Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 179
    • 180
    • 42 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    148715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @tkin73 last edited by

      Οταν λες οτι ρυθμιζεται το hud το διαπιστωσες ? γιατί εγω δεν κατάφερα να το ρυθμισω , και τον πωλητη που ρωτησα μου είπε δεν ρυθμιζεται.

      Παντως οσοι ψαχνονται με δανειο να κοιτάξουν διαφορες αντιπροσωπείες γιατι τα επιτοκια παιζουν και οι διαφορές ειναι μεγαλες σε 84 δοσεις με 10Κ προκαταβολή η διαφορες είναι πάνω από 1000 ευρω στο τελικό κοστος απο τους τοκους.

      Ναι, κάτω αριστερά από την κολόνα του οδηγού έχει ένα σταυρό, όπως για τους καθρέφτες φάση (άλλωστε και αυτό ένας καθρέπτης είναι) και πάει πέρα-δώθε-πάνω-κάτω! Έχει και 2 ακόμη κουμπάκια που κάτι ρυθμίζουν (μάλλον ευκρίνεια, ίσως για ανθρώπους με γυαλιά;). Μόνος μου το βρήκα επιτόπου, άλλωστε το αυτοκίνητο μου το έδωσαν ερήμην να κάνω ότι θέλω. Νομίζω ήταν λογική η θέση του, ήταν ακριβώς εκεί στο πρώτο σημείο που κοίταξα!

      Γενικά δεν έχω δει HUD που να μου προσφέρει κάτι. και αυτό δηλαδή απογοητευτικό είναι, δεν ξέρω αν είναι selling point.

      Τα δικά μου selling point θα ήταν α) κινητήρες PSA β) οι αναρτήσεις δουλεύουν, για κορυφαία άνεση μετράει πολύ γ) καλύτερες πίσω θέσεις από το C-HR και περισσότερους χώρους/αποσκευές από το Ιαπωνικό δ) καλές τιμές για C κατηγορία (σε συνδυασμό με τους κινητήρες και δυνατότητες που έχει)

      Ωραία και η bazeless σχεδίαση της οθόνης, να τα λέμε και αυτά. Το οργανάκι ανάμεσα στο τιμόνι, δεν το έψαξα να πω την αλήθεια, κάπως για λύπηση ήταν! κονσολίτσα οκ, μία χαρά είναι, έχει και θηκούλες, βέβαια οδήγησα την κορυφαία έκδοση που είχε τα πάντα όλα, σε απλούστερες δεν τα έχει όλα (ή δεν έχει τις φορτίσεις, και ένα καπάκι; δεν κατάλαβα καλά).

      πολύ επιφανειακός ο χώρος αποσκευών.

      Το μοχλάκι για το αυτόματο δεν με βόλεψε να ξέρετε, μάλλον με ένα stick δουλεύει καλύτερα το πράγμα.

      Από χώρους επίσης, δεν ένιωσα και τεράστιες διαφορές από ένα π.χ Crossland/Aircross, ειδικά στη θέση οδήγησης. Γενικά άνετο αυτοκίνητο, πίσω δεν βλέπεις τίποτα, έχει και μία γραμμή στη μέση!

      Η γνώμη μου βέβαια, όπως την εκφέρω και στο νήμα του Crossland, ότι τα καινούργια PSA είναι ολοκληρωτικά καλύτερα, και για 1-2.000 αξίζει σίγουρα να πάει κάποιος σε ένα από τα Mokka - 2008 - C4 (κατά σειρά μήκους).

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Στο ζωρο αποσκευων μηπως ειχε το πατωμα στην υψηκοτερη θεση;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dublin @lap last edited by

          Στο ζωρο αποσκευων μηπως ειχε το πατωμα στην υψηκοτερη θεση;

          Aς πούμε ότι το Crossland μετρημένο στο Autotriti έχει 413λίτρα, και το C4 374λίτρα, και φαίνονται και τα 2 τόσο.

