-
Και εγώ θα έλεγα ότι είναι μια καλή αγορά μεταχειρισμένου σε καλές τιμές και όχι πολλά πολλά προβλήματα, ενω στέκεται αξιοπρεπώς σε θέμα εμφάνισης/εσωτερικού και έχει οκ χώρους/αποσκευές για το μέγεθός του (είναι προς τα μικρά της κατηγορίας).
Θα έλεγα ότι είναι κοντά στην κορυφή σε όλους τους τομείς, αλλά κορυφαίο σε τίποτα, αλλά ο μέσος όρος του το ανεβάζει αρκετά.
Πάντα Ελληνικά με πραγματικό βιβλίο service.
-
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι με τον 1.6 diesel. Αν μπορείς να ανέβεις λίγο οικονομικά και να πάρεις ένα πιο πρόσφατο με τον 1.5, θα είναι ακόμη καλύτερο.
Κατά τ' αλλά ισχύει ο βασικός κανόνας όλων των μεταχειρισμένων diesel. Μόνο ελληνικό και έλεγχος με τον αριθμό πλαισίου ή κυκλοφορίας σε κάποια αντιπροσωπεία για τα χιλιόμετρα.
-
Και μια μικρή λεπτομέρεια. Αν φοράει τον 1,6 blueHDI είναι λίγο κάτω σε επιδόσεις λίγο επάνω σε κατανάλωση αλλά κυρίως αρκετά πιο θορυβώδης. Ο 1,5 blueHDI είναι σαφώς πιο ραφιναρισμένος. Δεν ξέρω όμως πότε άλλαξε από τον έναν στον άλλον.
-
Καλή χρονιά! Θα ήθελα να μάθω αν είναι αξιόπιστο. Έχω ακούσει ότι βγάζουν κάποια προβλήματα στα ηλεκτρονικα τούς. Ανάβουν δλδ λαμπάκια...
-
Για Πεζώ μιλάμε,όχι για vag....μην μπερδεύεσαι...
Καλη χρόνια με υγεία!
-
για όσους δεν το έχουν πάρει χαμπάρι
τρομερή μεταγραφή από Renault, και πήραν τον Romanos της Seat/Cupra (πολύ καλός και αυτός), απορώ πως ο Vidale από υπεύθυνος πήγε κάτω από άλλον στη Renault, μιλάμε για απίστευτη μεταγραφή με πολλές και μεγάλες προεκτάσεις.
O αντικαταστάτης δεν είναι και κανένας άσχετος πάντως
https://media.groupe-psa.com/en/matthias-hossann-appointed-peugeot-brand-design-director
υπεύθυνος κυρίως για αυτό
https://www.peugeot.gr/showroom/15430/eLegend-concept-car.html
και ήταν στον αρχικό σχεδιασμό των 208/2008.
Το e-Legend σε καμία δεκαπενταριά χρόνια που θα έχω ασπρίσει τελείως και θα έχουν μεγαλώσει τα παιδιά, θα ήθελα ένα τέτοιο για καλό!
-
Καλημέρα. Έβγαλε ανάκληση ο αισθητήρας λάμδα για τον puretech 1,2T. Πάρτε τηλέφωνο γιατί τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη θέλει παραγγελία δεν τον έχουν. Δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα μοτέρ οπότε στο χέρι σας είναι να ενδιαφερθείται καθώς πρωτοβουλίες μην περιμένετε, δεν έχουμε Toyota.
Σου έβγαλε κάποιο λαμπάκι;Κατάλαβες να δουλεύει κάπως διαφορετικά το αμάξι;Σε ενημέρωσε κάποιος γνωστός;Το πήγες για service και στο είπαν εκεί;
Γιατί εγώ που πήρα στην αντιπροσωπεία με ρώτησαν αν μου ήρθε γράμμα και είπα όχι.
-
Σου έβγαλε κάποιο λαμπάκι;Κατάλαβες να δουλεύει κάπως διαφορετικά το αμάξι;Σε ενημέρωσε κάποιος γνωστός;Το πήγες για service και στο είπαν εκεί;
Γιατί εγώ που πήρα στην αντιπροσωπεία με ρώτησαν αν μου ήρθε γράμμα και είπα όχι.
Κανένα λαμπάκι καμία δυσλειτουργία. Στο 1ο σέρβις με ενημέρωσε η αντιπροσωπεία, ελέγχθηκε το αμάξι, παρήγγειλαν το ανταλλακτικό και μου έκλεισαν ραντεβού για άλλη ημέρα. 40' αναμονή. Δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά. Βέβαια όταν ρώτησα μου είπαν ότι είναι προληπτική η αλλαγή. Απλά είναι αναβαθμισμένος ο καινούργιος. Ελπίζω να βοήθησα. Παρτους και πεστους γράμματα μόνο ο άγιος Βασίλης, είναι υποχρεωμένοι να τον αλλάξουν.
-
Μήπως αφορά κάποιο εύρως αρ.πλαισίου και όχι όλα τα 1.2Τ?
