-
To 2λιτρο Chr έπαιξε στη λίστα;Νομίζω άνετα το πουλάς σε 5 χρόνια.Υποθέτω θα έχει τη δύναμη να τραβά ε;
Επίσης το να πάρει ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης όπως το honda e ή to fiat 500 και να κρατήσει το βιτάρα για τα εκτός;
-
Χμ, δεν είχαμε σκεφτεί το δίλιτρο CHR. Σε ευχαριστώ πολύ!
Τα μικρά ηλεκτρικά των 20 με 30 χιλιάδων ευρώ είναι εκτός συζήτησης, εδώ δε δίνει άνετα τόσα για το βασικό οικογενειακό, θα τα δώσει για το μικρό; Ούτε που σκέφτεται να αλλάξει το C1. Εγώ του προτείνω να το αντικαταστήσει με ένα αντίστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικό κουβαδάκι, δίνοντας 7.5-8 χιλιάρικα. Θα του βγει φθηνότερο σε βάθος χρόνου, θα απολαμβάνει ένα πολύ ανώτερο όχημα πόλης και θα είναι μια άκρως επιτυχημένη κίνηση. Βέβαια, όπως έχουμε ξανασυζητήσει στο φόρουμ, μάλλον είναι πολύ πιο σωστό να δώσεις 12-13 χιλιάρικα για ένα καινούριο Dacia Spring σε σχέση με τα γαλλικά κουβαδάκια. Θα απολαμβάνεις διπλάσια αυτονομία, θα έχεις ένα καινούριο όχημα κι όχι ένα 7-8 ετών, θα έχεις εγγύηση, ελληνική αντιπροσωπεία που μπορεί να το υποστηρίξει και τα επιπλέον χρήματα θα τα πάρεις πίσω σε 5 χρόνια που θα πας να το πουλήσεις.
-
Χμ, δεν είχαμε σκεφτεί το δίλιτρο CHR. Σε ευχαριστώ πολύ!
Τα μικρά ηλεκτρικά των 20 με 30 χιλιάδων ευρώ είναι εκτός συζήτησης, εδώ δε δίνει άνετα τόσα για το βασικό οικογενειακό, θα τα δώσει για το μικρό; Ούτε που σκέφτεται να αλλάξει το C1. Εγώ του προτείνω να το αντικαταστήσει με ένα αντίστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικό κουβαδάκι, δίνοντας 7.5-8 χιλιάρικα. Θα του βγει φθηνότερο σε βάθος χρόνου, θα απολαμβάνει ένα πολύ ανώτερο όχημα πόλης και θα είναι μια άκρως επιτυχημένη κίνηση. Βέβαια, όπως έχουμε ξανασυζητήσει στο φόρουμ, μάλλον είναι πολύ πιο σωστό να δώσεις 12-13 χιλιάρικα για ένα καινούριο Dacia Spring σε σχέση με τα γαλλικά κουβαδάκια. Θα απολαμβάνεις διπλάσια αυτονομία, θα έχεις ένα καινούριο όχημα κι όχι ένα 7-8 ετών, θα έχεις εγγύηση, ελληνική αντιπροσωπεία που μπορεί να το υποστηρίξει και τα επιπλέον χρήματα θα τα πάρεις πίσω σε 5 χρόνια που θα πας να το πουλήσεις.
καλά ρε συ, ούτε τον ξάδερφο δεν πείθεις;! (χιουμοριστική διάθεση, μην παρεξηγηθώ!)
Κοίτα, σοβαρά, τόσα ωραία C suv βγαίνουν φέτος, Tucson/Kuga/QQ/Kadjar+Sportage θα ανακοινωθούν το καλοκαίρι. και τα παλιά έχουν κάνει fl κάποια, κάποια έχουν ρίξει τιμές. Έχει επιλογές.
-
Yaris Cross iAWD?
-
Τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ που αναφερθηκαν είναι ίσως η πιο ασφαλής λύση και μετά το ψευτο-υβριδικο αυτόματο Βιταρα, (μέχρι GL+, μετα ξεφεύγει η τιμή) αλλά καλά το κατάλαβα πως αστειεύεσαι για το υγραέριο, ε;
Νομίζω όμως πως είναι λίγο εκτός πραγματικότητας η προσδοκουμενη μεταπώληση του παλιού. Μπορείς να γράψεις ξανά μοντέλο, κινητήρα, χιλιόμετρα και μετατροπή υγραερίου για να ξέρουμε για τί μιλάμε;
-
Πες στον ξάδερφο να κάνει reset τις σκέψεις του. Μέχρι Παρασκευή πρέπει να σκάσει 600+ για τέλη και αν βάλει αγγελία για GV 15ετιας στην Ελλάδα του 2021, αν πάρει πάνω από 6,000 τσέπη θα λέει ΘΑΥΜΑ.
-
Το 225 είναι τόσο άσχημο (οκ υποκειμενική η εμφάνιση) που δεν θα ήθελα να ξυπνάω να κατεβαίνω στο γκαράζ και να το βλέπω με τίποτε.
Δεν πήρε το μάτι μου κάτι για budget. Ας πάει να δει το Leon και ίσως και MINI Countryman PlugIn, 220 ps.
https://www.mini.com.gr/el_GR/home/range/mini-phev.html
Και μια αιρετική πρόταση, μιας και δεν τον ενδιαφέρει απ' ότι λες το 'φαίνεσθαι' αλλά να κάνει την δουλειά του και έχει και parking:
https://www.ford.gr/vans-and-pickups/ranger?vehicleNavCategory=vans & pick-ups
Και θα μπορεί να ρυμουλκεί, και να κατεβαίνει γλίστρες και αυτόματο και άνετο. Και σίγουρα θα μπορεί να το δώσει άνετα ως αγροτικό/εταιρικό κάποια στιγμή.
-
O ξάδερφος θα σκάσει τα 600+ για τα τέλη, γιατί προφανώς δεν προσδοκά ότι θα το πουλήσει τόσο άμεσα. Άσε που το χρειάζεται καθημερινά, δεν μπορεί να μείνει χωρίς αυτοκίνητο. Και στο κάτω-κάτω, δεν ψωμολυσσάει ο άνθρωπος, αλλιώς δε θα συζητούσαμε για μεταχειρισμένο 20+ χιλιάδων, όπου πρέπει να τα σκάσει ντούκου. Ο συλλογισμός του χωλαίνει στο ότι θα πιάσει σεβαστό ποσό με το παλιό, κάτι για το οποίο αμφιβάλλω. Η γενιά του είναι το GV δεύτερης γενιάς, δηλαδή αυτό που παρουσιάστηκε το 2005 και ήταν στην αγορά μέχρι το... οχ, η Wikipedia αναφέρει ότι ακόμα πωλείται καινούριο σε κάποιες αγορές. Είναι δίλιτρο, πεντάθυρο, μαύρο, χειροκίνητο, με 90Κ χιλιόμετρα (ο πρώτος ιδιοκτήτης ήταν ένας μπάρμπας που είχε κάνει αστεία χιλιόμετρα και το είχε μονίμως στο γκαράζ). Ο ξάδερφος θεωρεί ότι θα πιάσει τουλάχιστον 8 χιλιάρικα, στην καλύτερη πενταψήφιο νούμερο. Εγώ θεωρώ ότι μάλλον το πραγματικό νούμερο θα είναι πιο κοντά στο 6. Η διαφωνία μου (και του το τόνισα πολλάκις στη συνομιλία μας) είναι ότι έδωσε το CRV γιατί δεν είχε σοβαρή τετρακίνηση και τώρα συζητάει ακόμα και δυνατά προσθιοκίνητα (βλέπε μπριζάτο Leon).
Η δική μου παρότρυνση είναι ότι η πιο συμφέρουσα λύση οικονομικά είναι να κρατήσει το παλιό. Από την άλλη, καταλαβαίνω ότι όπως περνούν τα χρόνια, ειδικά όταν η τσέπη έχει άνεση, κοιτάς κι άλλα ζητήματα.
Ένα υβριδικό Vitara δε θα έχει τόσο μεγαλύτερο κόστος κίνησης σε σχέση με τον υγραεριάτο προκάτοχό του, γιατί το παλιό καίει πολύ. Το αν κάποιος θα προσθέσει υγραέριο σε καινούριο όχημα έχει να κάνει με τα ετήσια χιλιόμετρα που διανύει. Ταρίφες βάζουν χωρίς δεύτερη σκέψη υγραέριο σε υβριδικά Τουότα, αλλά εκεί μιλάμε για 200+ χιλιόμετρα ημερησίως. Λογικά ο ξάδερφος δε θα μπλέξει με υγραέριο σε καινούριο όχημα, αν και μετά από τρία υγραεριάτα οχήματα, δεν είμαι απολύτως σίγουρος. Ίσως το κάνει όταν λήξει η εγγύηση, αν το έχει ακόμα και προτίθεται να το κρατήσει κάμποσο.
Σας ευχαριστώ άπαντες για τις ιδέες σας.
-
Πήρα GV από παππού ευκαιρία. Του έβαλα γκάζι και κοτσαδόρο το δούλεψα στις γλίστρες και θα βρω πελατακι για 10Κ. Δεν γίνονται αυτά! Για πες του να δει τι υπερπροσφορά υπάρχει στο συγκεκριμένο μοντέλο και από παππούδες!
-
Έχεις δίκιο. Βλέπω ότι υπάρχουν μοντέλα με αντίστοιχα χιλιόμετρα στα 6 χιλιάρικα. Δε βλέπω γιατί κάποιος να του δώσει 10 χιλιάρικα, αντί να πάρει αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34173624-suzuki-grand-vitara
Ίσως αν δει ότι δεν πιάνει σοβαρά λεφτά, τότε να το σκεφτεί ξανά.
-
Ρεαλιστικά......
Αν έχεις οικονομική άνεση, σηκώνεις ένα δίκαιο πωλητήριο ώστε στα τρία τηλέφωνα που να πάρεις να έχεις πουλήσει. Είσαι οδοντίατρος πχ δεν μπορεί να έχεις χρόνο να σε τρέχουν έλα να το δοκιμάσω, να το κάνω επιθεώρηση σε συνεργείο κλπ.....
Άρα στο συλλογισμό σου βάζεις το ελάχιστο ρεαλιστικό ποσό είσπραξης.
Από την άλλη το να έχεις αυτοκίνητο 15ετιας+ είναι κάπως.....
-
Μήπως το ιδανικό είναι καινούριο VItara τετρακίνητο αυτόματο στα 24 κάτι κι ένα χιλιάρικο ακόμα για υγραέριο;
Καταντάει αστείο με την ματζιριά που θα δώσει κάποιος μισθούς 2 ετών για καινούριο αυτοκίνητο και μετά θα βάλει υγραέριο, σαν να είναι σε φαβέλα στο Ρίο...
-
Ναι, γιατί όλες οι Cayenne και τα Χ5 και τα ML και τα STi που βλέπουμε γύρω μας με υγραέριο ζούνε στο Ρίο. Στο Ρίο τής Πάτρας μπορεί!
-
Τα cayenne ML και συναφή που λες με μετατροπή υγραέριο έχουν αγοραστεί όλα μεταχείρο από συμπολίτες με πολύ μικρό μόριο και τσέπη με τεράστιο όμως κόμπλεξ κατωτερότητας.
Σε νέο αμάξι κούτα να βάλει κάποιος υγραέριο, έχει αγοράσει εξ αρχής λάθος αυτοκίνητο..
Ευτυχώς δε γνωρίζω ούτε μια τέτοια περίπτωση.
-
Τα cayenne ML και συναφή που λες με μετατροπή υγραέριο έχουν αγοραστεί όλα μεταχείρο από συμπολίτες με πολύ μικρό μόριο και τσέπη με τεράστιο όμως κόμπλεξ κατωτερότητας.
Σε νέο αμάξι κούτα να βάλει κάποιος υγραέριο, έχει αγοράσει εξ αρχής λάθος αυτοκίνητο..
