-
Δε θυμάμαι τώρα τον ήχο του focus συγκεκριμένα, αλλά εμένα προσωπικά ο ήχος των 3κύλινδρων μου αρέσει πολύ και θέλω να τον ακούω (όταν στροφάρουν ψηλά και όχι στο ρελαντί!).
-
θεωρώ σχεδόν απίθανο να αρέσει σε κάποιον αυτός ο ήχος του τρικύλινδρου, να του είναι αδιάφορος και καθόλου ενοχλητικός ΟΚ δεκτό, αλλά να αρέσει λίγο δύσκολο.
είμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες και στα πρώτα ούτε 100km (active 155), αλλά αυτή η χροιά στις χαμηλές ταχύτητες με ξενερώνει κάπως. Ελπίζω να είμαι απλά υπερβολικός και να είναι και αυτό θέμα συνήθειας και μόνο.
Μου αρέσει πάρα πολύ, ειδικά του 1000αρι Ecoboost! Όχι στο ρελαντί, αλλά στις υχηλές στρφοές, έχει πολύ ωραίο ήχο.
-
Και το 1500άρι όταν ανεβάζει στροφές ακούγεται απίστευτα ωραία! Και εμένα μου αρέσει αυτός ο διαφορετικός ήχος και έως ένα σημείο θυμίζει λίγο V6 (άλλωστε είναι το μισό χαχα).
Το μόνο που ίσως δεν είναι τόσο εύηχο είναι όταν είσαι σε χαμηλές ταχύτητες και στροφές, και απενεργοποιεί τον 1 κύλινδρο και δουλεύει με 2. Ο ήχος τότε κάνει σαν κάπως harley και όχι ότι είναι άσχημος απλά δεν μου κολλάει σε αμάξι Είναι πάντως πολύ περιορισμένες οι περιπτώσεις που θα ακούσεις αυτό τον ήχο (κυρίως με το eco) αφού όταν γίνεται η επενεργοποίηση σε μεγαλύτερες ταχύτητες το αυτοκίνητο κινείται και δεν ακούγεται τίποτα. Ειδικά με κλειστά παράθυρα δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Με μια σωστή εξάτμιση (όχι υπερβολική) είναι ακόμα πιο ωραίος ο ήχος!
-
Γεια χαρά κ από μένα , γράφω πρώτη φορά στο φόρουμ έχοντας όμως διαβάσει σχεδόν όλα τα προηγούμενα.
Έχει κάποιος άποψη ή προσωπική εμπειρία για το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του Focus ?
Προσωπικά με ενδιαφέρουν οι εκδόσεις βενζίνης και η μόνη επιλογή έκδοσης με αυτο το κιβώτιο είναι της ST LINE X.
Ιδανικά θα προτιμούσα και το 1.5 σε σχέση με το 1.0 (αν και δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας) οπότε είναι η μόνη έκδοση που φαίνεται να μου προσφέρει όλο το πακέτο . Διαφορετικά κοιτάω με τον ίδιο ενθουσιασμό και την έκδοση Active , σ αυτή την περίπτωση με το 1.0 κινητήρα αφού το πετρέλαιο δεν είναι στις επιλογές μου !
Όποιος γνωρίζει κάτι ή έχει και αντιπρόταση είμαι όλος μάτια !!
Ευχαριστώ!
-
Στον 1,5 ο ήχος είναι ποίηση όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Βοηθάει πολύ το γεγονός οτι το αμάξι δεν φέρνει άλλους ενοχλητικούς θορύβους στην καμπίνα όντας πολύ καλά ηχομονωμενο. Το συγκεκριμένο pov του 182ps το βλέπω κάπου κάπου μόνο για να τον ακούω να κελαηδεί.
Ο 1000αρης από την άλλη στα δικά μου αυτιά είναι σκέτος θόρυβος, συγνώμη. Είτε είναι σε Puma είτε σε Focus.
-
Γεια χαρά κ από μένα , γράφω πρώτη φορά στο φόρουμ έχοντας όμως διαβάσει σχεδόν όλα τα προηγούμενα.
Έχει κάποιος άποψη ή προσωπική εμπειρία για το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του Focus ?
Προσωπικά με ενδιαφέρουν οι εκδόσεις βενζίνης και η μόνη επιλογή έκδοσης με αυτο το κιβώτιο είναι της ST LINE X.
Ιδανικά θα προτιμούσα και το 1.5 σε σχέση με το 1.0 (αν και δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας) οπότε είναι η μόνη έκδοση που φαίνεται να μου προσφέρει όλο το πακέτο . Διαφορετικά κοιτάω με τον ίδιο ενθουσιασμό και την έκδοση Active , σ αυτή την περίπτωση με το 1.0 κινητήρα αφού το πετρέλαιο δεν είναι στις επιλογές μου !
Όποιος γνωρίζει κάτι ή έχει και αντιπρόταση είμαι όλος μάτια !!
Ευχαριστώ!
Εγω έχω παραγγείλει το 1,5 182 αλλά θα αργήσω να παραλάβω. Έκανα τεστ drive το 1000 με τα 125 άλογα με το αυτόματο 8αρι κιβώτιο. Αρκετά καλό οδηγικα κιβώτιο υποδεέστερο όμως των αντίστοιχων dsg, αλλά από την άλλη αρκετά πιο αξιόπιστο.
-
#Sabbas για τον ηχο θα συμφωνήσω αν και φαινονται λιγο σπασμωδικες οι κινήσεις στις αλλαγες του Κου.
#Alex υποδεέστερο οσο αφορά την ταχυτητα των αλλαγων ή παιζει κ ομαλότητα στο παιχνίδι?
-
#Sabbas για τον ηχο θα συμφωνήσω αν και φαινονται λιγο σπασμωδικες οι κινήσεις στις αλλαγες του Κου.
#Alex υποδεέστερο οσο αφορά την ταχυτητα των αλλαγων ή παιζει κ ομαλότητα στο παιχνίδι?
Στη ταχύτητα των αλλαγών είναι σχετικά αργό. Εκεί χάνει σε σχέση με dsg. Στην ομαλότητα είναι καλύτερο γιατι τα διπλοσύμπλεκτα είναι λίγο αποτομα στις εκκινήσεις. Πάντως στις ιπποδυνάμεις που συζητάμε οι διαφορές είναι πολύ μικρές οπότε αυτό που μετράει στο τέλος είναι η αξιοπιστία.
-
@roadtrip ο τύπος οδηγάει και καλά μόνο super cars αν τον ακούσεις στην αρχή του βίντεο οπότε γι'αυτό οδηγάει λες και το κιβώτιο είναι η πρώην του που πήγε με τον κολλητό του. Μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι οδηγάει απλά ένα καλό warm hatch και είμαι βέβαιος ότι όσο καλό και αν είναι το συγκεκριμένο κιβώτιο με τέτοια χρήση έχει μισό χρόνο ζωής....
-
Τι λες και χαλαρές αυτές τις αλλαγές πάντως (εκτός από τις 2 πρώτες βγαίνοντας στην Autobahn)...
-
Για τις δύο πρώτες είναι η μομφή που αλλάζει λες και είναι ο Gigi Galli πριν φάει την οριστική κλοτσιά! Λογικά εκεί δεν είναι η μεγαλύτερη επιβάρυνση για το κιβώτιο όταν πρέπει να ξεκολλήσει όλη την μάζα από την αγκαλιά της τριβής και της βαρύτητας;
Τεσπά μιας που το αμάξι μπαίνει αισίως στον 3 χρόνο κυκλοφορίας του υπάρχει καμία φήμη για midlife f/l;
-
Τεσπά μιας που το αμάξι μπαίνει αισίως στον 3 χρόνο κυκλοφορίας του υπάρχει καμία φήμη για midlife f/l;
Τίποτα δεν έχει ακουστεί, εδώ δεν έχει ακουστεί τίποτα για το Φιέστα που είναι και 1 χρόνο παλαιότερο (2017 αντί για 2018). Πάντως η Φορντ συνήθως στα 3.5 με 4 χρόνια κάνει F/L, οπότε εαν το ακολουθήσει αυτό και τώρα (δεν ξέρω λόγω covid τι γίνεται), το Φιέστα θα κάνει F/L Σεπτέμβριο 2021 και το Φόκους Σεπτέμβριο 2022.
-
https://www.gocar.gr/cars/FORD/FOCUS_5d/ST_LINE_X_1.5_ECOBOOST_182PS/
Δεν θέλω να ανησυχίσω κανέναν πρωί πρωί αλλά βρήκα αυτό. Ημιακαμπτος αναγράφεται για την πίσω ανάρτηση...
-
https://www.gocar.gr/cars/FORD/FOCUS_5d/ST_LINE_X_1.5_ECOBOOST_182PS/
Δεν θέλω να ανησυχίσω κανέναν πρωί πρωί αλλά βρήκα αυτό. Ημιακαμπτος αναγράφεται για την πίσω ανάρτηση...
Εεε καλά, 1η ή τελευταία φορά έιναι που η δημοσιογράφοι γράφουν ό,τι νάναι! Πιο σύνηθες είναι να γράφουν μπούρδες παρά σωστά!!
-
Sabas_Thess wrote:
https://www.gocar.gr/cars/FORD/FOCUS_5d/ST_LINE_X_1.5_ECOBOOST_182PS/
Δεν θέλω να ανησυχίσω κανέναν πρωί πρωί αλλά βρήκα αυτό. Ημιακαμπτος αναγράφεται για την πίσω ανάρτηση...
Εεε καλά, 1η ή τελευταία φορά έιναι που η δημοσιογράφοι γράφουν ό,τι νάναι! Πιο σύνηθες είναι να γράφουν μπούρδες παρά σωστά!!
Επειδή το παρήγγειλα είναι το μόνο φόκους που έχει μείνει με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με βάση και το ενημερωτικό φυλλάδιο που διαμοιράστηκε στις αντιπροσωπίες από τη φορντ ελλάς. Επίσης η λογική λέει ότι φεισλιφτ μοντέλο δε θα βγει και ότι η φορντ θα προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό του φόκους με το νέο μοντέλο. Εξάλλου ήδη από φέτος το καλοκαίρι πρόσθεσαν ψηφιακό πίνακα οργάνων και τους ήπια υβριδικούς κινητήρες,επομένως μια μίνι ανανέωση του μοντέλου έχει ήδη γίνει.
-
Εν τω μεταξύ προσωπικά προτιμώ υβριδικό πίνακα οργάνων, ταχύτητα/στροφες αναλογικά με βελόνες και έγχρωμη οθόνη για όλα τα υπόλοιπα (driving modes, ειδοποιήσεις, κλπ)
-
Οσοι το εχετε το αυτοκινητο πως ειναι απο ανεση τα καθισματα? Ειχα μπει στην αντιπροσωπεια στην εκδοση Connected και δε μου αφησαν καλη εντυπωση,
-
Καταπληκτικά ειδικά η οσφυϊκή υποστήριξη με βόλεψε πάρα πολύ. 1.86 87 κιλά.
Τι ακριβώς δεν σου άρεσε; Ήταν ρυθμισμένα σωστά;
-
Καταπληκτικά ειδικά η οσφυϊκή υποστήριξη με βόλεψε πάρα πολύ. 1.86 87 κιλά.
Τι ακριβώς δεν σου άρεσε; Ήταν ρυθμισμένα σωστά;
Ειχα μπει το καλοκαιρι, εχει περασει και καιρος, αλλα απο οσο θυμαμαι θα το περιγραψω ως πιο ''σπορ'' σε σχεση με την 118i και το i30. Δεν ενιωθα την ''άπλα'' που ενιωθα στα αλλα, αν μπορω να χρησιμοποιησω αυτη την εκφραση. Βεβαια, το ειχανε και στον ηλιο το αυτοκινητο και εκαιγε, οποτε ισως το αδικησα.
Ερωτηση: βλεπω οτι τρεχει ακομα το Ford Sync 3. Υπαρχει περιπτωση να παρει μετεπειτα ως αναβαθμιση το νεο 4αρι που τρεχει ηδη ή μενουμε για παντα με το 3?
-
dimitriscsd wrote:
Καταπληκτικά ειδικά η οσφυϊκή υποστήριξη με βόλεψε πάρα πολύ. 1.86 87 κιλά.
Τι ακριβώς δεν σου άρεσε; Ήταν ρυθμισμένα σωστά;
Ειχα μπει το καλοκαιρι, εχει περασει και καιρος, αλλα απο οσο θυμαμαι θα το περιγραψω ως πιο ''σπορ'' σε σχεση με την 118i και το i30. Δεν ενιωθα την ''άπλα'' που ενιωθα στα αλλα, αν μπορω να χρησιμοποιησω αυτη την εκφραση. Βεβαια, το ειχανε και στον ηλιο το αυτοκινητο και εκαιγε, οποτε ισως το αδικησα.
Ερωτηση: βλεπω οτι τρεχει ακομα το Ford Sync 3. Υπαρχει περιπτωση να παρει μετεπειτα ως αναβαθμιση το νεο 4αρι που τρεχει ηδη ή μενουμε για παντα με το 3?
Το sync 4 το έχει βάλλει η φορντ στη καινούργια ηλεκτρική μαστανγκ και στο νεο explorer μιλάμε για σύστημα τελείως διαφορετικό στο πρότυπο της τεσλα δεν υπάρχει περίπτωση να αναβαθμιστεί το sync 3 σε 4. Το sync 4 θα αρχίσει να μπαίνει και στα υπόλοιπα οχήματα της φορντ όσο θα προχωράει ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων
Ford Focus MK4