Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 178
    • 179
    • 19 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3569
    133134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      que2 last edited by

      X4 και νέα C4 δε συναντιούνται πουθενά σε κανένα σημείο, είναι σα να συγκρίνεις τριάρα με την προηγούμενη C4.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • piliourits
        piliourits @que2 last edited by

        X4 και νέα C4 δε συναντιούνται πουθενά σε κανένα σημείο, είναι σα να συγκρίνεις τριάρα με την προηγούμενη C4.

        Δε ξέρω τί σημείο συνάντησης περιμένεις.

        Λέω ότι ανήκουν στην ίδια κατηγορία μικρών SUV Coupe, ή τουλάχιστον αυτή είναι η απόπειρα της Citroën .

        Διαφωνείς πως ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία;

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • P
          panormus772 last edited by

          Εγώ συμφωνώ με τον piliourits, (κι ιδίως καθαρά σχεδιαστικά κι όχι σαν κατηγορία,βλέποντας τις προηγ.φωτο μοιάζει αρκετά με την Χ6),αλλά να προσθέσω λόγω και διαστάσεων, μπορείς να την αντιπαραβάλεις και με την Χ2 (στην ουσία κι αυτή πάει σχεδιαστικά -ή τουλάχιστον έτσι ήθελαν μάλλον οι σχεδιαστές της- προς suv/crossover coupe).

          H X1 παίζει τον ξεκάθαρο ρόλο του C-Suv της BMW.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • Q
            que2 last edited by

            Η BMW είναι πολύ μεγαλύτερη σε διαστάσεις, η γκάμα της σε κινητήρες είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο, διαθέτει τετρακίνηση, έχει σπορτίφ προσανατολισμό και φυσικά οι τιμές της είναι αλλού. Η νέα C4 είναι ένα ελαφρώς υπερυψωμένο hatchback κατηγορίας C προσανατολισμένο σε καθημερινή άνετη μετακίνηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              islander last edited by

              Ήρθαν στην Ελλάδα τα πρώτα

              Youtube Video

              πολύ ωραίο χρώμα το σιέλ ετσι λίγο όπως φαίνεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                Έχω περιέργεια με τις τιμές.. Ελπίζω να πέσω έξω αλλά φαίνεται εξαιρετική αγορά μεταχειρισμένου 4-6 ετών προς το παρόν 🙂

                Νομίζω θα πάθει Κάκτο και αυτό...

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Δύο δοκιμές στα ισπανικά (με υπότιτλους και σε άλλες γλώσσες):

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  Γενικά,αναφέρουν πολύ καλές εντυπώσεις ακόμη και σε σχετικά γρήγορη οδήγηση (εννοείται δεν είναι σπορτίφ,αλλά δεν έχει και τόσες κλίσεις όπως άλλα μοντέλα της φίρμας).Καλά φρένα και πολύ καλή ηχομόνωση κι άνεση (ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του σ'αυτό τον τομέα).Κάποια παράπονα για το καλά ανταποκρινόμενο μεν,αλλά παλαιών γραφικών δε infotainment,για την πίσω ορατότητα και την απομακρυσμένη χειρολαβή των μπροστινών θυρών κατά το άνοιγμά τους.

                  Υ.Γ. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ισπανία και για αυτό έχει πολλά review στα ισπανικά στο youtube.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sabas_thess last edited by

                    Ενα ακόμα θετικό από βρετανικό review είναι ότι ο δοκιμαστής είπε πως η εφαρμογή της ανάρτησης ειναι πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη του C5 aircross.

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap last edited by

                      Ισως διοτι δεν εχει τοσο μεγαλη αποσταση απο το έδαφος

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dublin @lap last edited by

                        Ισως διοτι δεν εχει τοσο μεγαλη αποσταση απο το έδαφος

                        Ε ναι, 23 με 15cm είναι τεράστια διαφορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Ειρωνεύεσαι ή οχι;

                          Εδω για 3 εκ υψος αναρτησης αλλαζει ολη η φιλοσοφια ενος αυτοκινήτου. Ειναι πολλαπλασιαστικο φαινομενο το υψος της αναρτησης

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • Q
                            que2 last edited by

                            Τα 23cm του C5 είναι μπαρούφα της Citroen.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lap last edited by

                              Για την βαση των πισω ελατηριωστον ημιάκαμπτο, το λες;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • Q
                                que2 last edited by

                                Και όχι μόνο αυτό. Μάλλον παίρνουν κάποιο σημείο που έχει 23cm απόσταση από το έδαφος και την πλασάρουν έτσι ώστε να τονίζουν το 'περιπετειώδες' ύφος. Πολλά πραγματικά suv δηλώνουν ίδια ή και λιγότερα, ενώ είναι φανερά πολύ ψηλότερα από το C5 aircross. Μου θυμίζει η υπόθεση πολλές από τις μετρήσεις χωρητικότητας των χώρων αποσκευών, που πολλές είναι εντελώς παραπλανητικές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Παντως ιδιαιτερα καλο πακετο φαινεται το νεο c4.