Ευτυχώς δε γνωρίζω ούτε μια τέτοια περίπτωση.
Ένας γείτονάς μου στο χωριό που καθυστερεί τα 200€ νοίκι, κατέβηκε φέτος τα Χριστούγεννα με ένα τεράστιο BMW suv από χώρα του πρώην ανατολικού μπλόκ που δουλεύει στις κατασκευές!
-
Έχεις δίκιο. Βλέπω ότι υπάρχουν μοντέλα με αντίστοιχα χιλιόμετρα στα 6 χιλιάρικα. Δε βλέπω γιατί κάποιος να του δώσει 10 χιλιάρικα, αντί να πάρει αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34173624-suzuki-grand-vitara
Ίσως αν δει ότι δεν πιάνει σοβαρά λεφτά, τότε να το σκεφτεί ξανά.
μαθημα γκραντ βιταρα εναρξις.
τα γκραντ βιταρα δευτερης γενιας, 2005-σημερα, εχουν και αυτα 2 γενιες. αναλογα με αυτη κοθοριζεται αν ενα αριστο μεταχειρισμενο δειγμα θα πουληθει 7+ ή 4- χιλιαδες γιουρα. Τα φθηνιαρικα και σαφως χειροτερα εκτος και απο γαλλικο τετρακουνητο ειναι αυτα που δεν εχουν esp. Αν δειτε τη φωτο απο το εσωτερικο αυτουνου που εχει βαλει ο ντιμσαββά, ειναι το 07 ασχετα τι γραφει, μπροστα και πανω δεξια απο τον λεβγιε ταχυτητων, δεξια απο τον διακοπτη της τετρακινησης και κατω απο τον επιλογεα εσω/εξω αερα, εχει μια στρογγυλη ταπα αντι για χειριστηριο. Αυτο ειναι πρωτης γενιας και επειδης ο λογος που τα αγοραζεις ειναι η τετρακινηση, ειναι περιπου αχρηστο. αν εκει εχει το πληκτρο του esp αλλαουν οι δυνατοτητες.
εδω ενα παραδειγμα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34940707-suzuki-grand-vitara
τωρα περι υγραεριου και τζιβι, η απαντηση ειναι για το 3.2 ναι, με χιλια, για το 2.4 ποτες και για το 2.0 εχεις και προβληματα. οκ, τα παλια μεχρι το 2005 καινε και πριονιδι, αλλα τα επομενα οχι. εξαιρετη επιλογη με τρελλη μεταπωληση τα 1.9 ντηζελ γιουρο πεντε.
ο λογος που το ί ες πι κανει τη διαφορα ειναι περιπου προφανής: εχει κεντρικο διαφορικο και αν σου σφυριξει η μια ροδα χωρις esp την εκατσες ενω αλλιως το esp λειτουργει ως μπλοκε.
μαθημα γκραντ βιταρα ληξις.
-
Μίλησα σήμερα με το ξαδερφάκι. Οι επιλογές του ΔΕΝ παίρνουν κοτσαδόρο, θυμίζω plug-in καινούριο Leon και μεταχειρισμένη plug-in BMW 225. Οπότε παραμένει με το GV.
Αναφορικά με αντικατάσταση του δεύτερου πόλης (C1) με το ηλεκτρικό Pug iOn, αφενός το φθηνό μοντέλο πουλήθηκε, αφετέρου λέει να περιμένει κάνα χρόνο και να πάει σε κάτι πιο χρηστικό, με μεγαλύτερη αυτονομία. Του μίλησα για το Dacia Spring και του καλάρεσε. Είναι και κοντινό σε διαστάσεις, σε πολύ καλή τιμή, με αυτονομία αχρείαστα μεγάλη για πόλη. Οπότε το θέμα παγώνει για κάμποσο. Σας μερσώ όλους για τη βοήθεια.
