Ο αεροδυνικος συντελεστης δεν εχει γινει γνωστος ακομα! ενω στο c4x κατευθειαν το ανακοινωσαν 0.29 ενω στα σαιτ γραφουν οτι εχει βελτιωθει,οποτε θα ειναι αστα να πανε στο c4 για να το κρατανε κρυφουλι δυο χρονια μετα..
Latest posts made by cave
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Δηλαδή ολοι αγοράζουν από shine και πάνω? Γιατί δεν πιστεύω το 2021 να μένει κάποιος με 18αρα!!! σιδερένια ζάντα βάρους πάνω από 15 κιλά η μία εκτός αν αγοράζει αυτοκίνητο όπως αγοράζει κολοκυθάκια απο τη λαϊκή.Και από τη άλλη 1 σχέδιο ζάντας και προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου να το αποδεχτείς οπτικά( σαν να φοράει ΤΑΣΙΑ μοιάζει και η αλουμινίου που δίνουν είναι και κλειστή!) γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική ούτε καν από την εταιρεία,άντε να κάνεις και λίγο μπεεεεε μετά...Δεν είναι όλοι 60+ που κοιτάνε και Citroen..χαχαχ
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Έχει έναν μικρό αεροδυναμικό θόρυβο στους καθρέπτες μετά τα 150χλμ, αλλά συγκριτικά με τα περισσότερα αυτοκίνητα θα έλεγα ότι αγγίζει premium ηχομόνωση (αν επιτρέπεται να το πω αυτό) και σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητά μου και τα περισσότερα που έχω οδηγήσει τελευταία, η καμπίνα του είναι πραγματικά ήσυχη.
Μη σας περιγράψω τι γίνεται στα 150 στα άλλα αυτοκίνητά μου! Κλείνω τη μουσική γιατί δεν μπορώ να την ακούσω.
Πρέπει εδώ να τονίσω ότι τα Primacy 4 είναι ΠΟΛΥ ήσυχα ελαστικά. Τα Turanza είναι καταπληκτικά σε κράτημα αλλά έχουν θόρυβο. Από φθηνά, τα Energy Saver είναι αρκετά ήσυχα επίσης (και κρατααααανε! Αν δεν άλλαζα το πολύ στα 4 χρόνια, μπορεί και να κρατάγανε καμία δεκαετία!)
Μικρό αεροδυναμικό θόρυβο με Cd 0.34 στα 150.. Μήπως επειδή είναι Peugeot ο αέρας κάνει στην άκρη? Χαχα
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Thanos007 wrote:
Βρε με αυτήν την ανεση? Όσοι θέλουν άνεση ας πάρουν golf focus xceed 2008 chr 308 το νέο που είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα και πιο ολοκληρωμένα και ας βάλουν δύο πολυθρόνες από δρομέα αε ,τις πιο ακριβές να έχουν και από δαυτην.....Όταν έχει μάθει μια εταιρεία την προπαίδεια μέχρι τα α δηλαδή άνεση ,έχει πολύ δρόμο μπροστά της να φτιάξει οκληρωμενο αυτοκίνητο και να κάνει και ένα best seller λέμε τώρα....Όταν βουτάει στα φρενα πλέει σε μεγάλες ταχύτητες και γέρνει υπερβολικά τι να την κάνω την κορυφαία άνεση όταν θα αντισταθμίζεται από τα παραπάνω και ένα ταξίδι θα γίνεται κουραστικό εν τέλει....
Μαζί σου, μόνο που η νέα C4 δεν κάνει όλα τα παραπάνω. Όλες οι δοκιμές μιλάνε για πολύ καλό κράτημα και έλεγχο του αμαξώματος, χωρίς τάσεις πλεύσης ή βουτήγματος στα φρένα (σε αντίθεση με την C5 Aircross). Αρα είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο της κατηγορίας, με την καλύτερη ποιότητα κύλισης (σε πολλούς οικογενειάρχες αυτό είναι προτεραιότητα), χωρίς να υστερεί σε οδική συμπεριφορά.
Ποιες δοκιμές ,Ελλάδα σε πρώτη παρουσίαση μοντέλου,πάμε παρακάτω... όταν βγουν συγκριτικά εκεί κάτι μπορεί να διαβάσεις σε ορισμένα ισως...εξωτερικό και για πλεύσεις γράφουν και για αναπήδηση και για κλίσεις σε στροφές και με δρόμους καλύτερους από τη μπανανια...Το καλύτερο να μπορέσεις να πάρεις το αμάξι έστω για μια ώρα να το βγάλεις και εθνική και σε δρομο με στροφες πιο κλειστές ,όχι γύρω από την αντιπροσωπεια,να βγάλεις μόνος σου το πόρισμα..Τέλος από τον γαλλικό ομιλο μόνο pegeuot ,οι άλλοι είναι τα αποπαιδια...
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
18αρα σιδερένια ζάντα μάλλον 6 -6.5 ιντσες με λάστιχο 195 μου θυμίζει τους ακροβάτες με τα μεγάλα ξύλινα μακριά ποδια...έχουμε κάνει το κόσμου τις αλχημείες με τα ζαντολαστιχα σε αμάξι δεύτερο με 245/45/18 εργοστασιακο έχω πάνω 245/35/20 με 285/30/20 πίσω αλλά αυτό δεν υπάρχει ,κάτι βρωμάει στο βασίλειο της δανιμαρκιας..το έφερε σε τιμές δίπλα στο 2008 ,γιατί δεν τον ενδιαφέρει αφού στην ίδια τσέπη θα καταληξουν..Το είδα και από κοντά δεν μου άρεσε,σαν κακογραφια του chr,οπότε φεύγει από τη λίστα και μάλλον πάω στο 2008...
