-
Ο συναγερμός που φοράει το polo από το εργοστάσιο έχει και αισθητήρες κίνησης και μετακίνησης του αυτοκινήτου. Όσο για το χρόνο παράδοσης έτσι κι αλλιώς έβαλα πολλά έξτρα επάνω, οπότε δεν υπήρχε πρόβλημα μεγαλύτερης καθυστέρησης.
Αν ψωνίζεις έτσι τότε βάζεις εργοστασιακό, εγώ πάντα το παίρνω επιτόπου, δεν θέλω να περιμένω καθόλου, θεωρώ ότι όσο περιμένω χάνει 'αξία' από την άποψη της ΜΗ χρήσης και το ότι σε 3 μήνες σε πούμε μπορεί να έχει μια έξτρα προσφορά, να έχει πέσει η τιμή, να ανακοινωθεί κάποιο καινούργιο μοντέλο, να ανακοινωθεί face lift και να παίρνεις ετοιμοπαραδοτο τσάμπα, κάποια κατάσταση έκτακτη που μπορεί να συμβεί, καθυστέρηση βαρβατη για 1-2 χίλιους λόγους και ένα σωρό άλλα τέτοια.
Το θέλω; Θα το πάρω και θα το χαρώ επιτόπου, με 2 lockdown 12.000χλμ το 2008
-
Αν ψωνίζεις έτσι τότε βάζεις εργοστασιακό, εγώ πάντα το παίρνω επιτόπου, δεν θέλω να περιμένω καθόλου,
Εγώ ακριβώς το ανάποδο...αχαχα! Ποτέ δεν έχω αγοράσει ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο, γιατί πάντα τα φόρτωνα με έξτρα εξοπλισμό (Γερμανικά γαρ). Πλέον λόγω οικονομικών, μάλλον το επόμενο θα είναι ετοιμοπαράδοτο (δεν με παίρνει για +40% της αξίας σε εξοπλισμό!).
-
Dublin wrote:
Ανψωνίζεις έτσι τότε βάζεις εργοστασιακό, εγώ πάντα το παίρνω επιτόπου, δεν θέλω να περιμένω καθόλου,
Εγώ ακριβώς το ανάποδο...αχαχα! Ποτέ δεν έχω αγοράσει ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο, γιατί πάντα τα φόρτωνα με έξτρα εξοπλισμό (Γερμανικά γαρ). Πλέον λόγω οικονομικών, μάλλον το επόμενο θα είναι ετοιμοπαράδοτο (δεν με παίρνει για +40% της αξίας σε εξοπλισμό!).
Χαχα! Εννοείται! Τώρα να βάλω ένα συναγερμό και να περιμένω 3 μήνες ή και 2, δεν θα το ήθελα, αν έβαζα πολλά θα το έκανα.
Σε αυτή την αγορά ήθελα πολύ τo Grip Control, αλλά επειδή θέλαμε μεγαλύτερο αυτοκίνητο σύντομα δεν ήθελα να περιμένω, και μάλλον καλά κάναμε γιατί θα έχανα τα έξτρα του launch pack και θα τρώγαμε πόρτα λόγω covid. Πάντως το μόνο έξτρα που μου λείπει και έπρεπε να το είχε κι'ολας από την Allure και πάνω στάνταρντ. Τόσο πολύ το ήθελα που ήμουν κοντά σε Aircross (αλλά εκεί το έδιναν με μία ηλίθια διάσταση ελαστικών, οπότε θα ήθελα και λάστιχα σε καινούργιο αυτοκίνητο).
-
Εμένα μου δίνουν δώρο τον Meta αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα εάν θα βάλω εργοστασιακό. Είναι παραγγελία το αμάξι οπότε θα περιμένω τρεις μήνες περίπου αλλά το θέμα μου είναι το κόστος που μαζί με τα τέλη ταξινόμησης φτάνει κοντά στα 600,00 ευρώ (Thatcham CAT1). Και έτσι δεν έχω καταλήξει ακόμα τι θα κάνω.
-
Επειδή κατά πάσα πιθανότητα καταλήγω σε αγορά του Kuga 1.5 Diesel Ecoblue MT6,μπορεί κάποιος να με βοηθήσει όσον αφορά το μοτέρ;;;Είναι επαρκής ο κινητήρας για ταξίδια σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο;Κατανάλωση περίπου μέσα-έξω;Μηχανικό κιβώτιο καλό;Γενικότερη αξιοπιστία του μοτέρ;
Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα...Απλά έχω ενδοιασμό για την απόδοση του κινητήρα σε σχέση με τον ecoboost.