-
Δεν μπορώ να ξέρω απευθύνσου σε αντιπροσωπεία να το ελέγξουν. Εμένα το αμάξι είναι αγορασμένο 12/2019.
-
Πιθανό να εγκαταλείψει λέει η Peugeot το T/C AT για ένα 'αποδοτικότερο' DCT. Αποδοτικότερο για ποιον ρε Peugeot, για την τσέπη σου; Μην γίνεσαι VAG ρε π....
-
Πιθανό να εγκαταλείψει λέει η Peugeot το T/C AT για ένα 'αποδοτικότερο' DCT. Αποδοτικότερο για ποιον ρε Peugeot, για την τσέπη σου; Μην γίνεσαι VAG ρε π....
Αποδοτικότερο για τις εκπομπές CO2. Αλλά μου κάνει εντύπωση, γιατί έχει επενδύσει πολλά χρήματα στο εργοστάσιο στην Γαλλία για να κατασκευάζει τα αυτόματα της Aisin.
-
https://www.peugeot.gr/services-and-accessories/after-sales-services/recall-campaign.html
Για όσους ενδιαφέρονται για τα περί ανάκλησης.
-
Αποδοτικότερο για τις εκπομπές CO2. Αλλά μου κάνει εντύπωση, γιατί έχει επενδύσει πολλά χρήματα στο εργοστάσιο στην Γλλία για να κατασκευάζει τα αυτόματα της Aisin.
Να προσθέσω ότι πρόσφατα διάβαζα άρθρο πως είναι ο μοναδικός Ευρωπαίος κατασκευαστής που δεν πληρώνει πρόστιμο για τους ρύπους οπότε δεν βλέπω το λόγο για τέτοιο φάουλ...
-
Να προσθέσω ότι πρόσφατα διάβαζα άρθρο πως είναι ο μοναδικός Ευρωπαίος κατασκευαστής που δεν πληρώνει πρόστιμο για τους ρύπους οπότε δεν βλέπω το λόγο για τέτοιο φάουλ...
Ισχύει αυτό. Όμως προφανώς η εταιρεία σκέφτεται με ορίζοντα κάποιων ετών και όχι για του χρόνου. Οπότε μπορεί να πάρθηκε η απόφαση για σταδιακή αντικατάσταση ώστε σε βάθος 5ετίας να έχουν αλλάξει τα αυτόματα σε όλα τα νέα μοντέλα, ώστε να καλυφθούν τα αυστηρότερα όρια (για τα οποία θα πληρώσει σε 3-4 χρόνια). Μην ξεχνάμε ότι 'σώζεται' από τα ηλεκτρικά, αλλά στα υβριδικά είναι πολύ πίσω, δεν έχει καν mHEV προς το παρόν, οπότε δυσκολεύει η κατάσταση.
-
Καλησπέρα,
τις προάλλες αγόρασα μεταχειρισμένο το 208 allure του 16 με ηλιοροφή. Δυστυχώς αργά ανακάλυψα ένα σημείο στην οροφή που έχει σκιστεί η βαφή και έχει πεταχτεί από μέσα σκουριά. Το σημείο είναι στο άκρο τουτ πανελ. Είναι σύνηθες αυτό το θέμα; Τι θα προτείνατε για αποκατάσταση; Πιο πολύ με ενδιαφέρει να μην εξαπλωθεί και όχι τόσο το αισθητικό αφού είναι σε σημείο που δε φαίνεται εύκολα. Επισυνάπτω φώτο.
Ευχαριστώ
https://drive.google.com/file/d/140oPCv0b0hxA1YlMVEKBXXN02D-dRZC4/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1gOgiBwykmHAi_gSiBgCJNzXLek_fyu7y/view?usp=sharing
-
Το έψαξα αυτό με την αντισκωριακή. Έπρεπε να γίνεται έλεγχος ανα καθορισμένα διαστήματα απο εξουσιοδοτημένο για να είναι σε ισχύ και δυστυχώς το περασμένο νοέμβρη που ήταν ο πρώτος δεν έγινε. Αν και νομίζω αυτό εμπίπτει στην εγγύηση χρώματος που είναι 3 χρόνια.
-
Δεν εχει αντισκωριακη εγγυηαη; για ψαξε το
Γενικα ωραιο αυτοκίνητο, πταισμα αυτο με τη σκουριά
-
Δηλαδη σου λενε οτι ισως φταις εσυ;;;
Δεν πηγαινε σε εξουσιοδότημενο απο το 2016; πως ειναι αυτος ο ελεγχος;;; Πρωτη φορα το ακουω. Πες τωρα παρουσιάστηκε.
Κατι δεν μου κολλα σε αυτα που σου λενε. Ψαχνουν να γλυτωσουν κοστος μου φαίνεται
-
Το βιβλίο σερβις έχει ειδικό μέρος για αυτόν τον έλεγχο που δεν είναι συμπληρωμένο. Θα κάνω μια προσπάθεια μήπως βγάλω άκρη αλλά δε το βλέπω
PEUGEOT FORUM