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Το είχα γράψει πριν ένα μήνα για την τιμή αυτη....21250 η feel pack 130 ps ,20900 η active plus 2008 130 ps όταν παντού στήν Ευρώπη είναι ακριβότερο το δεύτερο 1.5 με 2 χιλιάρικα αναλογικα..βρε το συγγελιδη.. η feel πιο αδεια και από μετά την πρώτη φουρια από τους σιτροενακηδες και τους εφετζηδες θα αρχίσουν οι εκπτώσεις...Καραντι...
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Thanos007 wrote:
Εγώ ακολουθώ χρόνια και έχουν περάσει πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια μου έως τη λήξη της εγγυησης μετά παντα αλλαγή, τη συμβουλή ενός δημοσιογράφου από τους πιο παλιούς και μέγα γνωστες της αυτοκινησης που ότι αυτοκίνητο είχε ,το έπαιρνε πάντα στη βασική έκδοση με τα πιο βασικά και αναγκαία συστήματα ασφαλειας, με απλο air condition και η μόνη υπέρβαση που έκανε ήταν να εβαζε κάποια after market ζάντα...Τώρα για αυτά τα περίεργα έξτρα των εκατοντάδων ευρώ δεν τους τα έδινε με καμμία δύναμη,προτιμούσε έλεγε χαρακτηριστικά να τα χαρίσει στο χαμόγελο του παιδιού...
Αν ψωνίζεις ρούχα και τρόφιμα μόνο από τη λαϊκή αγορά και τα Lidl, πας μόνο σε δημόσια νοσοκομεία στις εφημερίες και έχεις κινητό με 60euro τότε θα συμφωνήσω, καλό θα είναι να παίρνεις τη βασική έκδοση.
Ενώ εσύ με το 2008!! μαλλον ψωνίζεις μόνο από Preview στο Κολωνάκι,πας μόνο Ωνάσειο ,μέγαρο μουσικης και τρέχει ο παρκαδορος να μπει στο peugeot που ήταν το όνειρο του και έχεις και σίγουρα το iphone το 13 Καραντι..χααχαχαχχχ
-
RE: Ford Focus MK4
Ούτε σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει σε πωλήσεις το focus ,ούτε καν στην Αμερική...best seller παγκόσμια για το 2020 η,, corolla και στην πεντάδα υπάρχει και το civic.. Νομίζω γιατί τον μέσο οδηγό ούτε καν τον απασχολεί αν έχει λιγο πιο άμεσο τιμόνι,η στριβει με 2.5 χιλιομ παραπάνω ταχύτητα σε μια καμπη,αυτά είναι για τους δημοσιογράφους,τον ενδιαφέρει σε ολους τους τομείς να ειναι τουλαχιστον στο 9 με άριστα το 10 κάτι που κάνει και η corolla και το civic..πχ το golf υστερεί σε αξιοπιστία και σχεδιασμό,το focus πχ του 2002 που αγόρασα μεταχειρισμένο για ενα διαστημα μου φαίνεται πιο προηγμένο σχεδιαστικά από το αδιάφορο τωρινό που πρέπει να το φορτώσεις για να δείξει λίγο,όσο για την αξιοπιστία τα τελευταία χρονια κάτι πάει να κάνει η ford αλλά έχει δρόμο ακόμα...Και έλεος ημιακαμπτο πίσω και ταμπούρα το 2002 το ίδιο και το 2021 αν δεν κάνω λάθος...
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα για μένα από το να τρίζει το εσωτερικό σε αμάξι,θυμάμαι στο rx8 το cosmo που είχα πάρει το 2004 ,που το αμάξι σε ποιότητα κατασκευής ήταν άψογο και εσωτερικά,ξεκίνησε ένας τριγμούς από το ταμπλό και ήταν η αιτία που το έδωσα το 2006...Στο vitara πρέπει να έχουν και σύλλογο αγανακτισμένων λόγω τριγμων από ότι διαβάζω....
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Από τα σάιτ και τα review στο c4 που έχουν γίνει μέχρι στιγμης τονίζεται η διαφορετικότητα του σχεδιαστικα,αεροδυναμικο σχημα η γνωστή άνεση στην οδήγηση ,χώροι καλοί,όμορφο εσωτερικό,οικονομικοί κινητήρες,άνεση καθισματων,η τιμή του ενώ στον αντίποδα,όχι άμεσο τιμόνι και στήσιμο για δυναμική οδηγηση(κλίσεις τα γνωστά,μόνο με πολλαπλούς η δίπλα ψαλίδια πίσω θα μπορούσε να βρει τη χρυσή τομή,η Toyota πχ τα έχει σε τιμές από τα 16 χιλιάρικα και η νέα corolla την έχω οδηγήσει στην εθνική και σε μεγάλες ταχύτητες είναι βράχος,άψογη) , όχι τόσο καλά πλαστικά σε ποιότητα σε σημεία της καμπίνας και η κάτω από τη μέση του ταμπλό,σκοτεινό για τους πίσω επιβάτες ,μικρό χώρο αποσκευων,θόρυβο από τους καθρέπτες σε μεγάλη ταχύτητα , ελλιπής πλαϊνή στήριξη καθισμάτων...