Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 158
    • 159
    • 160
    • 161
    • 162
    • 270
    • 271
    • 160 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    5416
    176224
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @georgemit last edited by

      Το παστέλ είναι μονής ενώ τα μεταλλικά είναι διπλής και τριπλής επίστρωσης.

      Ειδικά το μπλε, το κόκκινο και το περτικαλι νομίζω που είναι τριπλής έχουν έγχρωμο και το βερνίκι.

      Είναι δύσκολα σε μικροεπισκευές έχω ακούσει.

      Δεν μιλάω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και χρώμα, μπορεί να ισχύει αυτό που είπες, δεν γνωρίζω. Η τεχνική διαφορά όμως μεταξύ ενός παστέλ και ενός μεταλλικού χρώματος είναι ότι το μεταλλικό έχει μέσα ρινίσματα μετάλλου που το κάνουν να λαμπιρίζει στο φως. Δεν εμποδίζει κανείς να βαφτεί και το παστέλ 2 και 3 φορές. Τώρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν γνωρίζω τι έχουν επιλέξει, αλλά η διαφορά του παστέλ από το μεταλλικό είναι αυτή που ανέφερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • alex-mix
        alex-mix @realzeus last edited by

        Georgemit wrote:

        Το παστέλ είναι μονής ενώ τα μεταλλικά είναι διπλής και τριπλής επίστρωσης.

        Ειδικά το μπλε, το κόκκινο και το περτικαλι νομίζω που είναι τριπλής έχουν έγχρωμο και το βερνίκι.

        Είναι δύσκολα σε μικροεπισκευές έχω ακούσει.

        Δεν μιλάω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και χρώμα, μπορεί να ισχύει αυτό που είπες, δεν γνωρίζω. Η τεχνική διαφορά όμως μεταξύ ενός παστέλ και ενός μεταλλικού χρώματος είναι ότι το μεταλλικό έχει μέσα ρινίσματα μετάλλου που το κάνουν να λαμπιρίζει στο φως. Δεν εμποδίζει κανείς να βαφτεί και το παστέλ 2 και 3 φορές. Τώρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν γνωρίζω τι έχουν επιλέξει, αλλά η διαφορά του παστέλ από το μεταλλικό είναι αυτή που ανέφερα.

        Δία χρειάζεται καμμια ειδική περιποιηση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • alex-mix
          alex-mix last edited by

          Να κάνω εγω μια ερώτηση στους έχοντες είτε αυτοκίνητο είτε γνώση. Ρε παιδιά με το ηλεκτρικό χειρόφρενο τι παίζει σε ανηφόρες πρώτη φορά θα έχω, πχ το auto hold πρέπει να το χεις μόνιμα ενεργοποιημενο? Αν είσαι σε ανηφόρα και σε πάρει πίσω τι κάνεις? Πατάς το κουμπί του χειρόφρενο? Ουφ αγχώθηκα λίγο τώρα. Έχει χειροκίνητη απελευθέρωση αν μείνεις από μπαταρία? (κάποια έχουν με ειδικό κλειδί διάβασα) είναι το μόνο πράγμα που με αγχωσε όλα τα υπόλοιπα λέω εντάξει θα τα μάθω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dublin @alex-mix last edited by

            Να κάνω εγω μια ερώτηση στους έχοντες είτε αυτοκίνητο είτε γνώση. Ρε παιδιά με το ηλεκτρικό χειρόφρενο τι παίζει σε ανηφόρες πρώτη φορά θα έχω, πχ το auto hold πρέπει να το χεις μόνιμα ενεργοποιημενο? Αν είσαι σε ανηφόρα και σε πάρει πίσω τι κάνεις? Πατάς το κουμπί του χειρόφρενο? Ουφ αγχώθηκα λίγο τώρα. Έχει χειροκίνητη απελευθέρωση αν μείνεις από μπαταρία? (κάποια έχουν με ειδικό κλειδί διάβασα) είναι το μόνο πράγμα που με αγχωσε όλα τα υπόλοιπα λέω εντάξει θα τα μάθω.

            Φυσικά έχει χειροκίνητη απελευθέρωση. Το έχει στο manual προφανώς.

            Στην ανηφόρα σε κρατάει 2-3 δευτερόλεπτα, σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα το έχουν αυτό, και είναι σωτήριο. Αν σε πάρει για πίσω ξανά-πατα φρένα και έχεις άλλα 2-3 δευτερόλεπτα!