          Για να καταλάβουμε, το Leon δηλώνεται 380 λίτρα, και μετριέται στα 360 λίτρα (όχι μεγάλη απόκλιση, τα χειρότερα τα έχει η Renault από ότι έχω καταλάβει). και το Yaris 286λίτρα, και είναι 289 (μετρήθηκε μεγαλύτερο από το δηλωμένο κατά 3 λίτρα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            .....σε φελιζόλ.... Διότι στην πραξη οι βαλίτσες δείχνουν το όφελος όγκο. Δεν μεταφέρει κανεις ουτε αμμο ουτε φελιζόλ

            Είχα ποσταρει πως το yaris χωρά ίσες βαλίτσες με το polo ασχέτως από τα νουμερα

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dublin @lap last edited by

              .....σε φελιζόλ.... Διότι στην πραξη οι βαλίτσες δείχνουν το όφελος όγκο. Δεν μεταφέρει κανεις ουτε αμμο ουτε φελιζόλ

              Είχα ποσταρει πως το yaris χωρά ίσες βαλίτσες με το polo ασχέτως από τα νουμερα

              βεβαίως, στην πραγματικότητα το Crossland/Aircross έχουν πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα φόρτωσης πάνω από την εταζέρα, δηλαδή ένα αυτοκίνητο 15-20 εκατοστά μεγαλύτερο, έχει ήδη 40λίτρα λιγότερο, στην τελική μπορεί να φτάσει η διαφορά και στα 100λίτρα δηλαδή (και παραπάνω αν φορτώσεις μέχρι τον ουρανό, που πρακτικά δεν μπορείς στο C4, γιατί έχει καμπύλη).

              Άρα, ένα αυτοκίνητο 15-10εκατοστά μικρότερο (βάζω 2 τιμές για τα 2 μικρά) έχει και 70-100 λίτρα περισσότερες αποσκευές.

              Τα νούμερα δεν τιμούν το μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Αν και αρχικά με ξένισε η εμφάνιση της c4 ομολογώ ότι όσο τη βλέπω τόσο  μου αρεσει.

                Μπαίνει κι αυτή στη λίστα λοιπόν μαζί με vitara 4wd και focus active σαν αντικαταστατης του scala σε λίγο καιρό

                Κι επίσης έχω αρχίσει να καλοβλεπω την έκδοση 1.5 110 d. ενώ αρχικα το πετρέλαιο το είχα ξεγράψει.

                i30 1.5 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @dublin last edited by

                  Lap wrote:

                  .....σε φελιζόλ.... Διότι στην πραξη οι βαλίτσες δείχνουν το όφελος όγκο. Δεν μεταφέρει κανεις ουτε αμμο ουτε φελιζόλ

                  Είχα ποσταρει πως το yaris χωρά ίσες βαλίτσες με το polo ασχέτως από τα νουμερα

                  βεβαίως, στην πραγματικότητα το Crossland/Aircross έχουν πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα φόρτωσης πάνω από την εταζέρα, δηλαδή ένα αυτοκίνητο 15-20 εκατοστά μεγαλύτερο, έχει ήδη 40λίτρα λιγότερο, στην τελική μπορεί να φτάσει η διαφορά και στα 100λίτρα δηλαδή (και παραπάνω αν φορτώσεις μέχρι τον ουρανό, που πρακτικά δεν μπορείς στο C4, γιατί έχει καμπύλη).

                  Άρα, ένα αυτοκίνητο 15-10εκατοστά μικρότερο (βάζω 2 τιμές για τα 2 μικρά) έχει και 70-100 λίτρα περισσότερες αποσκευές.

                  Τα νούμερα δεν τιμούν το μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

                  Αυτο με την εταζερα πολυ σωστό.  Θυμαμαι μαλωνα για αυτο οταν πρώτο παρουσιάστηκε το aircross.. Ψεξε να το δεις. Για αυτο και τα πολυμορφίκα ειναι πολυ πρακτικά. Με αυτο τονσκεπτικο ομως μπαινει  απο τα πλαγια και το jazz. Ανωτερο ολων σε ολα απο οτι λετε, εκτος του ονομαστικου χωρου αποσκευων και της σχεδιασης, οπου οταν θα χρειαστεις αυτα τα εξτρα λιτρα μια φορα το ετος αντε δυο, σηκωνεις την εταζερα και τελος. Ολο τον υπολοιπο χρονο απολαμβανεις οτι και τα μεγαλυτερα ευρωπαϊκά και μαλιστα πολυ καλύτερα, ( τεραστιοι χωροι, ποιοτητα, ηχομονωση, αυτοματο κιβωτιο, κινηση με ηλεκτρισμο μεχρι τα 80χλμ/ωρα, ασφαλεια 10 αερόσακων.... Κτλ....)

                  Ηοοοοοοοοοοοοοndaaaaaaaaa

                  Off topc off

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • panos-pure-clio
                    panos-pure-clio @tkin73 last edited by

                    Οταν λες οτι ρυθμιζεται το hud το διαπιστωσες ? γιατί εγω δεν κατάφερα να το ρυθμισω , και τον πωλητη που ρωτησα μου είπε δεν ρυθμιζεται.

                    Παντως οσοι ψαχνονται με δανειο να κοιτάξουν διαφορες αντιπροσωπείες γιατι τα επιτοκια παιζουν και οι διαφορές ειναι μεγαλες σε 84 δοσεις με 10Κ προκαταβολή η διαφορες είναι πάνω από 1000 ευρω στο τελικό κοστος απο τους τοκους.

                    το HUD ρυθμίζεται κανονικότατα, υπάρχει διακόπτης στα αριστερό μέρος του ταμπλο χαμηλά,με όλες τις επιλογές

                    on/off-αριστερά -δεξιά-φωτεινότητα.Εμενα με βόλεψε απίστευτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Και τα τσακάλια οι πωλητές μου είπαν δεν ρυθμίζεται!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sabas_thess @tkin73 last edited by

                        Και τα τσακάλια οι πωλητές μου είπαν δεν ρυθμίζεται!

                        Καλά άσε ψηλέ πήρα προχθές να ρωτήσω κάτι πραγματάκια και μου βγήκε ένας μπάρμπας στο τηλέφωνο ούτε ταρίφας από το Κερατσίνι τέτοια φάση. Λες και είμαστε παλιοφιλοι από το καφενείο. Άσε που δεν είχε ιδέα ότι και αν τον ρώτησα.

                        Αν πάω ποτέ να τσεκαρω το C4 θα πάρω πρώτα τηλέφωνο τον δικό μου πωλητή της Peugeot να μου πει με ποιόν να μιλήσω απο Citroen γιατί και στο πρόσφατο παρελθόν που πήρα να κανονίσω td γτ c5 μια βδομάδα κάναμε να συνεννοηθούμε. Ότι να'ναι είναι και υποτίθεται ότι πρώτα από όλα Citroen ήταν ο (μπαμπάς) Γιαννίρης.

                        Να πας να το ξαναδείς αν σε βολεύει το HUD γιατί τσάμπα μας ανησύχησες. Έβλεπα και εγώ τον σταυρό αριστερά του τιμονιού και έλεγα θαναι καμία μ@λ@κι@ touch sensitive για τα φώτα ala VAG...

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Εδώ πωλητής της Σιτροέν,μόλις του ανέφερα ότι τα 18αρια λάστιχα που του φόρεσαν είναι πανάκριβα με κοιτούσε σαν εξωγήινο....μέχρι που κοίταξε τιμές και πάγωσε το χαμόγελο στα χείλη....δεν είχε πάρει καν χαμπάρι ότι έχουν γύρω στα 700....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cave @dublin last edited by

                            Έχει έναν μικρό αεροδυναμικό θόρυβο στους καθρέπτες μετά τα 150χλμ, αλλά συγκριτικά με τα περισσότερα αυτοκίνητα θα έλεγα ότι αγγίζει premium ηχομόνωση (αν επιτρέπεται να το πω αυτό) και σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητά μου και τα περισσότερα που έχω οδηγήσει τελευταία, η καμπίνα του είναι πραγματικά ήσυχη.

                            Μη σας περιγράψω τι γίνεται στα 150 στα άλλα αυτοκίνητά μου! Κλείνω τη μουσική γιατί δεν μπορώ να την ακούσω.

                            Πρέπει εδώ να τονίσω ότι τα Primacy 4 είναι ΠΟΛΥ ήσυχα ελαστικά. Τα Turanza είναι καταπληκτικά σε κράτημα αλλά έχουν θόρυβο. Από φθηνά, τα Energy Saver είναι αρκετά ήσυχα επίσης (και κρατααααανε! Αν δεν άλλαζα το πολύ στα 4 χρόνια, μπορεί και να κρατάγανε καμία δεκαετία!)

                            Μικρό αεροδυναμικό θόρυβο με Cd 0.34 στα 150.. Μήπως επειδή είναι  Peugeot ο αέρας κάνει στην άκρη? Χαχα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dublin @cave last edited by

                              Dublin wrote:

                              Έχει έναν μικρό αεροδυναμικό θόρυβο στους καθρέπτες μετά τα 150χλμ, αλλά συγκριτικά με τα περισσότερα αυτοκίνητα θα έλεγα ότι αγγίζει premium ηχομόνωση (αν επιτρέπεται να το πω αυτό) και σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητά μου και τα περισσότερα που έχω οδηγήσει τελευταία, η καμπίνα του είναι πραγματικά ήσυχη.