Τα περισσότερα χλμ θα γίνονται εκτός...
-
Επειδή κατά πάσα πιθανότητα καταλήγω σε αγορά του Kuga 1.5 Diesel Ecoblue MT6,μπορεί κάποιος να με βοηθήσει όσον αφορά το μοτέρ;;;Είναι επαρκής ο κινητήρας για ταξίδια σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο;Κατανάλωση περίπου μέσα-έξω;Μηχανικό κιβώτιο καλό;Γενικότερη αξιοπιστία του μοτέρ;
Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα...Απλά έχω ενδοιασμό για την απόδοση του κινητήρα σε σχέση με τον ecoboost.
Τα περισσότερα χλμ θα γίνονται εκτός...
Μία χαρά είσαι, αυτή η επιλογή γίνεται με γνώμονα την οικονομία, και όχι τις επιδόσεις, οπότε πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις.
Τι θα καίει, εσύ θα μας το πεις μόλις παραλάβεις, γενικά οι διαφορές με βενζίνη θα είναι πολύ μεγάλες σε πραγματικές συνθήκες, και ειδικότερα αφού τα περισσότερα χλμ θα γίνονται εκτός. Εγώ τέτοιο αυτοκίνητο και για τέτοια χρήση μόνο diesel θα το έπαιρνα (και οι περισσότεροι δηλαδή, γι' αυτό παρά τον πόλεμο και εξοβελισμό των diesel από τα μικρά αυτοκίνητα ακόμη κρατούν ένα ποσοστό πωλήσεων κοντά στο 25-30% στην Ευρώπη, και ανάλογα τη χώρα).
Σε τέτοια μεγάλα σκάφη βέβαια το καλύτερο είναι τα 2.0 diesel αλλά Ελλάδα τα έχουμε ξεχάσει εδώ και δεκαετίες σχεδόν, οπότε και ο 1.5 καλός είναι, τουλάχιστον δεν είναι κάνας χιλιάρης 3κυλινδρος που τα δίνανε παλιά (και πρόσφατα, και κάποιοι και τώρα).
Τα έκανες TD και με τους 2 κινητήρες; Έχεις άποψη να καταθέσεις;
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα ψιλο-παρόμοια είναι, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος θα απογοητευτεί με κάποιο Tiguan, Kuga, Tucson, 3008 και όλα τα πρόσφατα ή facelift ιασμένα που κυκλοφορούν ή θα κυκλοφορήσουν φέτος.
Αν δεν θες Γαλλικό ή Κορεάτικο, που και αυτά τα έχω πολύ ψηλά, νομίζω κάνεις πολύ καλή επιλογή.
-
Σε ποια έκδοση του ντίζελ κατεληξες; Στο 1.5 ντίζελ vfm είναι η stline σε σχέση με τον ecoboost δλδ η ακριβή έκδοση που έχουν διάφορα 300-400. Αν πας στην πιο φθηνή τιτανιουμ συμφέρει η βενζίνη γιατί έχουν διάφορα 2300 θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ το χρόνο για να κάνεις σε λογικά πλαίσια απόσβεση. Φυσικά οι δύο κινητήρες έχουν αρκετή διαφορά στην κατανάλωση πάνω από 2 λτ σε μο.
-
Έκδοση ; Έβαλες κάποιο extra;Τι δώρο σου έδωσαν από την αντιπροσωπεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας;
Άντε να το παραλαβείς γρήγορα και να το ευχαριστηθείς!!!
-
Καταρχάς,ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τις πληροφορίες.
Σκέφτομαι θερμά το KUGA 1.5 DIESEL με μηχανικό κιβώτιο,έκδοση ST-LINE με έξτρα ηλιοροφή ή tech pack (προαναφερόμενο δίλημμα)...
Ξεκίνησα έρευνα αγοράς από HYUNDAI TUCSON,KIA SPORTAGE,PEUGEOT 3008 Facelift και πιθανότατα καταλήγω στο FORD KUGA (μου φαίνεται πιο vfm).