            Σε μία εβδομάδα τα έχεις συνηθίσει όλα βέβαια, αλλά μπορεί στην αρχή να κολλήσεις λίγο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • alex-mix
              alex-mix @dublin last edited by

              alex mix wrote:

              Να κάνω εγω μια ερώτηση στους έχοντες είτε αυτοκίνητο είτε γνώση. Ρε παιδιά με το ηλεκτρικό χειρόφρενο τι παίζει σε ανηφόρες πρώτη φορά θα έχω, πχ το auto hold πρέπει να το χεις μόνιμα ενεργοποιημενο? Αν είσαι σε ανηφόρα και σε πάρει πίσω τι κάνεις? Πατάς το κουμπί του χειρόφρενο? Ουφ αγχώθηκα λίγο τώρα. Έχει χειροκίνητη απελευθέρωση αν μείνεις από μπαταρία? (κάποια έχουν με ειδικό κλειδί διάβασα) είναι το μόνο πράγμα που με αγχωσε όλα τα υπόλοιπα λέω εντάξει θα τα μάθω.

              Φυσικά έχει χειροκίνητη απελευθέρωση. Το έχει στο manual προφανώς.

              Στην ανηφόρα σε κρατάει 2-3 δευτερόλεπτα, σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα το έχουν αυτό, και είναι σωτήριο. Αν σε πάρει για πίσω ξανά-πατα φρένα και έχεις άλλα 2-3 δευτερόλεπτα!

              Σε μία εβδομάδα τα έχεις συνηθίσει όλα βέβαια, αλλά μπορεί στην αρχή να κολλήσεις λίγο!

              Ευχαριστώ Dublin έτσι πιστεύω και γω απλά αγχώθηκα λίγο γιαυτό είπα να ρωτησω

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus @alex-mix last edited by

                REALZEUS wrote:

                Georgemit wrote:

                Το παστέλ είναι μονής ενώ τα μεταλλικά είναι διπλής και τριπλής επίστρωσης.

                Ειδικά το μπλε, το κόκκινο και το περτικαλι νομίζω που είναι τριπλής έχουν έγχρωμο και το βερνίκι.

                Είναι δύσκολα σε μικροεπισκευές έχω ακούσει.

                Δεν μιλάω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και χρώμα, μπορεί να ισχύει αυτό που είπες, δεν γνωρίζω. Η τεχνική διαφορά όμως μεταξύ ενός παστέλ και ενός μεταλλικού χρώματος είναι ότι το μεταλλικό έχει μέσα ρινίσματα μετάλλου που το κάνουν να λαμπιρίζει στο φως. Δεν εμποδίζει κανείς να βαφτεί και το παστέλ 2 και 3 φορές. Τώρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν γνωρίζω τι έχουν επιλέξει, αλλά η διαφορά του παστέλ από το μεταλλικό είναι αυτή που ανέφερα.

                Δία χρειάζεται καμμια ειδική περιποιηση?

                Όχι, την βασική περιποίηση που θέλουν όλα τα αυτοκίνητα,

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • fanis75
                  fanis75 moderator @alex-mix last edited by

                  Ρε παιδιά με το ηλεκτρικό χειρόφρενο τι παίζει σε ανηφόρες πρώτη φορά θα έχω, πχ το auto hold πρέπει να το χεις μόνιμα ενεργοποιημενο?  είναι το μόνο πράγμα που με αγχωσε όλα τα υπόλοιπα λέω εντάξει θα τα μάθω.

                  Μην αγχώνεσαι!! Είναι το πιο απλό πράγμα....εδώ έχει η MiTo autohold (χωρίς κουμπί) που είναι 10ετίας. Είναι εξαιρετικά χρήσιμο και βολικό.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    parikon last edited by

                    Δε χρειάζεται να σηκώνεις χειρόφρενο είναι πάντα ενεργοποιημένο αυτό και σε κρατά για 2 με 3 δευτερόλεπτα σταθερό μέχρι να βάλεις 1η και να φύγεις.Αλλα και πάλι αν σηκώσεις χειρόφρενο δε χρειάζεται να το κατεβάσεις διότι το βγάζει μόνο του το αμάξι. Δουλεύει και σε κατηφορες με την όπισθεν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • mastoras78
                      mastoras78 @alex-mix last edited by

                      REALZEUS wrote:

                      Georgemit wrote:

                      Το παστέλ είναι μονής ενώ τα μεταλλικά είναι διπλής και τριπλής επίστρωσης.

                      Ειδικά το μπλε, το κόκκινο και το περτικαλι νομίζω που είναι τριπλής έχουν έγχρωμο και το βερνίκι.

                      Είναι δύσκολα σε μικροεπισκευές έχω ακούσει.