                              Μη σας περιγράψω τι γίνεται στα 150 στα άλλα αυτοκίνητά μου! Κλείνω τη μουσική γιατί δεν μπορώ να την ακούσω

                              Πρέπει εδώ να τονίσω ότι τα Primacy 4 είναι ΠΟΛΥ ήσυχα ελαστικά. Τα Turanza είναι καταπληκτικά σε κράτημα αλλά έχουν θόρυβο. Από φθηνά, τα Energy Saver είναι αρκετά ήσυχα επίσης (και κρατααααανε! Αν δεν άλλαζα το πολύ στα 4 χρόνια, μπορεί και να κρατάγανε καμία δεκαετία!)

                              Μικρό αεροδυναμικό θόρυβο με Cd 0.34 στα 150.. Μήπως επειδή είναι  Peugeot ο αέρας κάνει στην άκρη? Χαχα

                              Υπάρχουν μετρήσεις, πήγαινε δες τες, από ότι φαίνεται είναι πιο ήσυχο από Golf, π.χ.

                              Η αεροδυναμική δεν έχει σχέση με τον θόρυβο της καμπίνα, παίζουν άπειροι παράγοντες ρόλο και μηχανικές λύσεις, δεν σπάει κάνα φράγμα του ήχου ούτε κάνας τοίχος είναι το αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • panos-pure-clio
                                panos-pure-clio last edited by

                                Dublin σε ευχαριστούμε για το review πολύ κατατοπιστικό. Μία διαφωνία έχω ως προς τα καθίσματα που γράφεις.Εγώ τα θεωρώ ότι προσφέρουν πραγματικά στην άνεση και στην άπλα που νιωθεις μέσα στο αμάξι.Ωραία, αφράτα και άνετα νόμιζα οτι βρίσκομαι στον καναπέ του σαλονιού μου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dublin @panos-pure-clio last edited by

                                  Dublin σε ευχαριστούμε για το review πολύ κατατοπιστικό. Μία διαφωνία έχω ως προς τα καθίσματα που γράφεις.Εγώ τα θεωρώ ότι προσφέρουν πραγματικά στην άνεση και στην άπλα που νιωθεις μέσα στο αμάξι.Ωραία, αφράτα και άνετα νόμιζα οτι βρίσκομαι στον καναπέ του σαλονιού μου!

                                  Σίγουρα είναι πολύ καλά! απλά, π.χ στο 2008, έχει επίσης πολύ καλά καθίσματα, χωρίς να τα διαφημίζει! Δεν θα το έβαζα σαν selling point ανάμεσά τους, αρκετά καλά αυτοκίνητα έχουν και καλά καθίσματα.

                                  αυτό εννοώ, σίγουρα είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. π.χ από Kamiq/Arona/Crossland είναι εμφανώς καλύτερα, τώρα που μου έρχονται στο μυαλό αλλά αν πας στη C κατηγορία, και άλλοι έχουν καλές υλοποιήσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panormus772 last edited by

                                    Δεν καταλαβαίνω τίποτα απ'όσα λέει,απλά το βάζω γιατί 1η φορά βλέπω σε βιντεάκι το κόκκινο σαλόνι στο εσωτερικό:

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ωραίο.... Λετε το facelift να ομορφυνει μπροστά;

                                      Δεν εχετε να πειτε, ερωτηση με ουσια.....

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • panos-pure-clio
                                        panos-pure-clio @lap last edited by

                                        Ωραίο.... Λετε το facelift να ομορφυνει μπροστά;

                                        Δεν εχετε να πειτε, ερωτηση με ουσια.....

                                        αν πάρουν στην citroen τον σχεδιαστή του sx4 πολύ πιθανό ​

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • panos-pure-clio
                                          panos-pure-clio @lap last edited by

                                          Αυτες ειναι μεταγραφές. Οχι κατι παλτα...

                                          τέτοιο κελεπούρι με τέτοια μεγάλη σχεδιαστική επιτυχία στο ενεργητικό του, κρίμα είναι να πάει χαμένο 

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Αυτες ειναι μεταγραφές. Οχι κατι παλτα...

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 42 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr