντίσταση των καταναλωτών στην συνολικη πρόταση του yaris. Πιθανότατα δεν οφείλεται στην ανωτεροτητα του αυτοκινήτου. Ειναι απλα θέμα ελαστικοτητα ζητησης.
-
Η υψηλή τιμή αγοράς οφείλεται στην μικρότερη αντίσταση των καταναλωτών στην συνολικη πρόταση του yaris. Πιθανότατα δεν οφείλεται στην ανωτεροτητα του αυτοκινήτου. Ειναι απλα θέμα ελαστικοτητα ζητησης.
Makes sense... πολλά μικρά κρατάνε τιμές ή είναι ακριβά ούτως ή άλλως.
-
ad276 wrote:
Καλυτερη επιλογη το 1500αρι ατμοσφαιρα.Χωρις τουρμπο, χωρις μπαταριες και χωρις τις συχρονες π@π@ριες....
Ακριβώς το ανάποδο πιστεύω εγώ...αχαχα! Οτι μόνο το Υβριδικό αξίζει, τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα νόημα υπάρξης, αφού υπάρχουν καλύτερα σουπερμινι. Το selling point και η μοναδικότητά του είναι το υβριδικό σύστημα...σε όλα τα Τογιότα. Σε μη υβριδικά, δεν έχουν νόημα και δεν αξίζουν.
Διαφωνώ Φάνη μου. Ατμοσφαιρικό με 125 αλογάκια, 0-100 σε 9,5 (μέτρηση Drive) και κόφτης στις 7000 ΣΑΛ! Παλιό, καλό, σβέλτο, warm hatch! Καλό το υβριδικό για όποιον έχει βαρεθεί την ζωή του, αλλά το 1500 είναι για όποιον ακόμα θυμάται πως ήταν να οδηγείς στα '90s!
-
Σπαω κουμπαρά....
Μ αρέσει που ήθελα να κοστίζει 27-30.000 ευρώ...μακριά νυχτωμένος.
Στο λέγαμε τότε κι εσύ μας έλεγες κάτι για Αυστραλίες κλπ...
-
Πλάκα πλάκα 35 χήνες κοστίζει στην Αυστραλία. Εδώ 42.... Μια ζωή ακριβοτερα στην χώρα μας.
Συμφωνώ για το απλο 1.5 ατμοσφαιρικό. Και κοντες οι πρώτες 3 σχέσεις, και 6αρι σασμάν.... Μια χαρα αυτοκινητο πολης. Και 6αρια σε λιτρα στις καταναλωσεις.
-
Οι τιμές Ευρώπης εκεί είναι κάπου. Όταν κάνει £35,000 στο UK, πόσο θα κάνει εδώ;
-
Εκεί γιατί είναι τόσο φθηνα; ίσως κάποια διμερή εμπορική συμφωνία με Ιαπωνία; Ποιος ξέρει...
Εκει το rav 4 ξεκινά από 25.000 ευρώ ή και πιο κάτω... Δεν θυμαμαι που ακριβώς....
-
ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ CIRCUIT PACK αξίας 50,110€
Αυτά γράφει στο τέλος της περιγραφής...
-
Η οποία είναι για όσους θα το βάζουν πίστα , για τους ελληνικούς δρόμους η ιδανική θα είναι η απλή που έχει ανάρτηση πιο μαλακή μάλλον και με μεγαλύτερη διαδρομή ,έτσι λένε τουλάχιστον τα άπειρα τεστ στο διαδίκτυο που υπάρχουν για το yaris GR και γλυτώνεις και 8-9 χιλιάρικα . Στην αρχή τουλάχιστον γιατί μετά θα τα δώσεις για διάφορες βελτιώσεις πχ
https://www.litchfieldmotors.com/toyota/gr-yaris/
ανάρτηση αζώτου , παράλληλος εγκέφαλος , εισαγωγή τα έχουν τεστάρει και το αμάξι έχει το πάτημα από GT3 ...δεν τολμώ να πω το υπόλοιπο όνομα γιατί δεν μπορεί να μπαίνει στην ίδια πρόταση με το yaris
-
Διαφωνώ Φάνη μου. Ατμοσφαιρικό με 125 αλογάκια, 0-100 σε 9,5 (μέτρηση Drive) και κόφτης στις 7000 ΣΑΛ! Παλιό, καλό, σβέλτο, warm hatch! Καλό το υβριδικό για όποιον έχει βαρεθεί την ζωή του, αλλά το 1500 είναι για όποιον ακόμα θυμάται πως ήταν να οδηγείς στα '90s!