                      Δεν μιλάω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και χρώμα, μπορεί να ισχύει αυτό που είπες, δεν γνωρίζω. Η τεχνική διαφορά όμως μεταξύ ενός παστέλ και ενός μεταλλικού χρώματος είναι ότι το μεταλλικό έχει μέσα ρινίσματα μετάλλου που το κάνουν να λαμπιρίζει στο φως. Δεν εμποδίζει κανείς να βαφτεί και το παστέλ 2 και 3 φορές. Τώρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν γνωρίζω τι έχουν επιλέξει, αλλά η διαφορά του παστέλ από το μεταλλικό είναι αυτή που ανέφερα.

                      Δία χρειάζεται καμμια ειδική περιποιηση?

                      Alex όλα τα χρώματα την ίδια περιποίηση θέλουνε μιάς και στην ουσία δεν περιποιούμαστε ποτέ το χρώμα. Το βερνίκι που τα προστατεύει περιποιούμαστε.. Σε κάποια χρώματα πχ μαύρο οι ατέλειες που δημιουργούνται με τον καιρό φαίνονται πιο έντονα σε αντίθεση με το λευκό ας πούμε. Επίσης τα πιο πολύπλοκα χρώματα σε περίπτωση στραβής είναι πολύ πιο δύσκολο να αναπαραχθούν όπως είναι από το εργοστάσιο.

                      Πέρνα από το ανάλογο topic στα τεχνικά θέματα που αφορούν τον καθαρισμό του αυτοκινήτου για επιπλέον πληροφοριές αν θέλεις.

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alex-mix
                        alex-mix @mastoras78 last edited by

                        .

                        Alex όλα τα χρώματα την ίδια περιποίηση θέλουνε μιάς και στην ουσία δεν περιποιούμαστε ποτέ το χρώμα. Το βερνίκι που τα προστατεύει περιποιούμαστε.. Σε κάποια χρώματα πχ μαύρο οι ατέλειες που δημιουργούνται με τον καιρό φαίνονται πιο έντονα σε αντίθεση με το λευκό ας πούμε. Επίσης τα πιο πολύπλοκα χρώματα σε περίπτωση στραβής είναι πολύ πιο δύσκολο να αναπαραχθούν όπως είναι από το εργοστάσιο.

                        Πέρνα από το ανάλογο topic στα τεχνικά θέματα που αφορούν τον καθαρισμό του αυτοκινήτου για επιπλέον πληροφοριές αν θέλεις.

                        [/quote]Ευχαριστώ μαστορα78 απλα μου είχε κάνει εντύπωση η λέξη pastel και λέω λες να είναι κάτι περιεργο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • alex-mix
                          alex-mix @georgemit last edited by

                          Το παστέλ είναι μονής ενώ τα μεταλλικά είναι διπλής και τριπλής επίστρωσης.

                          Ειδικά το μπλε, το κόκκινο και το περτικαλι νομίζω που είναι τριπλής έχουν έγχρωμο και το βερνίκι.

                          Είναι δύσκολα σε μικροεπισκευές έχω ακούσει.

                          Μίλησα με peugeot τα παστελ είναι διπλής επίστρωσης, η διαφορά τους με το μεταλλικό είναι αυτή που λέει ο Δίας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • alex-mix
                            alex-mix last edited by

                            Παιδιά ερωτηση(μέχρι να έρθει θα σας σπάσω τα νεύρα) διστυχως δεν το προλάβαμε με την ρεζερβα αλλά με το κιτ και για να πάρω την επέκταση θυσιασα την ρεζερβα που είχαμε πει(αν και σκέφτομαι όταν έρθει να του πω αν έχει κανένα εκθεσιακό και να κάνουμε τράμπα το κιτ και να πληρώσω διαφορά, ξέφυγα στο θέμα μας, η ρεζερβα έκτακτης ανάγκης τι διαστάσεις πρέπει να έχει? Το allure έχει ελαστικα 215/60/17.ποσο στοιχίζει μια ρεζερβα

                            Υ. Γ γρυλο και σταυρό αν δεν κάνει κάτι θα κρατήσω του παλιού πριν το παραδώσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • georgemit
                              georgemit last edited by

                              Άσχετο... Τώρα που μιλάμε για ρεζερβες... Θυμάται κανείς το primera gt από τη μακρινή δεκαετία του 90 που είχε ρεζέρβα αλουμινίου όμοια με τους τροχούς του;

                              i30 1.5 160 N line!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                argosxolos @alex-mix last edited by

                                Παιδιά ερωτηση(μέχρι να έρθει θα σας σπάσω τα νεύρα) διστυχως δεν το προλάβαμε με την ρεζερβα αλλά με το κιτ και για να πάρω την επέκταση θυσιασα την ρεζερβα που είχαμε πει(αν και σκέφτομαι όταν έρθει να του πω αν έχει κανένα εκθεσιακό και να κάνουμε τράμπα το κιτ και να πληρώσω διαφορά, ξέφυγα στο θέμα μας, η ρεζερβα έκτακτης ανάγκης τι διαστάσεις πρέπει να έχει? Το allure έχει ελαστικα 215/60/17.ποσο στοιχίζει μια ρεζερβα

                                Υ. Γ γρυλο και σταυρό αν δεν κάνει κάτι θα κρατήσω του παλιού πριν το παραδώσω.

                                Με ρεζέρβα πληρωνεις τελη.ετσι ξερω γιατι κι εγώ την ζήτησα.παρτο αμάξι χωρίς και μετά ψάξε να βρεις μεταχειρισμένο ελαστικό για ρεζέρβα.απο το Κιτ επισκευης καλυτερο θαναι.εγω αυτό θα κάνω τουλάχιστον

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  parikon @alex-mix last edited by

                                  Παιδιά ερωτηση(μέχρι να έρθει θα σας σπάσω τα νεύρα) διστυχως δεν το προλάβαμε με την ρεζερβα αλλά με το κιτ και για να πάρω την επέκταση θυσιασα την ρεζερβα που είχαμε πει(αν και σκέφτομαι όταν έρθει να του πω αν έχει κανένα εκθεσιακό και να κάνουμε τράμπα το κιτ και να πληρώσω διαφορά, ξέφυγα στο θέμα μας, η ρεζερβα έκτακτης ανάγκης τι διαστάσεις πρέπει να έχει? Το allure έχει ελαστικα 215/60/17.ποσο στοιχίζει μια ρεζερβα

                                  Υ. Γ γρυλο και σταυρό αν δεν κάνει κάτι θα κρατήσω του παλιού πριν το παραδώσω.

                                  Να σου βγάλουμε φώτο αυτή που έχει ήδη το αμάξι.Ουτε που την έχω δει να σου πω την αλήθεια. Λες να μην την έχει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @georgemit last edited by

                                    Άσχετο... Τώρα που μιλάμε για ρεζερβες... Θυμάται κανείς το primera gt από τη μακρινή δεκαετία του 90 που είχε ρεζέρβα αλουμινίου όμοια με τους τροχούς του;

                                    Αρκετά αυτοκίνητα είχαν/έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Ρώτησα αν είχαν αλλά ή έχουν; εγώ για το συγκεκριμένο ρώτησα.

                                      i30 1.5 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • alex-mix
                                        alex-mix @parikon last edited by

                                        alex mix wrote:

                                        Παιδιά ερωτηση(μέχρι να έρθει θα σας σπάσω τα νεύρα) διστυχως δεν το προλάβαμε με την ρεζερβα αλλά με το κιτ και για να πάρω την επέκταση θυσιασα την ρεζερβα που είχαμε πει(αν και σκέφτομαι όταν έρθει να του πω αν έχει κανένα εκθεσιακό και να κάνουμε τράμπα το κιτ και να πληρώσω διαφορά, ξέφυγα στο θέμα μας, η ρεζερβα έκτακτης ανάγκης τι διαστάσεις πρέπει να έχει? Το allure έχει ελαστικα 215/60/17.ποσο στοιχίζει μια ρεζερβα

                                        Υ. Γ γρυλο και σταυρό αν δεν κάνει κάτι θα κρατήσω του παλιού πριν το παραδώσω.

                                        Να σου βγάλουμε φώτο αυτή που έχει ήδη το αμάξι.Ουτε που την έχω δει να σου πω την αλήθεια. Λες να μην την έχει;

                                        ΧΆΧΑ λες?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Alex, πριν τα σκάσεις για ρεζέρβα, σκέψου στα τόσα χρόνια που οδηγείς πόσες φορές θα χρειαζόσουν ρεζέρβα (δηλαδή είχες σκίσιμο ελαστικού) ή θα αρκούσε το κιτ επισκευής (δηλαδή είχες π.χ. πρόκα στο λάστιχο).

                                          Εγώ πάντως στα 35 χρόνια και περί τα 700.000 Km μία φορά μόνο είχα βαρβάτο κλατάρισμα και καμιά δεκαριά φορές πρόκα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            1 φορά να σου χρειαστεί η ρεζέρβα και μπορεί να κάνει τρελή διαφορά.

                                            Έχω βρεθεί σε καταστάσεις που αν δεν είχαμε θα την είχαμε πατήσει άσχημα.

                                            Σε εμένα προσωπικά δεν έχει συμβεί ποτέ, αλλά το θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 160 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr