Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 179
    • 180
    • 20 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    142904
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Χμμμμμ,

      Σε φοαβαμαι εσενα.....

      Αλλα οκ. 

      Ποτε θα ερθει επισημα τελικα η citroen;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • C
        criuser last edited by

        Δεν με πήραν τηλέφωνο ακόμη ...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • S
          sherlock last edited by

          Φοβούνται να ξεφουρνισουν τιμες φαίνεται ειναι σε ένταση το δεξί με το αριστερό χερι ,σου λέει 20900 αυτή τη στιγμή με το προωθητικό το 2008 avtive plus 130 ps που είναι και ακριβότερο αυτοκίνητο και μοσχοπουλαει ,πχ όσο έχει στο εξωτερικό με τα 100 ps ,,έχει το c4 με τα 130 άλογα, ποσο να ξεκινησουν την έκδοση με τα 130 ps που θα έρθει  πρωτα,19000-19500? θα πέσει πάνω στο αντίστοιχο c3 aircross,που αλλάζει τον μαιο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sherlock last edited by

            Ρώτησα έναν αντιπρόσωπο,έχει παραγγείλει ακριβές εκδόσεις μόνο λέει θα έχει στην έκθεση την άλλη εβδομάδα αυτό το γαλάζιο,πετρέλαιο 130 ps αυτόματο σε πλούσια έκδοση στα 31000 Χιλ θα πάει το μαλλι...χαχ

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dublin last edited by

              Άσχετο. Έβλεπα τώρα ένα καινούργιο Golf εδώ στη γειτονιά που πουλάει τρελά, και 'ανησυχούμε' για τις πωλήσεις.

              Εγώ μεταξύ των 2 ούτε που θ το σκεφτόμουν, είναι σαν 2 αυτοκίνητα άλλου αιώνα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το να κρίνεις ένα αυτοκίνητο από την εμφάνιση (που είναι και καθαρά υποκειμενική στην τελική) είναι σαν να κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dublin @realzeus last edited by

                  Το να κρίνεις ένα αυτοκίνητο από την εμφάνιση (που είναι και καθαρά υποκειμενική στην τελική) είναι σαν να κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο...

                  Καλή διαπίστωη, αλλά ειδικά αν ανοίξεις το βιβλίο που λέγεται Golf 2021, μέσα βρίσκεις κατά τη γνώμη μου τη χειρότερη εργονομία που θυμάμαι στη ζωή μου. Το κλείνεις επιτόπου, φεύγεις, και πας σε μία άλλη έκθεση παραδίπλα (Stellantis/Korea/Japan) και διαλέγεις κάτι άλλο.

                  Δηλαδή από τα αποδυτήρια έχεις φάει 2 γκολ. Αν είναι 3 - 0 στο πρώτο ημίχρονο (τιμή), τότε δύσκολα το βλέπω το Golf να νικάει, και επειδή προσωπικά προτιμώ τους κινητήρες και αυτόματα κιβώτια των PSA, το βλέπω για 4-0, θα βάλει 5 γκολ στο δεύτερο η VW; Θα δείξει.. Το 3 γκολ - τιμή - πιστεύω θα κρίνει τον αγώνα, τουλάχιστον θεωρητικά, γιατί το C4 πρακτικά θα πουλήσει ένα κλάσμα των συνολικών πωλήσεων του Golf.

                  Πάντως, επειδή είμαι άνθρωπος και τεχνίτης, και της τέχνης, μου αρέσουν τα πράγματα να είναι και ωραία και να λειτουργούν σωστά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @realzeus last edited by

                    Το να κρίνεις ένα αυτοκίνητο από την εμφάνιση (που είναι και καθαρά υποκειμενική στην τελική) είναι σαν να κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο...

                    Ετσι ακριβώς είναι, αλλά όπως ξέρεις και εσύ πολύ καλά η πλειοψηφία αγοράζει με βάση την εμφάνιση ή το όνομα. Ελάχιστοι αγοράζουν με βάση συμπεριφορά, μηχανικά σύνολα, μηχανολογία του αυτοκινήτου κλπ. Για αυτό βλέπουμε πολύ καλά αυτοκίνητα με μέτραι εμφάνιση να πουλάνε λίγο και μέτραι αυτοκίνητα με φοβερή εμφάνιση να ξεπουλάνε. Καλώς ή κακώς, οι περισσότεροι αγοράζουν με βάση την εμφάνιση, μέσα/έξω.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panormus772 last edited by

                      Youtube Video

                      Περά από τα γνωστά (άνεση,χώροι για πίσω),στο 4:15 λέει κάτι που 1η φορά το ακούω.Στις ζάντες αλουμινίου τα μαύρα τμήματα είναι πλαστικά για καλύτερη αεροδυναμική και κατανάλωση καυσίμου και πως αυτή η λύση είχε χρησιμοποιηθεί παλιότερα στη F1.