Διαφωνώ Αλέξανδρε και να σου πω γιατί. Εαν θές κάτι σε hot hatch ή τέλος πάντων εκεί κοντά ΔΕΝ θα πάρεις το Yaris...δεν έχει κανένα νόημα! Θα πάρεις ένα Φιέστα με τα 155 άλογα που είναι:
- Πιο γρήγορο
- Πιο οικονομικό
- Με πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιτότητα κύλισης
- Με μεγαλύτερη εγγύηση
- Με καλύτερους χώρους
- Με πολύ καλύτερο εξοπλισμό
- Και πιο φτηνό
Ακόμα και το Swift Sport είναι καλύτερο για αυτή τη δουλειά. Μην σου πώ ότι δίνεις και 2-3.000 ακόμα και παίρνεις το ST εαν σου αρέσιε να οδηγείς. Το να δώσεις 20.000 για ένα Γιάρις για να χάιρεσαι την οδήγηση και τις στροφές δεν βγάζει κανένα νόημα!
Το Γιάρις είναι για άλλη δουλειά (εκτός εαν πάρεις το GR). Το Γιάρις είναι για να μετακινείσαι καθημερινά στην δουλειά, στα ψώνια, τα παιδιά στο χολείο κλπ. Όταν το 90% της οδήγησης είναι μέσα στην πόλη με Μ.Ο τα 37 χ.α.ω ποια οδήγηση...άλλα πράγματα ψάχνει ο οικογενειάρχης που τρέχει όλξη την ημέρα να προλάβει.
Τα Τογιότα όλα έχουν νόημα ως υβρδικά...χωρίς το υβριδικό σύστημα, υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα στην εκάστοτε κατηγορία με τα ίδια ή και λιγότερα χρήματα.
-
Φικε Φανη δθαφωνω....Τωρα πλεον τα Τογιοτα βενζινης ΕΧΟΥΝ νοημα.Η συμπεριφορα τους πλεον ειναι ανταγωνισυπτικη αλλα οπως ολα τα αυτοκινητα και αυτα καπου χσνουν....
Το Φιεστα καλο αγιο ΑΛΛΑ τουρμπο...το Σουιφτ δεν το σχολιαζω.....
Ειμαι old school και μ αρεσει που βλεπω ατμοσφαιρικα ακομη.....
Τα υβριδικα σωστα υπαρχουν ,καθως συνδυαζουν και βενζινη και ηλεκτρισμο,αλλα ευχαριστω δεν θα παρω....Προτιμω πιο δοκιμασμενες στο χρονο λυσεις....
-
Ετσι ειναι 15.000 και 6αρι σασμάν, και νέα πλατφόρμα, και νέα συστήματα ασφαλείας, και καλό τιμονι, και καλη ποιοτητα κύλησης.
-
REALZEUS wrote:
Διαφωνώ Φάνη μου. Ατμοσφαιρικό με 125 αλογάκια, 0-100 σε 9,5 (μέτρηση Drive) και κόφτης στις 7000 ΣΑΛ! Παλιό, καλό, σβέλτο, warm hatch! Καλό το υβριδικό για όποιον έχει βαρεθεί την ζωή του, αλλά το 1500 είναι για όποιον ακόμα θυμάται πως ήταν να οδηγείς στα '90s!
Διαφωνώ Αλέξανδρε και να σου πω γιατί. Εαν θές κάτι σε hot hatch ή τέλος πάντων εκεί κοντά ΔΕΝ θα πάρεις το Yaris...δεν έχει κανένα νόημα! Θα πάρεις ένα Φιέστα με τα 155 άλογα που είναι:
- Πιο γρήγορο
- Πιο οικονομικό
- Με πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιτότητα κύλισης
- Με μεγαλύτερη εγγύηση
- Με καλύτερους χώρους
- Με πολύ καλύτερο εξοπλισμό
- Και πιο φτηνό
Ακόμα και το Swift Sport είναι καλύτερο για αυτή τη δουλειά. Μην σου πώ ότι δίνεις και 2-3.000 ακόμα και παίρνεις το ST εαν σου αρέσιε να οδηγείς. Το να δώσεις 20.000 για ένα Γιάρις για να χάιρεσαι την οδήγηση και τις στροφές δεν βγάζει κανένα νόημα!
Το Γιάρις είναι για άλλη δουλειά (εκτός εαν πάρεις το GR). Το Γιάρις είναι για να μετακινείσαι καθημερινά στην δουλειά, στα ψώνια, τα παιδιά στο χολείο κλπ. Όταν το 90% της οδήγησης είναι μέσα στην πόλη με Μ.Ο τα 37 χ.α.ω ποια οδήγηση...άλλα πράγματα ψάχνει ο οικογενειάρχης που τρέχει όλξη την ημέρα να προλάβει.
Τα Τογιότα όλα έχουν νόημα ως υβρδικά...χωρίς το υβριδικό σύστημα, υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα στην εκάστοτε κατηγορία με τα ίδια ή και λιγότερα χρήματα.
Κάπου έχεις μπερδευτει φίλε μου. 15 χιλιάρικα κοστίζει το Yaris στο οποίο αναφέρομαι, όχι 20 (διαφορά 33,33%). Αν είναι να πάμε στα 20 χιλιάρικα, εννοείται θα πάρεις Fiesta 155 ή ST. Στα 15.000, το Yaris 1500 όμως έχει γρηγορότερη επιτάχυνση από στάση από το Fiesta 125 και ίδιες ρεπρίζ (στις ψηλές στροφές - χαμηλά λογικό είναι να χάνει), ενώ είναι λίγο φτηνότερο και έχει και το ατμοσφαιρικό στροφάρισμα, που για εμάς τους 40άρηδες κάτι λέει ακόμα. Επίσης, από ότι γράφουν τα παιδιά του Drive που τα ξέρω και τα εμπιστεύομαι, στρίβει πολύ ωραία. Όχι σαν Fiesta, αλλά σχετικά κοντά. Το μόνο μειονέκτημα είναι το τεκμήριο των 1500 κυβικών. Κατά τα άλλα είναι ένα εξαιρετικό warm hatch στα 15 χιλιάρικα, πλησιάζοντας κάπως σε χαρακτήρα εκείνο το παλιό, δίλιτρο, Fiesta ST.
ΥΓ: Εγώ να υπερασπίζομαι Toyota... φέρτε έναν παπά για εξορκισμό!
-
Κάπου έχεις μπερδευτει φίλε μου. 15 χιλιάρικα κοστίζει το Yaris στο οποίο αναφέρομαι, όχι 20 (διαφορά 33,33%).
16 και είναι με εξοπλισμό του 1980. Εγώ μιλάω για να έχει και 5 πράγματα και να είναι και η 'σπορτίφ' έκδοση για να στρίβει όπως πολύ σωστά σου λένε τα παιδιά στο Drive (το οδήγησα και είναι πολύ καλό, καλύτερο από 208 π.χ.) πάει στις 19.000. Όσο και το Φιέστα ακριβώς (με καλύτερο εξοπλισμό το Φόρντ).
Για το μοτέρ συμφωνώ (αν και πλέον δεν βρίσκω κάτι θελκτικό στα ατμοσφαιρικά χαμηλού κυβισμού...δώσε μου ένα 3λιτρο, εκεί μάλιστα!!) όπως και για την συμπεριφορά του.
Τέσπα, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε...εγώ δεν θα έπαιρνα με τίποτα ατμοσφαιρικό Γιάρις όταν με τα ίδια λεφτά (ή και λιγότερα) παίρνω το Φιεστάκι που είναι παντού καλύτερο και πιο φτηνό. Θα έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη το υβριδικό!
-
Το Yaris, Car of the year 2021.
Στην Ελλάδα,1ο σε ψήφους το ID3...
-
Ειδατε ποσο μπροστα ειναι οι Ελληνες;Αλλο επιπεδο λεμε....
-
Παιδια....ριχνοντας μια ματια στον εξοπλισμο του Γιαρις ειδα οτι δεν αναφερεται πουθενα το start stop.Σε συγκριτικη δοκιμη που διαβασα,αναφερει οτι το 1,5 των 125 ιππων ΔΕΝ εχει start stop.Το εχετε ακουσει αυτο;Μαλιστα στην συγκεκριμενη δοκιμη αποδυκνυεται και το πιο οικονομικο με τιμες κατω απο 6λ/100χλμ.σε πεισμα μερικων που θεωρουν το Φιεστα πιο οικονομικο απ το Γιαρις.Ας δοκιμασουν να πανε ταπα με ενα Φιεστα.....
2020 Toyota Yaris