-
Ο ξάδερφος αγόρασε το GV το 2016 με 40Κ χιλιόμετρα προς 11.000 ευρώ. Τότε μας είχαν φαεί εξωφρενικά χρήματα, παρ' ότι ήταν σε καινουργή κατάσταση. Τώρα, 4,5 χρόνια μετά, με 90Κ χλμ, το πούλησε 10.500. Εντάξει, του είχε φορέσει κι ένα καλό υγραέριο του χιλιάρικου, το οποίο πρόλαβε να το αποσβέσει και να του εξοικονομήσει άλλο 1,5 χιλιάρικο. Το αμάξι πουλήθηκε σήμερα κι έφυγε σε πολύ καλά λεφτά. Γενικώς, βλέπω ότι αξιοπρεπή οχήματα, ατρακάριστα και με λίγα χιλιόμετρα, που δεν έχουν αντικαταστάτη ως καινούρια, έχουν τσιμπήσει τιμές σε σχέση με 5 χρόνια πριν. Δείτε τα Land Cruiser 90, δείτε τις καλές Cayenne. Τα περισσότερα καλά έφυγαν έξω, τα σάπια έμειναν εδώ. Οπότε αν έχει μείνει κάποιο καλό, τότε πωλείται σε καλύτερα λεφτά σε σχέση με τα χρόνια της βαθιάς κρίσης. Καλά, ενδέχεται να είμαστε στην αρχή μιας πιο βαθιάς κρίσης, απλά δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα. (Μην πει κανείς ότι το νέο Vitara είναι αντικαταστάτης τού παλιού. Δεν είναι ακριβώς γιατί δεν έχει κοντές σχέσεις. Ναι, εμένα δε θα με ένοιζε, αλλά σε κάποιους κάνει διαφορά.)
Και τώρα τι; Η προφανής επιλογή θα ήταν κανούριο VItara, αλλά του πρότεινα (χωρίς να ξέρω ότι αυτό του άρεσε και πήγε ήδη και το οδήγησε) το νέο Tuscon. Σε αυτόματο, τετρακίνητο, με 180 άλογα. Του είπα να μην κάνει το λάθος και το πάρει χωρίς ACC (που μάλιστα έχει και λειτουργία Stop and Go, λουκούμι για το αυτόματο). Σκοπός του είναι να το κρατήσει μια πενταετία και να το δώσει τότε για ηλεκτρικό. Κι όχι, αυτό το σκέφθηκε μόνος του, δεν του το είπα εγώ. Η πλάκα είναι ότι σε βάθος πενταετίας, το Tuscon παίζει να του βγει φθηνότερο απ΄ότι αν κρατούσε το Vitara, αλλά δεν μπορούμε να το πούμε με σιγουριά, γιατί δεν ξέρουμε πόσο ακριβώς θα πωλείται ένα τέτοιο Tuscon σε πέντε χρόνια, ούτε ένα GV του τότε.
Και πάλι να ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια που προσφέρατε.
-
ντροπη και μονο ειναι η τετρα των χάιουντάι, πες του να παρει λεον, φοκους ή σιβικ τοτες
για ειδε και μεταπωληση των βιταρα, μετα δες των αποδελοιπων. κρατανε πολυ καλα τιμη, οπως σου ειπα εδωκα το δικο μου σε λεπτα απο τη δημοσιευσις χωρις παζαρια στα 3/5 της αξιας του κασαδουρα μετα απο 5 χρονια. που μπορουσα να παρω και 4/5 αλλα χρονος να ασχοληθω γιοκ.
-
Η τιμή που το έδωσες ήταν σοκαριστική για εμέ τον αδαή. Αλλά βλέποντας κατόπιν πόσο ζητάνε για τα Βιτ (ένα τετρακίνητο πετρέλαιο τετραετίας με 100+ χλμ πάει όσο ένα **καινούριο **υβριδικό μπροστοκίνητο με χειροκίνητο Βιτ), θεωρώ πως είναι μια πληροφορία που θα πρέπει να τη μοιραστώ μαζί του.
Όσο για την τετρακίνηση της Κορέας, δε τη θέλει για να γίνει της Κορέας, αλλά για να βγάζει το σκάφος από τις γλίστρες. Δηλαδή όχι ψαγμένα πράγματα.
Κάνε ξάδερφο να δεις καλό!