Απομένουν τα test-drive σε 3008 και Kuga (τα 2 τελικά υποψήφια αμάξια) για να έχω προσωπική άποψη...Δεν έχω προχωρήσει σε παραγγελία...Πιθανά δώρα:Συναγερμός-Φιμέ τζάμια...Δεν πιέζομαι χρονικά.
-
Όπως έγραψα και πιο πάνω η έκδοση που κοιτάς είναι η vfm και εκεί που αξίζει να πας στο πετρέλαιο. Στην πιο κάτω δεν συμφερει , βέβαια στην stline δεν ξέρω αν το ντίζελ έχει καλή τιμή ή η βενζίνη πολύ ακριβή αλλά το αποτέλεσμα δείχνει ότι συμφερει το ντίζελ εδώ.
Τεστ ντραιβ δεν ξέρω πόσο εύκολο να βρεις σε ντίζελ.
-
Αλλη μια πρωτότυπη ιδέα από την Ford, που έχει ουσία και όχι εντυπωσιασμό! Ford Windscreen Weather Station, ωστε το τζάμι να μην θολώνει ποτέ!!
Εντύπωση η απευθείας σύγκριση με το 3008....αχαχα!
-
Αλλη μια πρωτότυπη ιδέα από την Ford, που έχει ουσία και όχι εντυπωσιασμό! Ford Windscreen Weather Station, ωστε το τζάμι να μην θολώνει ποτέ!!
Σε ποια εκδοση/εξτρα-πακέτο υπάρχει? Δεν αναφέρει τίποτα στο βιντεάκι..
-
Σε ποια εκδοση/εξτρα-πακέτο υπάρχει? Δεν αναφέρει τίποτα στο βιντεάκι..
Δεν έχω ιδέα. Δεν κατάλαβα καν εαν είναι στάνταρ εξοπλισμό με τον αυτόματο κλιματισμό ή κάτι έξτρα. Αλλά το βρήκα πολύ έξυπνο και πρακτικό!
-
Κάπου διάβασα θα διατίθενται σε όλα τα μοντέλα του 2021 ως βασικός εξοπλισμός. Θα τοποθετούν ένα αισθητήρα υγρασίας στο καθρέφτη του αυτοκινήτου και αναλόγως θα ενεργοποιείται ο αυτόματος κλιματισμός για να ξεθολώνουν τα τζάμια. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα μέσω του Fordpass και εφόσον το αυτοκίνητο διαθέτει αυτόματο κιβώτιο να ενεργοποιείται ο κινητήρας για να ζεσταθεί το αμάξι.
-
Αυτα ειναι!
Μπραβο απο εμενα. Μικρες έξυπνες ιδέες
-
H Ford μου φαίνεται κλάσεις μπροστά σε θέματα πρακτικότητας σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες. Έχει πιάσει όλους τους κατασκευαστές μία μανία να επενδύουν στο λογισμικό της κεντρικής κονσόλας λες και πουλάνε tablet. Οι περισσότερες εταιρείες προβάλλουν το μέγεθος και τις λειτουργίες της κονσόλας σαν πλεονέκτηματα ενώ επί της ουσίας είναι ανούσιο στα όρια του επικίνδυνου να κάνεις τα πάντα μέσω αυτής.
-
Το Kuga φαίνεται ωραίο πακέτο για οικογενειάρχη, θα ήθελα να πάω να τσεκάρω και τους χώρους όμως γιατί διαβάζω εδώ ότι για τον όγκο του αυτοκινήτου αναλογικά δεν είναι μεγάλοι. Από το Focus είχα εντυπωσιαστεί μέσα από χώρους, σε σχέση με αυτό πώς είναι; ΓΙα όσους τα έχουν δει και τα 2.
Ένα ST Line X 1.5 150hp ίσως είναι η βέλτιστη λύση. Αλλά ξεχνάμε οποιαδήποτε υπόνοια sport οδήγησης. Το Kuga πίσω ημιάκαμπτο έχει ή πολλαπολύς συνδέσμους;
-
Αν έχεις γείτονες που δεν γουστάρεις και θες να τους τη σπάσεις γιατί σου έχουν βγάλει τη πίστη με τα κοινόχρηστα, ή μένεις μαζί με τη πεθερά σου, είναι απαραίτητο αξεσουάρ ο συναγερμός... κι αν δεν έχει αλήτες η γειτονιά να στο πειράξουν, ξυπνάς μες τη νύχτα και πας κρυφά και του ρίχνεις μια κλωτσιά μοναχός σου και τους κάνεις όλους μάγκες!... άλλωστε αυτή είναι η βασική αξία του συναγερμού...
-
Το Kuga φαίνεται ωραίο πακέτο για οικογενειάρχη, θα ήθελα να πάω να τσεκάρω και τους χώρους όμως γιατί διαβάζω εδώ ότι για τον όγκο του αυτοκινήτου αναλογικά δεν είναι μεγάλοι. Από το Focus είχα εντυπωσιαστεί μέσα από χώρους, σε σχέση με αυτό πώς είναι; ΓΙα όσους τα έχουν δει και τα 2.
Ένα ST Line X 1.5 150hp ίσως είναι η βέλτιστη λύση. Αλλά ξεχνάμε οποιαδήποτε υπόνοια sport οδήγησης. Το Kuga πίσω ημιάκαμπτο έχει ή πολλαπολύς συνδέσμους;
-
Έχει καλύτερους χώρους από το Φόκους.
-
Φυσικά και έχει πολλαπλούς πίσω.
-
Οδηγικά είναι από τα καλύτερα (εαν όχι το καλύτερο) της κατηγορίας του και επίσης έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης (βασικό για οικογενειακό αυτοκίνητο).
-
-
Στο 1,85 που έβαλα τη θέση οδήγησης, πίσω όχι απλώς χώραγα, καθόμουν σταυροπόδι , στριφογύριζα και το βασικότερο αποκλείεται τα παιδιά να φτάνουν τα πόδια τους και να σε κλωτσάνε όταν οδηγάς. Έχεις φυσικά και τη δυνατότητα να μετακινήσεις τα καθίσματα και να κερδίσεις επιπλέον χώρο. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει η εταζέρα η οποία μπορεί να πάρει το σχήμα τυχόν αποσκευών που εξέχουν.Γενικά έχει και αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα που διευκολύνουν την καθημερινότητά σου. Εάν επιλέξεις να βγάλεις τελείως τα αφρολέξ για τη τοποθέτηση ρεζέρβας και κατεβάσεις το πάτωμα κερδίζεις και άλλο χώρο. Στο δικό μου παράγγειλα ρεζέρβα εργοστασιακά γιατί σκέφτηκα ότι άμα γίνει τίποτα και εγώ τα παιδιά μέσα θα είναι ταλαιπωρία να περιμένω την οδική (υπάρχει βέβαια το κιτ για μικροσκασίματα). Όντως η ST LINE X είναι πολύ ικανοποιητική αφού έχει τα πάντα και το βασικότερο, έχει υποβραχιόνιο πίσω (θα έπρεπε να το έχει και σε φθηνότερες εκδόσεις) ώστε να μην είσαι υποχρεωμένος όλη την ώρα να γυρίζεις για νερό - φαγητό κτλ που ζητάνε τα παιδιά και επιπλέον έχει και ηλεκτρικές κλειδαριές ασφαλείας. Όσον αφορά το κινητήρα έχω κάνει test drive τον Ecoboost 150hp και μπορώ να πω ότι είναι ικανοποιητικός , δίνει ταχύτητα. Ωστόσο είναι υποκειμενικό το θέμα οδήγησης και ταχύτητας, για παράδειγμα εγώ είμαι ικανοποιημένος να πηγαίνω 130-140 χλμ αφού έχω θέσει άλλα κριτήρια σχετικά με αυτό που χαρακτηρίζεται 'οδηγική απόλαυση' προτιμάω να οδηγώ στις ταχύτητες που ανέφερα και να απολαμβάνω καφέ με μουσική. Εξάλλου με οικογένεια μέσα στο αμάξι δεν νομίζω ότι και να θέλει κάποιος θα μπορεί να πηγαίνει με ανώτερες ταχύτητες, υπάρχει δίπλα ο 'κόφτης¨που λέγεται σύζυγος. Τέλος πίσω έχει πολλαπλούς συνδέσμους δίνοντας του ένα πλεονέκτημα σε θέμα κραδασμών και άνεσης των πίσω επιβατών.
Υ.Γ. Νομίζω συμφέρει περισσότερο ο Ecoblue σε τέτοιο αυτοκίνητο που θα προορίζεται για ταξίδια και μακρινές αποστάσεις.
FORD KUGA 2020