                                  Αρχιζει να μ αρεσει ταμαλα. Αν κιολς εχει αυτο το κλασικο πατημα των γαλλικων που στριβουν με γραμμες σε αρκετα υψηλοτερες ταχυτητες απο οτι περιμένεις ενω στις λακουβες και ηχομονωση ειναι κορυφαια, τοτε αρχιζει να φαινεται πολυ καλο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • Q
                                    que2 last edited by

                                    Και μένα μου αρέσει. Περιμένω να το δω από κοντά κάποια στιγμή και αν μπορέσω να το οδηγήσω, θέλω να δω το πάτημά του στο δρόμο. Πιστεύω να είναι διαφορετικό από το Cactus το οποίο το είχα για μια εβδομάδα και μπορώ να πω ότι δε με ικανοποίησε. Η ανάρτησή του τερμάτιζε πολύ εύκολα, δώρο άδωρο η άμβλυνση του χτυπήματος στο τέλος της διαδρομής της από το σύστημα με τα υδραυλικά bumb stops.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ειχες δοκιμασει τον fl cactus εκδοση shine... Διοτι μονο σε αυτην την εκδοση υπηρχε νομιζω.

                                      Ακομα και fl και βασικη ειχε απλα μια πολυ μαλακη αναρτηση οχι ομως τα διπλα bumb stops

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Q
                                        que2 last edited by

                                        Σωστά, πέρα από τη λειτουργία της ανάρτησης, μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Ήταν μια ενδιαφέρουσα ιδέα με μέτρια υλοποίηση. Από το C4 περιμένω ένα πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • V
                                          vagkirk @panormus772 last edited by

                                          Δύο δοκιμές στα ισπανικά (με υπότιτλους και σε άλλες γλώσσες):

                                          Youtube Video

                                          Youtube Video

                                          Γενικά,αναφέρουν πολύ καλές εντυπώσεις ακόμη και σε σχετικά γρήγορη οδήγηση (εννοείται δεν είναι σπορτίφ,αλλά δεν έχει και τόσες κλίσεις όπως άλλα μοντέλα της φίρμας).Καλά φρένα και πολύ καλή ηχομόνωση κι άνεση (ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του σ'αυτό τον τομέα).Κάποια παράπονα για το καλά ανταποκρινόμενο μεν,αλλά παλαιών γραφικών δε infotainment,για την πίσω ορατότητα και την απομακρυσμένη χειρολαβή των μπροστινών θυρών κατά το άνοιγμά τους.

                                          Υ.Γ. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ισπανία και για αυτό έχει πολλά review στα ισπανικά στο youtube.

                                          Σόρρυ για το offtopic , πως επιλέγεις περισσότερους υπότιτλους στο YouTube;

                                          Πχ στα συγκεκριμένα βίντεο μόλις επιλέγω τους υπότιτλους δίνει μόνο δυνατότητα για ισπανικούς.

                                          Ξέρω σε άλλες περιπτώσεις που υπάρχουν αγγλικοί υπότιτλοι αλλά συνήθως το περιγράφουν στον τίτλο.

                                          Αναφέρομαι στην εφαρμογή YouTube μέσω κινητού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dublin @lap last edited by

                                            Ειρωνεύεσαι ή οχι;

                                            Εδω για 3 εκ υψος αναρτησης αλλαζει ολη η φιλοσοφια ενος αυτοκινήτου. Ειναι πολλαπλασιαστικο φαινομενο το υψος της αναρτησης

                                            Ρε συ! Φυσικά και δεν ειρωνεύομαι! Είναι δυνατόν; Η διαφορά είναι τεράστια.

                                            Το αυτοκίνητο αυτό πρέπει να το έφτιαχναν 4Χ4, κρίμα που ούτε PHEV δεν το βγάζει 4Χ4 (σε αντίθεση με το OPEL/PEUGEOT).

                                            Πάντως εγώ στο C5 Aircross πηδαγα σχεδόν για να κατέβω. Σαν το αγροτικό μου πρέπει να είναι το ύψος και εκεί έχω σκαλοπάτι/μπάρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 19 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr