Καλησπέρα,
Είμαι κάτοικος Ελλάδας με εταιρία στη Βουλγαρία. Μπορώ να κάνω leasing αυτοκινήτου από Ελλάδα?
Αν όχι τι επιλογές για leasing έχω ώστε να κυκλοφορώ το αυτοκίνητο στην Ελλάδα?
Σας ευχαριστώ!
Καλησπέρα,
Είμαι κάτοικος Ελλάδας με εταιρία στη Βουλγαρία. Μπορώ να κάνω leasing αυτοκινήτου από Ελλάδα?
Αν όχι τι επιλογές για leasing έχω ώστε να κυκλοφορώ το αυτοκίνητο στην Ελλάδα?
Σας ευχαριστώ!
Καλησπερα παιδια, σκεφτομαι να αγορασω το ST Line στα 125hp. Μπορειτε να μου πειτε γενικα ως αυτοκινητο αν ειναι αξιοπιστο ή που βγαζει προβληματα? Ρωτω γιατι βλεπω 8 χρονια εγγυηση και μου φαινεται απιστευτο το νουμερο.
Ευχαριστω!
Προσωπικά είμαι 30 χρόνων και διαθέτω τα χρήματα να αγοράσω το Tucson. Παρόλα αυτά επειδή μικροδειχνω στο πρόσωπο σε καμία αντιπροσωπεία δεν με έχουν εξυπηρετήσει ούτε είναι ευγενικοι. Τις περισσότερες φορές δεν κάνουν καν τον κοπο να έρθουν να μου μιλήσουν, όσο και ωραία να έχω ντυθεί.
Αν έρθει κάποιος, τότε βαριέται τη ζωή του και θέλει να ξεπερδεψει σε 1 λεπτό με το χρονόμετρο. Φωτεινή εξαίρεση η BMW στο Περιστέρι όπου συζητήσαμε εκτενώς για την 118i και πήρα offer.
Καταπληκτικά ειδικά η οσφυϊκή υποστήριξη με βόλεψε πάρα πολύ. 1.86 87 κιλά.
Τι ακριβώς δεν σου άρεσε; Ήταν ρυθμισμένα σωστά;
Ειχα μπει το καλοκαιρι, εχει περασει και καιρος, αλλα απο οσο θυμαμαι θα το περιγραψω ως πιο ''σπορ'' σε σχεση με την 118i και το i30. Δεν ενιωθα την ''άπλα'' που ενιωθα στα αλλα, αν μπορω να χρησιμοποιησω αυτη την εκφραση. Βεβαια, το ειχανε και στον ηλιο το αυτοκινητο και εκαιγε, οποτε ισως το αδικησα.
Ερωτηση: βλεπω οτι τρεχει ακομα το Ford Sync 3. Υπαρχει περιπτωση να παρει μετεπειτα ως αναβαθμιση το νεο 4αρι που τρεχει ηδη ή μενουμε για παντα με το 3?
Οσοι το εχετε το αυτοκινητο πως ειναι απο ανεση τα καθισματα? Ειχα μπει στην αντιπροσωπεια στην εκδοση Connected και δε μου αφησαν καλη εντυπωση,
RoyMastang wrote:
Αν ήσουν λεφτάς θα έπαιρνες κανονικό πριμιουμ αυτοκίνητο που να δικαιολογει το συγκεκριμένο τιτλο πληρώνοντας και το αντίστοιχο ποσό και όχι τον άσο. Τον άσο τον παίρνουν αυτοί που δεν έχουν τα χρήματα για να πάρουν ένα κανονικό bmw και θέλουν να λένε ότι οδηγούν πριμιουμ αυτοκίνητο.
Σωστο και αυτο, εκτος αν ειχα ηδη 1-2 μεγαλα premium(e-class και X5 για παραδειγμα) και ηθελα και ενα μικροτερο αυτοκινητο. Τοτε θα επαιρνα 118i ή Α180.
Γι αυτο ειπα και πριν το τα μικρα mercedes και BMW ειναι για δευτερα ή τριτα αυτοκινητα και επουδενει για πρωτα.
Μια και έκανες αυτή τη σύγκριση, μήπως η 118i έχει και καλύτερο κράτημα, πιο σπορτίφ συμπεριφορά, καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι και ωραιότερο design από το i30;
Δεν είμαι σίγουρος. Ρωτάω...
Ναι οντως ηταν πιο σπορ αλλα αυτο ειναι καθαρα θεμα γουστου(μπορει σε καποιον να μην αρεσει). Οποτε προσπαθησα να γραψω πρακτικα οφελη που βοηθουν ολους τους ανθρωπους.
Η αποψη μου λοιπον ειναι οτι για 1ο αμαξι και για μοναδικο αμαξι(δηλαδη να μην εχεις δευτερο, ουτε προσβαση σε 2ο πχ αδερφου, γυναικας, οικογενεια) το BMW το θεωρω αναξιοπιστο γι αυτο και το απεκλεισα προσωπικα, παρολο που εχω το budget να το αγορασω.
Θα απαντησω, μιας και μεχρι πριν 1 μηνα ημουν κοντα στο να παρω το 118. Η αληθεια ειναι πως αν το συγκρινω με το i30 ή Golf παιρνω πολυ λιγοτερο εξοπλισμο με το premium BMW. Στα μηχανικα τωρα το i30 μου δινει 20 ιππους παραπανω υποβοηθουμενο και ηλεκτρισμο.
Η ηχομονωση ηταν σχεδον ιδια. Η καμπινα της BMW σαφως ανωτερη. Αλλα αυτο μαζι με το σημα ειναι τα μονα plus που μπορω να βρω. Δεν εχει σχεδον καθολου εγγυηση, βγαζει πολλες βλαβες(συγκριτηκα με Hyundai) και δεν μπορω να εχω τοκεφαλι μου ησυχο ως κατοχος του αυτοκινητου οτι θα το εχω στα χερια μου 365 μερες το χρονο.
Αυτα εκατσα και ζυγισα και ειδα οτι δεν αξιζει προσωπικα για εμενα η αγορα του ως κυριο αυτοκινητο. ΑΝ ΟΜΩΣ ημουν πολυ λεφτας και ειχα 2-3 αυτοικινητα τοτε σιγουρα θα επαιρνα ενα premium οπως την 118i αντι του i30/Golf.
Οταν λετε 'συνδεσιμοτητα με κινητο' στις bmw, μηπως εννοειτε android auto/apple carplay? Διοτι με bluetooth γινονταν συνδεση απο τα παλαιοτερα μοντελα.
Ναι Android Auto λεω. Το θεωρω απαραιτητο εν ετει 2021 προσωπικα
RoyMastang wrote:
Η 118 Sportline με εξτρα ACC και Smartphone Connectivity και BMW Navigation κοστιζει 30k.
Νομιζω ειναι ιδανικο το πακετο, καθως μιλαμε για αυτοματο 7ταχυτο, full LED, ambient lighting 17αρες ζαντες.
Για να έχεις συνδεσιμοτητα για κινητά θέλεις το idrive 7 που μπαίνει με το ψηφιακό πίνακα οργάνων με την τιμή να εκτοξεύεται στα 32500€. Το αυτοκίνητο έχει και άλλες ελλείψεις όπως το πακέτο των καθρεπτων. Το πακέτο που προσφέρει είναι καλό σε σχέση με α κλας και το α3, όχι σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Αυτο το ρωτησα στο Σφακιανακη Περιστεριου και μου ειπαν και γραπτα οτι δεν ισχυει. Πηρα τιμη 30k με smartphone χωρις ψηφιακα οργανα.
Η 118 Sportline με εξτρα ACC, Smartphone Connectivity, 4 χρονια εγγυηση και BMW Navigation κοστιζει 30k.
Νομιζω ειναι ιδανικο το πακετο, καθως μιλαμε για αυτοματο 7ταχυτο, full LED, ambient lighting 17αρες ζαντες.