                      Διπλή -αληθινή κι όχι fake- απόληξη εξάτμισης στο βενζίνης.Καλή συναρμολόγηση (αναφέρει πολύ σταθερή η κεντρική κονσόλα).Πολύ καλό το αυτόματο 8άρι και με καλή ανταπόκριση κι από τα paddles. 0-100 σε 8,9' (αναμένεται κι έκδοση 100hp κι η155hp βενζίνης).Κατανάλωση μέση (δοκιμής) ~6,5lt/100km.Γενικά το αναφέρει σαν το πιο ήσυχο και λιγότερο βενζινοβόρο σε σχέση με τα άλλα 3κύλινδρα.Σαφώς καλύτερο κράτημα -λογικό- από το C5aircross.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Αυτά τα πλαστικα βοήθηματα τα έχει και το νέο jazz

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panormus772 last edited by

                          Σε 3 αντιπροσωπείες που πήρα τηλ., τέλος εβδομάδας αμάξια στις εκθέσεις και test drive προς τα τέλη του μήνα (δηλ. προς την άλλη βδομάδα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Αυτός ο πίνακας οργάνων του σαν ΝΟΚΙΑ 3330, ήμαρτον θεέ μου...

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dublin @sabas_thess last edited by

                              Αυτός ο πίνακας οργάνων του σαν ΝΟΚΙΑ 3330, ήμαρτον θεέ μου...

                              Tragic.. φαντάσου εγώ που έχω κόλλημα με αυτά..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kkostask last edited by

                                Αύριο οι τιμές όπως λέει ο ΣΧ.

                                https://www.4troxoi.gr/blog/2021/2021-01/citroen-c4-c-cross-proti-epafi

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sherlock last edited by

                                  Σαν παρουσίαση του αυτοκινήτου από την εταιρεία μου φανηκε,και όχι κάποια πρώτη δημοσιογραφική εντύπωση για το αυτοκίνητο,πολυ πρόλογος και σιροπια στο πατωμα χωρίς καν δοκιμη...Πάντως γενικά Ελλάδα  λιγοι γράφουν τι πως και γιατί σε δοκιμή αυτοκινητου, κρατάνε τις ισορροπίες....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sabas_thess last edited by

                                    Από Έλληνες reviewers περιμένω μόνο σάλια. Το αμάξι θα φανεί στα χέρια των Marek, What car & autogefuhl. Και μετά στην απτή επαφή και το TD. Να ακούσουμε όμως πρώτα τιμουλες αύριο μην το εξισώσει με το 2008 και 'πηδηχθώ από το παράθυρο'. Γιατί πλέον με το Peugeot 3008 f/l 1,2 Active+ στα 29500 έχει μεγαλύτερο νόημα να πάρεις αυτό παρά το 2008...

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kkostask last edited by

                                      Πιο καλά λόγια μόνο το φυλλάδιο της εταιρείας θα λέει.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dublin @sabas_thess last edited by

                                        Από Έλληνες reviewers περιμένω μόνο σάλια. Το αμάξι θα φανεί στα χέρια των Marek, What car & autogefuhl. Και μετά στην απτή επαφή και το TD. Να ακούσουμε όμως πρώτα τιμουλες αύριο μην το εξισώσει με το 2008 και 'πηδηχθώ από το παράθυρο'. Γιατί πλέον με το Peugeot 3008 f/l 1,2 Active+ στα 29500 έχει μεγαλύτερο νόημα να πάρεις αυτό παρά το 2008...

                                        H Active+ 2008 έχει περίπου 8.000€ κάτω από την αντίστοιχη του 3008, και 6-7.000+ η Allure (ανάλογα την προσφορά, 1.100 διαφορά έχει αυτή τη στιγμή η Active+ με την Allure).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin @sabas_thess last edited by

                                          Από Έλληνες reviewers περιμένω μόνο σάλια. Το αμάξι θα φανεί στα χέρια των Marek, What car & autogefuhl. Και μετά στην απτή επαφή και το TD. Να ακούσουμε όμως πρώτα τιμουλες αύριο μην το εξισώσει με το 2008 και 'πηδηχθώ από το παράθυρο'. Γιατί πλέον με το Peugeot 3008 f/l 1,2 Active+ στα 29500 έχει μεγαλύτερο νόημα να πάρεις αυτό παρά το 2008...

                                          H Active+ 2008 έχει περίπου 8.000€ κάτω από την αντίστοιχη του 3008, και 6-7.000+ η Allure (ανάλογα την προσφορά, 1.100 διαφορά έχει αυτή τη στιγμή η Active+ με την Allure).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Έχει διαφορά ~8.000 ευρώ η active+ του 3008 από το 2008, αλλά μάλλον είανι καλύτερα εξοπλισμένη στο 3008 απ'ότι στο 2008, συν ότι παίρνεις κι αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας.

                                            Συμφωνώ ότι οι δημοσιογράφοι στη χώρα είναι ελάχιστοι που τονίζουν τα μείον μιας δοκιμής παρά τα συν σε οποιαδήποτε μάρκα, αλλά μην βιαζόμαστε να το καταδικάσουμε το αμάξι (C4) πριν καλά-καλά το δούμε.Εγώ από reviews που είδα σε Ιταλία και Ισπανία λένε καλά εντυπώσεις γι αυτό που πρεσβεύει (άνεση,ηχομόνωση,καλή συναρμογή,πολύ καλό αυτόματο), με τα γνωστά μείον (ορατότητα πίσω,όχι σπορτίφ). Και ναι, το καντράν είναι μικρό,αλλά στα 2/3 των εκδόσεων το HUD είναι στάνταρ με μεγαλύτερη οθόνη και κάπως μετριάζει την κατάσταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 20 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr